אורן זריף מכה שנית - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אורן זריף מכה שנית


Yehudaa

Recommended Posts

שלום אסייג חייב להזמין אותו לעונה החדשה של צחוק מעבודה, ניראה לי שאחרי שהרייטינג של התוכנית יעלה אורן יתבע אותו ויבקש תמלוגים על סך של 70 מיליון דולר צנועים מכיוון שהוא ביזבז את האנרגייה שלו..

וממתי מודדים אנרגייה בקילוגרמים? יש לאנרגייה מסה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הנני, אורן זריף, מסוגל לפזר כמות של עד 165 טון אנרגיה במהלך כל העונה ברחבת שער הקבוצה" נכתב במכתב שנשלח אל ראשי מכבי תל-אביב. האנרגיה הוירטואלית, גורמת לכך שברגע שהכדור מגיע לכיוון השער, עוצמת הבעיטה מוחלשת אוטומטית ב-83.4% פחות מהעוצמה הרגילה".

זריף טוען כי ביכולתו לעזור לכל קבוצה אשר תפנה אליו והוא אף מוכן לפזר עד 25 טון אנרגיה כניסיון ללא שכר. זריף הגיש הצעה לצהובים, העומדת על 802,560 ש"ח ל-35 משחקי ליגה בה הוא מתחייב למנוע מהכדור להיכנס לשערו של לירן שטראובר.

הפועל מספיק חזקה לליגה ולאירופה? לא בטוח

אלעד בן טוב שמח על כך שהאדומים ממשיכים להיות אחד משני המועדונים הישראליים שמביאים לנו כבוד ביבשת, אבל חושב שזה דווקא עלול לפעול לרעתם בליגה

לכתבה המלאה

זריף אף הוסיף, כי על סכום זה, יש להוסיף 10,560 ש"ח, עלות הובלת האנרגיות מידי שבוע ממגרש למגרש. בנוסף, זריף דאג להבהיר כי במידה והקבוצה בכל זאת תספוג שער, הוא מתחייב לזכות את הקבוצה בכל שער ב-150 טון נוספים של אנרגיה.

מה להגיד צריך לפתוח מופע קומי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...