תמונה אחרי גשם - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמונה אחרי גשם


tktur1

Recommended Posts

שמע, אתה יכול לנחש שאם התמונה הייתה מדהימה או מעוררת עניין, היית כבר מקבל הערות. לא לכל אחד יש חשק או רואה טעם באמירה שהתמונה לא משהו.

החלזון אפילו קצת מגעיל אותי (אישית). הצבעים לא משהו והאובייקט לא משהו והקומפוזיצה סתם והתמונה סתם כמו הרבה תמונות שאנשים מעלים לפה ורצים לשאול "נו, נו, מה אתם אומרים?" בפורום הזה יש מעט אנשים מוכשרים בצילום (או שהם בוחרים שלא לשתף את האחרים ביצירות שלהם). אתה יכול לראות שרוב פורום הצילום מוקדש ל "מחפש ...." ואם תרפרף בו לא תמצא כמות מדהימה של טובות ועוד פחות של מעולות. צילום זה לא רק הציוד או לחיצה על כפתור.

תסתכל קצת באתרי צילום ותתרשם (אם אתה מסוגל) מהתמונות שמוצגות שם. כשאני רואה תוצאות תחרויות צילום באינטרנט, אני מוצא עצמי מתפעם ומתקנא בכשרון שיש לאנשים כה רבים בעולם. התמונה צריכה לספר סיפור או לעורר רגש או מחשבה. לפעמים היא סתם יפה בגלל קומפוזיציה מעניינת או שילוב צבעים נעים.

עכשיו בטח תגיד "זו לא ביקורת בונה!", אבל אין דבר שתוכל לשנות בתמונה המסוימת הזו שישפר אותה. היא לא תמונה רעה, היא תמונה סתם. ושאנשים רואים תמונה סתם שלא מעוררת בהם עניין, הם שותקים ועוברים הלאה.

אין לך מה להפגע מהביקורת שלי, אני מניח ומקווה שהתמונה האחת הזו לא מייצגת את יכולותך כצלם. ואם כן, אז מה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי תודה רבה על התגובה ת'אמת הבנתי את מה שאמרת לבד כבר אבל פשוט אנשים אמרו לי שזאת תמונה יפה וזה...אז כמו טיפש הדבר הראשון שעלה לי בראש זה שהאנשים בפורום הזה סתם מתעצלים ולא מתייחיסים... ודווקא זאת ביקורת בונה...הגיע הזמן כנראה שאני יקשיב לעצמי ולא לאחרים... תודה גבר יום טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...