המלצה לקירור Dual core E6300 - שקט, תקציב עד 300 ש"ח - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לקירור Dual core E6300 - שקט, תקציב עד 300 ש"ח


About:blank

Recommended Posts

שלום.

אני עומד לקנות בקרוב מחשב חדש. המעבד יהיה Dual Core E6300 עם TDP של 65W.

המחשב משמש גם כמחשב אישי וגם כמחשב לעבודה. אני לא מתכוון לשחק על המחשב, ולא מתוכנן OC.

מבחינת שימושים, אני מתעסק קצת בוירטואליזציה, בעריכה גרפית קלה, כתיבת קוד, ועוד שימושים לא תובעניים מדי.

יחד עם זאת, לא מעט פעמים המעבד עובד למשך פרקי זמן של כמה שעות בעומס של 50-80 אחוז. אני מחפש קירור שקט (די חשוב לי), וכזה שיקרר

את המעבד בצורה טובה באותם פרקי זמן בהם הוא עובד בעומס.

כדי לעזור לסירקולציה (במארז יהיו גם 3-4 הארד דיסקים) ולפיזור החום באופן כללי אני מתכנן לבנות את המחשב במארז Full Tower, אם כי אני עדיין לא יודע מהו הדגם הספציפי בו אשתמש.

אני מניח שיעלו פה המלצות ל-Freezer 7 Pro, ורציתי להקדים ולומר שכיום אני עובד עם מעבד 64 3200 שגם הוא 65W, ועם ה- Freezer 64, ממנו אני לא לגמרי מרוצה.

במנוחה (בימי הקיץ) המעבד נמצא על 30-32 מעלות, ובעומס שתיארתי לעיל הוא עולה ל50-53 מעלות. המארז שאני משתמש בו כיום הוא אמנם Mid tower (6A19) וכמובן שבעיות הסריקולציה ופיזור החום שקשורות בו ולגודלו משפיעות על ה-Freezer. בנוסף הקירור אמנם לא מרעיש, אבל גם לא שקט במיוחד- ובגלל שדגמי ה-7 ו-64 דומים מאוד, אני מניח שאקבל את אותה רמת ביצועים פחות או יותר. אני לא פוסל את ה-Freezer 7 אבל מעוניין לקבל גם המלצות נוספות אם ישנן.

קראתי קצת על ה- Schyte Shuriken, Zipang, Mugen II. שלושת הפתרונות נראו לי די מתאימים, וה-Mugen אפילו קצת מוגזם לצרכים שלי. ה-Shuriken מצא חן בעיניי גם בגלל המשקל והפרופיל הנמוכים שלו, אבל עושה רושם שהוא לא המקרר המוצלח ביותר כאשר המעבד בעומס.

אשמח ואודה על דעות והמלצות לקירור שקט, ויעיל.

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5216

תהייה מרוצה לגמרי והמעבד יהיה קריר ושקט תמיד.

הבדל המחירים כשמדובר בקירור למעבד מזערי מדי בשביל להציע לך קרור שמפסיד לMUGEN II בהרבה בביצועיו ובאיכות רק בגלל שהוא זול בכמה עשרות שקלים.

תתחדש! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

flingiss אתה קונה מערכת חדשה או יד שניה ? שכן מעבד שציינת די מיושן..ויש עדיפים עליו (אפילו המחליף שלו שנקרא בדיוק אותו הדבר אבל מיוצר ב45NM)..

לגבי הקירור..התקציב שלך מאפשר המון אופציות..אבל אתה צריך להבין שמבחינת עלות/ביצועים..יש מספר מצומצם של קירורים..

זאת אומרת שבאזור ה100-150+- שלים יש את הFREEZR 7 או הOCZ VENDETTA הראשון שיהיה עדיף..

מעבר לזה הMUGEN 2 יהיה הכי משתלם..עד לתקציב גבוה יותר משלך..

אז גם אם אתה לא הכי צריך..זה או ללכת על קירור בינוני..או לקפוץ גבוה יותר ;D

ודרך אגב הטמפ' שציינתי למעבד הם מצויינות..מה שכן אתה יכול לבדוק את הRPM...ולוודא שאכן הוא עובד על MAX במאמץ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לשניכם.

taotao, אני קונה מחשב חדש והמעבד שציינתי הוא ה- ה-Pentium dual E6300 ולא ה- C2D הישן יותר. ה-Freezer עובד ב-RPM מלא (סביב ה-2200).

אני מסכים לגמרי עם מה שאמרתם, אני גם חושב שבהבדלי המחיר האלה שווה ללכת על מה שנותן את הביצועים הטובים ביותר ביחס לעלות. אני עדיין קצת מוטרד מהמשקל של ה-Mugen אבל אני מניח שהפלטה שלו דואגת לתת תמיכה מספקת. אני חושב שאם לא הייתי לי את ההתנסות הקודמת עם ה-Freezer הוא היה מועמד מוביל, אבל בגלל שאני לא לגמרי מרוצה ממנו כנראה שאלך על ה-Mugen. אני רק מקווה שהוא באמת שקט כמו שאומרים.

שוב תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות.

אני לא חושב שאקנה E8400 מהסיבה הפשוטה שמבחינת יחס עלות-תועלת (לצרכים שלי כמובן), הוא יקר מדי.

אגב, הסטוק שלו כל כך טוב?

הכוונה שלי היא להשאיר את המחשב קריר ככל האפשר. אני אישית לא חושב שלהוציא 200 ש"ח על למעבד (ללא OC) שעולה 450 ש"ח פחות או יותר זה בהכרח מגוחך, כמו שציינתי המעבד עובד לפרקי זמן של כמה שעות בעומס שנע סביב ה-80 אחוז, וכיום זה גורם לחימום שלו (אם כי לא נורא), ויותר גרוע לחימום של שאר הרכיבים במארז. לכן אני מחפש לקנות יעיל כשהמעבד בעומס. מניסיוני עד עתה קירורי סטוק הם לא רעים בדרך כלל במנוחחה, אבל בעומס הם לא ממש יעילים, כנ"ל קירורי Value למיניהם שאמנם שקטים יותר מהסטוק ואולי גם מקררים קצת יותר טוב, אבל בעומס גם הם די לא יעילים. לכן חשבתי על כיוון של קצת יותר רציני.

אגב, לא בטוח שאלך על ה-Mugen בסוף. יצא לי במקרה לראות אותו היום והוא פשוט ענק (וכבד). הוא ממש יוצר כיפוף קטן בלוח אם שהיה מותקן בו (כשמחשב עומד כמובן). גרם לי קצת לחשוב על עניין ה-Freezer 7 מחדש.

בכל אופן, תודה רבה על כל הדיעות, העצות והעזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...