HD485, HD215, או אחרות - תקציב עד 500 ש"ח - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HD485, HD215, או אחרות - תקציב עד 500 ש"ח


About:blank

Recommended Posts

אני מעוניין לרכוש Full Size. התקציב הוא עד 500 ש"ח (פחות או יותר).

אני אשתמש בהן רק בבית/משרד ולכן ניידות לא חשובה לי. האוזניות מיועדות להאזנה כללית (בעיקר מוסיקה וסרטים), ובשלב הראשון הוא יתחברו לכרטיס קול On-Board.

אני עובד בסביבה שלעיתים הופכת להיות קצת רועשת - אנשים מדברים, יש טלפונים וכו' (עוצמת הרעש בינונית, כמו שניתן לצפות מסביבה כזאת לא משהו יוצא דופן). לפעמים אני צריך להתרכז, הרעש קצת מפריע לי, ואז אני משתמש באוזניות כדי לבודד את עצמי. יחד עם זאת אני לא מצפה לאיטום או בידוד מלא, אלא שמבודדות בצורה סבירה.

הדברים שחשובים לי (לאו דווקא על פי סדר חשיבות, הם חשובים לי בערך באותה מידה):

1) איכות הצליל - אני לא אודיופיל ועדיין חסר ניסיון בתחום האודיו איכותי בכלל והאוזניות בפרט, לכן אני חושב שבתור זוג ראשונות תספק אותי איכות צליל טובה בלבד (אני יכול לדוגמא להבחין בבאסים חזקים\חלשים מדי, אבל כל שאר הדברים כרגע לא אומרים לי הרבה).

2) נוחות - זה מאוד חשוב לי, אולי אפילו קצת יותר מאיכות הצליל. מעדיף משהו שישב בצורה הדוקה אך נוחה. לא שלוחצות יותר מדי ושאחרי ארבעים דקות-שעה צריך להוריד ולעשות הפסקה.

3) איכות בנייה - אמנם אני לא מתכוון להתנייד איתן, אבל מחפש משהו בלי נקודות חלשות/תורפה במבנה. אם הכבל ניתן מתנתק מהאוזניות עצמן זה עוד יתרון קטן.

חקרתי קצת בנושא, וצמצמתי את המבחר לשתי האוזניות הבאות:

1) HD215 - סגורות וזולות יחסית (בגלל שזה זוג ראשון ואני לא מבין עדיין בתחום חשבתי שאולי כדאי להתחיל עם Entry level). לפי הביקורות איכות הצליל סבירה עד סבירה+ ומאוזנת, הן נוחות יחסית לשימוש רציף של 2-3 שעות (אם כי אני מניח שזה עניין אישי) ואוטמות בצורה סבירה.

2) HD485 - יקרות יותר, וכנראה גם מדרגת איכות גבוהה מה-HD215. די משבחים את איכות הסאונד שלהן (יחסית למחיר), וכנ"ל את הנוחות שלהן. בעיקרון הן מוצאות חן בעיניי, אבל הן פתוחות. פחות איכפת לי מזליגת אודיו החוצה לסביבה, אבל אני די חושש שהן לא יבודדו כלל מרעשים. אני לא תמיד בסביבה רועשת, לפעמים אני מאזין כשדי שקט מסביב, פשוט כשהסביבה כן הופכת לרועשת אני לא רוצה להשתמש בווליום כדי "לסנן" רעשים.

אלו פחות או יותר האוזניות שלדעתי עושות את מה שאני מחפש.

הסתכלתי גם על ה-HD201 ו-HD202 אבל הן לא נראו לי. חקרתי קצת גם על ה-Grado S60\80 שראיתי שממליצים עליהן גם פה בפורום וגם ב-Head-fi אבל הן גם פתוחות וגם הבנתי שלא נוחות כל כך להאזנה ממושכת.

האם ה-HD485, או אוזניות פתוחות באופן כללי, באמת כל כך חשופות לרעשים ולא מסננות כלום מבחוץ?

אשמח כמובן לקבל גם המלצות לאוזניות אחרות, אני בהחלט לא "נעול" רק על הדגמים הללו.

תודה מראש.

עדכון: לאחר המשך בדיקה ובחינה של האפשרויות הגעתי למסקנה שאוזניות פתוחות אכן לא מבודדות מספיק. בסוף קניתי את ה-HD215. הן אכן מאוד לוחצות על הראש כפי שמצוין ברוב הביקורות, אבל לאחר שני לילות של הרחבה הן נעשו נוחות משמעותית וכבר לא לוחצות כל כך. בסך הכל אני מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...