אוזניות Sennheiser CX300 - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוזניות Sennheiser CX300


GoldenGold

Recommended Posts

cx300 sennheiser

cx300-silv.jpg

לפני שבוע קניתי את האוזניות הנ"ל בהמלצת הפורום ואחרי קריאת סיקורים רבים...

דבר ראשון כגודל הצפיה כך גודל האכזבה עם כל ההמלצות בפורום ציפיתי לאוזניות באיכות מדהימה עם בס נקי כמו שיוצא מהסאב והופתעתי לגלות שגם להן יש לא מעט חסרונות והן לא שוות יותר ממה ששילמתי עליהן (אין פה שום מתנות חינם!)...

השמע:

אכן איכות השמע גבוהה ואין רעשי רקע אך אל תצפו למשהו שיגרום לכם להתענג ואיכות השמע לא תעזור הרבה אם איכות השיר תיהיה נמוכה, בו נגיד כששמעתי אותם בפעם הראשונה לא נפלתי מהכיסא ולא קרוב לזה אבל לעומת האוזניות ב-100 שקניתי איכות השמע טובה מאוד, בנוסף העוצמה טובה מאוד ותספק אותכם מאוד יש לי נגן מדבקה והעוצמה מספיקה לי בהחלט, בס שומעים רק בחלק מהשירים בעוצמה מספקת (אפשר לסדר את זה אם יש אקולייזר איכותי) ולפעמים הוא לא כל כך איכותי סה"כ רוב הסיכויים שלרוב הוא יהיה טוב.

אטימות:

אכן האוזניות אטומות למדי אך לא לחלוטין, אם שומעים שיר אכן אי אפשר לשמוע כלום אך אם לא אז אפשר לשמוע הרבה, אם אתם לא רוצים שהם יהיו ממש אטומות אפשר להניח בתוך האוזן ולא לדחוף, אבל לאטימות הזאת יש חסרונות מאוד מאוד מעצבנים...

נשימות כבדות, תזוזה של השיניים, בליעת רוק... נשמעות היטב! אי אפשר לשיר זה פשוט נשמע בתוך האוזניים באופן נוראי ובנוסף תזוזה של החוט עושה רעשים אבל כששמים שיר זה לא מציק...

מתאימות לספורט?

התאמנתי איתi היום בחדר והיה לי נוח איתן הן לא יצאו לי ולא שמעתי את המוזיקה שהייתה בחדר הכושר, אבל לא רצתי על ההליכון ככה שאני לא יכול להגיד לבנתיים שהן מתאימות גם לריצה אבל אני לא חושב שיש בעיה ואפשר לשים את החוט מתחת לחולצה ככה הוא לא יפריע ולא יהיה את הרעש הנוראי...

נוחות:

על הפעם הראשונה שהשתמשתי בהן הן היו מאוד נוחות במיוחד בזכות זה שמגיעים 3 זוגות של הגומי שנכנס לאוזניים מה שמאפשר למספר אנשים להתשתמש באוזניות, הן מאוד קלות ולא מכבידות ולי לפחות נוח לשים מאחורי העורף, בנוסף אורך החוט מספק בהחלט (מטר).

זיופים:

כמובן כיאה לדגם סופר פופולאר יש לו זיופים בכמויות אדירות אז איך נזהרים?

1. לא מזמינים דרך האינטרנט!

2. לא קונים בחנויות מפוקפקות!

3. לא קונים אריזה פתוחה, האריזה המקורית סגורה היטב!

4. לא קונים במחיר זול מדי המחיר המומצע הוא 180 ש"ח!

5. לא קונים אם אין שנתיים אחריות מהיצרן!

6. בנוסף לא כדי לקנות את האריזה הנ"ל היא הישנה מה שאומר שהאוזניות לא ממש חדשות...

Sennheiser_CX300_In_ear_Headph_Only_25.jpg

לסיכום:

הייתי מגדיר את האוזניות האלה כטובות ולא יותר מזה בגלל החסרונות הדי מעצבנים האלה למרות שאפשר בכל זאת לסבול אותם בשקט... תחליף מצוין לאוזניות שמקבלים על מכשיר mp3/mp4 בנוסף תדעו שלא כדי להתיחס יותר מדי להמלצות באינטרנט הן יכולות לעוות את החשיבה שלכם כל אחד והדעות שלו עדיף אם אפשר תמיד לבדוק את האוזניות......

מקווה שעזרתי... (להרבה פה יש את האוזניות האלה ובטח שלא כולם מסכימים איתי זאת דעתי...) אם יש לכם משהו להוסיף או שאתם רוצים לשאול שאלה אני פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון אין קסמים ב 200 ש"ח אבל האיכות שלהן מאוד נחמדה בשביל המחיר. לא יודע איך ציפית ליפול מהרגליים כשיש גם IEM ב 1500 ש"ח ואף יותר. אם מ 200 ש"ח היית אמור ליפול מהרגליים אז מ 1500 ש"ח אתה אמור להגיע לסין מרוב נפילה ? ;)

כמה נקודות חשובות:

- האיכות ובעיקר הבאס מושפעים קריטית מהמיקום באוזן, חובה למצוא את האטם הכי מתאים וחובה שהאוזניות ישבו טוב עם אטימה מספיק טובה, הדבר הזה דורש ניסוי וטעייה וקצת נסיון עם הזמן. מיקום לא נכון של מהסוג הזה באוזן זה כמו להשתמש באוזנייה אחרת, ולמעשה - כמו להשתמש באוזנייה הרבה פחות טובה. יש אנשים שרק אחרי חודש מצליחים למצוא את המיקום הנכון מבחינת האיכות, ויש כאלה שאף פעם לא - למה ? לא יודע :)

קניתי את האוזניות האלו כמה חודשים אחרי שיצאו ואני יכול להבטיח לך שבהחלט יש להן באס מכובד שמזכיר קצת תחושה של סאב וופר - רעד נעים ומרגש של האוויר. כמובן לא מדובר באפקט ואיכות של סאב של 10000 ש"ח אבל בהחלט תחושה כזו, זה אחד מהמפאיינים של IEM שמכויילות לכיוון באס מאסיבי. הבאס בCX300 הוא די מאוזן -לא מוגזם מדי כמו בסוני (ויש כאלו כמובן שמעדיפים כך) אבל לא חסר מדי כמו באטימוטיק ER4 הישנות (שמכויילות לפירוט ובמה מדהימים - ליגה אחרת לגמרי).

- הרצה: כל האוזניות מחייבות הרצה. כשמפעילים אותן ישר אחרי הפתיחה הסאונד די גרוע ולא טבעי. לרוב אחרי 100 שעות מגיעים לנקודה טובה מבחינת האיכות שמעבר לה כבר אין ממש שיפור. קשה לי להאמין שהרצת 100 שעות בשבוע אבל מצד שני אני מאמין שבשבוע עברת מספיק שעות בכדי להגיע לנקודה טובה. ההבדל הכי גדול מגיע אחרי 5-6 שעות, אבל זה ממשיך להישתפר עד נקודה מסויימת. כמובן שום דבר לא הופך פיאט אונו לפרארי.

- זיופים: לא יודע איך הגעת למסקנה שמה שהצגת מזוייף והשני אמיתי. סה"כ הצגת את האריזה החדשה מול האריזה הישנה - זה עלול לבלבל את הקוראים. כשקניתי בעבר בארץ מהיבואן הרישמי (קילומבו דרך קילים) כמובן קיבלתי עם האריזה הישנה לכן לא הבנת כלכך מה הצגת פה.

זיופים יש בכל מיני רמות - בד"כ מזייפים מנסים שזה יראה זהה לגמריי. אריזה שנראת שונה לגמריי "זה לילדים", לקוח פוטנציאלי של מוצר כזה צריך לצפות לרמה קצת יותר גבוה של תחכום.

דוגמה של זיוף של האריזה הישנה.

4b89_2.JPG

הערה - הדגםהזה די ישן ואני מאמין שיש כל מיני אלטרנטיבות בשוק שיצאו בשנה האחרונה שאותם אני לא כלכך מכיר, לפחות לא מנסיון. לכן בהחלט יכול להיות שיש היום משהו כדאי יותר, אולי כן ואולי לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי תודה באמת קצת התבלבלתי עם האריזות אני תחף יוריד... ואצלי לפחות לא שמעתי שום דבר שקרוב לבאס אלה את התופים האלה... וחוץ מזה יש יותר מדי תגובות טובות עליהם ושבחים ולכן חשבתי שמדובר באוזניות ברמה גבוהה וזה מבלבל הרבה... לא הבנתי את הקטע של ההרצה של 100 שעות וגם לא מה הכוונה של הכנסת האוזניה לאוזן מה זה משנה???

עריכה: האוזניות כן מיצרות באס אבל לא בכל השירים שומעים אותם בברור... ועוצמת הבאס ואיכותו לא מתקרבים לבאס אמיתי אפילו אם הוא הוא פשוט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על הסיקור ,אני בכל זות מתכוון לרכוש אותן (הסקירה לא הרתיעה אותי ;) ) .

אגב ,בקטע של הזיופים ,אמרתה שלא לרכוש מחנויות מפוקפקות ,הבעיה שלי היא שאני פשוט לא יודע מה זה חנות טובה ,יש המלצות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי האוזניות מדהימות יחסית למחיר שלהם.

אני שומע הרבה electro house hardstyle techno ובסכנון והבאס מאוד טוב !

בקשר לרוק הם גם מצויינים ובמקרה שהם יתקלקלו לי אני אקנה אותם שוב.ממליץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הרעשים שאתה שומע (צעדים, נשימה וכו') - זה לא חסרון של הדגם הזה של סנהייזר, ככה זה בכל INEAR.

דרך טובה לבטל את זה היא להעביר את החוט של האוזניות מתחת לחולצה כשאתה הולך, ככה הוא כמעט ולא יזוז ולא תשמע את זה.

דרך אגב, האם אתה מעביר את החוט הארוך מאחורי הצוואר כמו שצריך או מקדימה? (הרבה לובשים לא נכון וזה גם גורם לרעשים מיותרים).

איזה דגם בדיוק יש לך של ה CX300. במקרה אולי את ה II PRECISION? שמעתי שהוא באמת פחות טוב מהדגם המקורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי תודה באמת קצת התבלבלתי עם האריזות אני תחף יוריד... ואצלי לפחות לא שמעתי שום דבר שקרוב לבאס אלה את התופים האלה... וחוץ מזה יש יותר מדי תגובות טובות עליהם ושבחים ולכן חשבתי שמדובר באוזניות ברמה גבוהה וזה מבלבל הרבה... לא הבנתי את הקטע של ההרצה של 100 שעות וגם לא מה הכוונה של הכנסת האוזניה לאוזן מה זה משנה???

עריכה: האוזניות כן מיצרות באס אבל לא בכל השירים שומעים אותם בברור... ועוצמת הבאס ואיכותו לא מתקרבים לבאס אמיתי אפילו אם הוא הוא פשוט...

אם אתה לא מבין עד כמה קריטי המיקום של אוזנייה מסוג כזה ביחד עם האטם הנכון באוזן מבחינת הסאונד ובכלל לא יודע מה זה הרצה לאוזניות (BURN IN) אז לדעתי אין לך מושג בכלל איך להתרשם מהן. זה כמו לנסוע על מכונית עם תיבת הילוכים ידנית בלי לדעת שיש בכלל הילוך רביעי וחמישי ולא להבין למה האוטו לא סוחב באיילון.

כמו שרשמתי: מיקום באוזניות EIM הוא קריטי לאיכות - בעיקר הבאס , שלאוזנייה הזו יש המון ממנו. צריך שהן ישבו מספיק עמוק ועם אטימה מלאה. בכל מקרה צריך לשחק עם המיקומים - לכל אחד זה משהו אחר אבל הבאסים המנופחים הם במיקום מאוד ספציפי. אם אתה רק מניח אותם על האוזן לא תקבל באס. יש שיטה לשים אותם כמו ששמים אטמי אוזניים במטווח (ע"י משיכה אחורה של האוזן).

הרצה - חפש בגוגל זה נושא נירחב שקשור בעיקר לאוזניות ורמקולים אך גם לשאר מוצרי אודיו שונים.

עוד נקודה חשובה - עושה רושם שכרגע גילית שלא בכל השירים שרה בחורה ולא כל השירים הם של ביונסה וכמו כן שלא בכל השירים יש הרבה באס או באס נמוך ומודגש. ברור שלא תשמע באס נמוך בכל השירים :) באס זה כמו כלי נגינה - או שמשתמשים בו או שלא. הבאס בסגנון סאב וופר שאתה מתאר הוא באס נמוך ודי נדיר בשירים. שונה לגמריי מבאס של תופים ויותר דומה לבאס שמיתקבל כשזורקים פסנתר מקומה עשירית (כשהוא פוגע כמובן בקרקע). מדי פעם יש את זה במוזיקה שחורה ובמוזיקה אלקטרונית ובסרטי . בכל שאר השירים עם הכלים האקוסטים יותר הבאס הוא הרבה יותר חלש.

בקיצור אחרי שגילית את אמריקה ואת העובדה שחסר לך קצת ידע לגבי הציוד הנ"ל ומוזיקה בכלל - חכה בסבלנות, נסה להפנים, חפש מדריכים ואחרי זמן מכובד של נסיון תחזור לתקן את הביקורות שנוגדת בערך את הדיעה של כל בן אדם אחר ששמעת לגבי האוזנייה הזו (מעניין למה ;) ).

בהצלחה (נ.ב. - יכול פשוט להיות שאתה אודיופיל ולא יודע את זה ואז אתה ממש בצרות :) ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי אני לא מפגר... אני יודע איך מרכיבים כאלה ואני מרכיב אותם כמו שצריך וגם לפי האוזן שמתאימה ויש לי את הדגם הרגיל... ואני כן שומע מין באסים המזכירים מעט סאב נכון הם לא מתקרבים לרמה הזאת אבל בכל זאת יש רק צריך להתאמץ למצוא אותם, ותשמע יש לי חיים אוקיי? אני לא השקיע שעות על גבי שעות רק כדי ללמוד את הנושא לעומק בסה"כ כתבתי את דעתי... שורה תחתונה לא צריך יותר מדי להתלהב מהן וחוץ מזה שצריך טובות צריך גם נגן/כרטיס קול טוב ובנוסף גם השירים צריכים להיות איכותיים (אם אני אחבר את האוזניות למערכת ואשמע דיסק לא צרוב זה ישמע מדהים בזה אני בטוח) לדוגמא במכשיר המדבקה שומעים פשוט נורא וב-d2 שלי שומעים טוב מאוד...

(דרך אגב כבר שמעתי בהן יותר מ-4 שעות... ואני פשוט יריץ אותם על המחשב לשעתיים 3 כל יום ונראה...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, לא התכוונתי שאתה מפגר או כל מה שרשמת. זו לא היתה הכוונה.

אין סיבה להיעלב או להרגיש שונה מאחרים - לי בעצמי לקח לא מעט זמן עד שהבנתי את הקטע של סאונד אופטימלי באוזניות הIEM הראשונה שלי (לא הסנהייזר). בזוג השני כבר היה לי הרבה יותר ניסיון לכן על ההתחלה ידעתי איך לגשת.

ואין מה לעשות - סאונד איכותי זה כאב ראש ומחלת שידרוגים עד שמשיגים אותו. אי אפשר להנות מסאוונד טוב בלי כסף, הרבה נסיונות וגם מזל שלפעמים עובד לא רע.

בכל מקרה - אם האוזניות לא אשמות אז חבל להכפיש אותן סתם. זה נכון שסאונד תלוי בהכל ומאוד מאוד בשיר עצמו (לא רק בציוד).

בכל מקרה, כמו שציינת גם כן, הסאונד נחמד מאוד בשביל מי שקונה ב 200 ש"ח. אבל אין מה להשוות לאוזניות HIGH END וכאלו שנועדו לשחזר בצורה גבוה מאוד שכמובן אמורות להיות משודחות לציוד מתאים, זו באמת לא חוכמה. וכמו שציינת - כרטיס קול רע ישמע רע דרך כל אוזנייה, כנ"ל גם שיר רע.

וד"א - באיזה מגבר השתמשת ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...