כל הכבוד לצה"ל - עמוד 14 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כל הכבוד לצה"ל


IG

Recommended Posts

  • תגובות 208
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אה' date=' אבל אתה מפספס את הנקודה. מי אמר שמעמד הקבע של השטחים יהיה שהם לא שייכים לישראל? אולי ההסכם יהיה ש, נאמר, 90% מהם יעברו למי-שלא-יהיה ועשרה אחוזים ישארו בידי ישראל? אז מה רע בהקמת ישובים באותם עשרה אחוזים? אם מלכתחילה אתה מחליט שאף גרגר חול לא ישאר בידינו, מה האינטרס הערבי לפתוח איתנו במו"מ? הרי ממילא הם יקבלו הכל. אם אתה מקים התנחלויות ומבהיר שהן כבר לא יעברו לרשות הערבים, הלחץ הוא עליהם - כל שנה שהם ממתינים מצמצמת את השטח שהם יוכלו לקבל.

אין שטח ש"הפלסטינים הסכימו שיהיה ישראלי". מי זה "הפלסטינים"? ערפאת לא הסכים, אבו מאזן לא הסכים, הנייה בטח לא הסכים. אגב, סעיב עריקאת בדיוק הצהיר שהפלשתינאים לא יכירו בישראל כבמדינה יהודית, למי שפספס.

ברגע שאתה מחליט שגדר ההפרדה תהיה הגבול (הוא שאמרתי - זו גדר פוליטית ולא בטחונית), השארת שטחים אלו ואחרים בידינו היא אינטרס מובהק שלנו.[/quote']

אני מצטט מויקיפדיה (מקור מספיק אמין לדעתי לצורך הדיון שלנו):

יחד עם זאת, גם בהסכמי קמפ דייוויד וגם בהצעת הסדר הקבע של נשיא ארצות הברית קלינטון, הסכימו כל הצדדים כי אריאל צריכה להיות חלק ממדינת ישראל בהסדר הקבע עם הפלסטינים. בשיחות טאבה בינואר 2001, הסכים גם הצד הפלסטיני כי אריאל תסופח לישראל והעיר נכללה בתחומי ישראל במפות שהציגה המשלחת הפלסטינית לזו הישראלית.

אגב, סתם שאלה. נניח ואתה מוותר על יו"ש לחלוטין במסגרת הסדר קבע (ואולי גם מדינה פלסטינית בעתיד, אבל זה לא קריטי לצורך העניין), ולא משאיר אפילו 10% ממנה (ונניח גם שהתושבים המתנחלים מסכימים להתפנות), זה ישנה לך משהו? הכמה אחוזים האלה קריטיים לך?

יודע מה, אתה רוצה להכליל שטח מיו"ש? הנה, הבאתי לך ראייה לכך שהפלסטינים מוכנים לותר על אריאל (המשמעות היא למעשה, לפי הפרשנות שלי, שכאשר יחתם הסכם קבע, ישובים גדולים יהודיים ישארו בשטח המדינה. אין טעם לצפות להשאיר בשטח ישראל התנחלות של 5 קראוונים כל עוד זה יצור בלאגן וסיבוכים במו"מ).

הבעיה הספציפית פה היא עם הישוב בלעין (ויש עוד בעיות ספציפית, זאת הבולטת ביותר), שרוצים לקחת כ-1600 דונם ממנו, מהם 680 בערך בבעלות פרטית (עוד פעם, לפי . אגב, אני חושב שכתבתי בפוסט-שניים קודם שמדובר על יותר מחצי משטח המריבה, אם כן אז טעות שלי), ועוד כדי לבנות שכונה בישוב מעבר לקו הירוק על אותם שטחים (ואני לא מדבר על ההחלטה של בג"ץ). אתה באמת חושב שיש הצדקה לזה? אני באופן אישי חושב שזו התקטננות של המדינה על משהו שלא באמת יתרום לביטחון שלה (אלא אם המדינה כמובן תוכיח אחרת ואז כל הסיפור ישתנה), וסיפור שיכל להסגר בקלות מזמן, ולחסוך הרוגים, פצועים, הפגנות אלימות וכו' וכו'.

למה לא מענישים מי שכל שבוע אחראי להפגנות אלימות? למה לא מענישים מי שמחבל שוב ושוב בגדר ההפרדה? חייבים להגיע ךמצב של סיכון חיים ממשי לפני שיענישו בצורה שתרתיע?

אני איתך לחלוטין, עוד פעם, בתנאי שאתה יכול להוכיח בצורה חד משמעית שאותו אדם התפרע/אחראי להתפרעויות בדרך זו או אחרת/פגע בגדר וכו'. לפעמים קשה מאוד להוכיח דברים כאלה, חבל מאוד אבל זאת המציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רשלנות במקרה הטוב והריגה במקרה הרע, זה מה שהיה שם.

לא מפזרים הפגנה ע"י ירי מטול לעבר קהל מקובץ. :nono:

אם היה לו בקת"ב ביד עוד הייתי מצדיק את זה, למרות שעדיף ירי קלעים או משהו אפקטיבי דומה.

מצטער להרוס פה אילוז'יות שנבנו בראשים של אנשים אבל לפגוע בדמות עם מטול מ20 מטר זה בכלל לא בעיה (בהנחה שמדובר באמת על 20 מטר), האמת היא שרוב הסיכויים הם שהוא בכלל לא כיוון עם כוונת כי הוא לא היה צריך. כל מטוליסט שירה יותר ממטול אחד בחיים שלו יפגע במטרה כזו.

וגם אז - זה נחשב הישג ממש מרשים שדיברו עליו רבות למחרת כשסיכמנו את המבצע הזה.

לא יודע על מה מדובר, אבל הישג מרשים זה לא. ראיתי המון מקרים בהם מטוליסט יורה לחלון, גם מ50 מטר וגם מ100, זה מה שמצפים ממנו.

לירות מטול לעבר התקהלות כזאת ברגע שהיא לא מאיימת על אף אחד וללא פקודה מפורשת שמגובה בהחלטת קבינט (חיסול), זה פשוט הפקרות.

ולעשות את זה כשיש שם צלמים זה בכלל טפשות שאין כמוה.

ואני מדבר בתור אחד שכמעט קיבל מטול לראש מחבר, אמנם זה היה מטול אימונים (גבס) אבל זה נחשב למקרה כ"כ חמור ביחידה שלי שהיה עוצר אימונים במקום.

אז אם על מקרה שבטעות באימון נורה מטול אימונים לעבר חייל עושים סיפור כזה גדול, למה שכשחייל יורה במזיד על אוכלוסיה אזרחית זה יהיה בסדר?

ואל תמכרו לי את הבולשיט של "מחבל", הוא לא מחבל, הוא מפגין, ובמקסימום הוא מפגין מתפרע (בהנחה שהוא יידה אבנים).

להסיק מסקנות לא מבוססות מהשערות לא מבוססות זה טפשי, אז בבקשה תפסיקו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפתרון הכי נכון לבעיה הזאת, לדעתי, זה התעלמות. הרי אותם מפגינים רוצים תשומת לב מצהל, אם תהל יפסיק להופיע שם - מה הם כבר יכולים לעשות? הרי אותם אנשים נגד פגיעה בנפש, זה מה שהם מנסים להראות, ואם הם יהרגו/יפצעו מישהו זו תהיה סתירה מוחלטת לכך.

הדבר הכי חמור, לעניות דעתי, יכול להיות ניסיון פגיעה בגדר ההפרדה, וברגע שמזהים ניסיון כזה, פשוט לשלוח פלוגה שתעצור את כולם, ומעצר מנהלתי של כמה שבועות לכולם.

אגב, IG, בינינו, היית אומר אותו דבר אם היה מדובר במתנחל שמנסה לפגוע בפלסטינים (ונניח אפילו בנשק חם) וצה"ל שניסה למנוע ממנו את זה?

וואו. זה שאתה שמאלני עוד אני מבין. אבל גם אידיוט? :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער לתקן אותך , אבל האם אתה מכיר שמאלני שהוא לא אידיוט :nixweiss:

הרי הם שמאלנים בגלל שהם אידיוטים ולא שהם שמאלנים וחלקם חכמים וחלקם אידיוטים - זה עיסקת חבילה שכזו - חחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער לתקן אותך , אבל האם אתה מכיר שמאלני שהוא לא אידיוט :nixweiss:

הרי הם שמאלנים בגלל שהם אידיוטים ולא שהם שמאלנים וחלקם חכמים וחלקם אידיוטים - זה עיסקת חבילה שכזו - חחח

היחיד שמראה בצורה עקבית את טיפשותו פה הוא אתה.

לכל אחד מגיעה הדעה שלו ומי אתה שתשפוט אנשים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מגה כלום

אני עכביש

וממש לא איכפת לי מה כל אחד חושב ומהיא דעתו , כל עוד אני לא צריך לשלם עברו את המחיר של טיפשותו (דעתו השמאלנית).

אחראיות חברתית /ערבות הדדית / לאומיות

אתה מבין ? כי האידיוט אחראי וערב קודם לאוייב שלנו , אבל אתה , החשיבות העצמית שלך לא נותנת לך לראות את זה כמו הטיפשות במסווה גאוותנות שמצטיירת בעיניי האידיוט כנאורות המכנה אותה שמאלניות או פחחח הומניות ,

מצחיק אותי תמיד שהאידיוטית אינם הולכים לאויבים שלנו ומטיפים להם על שלום ( מתנשאים מטופשים ) כמוך ממש , בא להטיף לי , פחחח , תטיף לעצמך :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה לעזאזל אתה רואה שכתבתי משהו על הדעות שלי?

הבעיה שלי עם אנשים כמוך "עכביש" היא שאתה בור, גזען, וולגרי ואוהב להכליל והכל עם תיבול קל של ילדותיות יוצאת דופן.

אני לא שמאלני, אני פשוט לא אידיוט כמוך ואני מכבד את הדעות של אנשים שונים ממני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אני ואני ואני ואני , מה הטעם בעכבישים ( כבישים - במקור ) ללא מוצא , לה לה לה לה "

מגה בול ( פירסומת סמויה אהה )

אתה מכיר אותי יותר טוב מאמא שלי , קלעת בול מגה :xyxthumbs:

זה שאתה לא שמאלני זה כבר עושה אותך קצת חכם , אולי אתה מכבד את הדעות של אנשים שאינם חושבים כמוך , אבל מעניין אותי איך אתה יכול לכבד מישהו שמביא לחורבנך ?

האם אתה מתבשם בנאורותך ובערכייך ?

האם אתה מעדיף את העולם המצוי בגיזרת הגולגלת שלך ובחלומתייך תמורת המציאות המתהווה במזרח התיכון ?

האם הערכים ה"נאורים" של יואב ( הסרדין ) יגנו עלייך ועליי מפני התגברות האיסלם הקיצוני ?

האם החבורה המאכלת ומכרסמת את פועלינו במדינה הקטנה הזו החבורה שנותנת גם סנפיר וזנב למען שלום רחב ראויה לכבוד או שהיא ראויה לסטירה הגונה כדי שיתעוררו מהחלום המטופש שלהם ועוד יותר מהדרך הפושעת בה הם מנסים להשיג אותו ?

אני לא ימני ואני לא שמאלני , אני אוהב אדם אבל שונא טיפשים ( אויבים מבפנים ) ואויבים !

כולה אני רוצה לחיות ! ואני רואה מתי דרך מוליכה אותי לקבר ( ולא כמו אידיוטים דוגמת השמלאנים שמוכנים לוותר על החיים תמורת "ערכים" תמורת" נאורות" שבסך הכל זה דפקט נפשי חולני שלהם .

אדם צריך להיות נאמן קודם לעצמו ומי שלא הוא טיפש !

ואתה דוגמה נאה מאוד :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...