זקוק להמלצה למארז תקציב עד 1200 ש"ח(פרטים בפנים) - עמוד 2 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק להמלצה למארז תקציב עד 1200 ש"ח(פרטים בפנים)


noam1979

Recommended Posts

Simon Eryk, ה - CS-MONOLIZE של TAGAN מאד נראה לי בתקציב שלך 500 ש"ח (לדעתי עדיף על ה - UBER CHAKRA של ENERMAX)

מה אתה יכול לומר עליו ? (יתרונות וחסרונות)

יש גם את ה - ZERO 2 החדש אבל לא מצאתי עליו ביקורות בכלל.

נ"ב: מארז נוסף שלא הזכרת הוא ה - TT EUREKA שראיתי ב - 760 ש"ח והוא אחד המארזים היותר טובים לדעתי.

עריכה: לא שמתי לב שכתבת עליו בדיון השני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Simon Eryk, ה - CS-MONOLIZE של TAGAN מאד נראה לי בתקציב שלך 500 ש"ח (לדעתי עדיף על ה - UBER CHAKRA של ENERMAX)

מה אתה יכול לומר עליו ? (יתרונות וחסרונות)

יש גם את ה - NZXT ZERO 2 החדש אבל לא מצאתי עליו ביקורות בכלל.

נ"ב: מארז נוסף שלא הזכרת הוא ה - TT EUREKA שראיתי ב - 760 ש"ח והוא אחד המארזים היותר טובים לדעתי.

עריכה: לא שמתי לב שכתבת עליו בדיון השני.

לגבי הEUREKA כתבתי ואני מצטט מתוך הדיון השני:

הEUREKA באמת מארז נהדר בכל הקשור לתכנון פנימי. אבל. לפני שנתיים באמת רציתי אותו. היום לעומת זאת חוסר אפשרויות הרחבת/שדרוג האוורור שלו

לעומת מארזים אחרים שיש בשוק. מה לעשות השוק הזה התעדכן וכל היצרנים הוסיפו מאווררים בחלק העליון של המארז ופתחי אוורור בחלק התחתון. מה שפשוט בלתי אפשרי בלי מודינג למארז הזה. ולרכוש כיום מארז במחיר הזה בשביל לקדוח בו הרבה מאוד חורים, באמת לא נראה עדכני.

(באתר האמריקאי של TT הוא כבר ירד מהמגוון אגב - באירופה הוא עדיין מופיע).

בוא נגיד שלצורך מארז גיימינג וOC לא הייתי הולך עליו (בעיקר בגלל מה שהשוק מציע היום).

אבל בתור מארז גדול ואיכותי לכל שאר השימושים הוא בהחלט מעולה וגם יפה.

--------------------

לגבי הMONOLIZE אז ככה למראית עין הוא נראה פתרון מעוצב גדול ומאוורר ובתקציב משתלם ביותר. בייחוד למי שאוהב דלתות בחזית המארז שלו בלי לוותר

על עוצמת איורור (שני מאווררי ענק בצד).

ההשגות היחידות שיש לי על המארז הזה הן בערבון מוגבל (האמת שלא התנסיתי בהתקנה עליו ואין לי מישהו שיש לו אחד כזה).

- כל הליין של המארזים הגדולים של TAGAN שמשווק בארץ סובל ממחסור באופציית המאווררים בחלק העליון של המארז (מה שDIABLO ADV אמור לפתור וליישר קו עם השוק). כך גם בMONOLIZE.

- הדלת (לפי כמה ביקורות) קרובה מדי לBAYS ועשוייה להיות בעיה עם פאנלי שליטה שיש בהם כפתורים בולטים. לפי מה שראיתי הדלת והחיבורים שלה לא מהאיכות של המארזים היקרים יותר. ובכלל דלתות זה עניין של טעם החסרון הגדול בהן היא מניעת אופציית שאיבת האוויר מקדימה. (לכן אני כל כך אוהב את הפתרון של LIAN LI וKANDALF LCS מבחינה עיצובית ופרקטית. זה עם קירור אויר וזה עם קירור מים אבל הניצול של אופציית הדלת שם הוא מקסימלי).

- כמו כן שאלת האבק ממאווררי הצד נשארת פתוחה.

- הייתי מסכם אותו ב-לאוהבי מארזים גדולים ומעוצבים עם דלתות עם אופציית קירור כפולה מהצד ומבלי לדאוג למקום בתוכו.

-----------------------------------------------------------------

ZERO II

כל פעם שאני יושב מול התמונות שיש באתר של NZXT ומתבונן בתכנון הפנימי של המארז הזה אני לא מצליח להבין למה התכוון המשורר

שני מאווררים מאחורה כשמאוורר הINTAKE היחידי בעצם יהיה מוסתר ע"י הדיסקים. (אם היו רוצים היו יכולים לשים שם שני מאווררים אבל יש רק אחד ולא ניתן להוסיף).

אז נכון שנוצרת תעלת אוויר מלמטה למעלה אבל 4 מאווררי הצד יבטלו את האפקטיביות שלה אבל יקררו את סביבות כרטיס המסך והלוח אם. מה שבעצם יוצר זרימת אוויר

מהצד אל מתחת לספק. (המאוורר מקדימה יזרוק קצת אוויר על הדיסקים אבל לא יורגש באזור הכרטיס או לוח האם).

מבחוץ הוא נראה בהחלט יפה מאוד ולא סובל מחוסר ההגיון של הTEMPEST (שלושה 5.25 BAYS) אבל מצד שני הוא קצר יותר.

(עיצוב פנימי קצת כמו EUREKA לעניים).

ושוב לדעתי מדובר בפספוס מבחינת עיצוב הפנים גם בו וגם בTEMPEST. אילו לTEMPEST היה את עיצוב הפנים שלו (עם שני מאווררים לפני כלוב הדיסקים) ויש מקום כי מדובר במארז גבוה. היה מדובר במארז אחד מושלם. (היו עושים גרסה עם דלת וגרסה בלי כמו שעשו TT) והיו להם שני מוצרים מנצחים. אבל איכשהו מהעיצובים הפנימיים שלהם נראה לי שNZXT קצת לא סגורים על עצמם.

NZXT KHAOS

כמו שאמרתי שלא נראה לי שהם סגורים על עצמם או שהם פשוט רוצים לגרום לאנשים להזיל ריר על KHAOS כי במארז הזה הם מוכיחים שכשהם רוצים לעשות מארז מעולה הם יודעים. אבל על הKHAOS יש תווית מחיר שערורייתית. (במקרה הזה הם יכלו לייצר גרסת SECC זולה יותר או אפילו אלומינים רגיל (ולא שחור בעובי 3 מ"מ בסגנון TT SWORD) ואם כבר מדברים על המחיר אז (FANS NOT INCLUDED). מדובר במוצר עם רמת גימור גבוהה מאוד, עיצוב פנימי חכם, זרימת אוויר יעילה. שני מאווררים בחזית למטה שיוצרים אפקט מקרר ואפילו פתחי איוורור בצדדים שאמורים ליצור שאיבה טבעית.

רק חבל שכרגע מדובר במוצר בודד שלהם שהוא גם ספינת הדגל שלהם.

---------------------------------------------------------------

בסך הכל הדיון פה מתמקד במארזים שבתקציב עד 1200 ש"ח לכן קצת לא הוגן להשוות מארזים של 400-700 למארזים שניתן למצוא ברמות המחירים האלה, כי איכשהו בכולם הרבה יותר קל להצביע על אי שלמויות או על דברים כאלה או אחרים שמן הסתם באים ברמה גימור גבוהה יותר במארז מליגת היקרים.

לכן אני מניח שמי שמודע לכך שהוא רוצה והולך להוציא 1200 פלוס מינוס על מארז מודע לעובדה שהוא רוצה לקבל אחד מהמוצרים המושלמים יותר שיש בשוק ולא פשרות

שעולות חצי מחיר אבל חסרות פונקציה כזאת או אחרת.

לכן שוב, UBER CHAKRA מארז מצויין למחיר שלו, סולידי ולא מסעיר כמו הMONOLIZE II מבחינת עיצוב, אבל מספיקה מראית עין בשביל להבין שהמארז בנוי ועשוי כמו שצריך להיות מארז במחיר הזה. העניין מתחיל כשאתה רוצה דלת במארז הגדול שלך. ושם בשביל לקבל מוצר איכותי שבנוי כמו שצריך (ולא דלת פלסטיק שתיפול או תישבר אחרי ההיתקלות המקרית הראשונה שלה עם הרגל שלך) צריך לטפס משמעותית במחיר עד לליגת הCOSMOS והSTACKER או הKANDALF או LIAN LI)

בגדול ההעדפה מבין הארבעה האחרונים היא באמת עניין של טעם ושימוש ומה רוצים להרכיב במארז.

בזמנו כשרכשתי ARMOR זאת היתה סוג של פשרה (לפני זה היו לי מארזים די קטנים ופשוטים יותר חלקם גנ'ריים במקביל יש לי גם CHIEFTEC GIGA שמקביל לANTEC SOHO ומארז קוביה של AEROCOOL M30).

מצד אחד באמת השגתי אותו במחיר יפה ביחס למה שעלה KANDALF. מצד שני רציתי את הדלת מבחינת העיצוב (אם רוצים איוורור מקסימלי פשוט פותחים את הכנפיים בזמן משחק) אז חסכתי בזמנו 400 ש"ח. כשהגעתי למצב שהבנתי שאני מעוניין לשלב מים במארז מבלי לבנות קונסטרוקציות כבדות ומסורבלות מחוץ למארז

הבנתי שעשיתי טעות כשלא רכשתי את הLCS (הוא בדיוק יצא אז והמחיר שלו היה מרתיע) אבל בסופו של דבר החישוב הוא פשוט. להרכיב מערכת מים דומה פחות או יותר על המארז תעלה לי בין 800-1200 ש"ח) יהיה לי בבסיס את אותו מארז עם נניח מערכת מים כמעט זהה (רדיאטור של 2 מאווררים במקום 3) יהיה לי פחות מקום במארז (שהוא אותו מארז בעצם) מאשר שהיה לי אם הייתי מלכתחילה משקיע בדגם עם הפטנט של הרדיאטורים. ובסופו של דבר כל הסיפור הזה עולה עכשיו 400-600 ש"ח יותר מאשר אם הייתי מוציא את הסכום בזמן שוצאתי אותו. אבל מצד שני צריך לעשות טעויות בשביל ללמוד מהן. מן הסתם זאת גם הסיבה שיש שוק וצורך פונקציונלי למארזים היקרים יותר ולא רק מבחינה עיצובית.

לכן גם זה לא טירוף או שגעון לרכוש מארז במחיר כזה. מה שחשוב זה באמת להגדיר נכון את הצרכים שלך ולחשב טוב טוב אילו שדרוגים עתידיים אתה הולך לעשות במהלך השנים הבאות ואם מים נמצא בסדר העדיפויות שלך. בסופו של דבר עדיף לרכוש אחד יקר יותר מאשר שניים- הפשרה הזולה יותר + השדרוג שלה (שמלכתחילה היית קונה לו רק היית יודע).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחירים האלו יש עוד 2 מארזים של TT: ה - SPEDO ADVANCE ו - XASER VI (שנראה כמו גרסה מכוערת של ה - ARMOR החדש).

ודווקא ה - KHAOS של NZXT די נקטל בביקורת פה - http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=1327

בעוד ה - SPEDO ADVANCE מקבל ציון על גבול השלמות - http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=1353

ודי נקטל באתר אחר - http://www.bit-tech.net/hardware/2008/12/05/thermaltake-spedo/1

וקיבל ביקורת בינונית פה - http://www.techpowerup.com/reviews/Thermaltake/Spedo_Advance/

ששם ה - XASER VI הצטיין - http://www.techpowerup.com/reviews/Thermaltake/XaserVI/

מארז HIGH END ששיבחו אותו בכל מקום זה ה - CM ATSC 840, לא ראיתי מילה רעה עליו.

OT: אני חושב שאלה בסופו של דבר על ה - TAGAN CS-MONOLIZE (ה - II זה מארז המיד עם מאוורר 25CM אחד) כי הוא נותן לי גודל ואוורור במחיר נמוך יחסית אבל אני לא בטוח בקשר לנוחות ההרכבה (זה שהוא TOOL-LESS וזה עובד טוב אני יודע) אבל בנוגע לסידור כבלים אני לא בטוח (זה עניין די מרגיז ב - HEC 6919 שיש לי עכשיו + העובדה שהצד שלו נסגר/ננעל כל כך חזק שממש קשה לפתוח אותו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, לגבי הביקורת בביורן על הKHAOS. נו בשורה התחתונה הוא כותב שזה HARD SELL הוא לא ממש קוטל אותו. אבל צריך לשים לב גם מי כותב את הביקורות שם

תשים לב שיש להם כמה כותבים ולא כולם באותה רמה. לגבי הCLUMSY וFEELS CHEAP, אז פשוט נראה לי שהבחור פשוט מפונק. קודם כל עדיף שהמאווררים אליהם הוא מתכוון יהיו איפה שהם נמצאים מאשר שלא יהיו בכלל. ומבחינתי עדיפים כלובים ניתקים עם ברגים מאשר TOOL LESS קבוע שהגישה אליו אחר כך בעייתית.

בעצם על אותו עקרון הם גם קטלו את הSWORD. ככה שבאמת מי שמפחד או לא אוהב להתעסק עם מברג וכמה ברגים עדיף שלא ירכיב מחשבים ובכלל לא ילכלך את הידיים.

למשל כל הפטנט קליפסים של מחזיקים הכרטיסים למיניהם, כמעט בכל החברות שנתקלתי, TOOL LESS שלוקח יותר זמן להרכיב כמו שצריך מאשר עם בורג בדרך של פעם.

ככה שאם זה פרמטר לאיכות של מארז. זה גם פרמטר לאיכות של ביקורת.

כמו שכתבתי קודם NZXT כנראה חברה צעירה שלא ממש סגורה על העיצובים של עצמה. אני מסכים שהמחיר שלו מוגזם (וזה כנראה גם עניין של עלויות ייצור גבוהות יותר בגלל החומרים והעיצוב הייחודי ליציקה (לא מצאתי אף מארז עם עיצוב פנימי זהה). ובאזור ה1500 ש"ח באמת שיהיה לו קשה להתחרות בהיצע המארזים שיש בשוק כיום.

(אבל אם הוא היה נמכר באזור ה700-800 זה כבר היה סיפור אחר).

לגבי הTT החדשים- אז כן כמו בארמור קנדלף הקודמים גם הARMOR+ XASER בנויים בבסיס על אותה קופסא. (רק שהפעם הם הוסיפו גרסאות MX)

אני אישית אהבתי יותר את התכנון הפנימי של הARMOR KANDALF יותר.

א. צורת התקנת ספק הכוח מתוחכמת ויעילה. (נראה כאילו הם חזרו לסטנדרט בסדרה החדשה) מה שאיפשר כלוב HDD נוסף מאחורה

ב. השימוש בI-CAGE והמודולריות שלו לעומת הסידור החדש (שנראה במבט ראשון יותר חכם אבל הוא לא)

ג. חלון הצד הפך ליותר זול לייצור (דוגמת החלונות של RS101) ופחות חזק פיזית.

ד. גרסאות הLCS עכשיו בעצם מכילות ערכה מוכנה ומותקנת ישירות לתוך ה5.25. (יש לזה חסרונות ויתרונות אבל אין שימוש חכם בדלת כמו בLCS של KANDALF)

מה שכן הליין החדש טיפה יותר גדול ומרווח מהליין הוותיק יותר. לדעתי היה להם מוצר קרוב למושלם וכל מה שהיה צריך לעשות בשביל לשפר אותו הוא להוסיף את אופציית האוורור מלמטה למעלה ולהגדיל טיפה את המארז ואולי מתיחת הפנים הקוסמטית בחלק העליון. אבל לא יותר מזה.

על הSPEDO ADV עדיין לא ממש התעמקתי בעיקר בגלל העיצוב החיצוני שלו שלא ממש מושך לי את העין. (ז"א שלעצמי אני מחפש משהו אחר)

אבל בגדול זה די ברור שגם CM וגם TT הולכים על הגישה של TAGAN בדגמים האלה. ומצד שני TAGAN מוסיפה את פאנל האוורור מלמעלה כדי ליישר קו עם ה932.

בשורה התחתונה הSPEDO כנראה זוכה לביקורות טובות מאוד בגלל יכולת הקירור שלו ובאתר בו הוא די נקטל הוא נקטל בעיקר בגלל הרעש מהמאוורר צד והעלות הגבוהה ביחס לאיכות בנייה בהשאווה ל932.

הCM ATSC 840 נראה כמו גרסת ההיי אנד של ה932 בעצם (פלוס מינוס) עם דגש על רמת גימור גבוהה ושימוש במאווררי 12.

ואגב הנה קישור למארז מעניין שלא נתקלתי בו בארץ:

http://hi-techreviews.com/review-links-mainmenu-80/9415-xclio-1000-full-tower-case-review

----------------------------------------

לגבי הMONOILZE (הII מקודם היה טעות שלי התכוונתי לדגם הנ"ל)

http://www.tagan.com/index.php?option=com_content&view=article&id=95&Itemid=98

תגדיל את תמונת הצד שלו (בלחיצה עליה)

תשים לב שאין ממש מסננים לפני או אחרי המאווררים בצד (אם אתה הולך עליו ולא רוצה אבק תוודא שאתה יכול להשיג את אותו הקצף שמשמש בפילטרים של TT או של ANTEC

ותדאג לכסות אותם בדרך כלשהי).

דבר נוסף - שים לב שאין בכלל מאווררים למעלה.

דבר נוסף נוסף - שים לב לצירים של הדלת ותנסה לדמיין את עצמך נתקל בדלת כזאת בטעות עם הרגל כשהיא פתוחה.

(וכמה קשה יהיה להשיג דלת וצירים חדשים מהאין יבואן שיש פה - קרה לי במארז של CHIEFTEC למזלי KSP הביאו לי פאנל שלם חדש ב70 ש"ח כולל דלת תוך שלושה ימים

אותו דבר קרה לחבר שלי בSOHO של ANTEC עם הדלת אבל פעם אחרונה שהייתי אצלו המארז עדיין היה חסר דלת). והמארזים האלה לא ממש יפים כשהדלת נופלת בעיקר כשהחברות לא משקיעות ממש במראה של מה שנמצא מאחורי הדלת.

אבל אם כבר מסתכלים טוב אז תשים לב לאתר של XCLIO

http://www.xclio.com/products/products-case.htm#case

ותראה שאלה אותם המארזים ולמארז הספציפי הזה יש גם גרסת ADV עם מאוורר 20 למעלה!

לדעתי אם אתה מתלבט בינו לבין ה932 אז תוסיף את ה150 ש"ח ולך על הHAF 932. מקסימום אם תתעקש להתקין את הספק למעלה בשביל יותר אוורור תחליף את המאוורר העליון במאווררים קטנים (זה גם תלוי באורך של הספק).

בכל מקרה יהיה לך יותר ויותר זרימת אוויר מהMONOLIZE וגם סידור כבלים ולא תהיה דלת שתפחד שתחטוף מכה ותיפול.

הTOOL LESS בכל מקרה לא צריך לשחק תפקיד, כי בכל מקרה צריך להשתמש במברג בהתקנה.

(אבל אם אתה או מישהו אחר שוקל הוספת מים ברצינות כדאי שתשקול גם את הKANDALF LCS (גם בגרסת האלומיניום הוא יעלה פחות מ932 + AQUAGATE וגם ישארו לך כל 9 הBAYS פנויים להרכיב כל מה שבא לך). מה גם שבמקרה ותשדרג את מערכת המים שלו בעתיד עדיין תישאר עם מארז בנוי לתפארת ורדיאטור עם שלושה מאווררים והמון מקום. (מה גם שאם תוסיף לו כלובים עם מאווררים ותחזיק את הדלת פתוחה תקבל לדעתי את הקירור הכי חזק (שהוא לא קרח יבש או חנקן) לקיץ ישראלי.

קונפיגורציה קצת יותר יקרה ויעילה אולי יותר יתן COSMOS-S עם מים חיצוני אבל עם יותר סירבול מסביב (וגם הרבה יותר יקר שאז זה כבר מגיע למחירים של SWORD LCS).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

simon דפקתה כאן שתי כתבות סחתיין :yelclap: :yelclap:

אני ראיתי שני סוגים של אצל שני חברים שלי והם ניראים מגניביים וניראים ממש מתאימים לך

גם מבחינת גודל וגם מבחינת יופי וגם קלים לניקוי.

מה שאני ממליץ לך לעשות הוא ללכת לחנות וליראות אותם בפועל.

שים לב לגודל שלהם אני לא חושב שהיה לך בעייה בכרטיסי מסך שלהם.

1. THERMALTAKE MOZART TX VE1000BNS w/o

http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4611

2. SILVERSTONE KUBLAI SST-KL03 SILVER w/o

http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4242

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...