הדיון הראשי על הדרייבר - nVIDIA Geforce - עמוד 105 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי על הדרייבר - nVIDIA Geforce


SyndromE

Recommended Posts

  • תגובות 1.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
בכל אופן חשבתי שיהיה טוב לשרשור כמה הדגמות, אני אישית לא רואה שינוי, אני מרוויח ביטול של AA אבל מפסיד פריימים בטירוף, אלא אם כן הוסיף עוד 970 רק בשביל זה.

לא חייב לקפוץ ישר ל- יש מספיק מכפלות\רזולוציות בדרך לשם. והאפקט המתקבל (החלקת שינונים ורמת פירוט גבוהה יותר באופן כללי) מתבצע על כל התמונה, יותר בכיוון של SSAA מאשר MSAA "רגיל" שאפילו את זה לא תמיד מקבלים בכל משחק.

זה משהו שמסך ברוזולוציית 1440X900 לא כל כך יהווה הבדל..אני טועה?

להיפך, לדעתי התרומה תגדל ככל שהרזולוציה הטבעית תקטן.

-------

אגב בינתיים אני על 27% smoothing, עדיין מחפש את ה-sweet spot לרז' שלי. הכי נוח לבחור את הרזולוציה בשולחן העבודה ולשחק עם ה-smoothing ככה שאני רואה את ההבדלים מיידית (בלחיצה על apply כמובן).

אפשר גם להפעיל משחק בחלון בזמן ההשוואה, ולא להסתמך רק על חדות טקסט סטטי על שולחן העבודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמתי כמה רזולוציות מעל 2560X1440 שיש לי והביצועים צנחו מיידית, הכרטיס מסך שלי לא עומד בזה ולא בא לי לבטל פילטרים בשביל זה. בגדול לא ראיתי הבדל כשעליתי ברזולוציה, לדעתי הרזולוציה שיש לי היא מעל ומעבר. מה שכן אם מתישהו אני אקנה אני אהיה חייב להחליף כרטיס מסך, אם כי זה היה די ברור לי. היום כדי לשחק על בצורה נורמלית צריך מערך כרטיסים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמתי כמה רזולוציות מעל 2560X1440 שיש לי והביצועים צנחו מיידית, הכרטיס מסך שלי לא עומד בזה ולא בא לי לבטל פילטרים בשביל זה.

אבל זה יכול לבוא במקום פילטרים וזה עשוי לבצע עבודה טובה יותר. תנסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הגעתי למסקנה שבמשחקים חדשים אין אפילו טעם לשים רזולוציה של וזה אפילו אחרי שמבטלים את הפילטרים, המשחקים מרגישים כבדים ולא שחיקים. אפילו Crysis Warhead הישן והטוב (שגם היום נראה מדהים) לא הצליח להתמודד עם הרזולוציה הזאת. לעומת זאת עובד מצויין וסוף סוף התחיל לאמץ את הכרטיס מסך שלי. יש עוד כמה משחקים יחסית לא כבדים שאני אנסה. בחדשים והכבדים עדיף לא לגעת, בחלקם הכרטיס שלי מתקשה גם ברזולוציה הטבעית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי את זה בינתיים רק עם shadow of mordor. שמתי על 2560X1440 וה- FPS ירד משמעותית. מ- 60 ממוצע ירד לסביבות ה- 40 (לא מדדתי, זה מרגיש ככה. אבל בטוח לא ירד מתחת ל- 30) אבל מצד שני, פאק נעלמו כל ה- jaggies והתמונה נראית הרבה הרבה יותר טוב מאשר 1920X1080 עם AA מופעל על ידי הדרייבר...

צריך לבדוק את זה בעוד משחקים ולראות איך הכרטיס שלי מתמודד עם זה... ב- SOM זה לא נורא כל כך ואפשר לשחק בכיף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • RnG changed the title to הדיון הראשי על הדרייבר - nVIDIA Geforce
  • djelectric unpinned this דיון

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...