צהל תוקף בעזה - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צהל תוקף בעזה


stone cold

Recommended Posts

  • תגובות 678
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא יודע מה איתכם, אבל אותי התקשורת מעצבנת. הם אומרים בדיוק איפה נפלו הקסאמים והגראדים שחמאס משגרים. למשל שאמרו שנפל בנתיבות ופגע בבניין - אז המשגרים יודעים לאן לשגר וישגרו לאותו מקום. או כשאומרים שנופלות רקטות בשטחים פתוחים - אז המשגרים יודעים לשנות קואורדינטות.

למה לתת לחמאס את כל המידע הזה?

זאת סה"כ רקטה ששווה כמה מאות $, רמת הדיוק שלה אפסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עלות ההכנה של קסאם היא ממש לא כמה מאות דולרים, הרבה פחות.

אתה צריך צינור מתכת, מחרטה, אצטון, מי חמצן, חומצה הידרוכלורית (או במילים אחרות, נוזל לניקוי אסלות), סוכר, חנקת אשלגן (סוג של דשן, אפשר לקנות בכל משתלה), וזהו תכל'ס.

אלו חומרים מאוד זולים, זו רקטה מאוד פרימטיבית, מה שקובע את הטווח זה המבנה, לא טיב החומרים. אני אופתע אם עלות רקטה בודדת בשבילם עולה על 100 דולר

הכנתי בעצמי רקטות קטנות בסגנון (רק בלי חומר נפץ), מכינים סלפטר סוכר, דוחפים באיזשהו כלי עגול (אפילו טוש), ויאללה משגרים.

הבעיה היא שהארסנל שלהם הוא כבר מזמן לא רק קסאמים, אלא גם רקטות תקניות.

אגב, יש דיווחים שהרקטות הגיעו גם לקריית גת ואופקים. עכשיו הטווח שלהם גם גדל ל 30 ק"מ, איזה יופי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא צריכים הנחיות, הם יודעים בערך איפה נמצאות הערים שמסביב לרצועת עזה. גם אם הם יירו רקטה, וידעו בוודאות שהיא פגעה במרכז עיר, הסיכוי שהרקטה הבאה שתשוגר לאותו כיוון תפגע גם היא במרכז העיר הוא אפסי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד עדכונים לגבי התגובות בארץ ובעולם-

כרגיל הערבים מתפרעים בכל מקום, אבו מאזן מגנה אותנו, במזרח ירושלים התחילו ליידות אבנים, וארה"ב מפתיעה עם תמיכה בהמשכת המבצע:

"ישראל צריכה להיזהר ולהימנע מפגיעה באזרחים כאשר היא תוקפת מטרות של חמאס בעזה"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היו פה כבר איזה 6 אזעקות (אשקלון), זה מרגיש מצב כזה מעפון כי כל פעם שהייתה אזעקה ונכנסנו לממ"ד וחיכינו כמה שניות והייתה נפילה אבל לא היה רעש אז אפשר להרגע כי אנחנו גרים בצפון העיר ולפי זה אפשר להבין שזה נפל באיזור פתוח ורוב הסיכויים באזור התעשייה...אבל פעמיים שמענו בום ממש ממש חזק וזה אשכרה נפל פה ליד הבית ומרגישים די חוסר אונים למצב הזה, לדעתי תהיה שביתה בעוטף עזה לאיזה שבוע!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל העולם כרגיל מגנה את ::)

חח החמאס משחרר רק של הרס והרוגים וגופות לעולם, וכולם מגנים אותנו

איפה ההסברה הישראלית לעזאזל?!

נותנים לערבים שם במה וכל דבר לבצע מה שבא להם..איזה טמטום

בדיוק!

במקביל לערוץ 2 צפיתי בSkyNews וזה היה ממש רע בשביל , כל התמונות הן של 'קורבנות פלשתינים' אשר הרעה הרגה.

כנ"ל בדיונים ברקע היו די לטובת הפלשתינים וכמה שהם מסכנים וכמה שהבית חולים עני ואין לו מקום ובלה בלה בלה.

ישראל נורא מרשעת סוגרת מנהרות אשר הפלשתינים מעבירים דרכם ובגדים בלבד וכו' וכו'

oh come on :pissed:

איפה ההסברה הישראלית לעזאזל?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסתכל על זה מנקודת מבט בינלאומית - 150 הרוגים בצד שלהם לעומת הרוג בודד אצלנו, את מי מהצדדים אתה תגנה? הרי הם עדיין לא יודעים שכנראה רוב ההרוגים בצד הפלשתינאי הם מחבלים ולכן התגובה שלהם היא לגנות את . ברגע שהדברים יתבהרו יכול להיות שהתגובה תהיה שונה אבל אתה צודק וההסברה הישראלית באמת לא עושה את העבודה שלה, לדעתי היו צריכים לפרסם בתקשורת העולמית צילומים של ילדים מבוהלים ונפילות קסאם בישראל, זה היה מרכך את התגובה הבינלאומית.

מי בכלל מתייחס לגינויים שלהם. אירופאים/רוסים הם לא יותר מאפסים צבועים. אירופאים מגנים את ישראלי כדי למנוע פרעות של מוסלמים ברחבי הערים הגדולות של אירופה ופגיעה באספקת הנפט. רוסים מגנים אותנו כי אנחנו בעלי ברית של ארצות הברית. הם פשוט חייבים לגנות אותנו לפי מיטב המסורת של המלחמה הקרה.

חוץ מזה גם אם שרת החוץ תיתן Blowjob לכל כתב זר בארץ התקשורת העולמית אף פעם לא תהיה לצדנו כי הם תמיד נראים מסכנים, אנחנו לא. הם יורים רקטות פח, אנחנו מפצצים עם F-16i. אנחנו מדינה חזקה והם כלואים בכלוב בשם רצועת עזה. חבל על הכסף שמבזבזים על ההסברה הקיימת. אירופאים אף פעם לא יבינו את המציאות בארץ ואם לומר את האמת זה ממש לא מעניין אותם. כל הגינויים זה סתם כדי לשים V. לא צריך להתרגש.

רק כדי להמחיש את הצביעות של העולם באפריקה כל יום נטבחים מאות בני אדם. מישהו שומע על זה? למישהו אכפת? ברור שלא. סתם שחורים שהורגים אחד את השני. חוץ מזה לא נוח לשדר מאפריקה. אין בתי מלון 5 כוכבים, אין תשתית, לוחמי גרילה ישברו להם את הרגליים. לא כיף. יותר נוח לשדר מירושלים. עושים רייטינג פחות סיכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שחבל על ההסברה ואני חושב שאם התקשורת האירופאית הייתה נוהגת אחרת זה היה עוזר לנו. עם כל השאר אני מסכים.

אותי יותר מטריד ההפגנות של ערביי עכשיו, תמיד יש את הפחד שהסיפור הזה יתלקח, והתחושה היא שאנחנו נלחמים באינסוף חזיתות, מחוץ ומבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...