Steam - הדיון הראשי - עמוד 248 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Steam - הדיון הראשי


IlanF

Recommended Posts

  • תגובות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם אותי הבקר הרשים. בכלל כל ההכרזות השבוע הפתיעו והרשימו אותי, למרות שהיו שמועות גם לפני.

אני מעדיף מכונות מיוצרות מראש על פני מחשבים בהרכבה עצמית, לכן מאוד יכול להיות שהמחשב הבא שלי יהיה steambox כשתגיע תמיכה ברזולוציית .

אבל קודם כל - PS4!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלוואי ווואלב יצליחו, וכך יגרמו למייקרוסופט לשלם וביוקר על הפקרת הגיימרים של ה- לטובת הקונסולה המפגרת שלהם.

איך שאני רואה את זה, מייקרוסופט בצרות גדולות - windows8 הוא בדיחה, windows phone בדיחה יותר גדולה ו-windows rt זה כבר בכלל פארסה. ועכשיו הם גם יחוו נטישה של הגיימרים האוהדים של .

מה שכן, לדעתי הבעיה בכל המהלך של היא ששום שלט לא יצליח להחליף עכבר/מקלדת, כך שאני לא באמת צופה לקונספט הזה הצלחה גדולה, למרות שאני מאוד מקווה שאני טועה ומדובר במשהו מהפכני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חושב, אבל הם יאפשרו פיצ'רים מסויימים רק על המערכת שלהם - בטח הנחות מחיר או משהו. מה שזה אומר, זה שאם אין לוואלב הפתעות מיוחדות בשבילנו (ובדרך כלל יש להם), אז HL3 ירוץ הכי טוב על OGL, שזה טוב מבחינת קידום וקוד פתוח, ורע מבחינת גרפיקה :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OpenGL לא נמצא במצב טוב במיוחד פשוט כי לא משתמשים בו הרבה ואין לאף אחד מוטיבציה להשקיע בו. ברגע שהוא יהפוך לספריה הגראפית המובילה הוא יוכל להתפתח בצעדי ענק כי כל תרומה של חברות המשחקים אליו תהיה זמינה מיידית לכל החברות האחרות. המשחקים והמנועים הגראפים ישארו כמובן בקוד סגור, אבל אני חושב שספריה גראפית בקוד פתוח היא אינטרס של כל המפתחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OpenGL מריץ משחקים בPS3\WII\WIIU \והרבה וטאבלטים

בקרוב גם בPS4 \ומין הסתם סטים בוקס

DX בבעלות MS ,וככל הידוע לי לא זמין למערכות הפעלה של המתחרות

מה שמגביל מפתחות שרוצות מולטיפלטפורם ,לאומת זאת ,אופן GL זמין גם בWIN ,ככה שאפשר בקלות לבנות אליו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נעזוב לרגע את עניין ה- openGL,

דבר נוסף שיכול ליהיות בעיה, הרי שאתה צריך ליהיות מחובר לסטים כדי לשחק בקונסולה, אבל מה אם אתה רוצה לשחק משחק בחשבון שלך במחשב בזמן שמישהו משחק בקונסולה?

אז כן נכון שאפשר להחליף משתמש בקונסולה ויש את העניין של ה family sharing (למרות שגם בו כמו שאני מבין יש את אותה הבעיה), אבל כל פעם להחליף משתמש זה סתם טרחה ואני לא חושב שלפתוח חשבון נפרד לקונסולה שלי זה פתרון הולם.

מאוד מעניין אותי מה וואלב יעשו עם זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואם אתה רוצה לשחק במחשב אחר בזמן שמישהו משחק במחשב שלך? אתה לא יכול, החשבון שלך יכול לפעול רק על מכונה אחת בזמן נתון. אותו דבר עם הקונסולה. זה נראה לי הגיוני לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש את אותה בעיה עכשיו עם ה shield. אתה יכול ליהיות מחובר לסטים שלך רק במכשיר אחד, או במחשב או בשילד. ברגע שהתחברת באחד אתה אוטומטית מתנתק בשני.

אני מבין מאיפה מגיעה ההגבלה הזאת, אבל בכל זאת. אפשר לפחות לנעול לך את המשחק עד שאתה מסיים לשחק בקונסולה, או המינימום, שלא לנתק אותך לגמרי אלא סוג של לנעול לך את המשתמש שלא תוכל להפעיל משחקים כל עוד משחקים בקונסולה

ואם אני צריך ליצור משתמש חדש בשביל הקונסולה ולרכוש את המשחקים שלי פעמיים, אני חושב שאני אוותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שזה רק עניין טכני, תוך כמה עדכונים כבר יהיה מנגנון כמו שאתה מדבר עליו. ואתה לא צריך משתמש נוסף, מספיק שאתה לא מפעיל את סטים במחשב השני בזמן שהראשון פועל, והוא ידע להתחבר אוטומטית. אני עובד עם סטים משני מחשבים, זה באמת ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שfamily sharing בא לפתור. הוא יתן לך את היכולת לשחק בכל מכשיר מורשה(עד 10 אם אני זוכר נכון) בלי שום התעסקות מצדך. אני לא רואה סיבה הגיונית שסטים צריך לתת לך את האפשרות למשחק סימולטני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...