תקנת דרייבר ב UBUNTU - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקנת דרייבר ב UBUNTU


Recommended Posts

;Dרציתי לשאול איפו ניתן לראות את כל רכיבי החומרה המותקנים ומנהלי ההתקן שלהם (כמו מנהל ההתקנים devise meneger שב ) יש לי כרטיס מסך

REDEON X1300 ATI של -התקנתי את האובונטו על VIRTUAL BOX שב חלונות HOME . הכל עובד אבל אין אפשרות גרפית להפעיל את הכל , ומלבד זאת היתי רוצה לדעת איפה ניתן לראות ולטר אחר החומרה ומנהלי ההתקנים שלה?! :kopfpatsch:

תודה למשיבים :xyxthumbs:

שררר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאתה מריץ מערכת בתוך VB היא לא רואה את הכרטיס מסך שלך ישירות. יש לגרסאות החדשות שלVB אפשרות של האצה גרפית, אבל אני לא יודע כמה רחבה היא ומה היא תאפשר.

ד"א, ע"מ לקבל תאימות טובה יותר בין המערכת למעטפת הVB, צריך בדר"כ להתקין את הVirtualBox Guest Addons.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מותקנת אצלי הגירסה החדשה של (בגלל WINDOWS7 ) וגם התקנתי כבר את ה הVirtualBox Guest Addons -עדיין יש בעיה עם הצגה של אפקטים רבים למשל אפקט הקופסה המסתובבת הזאת -פשוט לא מתאפשר וחלונות מדווחת על שגיאה וGUEST נסגרת .

נראה לי שהתמיכה איננה מלאה ב VB .

במידה ואתקין אבונטו בDUAL BOOT האם תהיה בעיה להציג את האפקטים ?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התמיכה שכרטיסים של ATI תחת לינוקס היא בעיתית עד כמה שאני זוכר. יתכן והמצב השתפר, אבל עדיין כדאי לעשות בדיקת תאימות גם ע"י וגם ע"י הרצת המערכת דרך הLIVECD. במידה ואין בעיה להשתמש בכרטיס עם דרייבר התומך בהאצה גרפית אז אין שום סיבה שלא תוכל להריץ את האפקטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התמיכה השתפרה ללא הכר. אין בעיה להריץ עם כל האפקטים אם תתקין בדואל בוט.

בתוך מכונה וירטואלית זה כבר סיפור אחר - כאן עלולים להפסיד חלק מהאפשרויות. גם במצב הפוך - אם אני מתקין כguest במכונת , הגרפיקה התלת מימדית הרבה פחות טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...