שאלה בקשר לעכבר Razer DeathAdder - עמוד 4 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לעכבר Razer DeathAdder


torrentspy

Recommended Posts

נתחיל מכך שאני לא מתיימר להיות מומחה שמבין כל מושג ומושג בתחום העכברים לעומק אבל את ההבנה הבסיסית והנסיון אני יכול בהחלט להגיד שיש לי, אני בטוח בדברים שאני אומר ובעיקר לגבי העובדה שגם שחקני רגישות גבוהה יגיעו לרמה גבוהה יותר עם עכבר מייקרוסופט, מהסיבה הפשוטה שזה מה שקורה בפועל כי הרי לא כל גיימר מקצועי משחק על רגישות נמוכה, אבל רב הגיימרים המקצועיים כן משחקים עם מייקרוסופט ואתה מוזמן לבדוק את זה אם זה ממש כואב לך בלב.

הייתי ממליץ לך לדבוק יותר באתר הראשון ששלחתי לך ולא על מדריכים של שחקנים בינוניים, המאמר שנתתי לך קישור אליו נכתב על ידי SteelSeries שמייצרת מוצרים שמיועדים לגיימרים אז הם כן מבינים דבר או שניים לגבי המושגים האלה.

זה שאתה משחק במחשב כמקצוע לא אומר שיש לך הבנה טכנית, יש לך רק שמות של פורומים והרבה רוח במפרשים. מי שהולך פה עם הראש בקיר זה אתה. תמשיך להקשיב לקמצנים שאומרים לך שהעכבר שלהם ב-50שקל הוא העכבר הכי טוב שיש... רחוק לא תגיע.

הרבה רוח במפרשים? תראו מי שמדבר. בנאדם שעד לפני יום ניסה להוכיח לי שלייזר יותר טוב מאופטי ושהעכבר שלו הכי טוב שיש. אני בניגוד אליך מתעסק הרבה זמן בתחום הזה, ואם יש בהודעות שלי קצת התנשאות אז יש לזה סיבה, כשאתה התנשאת מההתחלה בלי לדעת בכלל על מה אתה מדבר, וממשיך לעשות זאת כרגע.

אני לא מקשיב לאף אחד, אני התנסתי ביותר עכברים משאתה תוכל לספור, ביניהם ה-DB/DA/MX518/G5/IME3.0/WMO/IME4.0, למסקנה שה-WMO/IME3.0 יותר טובים מהשאר הגעתי בעצמי ועל סמך הביצועים שלי במשחק איתם, מה שבאמת משנה לי, ולא על סמך מספר שכתוב להם על גב האריזה או על סמך איזה מדריך ספציפי ל-CS באינטרנט.

רחוק לא תגיע? מצחיק שאתה אומר את זה, כי במשחק שאני משחק אין אף אחד שמתקרב לרמה שלי כרגע בכל אירופה, במיוחד אם זה מבחינת יכולת כיוון, ואני ממש לא מגזים או מנסה להשתחצן, אבל עקיצות כאלה זה לא דבר שאני מקבל יפה במיוחד מאנשים שלא מכירים אותי ולא ראו אותי משחק. אל תדבר על דברים שאין לך מושג לגביהם, זה תקף גם לגבי המשפט הזה שזרקת לי וגם לגבי עכברים.

ורונאלדו, שוב פעם זה שאתה גיימר מקצוען זה לא אומר שאתה יכול לזלזל באנשים ולדבר בצורה מתנשאת ומעצבנת.

אתה חייב להבין שלא כולם אוהבים את מה שאתה אוהב, ולא לכולם נוח מה שלך נוח. תקבל את זה.

אני לא מזלזל באף אחד, אבל כשאתה יודע ובטוח שאתה צודק במשהו ומישהו בא ואומר לך ההפך תוך כדי התנשאות שלא מבוססת על שום הבנה זה גורר תגובות כאלה בחזרה.

אני לא נכנס לפה בשביל להתנצח עם אנשים או להתווכח, אלא רק בשביל לעזור לכאלה שרוצים לקבל קצת פרספקטיבה לגבי שוק עכברי הגיימינג היום.

אני בעצמי אמרתי שעכברים כמו WMO/IME3.0/DA לא יתאימו לכל אחד ושלמשתמש רגיל יכול להיות שעכברים "ארגונומיים" יותר כמו ה-MX518 יתאימו יותר. אבל אם יש דבר שבטוח בכל הקטע של עכברי גיימינג זה ש-90% מהשחקנים כן ישיגו שיפור מסויים עם העכברים שעליהם אני ממליץ, ושעם העכברים האלה אפשר להגיע לרמה הכי גבוהה שאפשרית בעוד שעם עכברים אחרים לעולם לא, העובדות מדברות בעד עצמן, אני לא אומר שאין אף גיימר מקצועי בעולם שמשתמש בעכבר שהוא לא מסדרת המייקרוסופטים הישנים, אבל אם תבדוק את העניין תראה שתמיד הטובים ביותר, בייחוד אם מדובר באיימינג, משתמשים בעכברים האלה, ואני מוכן לחתום לך על כך.

רונאלדו תגיד מה שתגיד, אבל גיימר (עם דגש על "מקצועי") המשחק ברגישות גבוהה צריך עכבר עם DPI גבוה. סוף סיפור

עכשיו אם תגיד לי שגיימר מקצועי תמיד משחק על רגישות נמוכה מאוד, אני יאמר לך שיהיה לו בהצלחה ושישמור את הדעווינים לפורום אחר.

סינדרום, אני לא יכנס איתך עכשיו לוויכוח על הפרטים הכי קטנים, אבל תגיד מה שתגיד, יש הרבה מאוד גיימרים מקצועיים שמשתמשים ברגישות בינונית-גבוהה, ואני לא מכיר אף אחד מהם, אפילו לא אחד, שמשתמש בעכבר DPI גבוה, מהסיבה הפשוטה שגם אם הם מוותרים על DPI ואולי קצת דיוק, הם מקבלים בשורה התחתונה עכבר שהם מסוגלים לכוון איתו יותר טוב ברגישות גבוהה ונמוכה כאחד וזה מה שקובע.

עכשיו שתבין, אין לי שום דבר נגד DPI. זה כן קשור לדיוק ואני לא אומר שלא. אין שחקן אחד בעולם שלא יעדיף Intelli3.0 עם 1600DPI על פני Intelli3.0 עם 400DPI. הבעיה היא שפרט ל-DA אין היום עכברים שיש להם גם DPI גבוה וגם צורה מספיק טובה לגיימינג. בשורה התחתונה הצורה של העכבר והאחיזה שהוא מכתיב זה מה שנותן לך את היכולת לכוון בדיוק על הנקודה. ואתה יודע מה, אתה תרגיש הרבה יותר שהצורה של העכבר לא מאפשרת לך לכוון למקום מסויים מאשר כמות DPI נמוך שלא מאפשר לך לכוון למקום מסויים.

ה-DPI פשוט מתגמד והחשיבות שאתה נותן לו רק בשביל להוכיח שיש איזשהו יתרון בעכברים עם DPI גבוה היא פשוט פאטתית. אני לא טוען שהיתרון הזה לא קיים כי הוא כן, אבל בשקלול הכללי העיצוב הרבה יותר חשוב, ומהסיבה הזאת עכברי יהיו הרבה יותר מתאימים לכל רגישות, למרות שה-DPI שלהם נמוך יותר.

ספציפית לגביך - ככל שהרזולוציה עולה אפשר לומר שהרגישות של הסמן יורד כי הוא צריך לסרוק יותר פיקסלים. ככל שהרזולוציה עולה ה-DPI בא יותר לידי ביטוי אז כמובן שאם אתה משחק על רזולוציה מטורפת של 2390x3120 או משהו בסגנון הזה, אתה כן תצליח להרגיש הבדל. הנקודה היא שרב השחקנים משחקים על רזולוציות הגיוניות שבהם גם 400DPI מספיק טוב בשביל לשחק על כל רגישות, אתה הוא היוצא דופן ואם אתה בוחר ללכת ראש בקיר בשביל לנצל כל קמצוץ DPI שיש לעכבר שלך, זאת בעיה שלך, זה לא אומר שזה נחוץ בשביל שחקנים ששואפים לניצחון במשחק לפני נצחון בוויכוחים על גבי האינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 109
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

העדפת צורת העכבר לנוחות אחיזה זה כבר עניין הרבה יותר אינדבידואלי מהצורך ב-DPI גבוה לרגישות גבוהה.

לי היה חשוב להבהיר את נושא חשיבות\השפעת ה-DPI והחסרונות ב-DPI מוגבל, מבחינה טכנית מעשית. אני לא יכול או מעוניין להתווכח על נוחות.

לא איכפת לי שאתה לא מייחס חשיבות ל "single pixel accuracy" זה עניין שלך, מספיק לי שאחרים יכירו בעובדה הזאת ושיהיה לאן לשאוף.

זה שאתה אישית (ונאמר כל האנשים שאתה מכיר) מעדיפים צורת עכבר מסויימת על דיוק per pixel זו זכותכם, שיהיה לכם לבריאות (ונוחות זה בריא)

לדעתי, אם ה-DA גם נוח (אתה אמרת) וגם DPI גבוה אז כנראה שזה העכבר האידיאלי למי שרוצה להינות מכל הבחינות.

בקשר לכתבה של SteelSeries שקישרת ומחשיב כמקור נאמן, אז הנה מצאתי שגם הם לא מתעלמים מהנושא (CPI=DPI):

There is only one situation where a higher CPI count makes sense: if the speed on the screen is too slow, you want to have a sensor that is capable of more CPI, as everything that goes beyond it has to be calculated by software and then you LOSE precision...

אגב היום רזולוציה 1280x1024 נחשבת למינימום, עם כרטיסי המסך והמסכים שיש בשוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה?

אני משחק על 1680*1050 ואני מגיע למצב שנוח לי ברוב המשחקים עם 800-1000 DPI, כמובן על הרגישות הכי נמוכה במשחק (ו 6 בווינדוז)

אם אני מוריד ל 400DPI ומעלה רגישות במשחק, אני כן מרגיש את ההבדל בדיוק, וזה מפריע לי.

אפשר לחשוב מההודעות שלך שה MS הישנים נוחים וכל השאר על הפנים. ממש לא!

מבחינת נוחות נטו לדעתי הם לא עולים על ה MX518, בטח כשמדברים על הסימטריים.

מבחינת העיצוב בשביל הגיימינג, אני מעדיף מה שנוח. אפשר להתרגל לכל עכבר שלא בנוי בצורה גרועה.

היד שלי מתלבשת על ה MX כמו כפפה. אין לי שום בעיות בלהזיז את העכבר לאן שאני רוצה ובמהירות שאני רוצה.

להגיד לך את האמת, בלי להעליב, הקטע הזה של ה "ה IME 3.0 מעוצב לגיימרים, הצורה שלו מאפשרת לך לשלוט עליו יותר טוב.. בלה בלה.."

נשמע לי ממש פלצני.

מה בדיוק מונע ממני לשלוט כמו שצריך ב MX518 ובעכברים אחרים? כמו שאמרתי הוא יושב לי ביד מצויין, ואני לא רואה משהו שמפריע פה.

ואל תגיד לי שכל המקצוענים אומרים שהוא הכי טוב, כי זה ממש לא מעניין אותי. אני מחפש מה טוב לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העדפת צורת העכבר לנוחות אחיזה זה כבר עניין הרבה יותר אינדבידואלי מהצורך ב-DPI גבוה לרגישות גבוהה.

לי היה חשוב להבהיר את נושא חשיבות\השפעת ה-DPI והחסרונות ב-DPI מוגבל, מבחינה טכנית מעשית. אני לא יכול או מעוניין להתווכח על נוחות.

לא איכפת לי שאתה לא מייחס חשיבות ל "single accuracy" זה עניין שלך, מספיק לי שאחרים יכירו בעובדה הזאת ושיהיה לאן לשאוף.

זה שאתה אישית (ונאמר כל האנשים שאתה מכיר) מעדיפים צורת עכבר מסויימת על דיוק per pixelזו זכותכם, שיהיה לכם לבריאות (ונוחות זה בריא)

לדעתי, אם ה-DA גם נוח (אתה אמרת) וגם DPI גבוה אז כנראה שזה העכבר האידיאלי למי שרוצה להינות מכל הבחינות.

פחות אינדיבודיאלי ממה שאתה חושב, כי כמו שאמרתי, מה שאתה תרגיש זה את העיצוב ולא את הדילוג על 2-3 פיקסלים ברזולוציה סופר-גבוהה ורגישות גבוהה עוד יותר. מעטים השחקנים שמשחקים בתנאים האלה, ורק בתנאים האלה DPI גבוה עוזר במשהו, אם אתה טוען שזה מה שהופך את העכברים האלה לכדאיים למרות הנחיתות שלהם בתחום העיצוב והאחיזה ( שכפי שאמרתי מה שקובע כמעט בלעדית את יכולת האיימינג ) אז לא נותר לי מה להוסיף.

DPI נמוך הוא אכן מוגבל בתנאים מאוד קיצוניים, אם זה מה שרצית לשמוע. מקצועיים או סתם כאלה ששואפים לרמה גבוהה ומשחקים בצורה תחרותית, לא ילכו ראש בקיר, בכל מקרה לשחק על רזולוציה כמו 1024x786 זה הרבה יותר נוח מאשר 1280x1024 או רזולוציות גבוהות יותר, ואני לא מכיר יותר מדי שחקנים שגם משחקים על רזולוציה גבוהה וגם על רגישות סופר גבוהה, זה סתם אידיוטי וחסר פואנטה אלא אם כן המטרה שלך היא מלכחתחילה לחפש איך להכשיל עכבר עם DPI נמוך, בפועל זה פשוט לא קורה, כך שזה הופך ללא רלוונטי.

לגבי ה-DA, נחש לפי איזה עכבר הוא מעוצב? יפה, ה-IME3.0. ובכל זאת למרות היתרון הברור של ה-DA בתחום החיישן ( החיישן הכי מתקדם היום ), מבחינת אחיזה ושליטה הוא מעפיל על ה-DA במקצת וזה מה שהופך אותו לעכבר טוב יותר, ואני אומר לך בתור אחד שהשתמש ב-DA שנה וחצי ורק לפני חודשיים החליף בחזרה ל-IME3.0, רק שתקבל קצת פרספקטיבה לגבי סדר העדיפויות בעכברים, זה רק מוכיח כמה ה-DPI הוא לא רלוונטי ברב המקרים.

אגב היום רזולוציה 1280x1024 נחשבת למינימום, עם כרטיסי המסך והמסכים שיש בשוק.

כפי שאמרתי, לא מדובר רק ברזולוציה אלא בשילוב של רזולוציה מאוד גבוהה ורגישות מאוד גבוהה. אנשים שמשחקים בתנאים האלו, קשה לי להאמין שאכפת להם או שהם ירגישו אם העכבר שלהם מדלג על 2 פיקסלים או לא. בשורה התחתונה אני עדיין חושב שהם יכוונו טוב יותר עם ה-IE3.0 מאשר עם עכבר כמו ה-CH, למרות התנאים, כך שזה גם לא ממש משנה.

בכל אופן לגבי תחרותיים ספציפית, הרזולוציה הממוצעת היא 1024x786 ומטה, כך שלא משנה כמה הרגישות גבוהה קשה לי להאמין שמישהו הגיע למצב שהוא כן מדלג על פיקסלים גם עם עכבר של 400DPI, בתיאוריה אולי כן אבל אני לא מכיר מישהו שמשחק על רגישות גבוהה יותר מ-6cm/360, זה פשוט בלתי אפשרי עם כל עכבר.

למה?

אני משחק על 1680*1050 ואני מגיע למצב שנוח לי ברוב המשחקים עם 800-1000 DPI, כמובן על הרגישות הכי נמוכה במשחק (ו 6 בווינדוז)

אם אני מוריד ל 400DPI ומעלה רגישות במשחק, אני כן מרגיש את ההבדל בדיוק, וזה מפריע לי.

אפשר לחשוב מההודעות שלך שה MS הישנים נוחים וכל השאר על הפנים. ממש לא!

מבחינת נוחות נטו לדעתי הם לא עולים על ה MX518, בטח כשמדברים על הסימטריים.

מבחינת העיצוב בשביל הגיימינג, אני מעדיף מה שנוח. אפשר להתרגל לכל עכבר שלא בנוי בצורה גרועה.

היד שלי מתלבשת על ה MX כמו כפפה. אין לי שום בעיות בלהזיז את העכבר לאן שאני רוצה ובמהירות שאני רוצה.

להגיד לך את האמת, בלי להעליב, הקטע הזה של ה "ה IME 3.0 מעוצב לגיימרים, הצורה שלו מאפשרת לך לשלוט עליו יותר טוב.. בלה בלה.."

נשמע לי ממש פלצני.

מה בדיוק מונע ממני לשלוט כמו שצריך ב MX518 ובעכברים אחרים? כמו שאמרתי הוא יושב לי ביד מצויין, ואני לא רואה משהו שמפריע פה.

ואל תגיד לי שכל המקצוענים אומרים שהוא הכי טוב, כי זה ממש לא מעניין אותי. אני מחפש מה טוב לי.

הדבר היחיד שפלצני פה זה שאתה נותן חוות דעת על עכבר בלי שניסית אותו לפני, רק על סמך התיאוריה. ה-MX518 הוא עכבר שמעוצב בשביל לשבת כמו כפפה על היד וכך הוא גם מרגיש. אבל ביצועים עם עכבר זה לא פונקציה של נוחות אלא של האחיזה שהעכבר מכתיב, ה-IME3.0 הוא גם מאוד מאוד נוח ( לא פחות מה-MX518 ) וגם מכתיב אחיזה הרבה יותר קלה לתמרון בעת משחק, אתה פשוט מכוון איתו לאיפה שאתה רוצה ברגע שאתה מתרגל, אני מציע לך לתת לו הזדמנות לכמה חודשים ותראה שאתה תחזור לפה ותאכל את הכובע. אני לא משוחד כלפי העכבר הזה, אני אוהב מאוד גם את ה-MX518 וחושב שהוא עכבר מעולה אבל בתור אחד שניסה את שניהם אני יכול להגיד לך שה-IME3.0 פשוט יותר טוב לגיימינג, זו לא תקף לגבי 100% מהגיימרים בעולם כמובן, אבל אפשר להגיד דיי בבטחה שזה תקף לגבי רובם, הרבה אנשים החליפו מה-MX518 ל-DA או ל-IME3.0 ואני לא זוכר אף אחד שהצטער. תנסה במקום סתם להתלהם.

לא אמרתי מעולם ששאר העכברים גרועים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא כן התעסקתי לפני שנה בערך עם ה IME 3.0. לא במשחקים אבל בעבודה שוטפת. לא למשך 5 דקות, למספיק זמן.

ואני משחק בשביל ליהנות, ואני נהנה הרבה יותר כשאני משחק על 1680*1050 מאשר על 1024*768. זה פשוט נראה לא טוב.

והמייקרוסופט הפשוט גם ניסיתי אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגיימרים כבר מזמן לא אכפת מה נראה טוב ומה נראה טוב פחות, השיקול היחידי שלהם זה באיזה רזולוציה ותנאים הם יקבלו יותר FPS ומשחק חלק יותר כדי שהם יוכלו לפגוע יותר, ההנאה שגיימרים תחרותיים מפיקים זה בד"כ מההריגות עצמם ולא מהגרפיקה.

עבודה שוטפת עם IME3.0 זה לא אותו דבר כמו משחק עם IME3.0, כי אנחנו מדברים פה על היבט של שיפור איימינג במשחק ולא על הרגשת נוחות כללית או משהו כזה.

במידה ואתה שחקן שמשחק משחקי גרפיקה כמו Crysis וקופץ ממשחק רשת אחד למישנהו כל שני וחמישי אין טעם בכלל לדבר איתך על השיפור שאתה תשיג עם עכבר מסויים כי סביר להניח שאתה לא תרגיש אותו או שהוא סתם לא ישנה לך. Casual gamer זה משהו אחר לגמרי מאשר תחרותי, למעשה כל עכבר יתאים לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככה אני מדמיין את מסיבות הרשת שלך: כל אחד בא עם מחשב P4 מערוץ הקניות,

מסך 17 או 15 אינץ' CRT ישן ועכבר פשוט ("עם האחיזה המושלמת לגיימרים, מתאים לידים של כולם ונוח לכולם כזה")

יש רעש רקע של עכברים שורטים שולחנות ומדי פעם אחד צועק - "שקרים! זה צריך להיות headshot!", ואז כל המקצוענים אומרים לו בגיכוח זדוני

"תוריד sensitivity יא NOOB" (הם לא באמת מבינים למה הוא פיספס את 2 הפיקסלים של הראש, לצורך העניין)

ככה גיימינג מקצועי בישראל צריך להראות לפי הנתונים שאתה שופך... ויש לי הרגשה שהסצנה שאתה מדבר עליה היא מיעוט פה בכל מקרה.

זה לא המקום להרצאות ב"תחום", עם כל הכבוד האבוד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פחות אינדיבודיאלי ממה שאתה חושב, כי כמו שאמרתי, מה שאתה תרגיש זה את העיצוב ולא את הדילוג על 2-3 פיקסלים ברזולוציה סופר-גבוהה ורגישות גבוהה עוד יותר. מעטים השחקנים שמשחקים בתנאים האלה, ורק בתנאים האלה DPI גבוה עוזר במשהו, אם אתה טוען שזה מה שהופך את העכברים האלה לכדאיים למרות הנחיתות שלהם בתחום העיצוב והאחיזה ( שכפי שאמרתי מה שקובע כמעט בלעדית את יכולת האיימינג ) אז לא נותר לי מה להוסיף.

DPI נמוך הוא אכן מוגבל בתנאים מאוד קיצוניים, אם זה מה שרצית לשמוע. מקצועיים או סתם כאלה ששואפים לרמה גבוהה ומשחקים בצורה תחרותית, לא ילכו ראש בקיר, בכל מקרה לשחק על רזולוציה כמו 1024x786 זה הרבה יותר נוח מאשר 1280x1024 או רזולוציות גבוהות יותר, ואני לא מכיר יותר מדי שחקנים שגם משחקים על רזולוציה גבוהה וגם על רגישות סופר גבוהה, זה סתם אידיוטי וחסר פואנטה אלא אם כן המטרה שלך היא מלכחתחילה לחפש איך להכשיל עכבר עם DPI נמוך, בפועל זה פשוט לא קורה, כך שזה הופך ללא רלוונטי.

לגבי ה-DA, נחש לפי איזה עכבר הוא מעוצב? יפה, ה-IME3.0. ובכל זאת למרות היתרון הברור של ה-DA בתחום החיישן ( החיישן הכי מתקדם היום ), מבחינת אחיזה ושליטה הוא מעפיל על ה-DA במקצת וזה מה שהופך אותו לעכבר טוב יותר, ואני אומר לך בתור אחד שהשתמש ב-DA שנה וחצי ורק לפני חודשיים החליף בחזרה ל-IME3.0, רק שתקבל קצת פרספקטיבה לגבי סדר העדיפויות בעכברים, זה רק מוכיח כמה ה-DPI הוא לא רלוונטי ברב המקרים.

כפי שאמרתי, לא מדובר רק ברזולוציה אלא בשילוב של רזולוציה מאוד גבוהה ורגישות מאוד גבוהה. אנשים שמשחקים בתנאים האלו, קשה לי להאמין שאכפת להם או שהם ירגישו אם העכבר שלהם מדלג על 2 פיקסלים או לא. בשורה התחתונה אני עדיין חושב שהם יכוונו טוב יותר עם ה-IE3.0 מאשר עם עכבר כמו ה-CH, למרות התנאים, כך שזה גם לא ממש משנה.

בכל אופן לגבי תחרותיים ספציפית, הרזולוציה הממוצעת היא 1024x786 ומטה, כך שלא משנה כמה הרגישות גבוהה קשה לי להאמין שמישהו הגיע למצב שהוא כן מדלג על פיקסלים גם עם עכבר של 400DPI, בתיאוריה אולי כן אבל אני לא מכיר מישהו שמשחק על רגישות גבוהה יותר מ-6cm/360, זה פשוט בלתי אפשרי עם כל עכבר.

הדבר היחיד שפלצני פה זה שאתה נותן חוות דעת על עכבר בלי שניסית אותו לפני, רק על סמך התיאוריה. ה-MX518 הוא עכבר שמעוצב בשביל לשבת כמו כפפה על היד וכך הוא גם מרגיש. אבל ביצועים עם עכבר זה לא פונקציה של נוחות אלא של האחיזה שהעכבר מכתיב, ה-IME3.0 הוא גם מאוד מאוד נוח ( לא פחות מה-MX518 ) וגם מכתיב אחיזה הרבה יותר קלה לתמרון בעת משחק, אתה פשוט מכוון איתו לאיפה שאתה רוצה ברגע שאתה מתרגל, אני מציע לך לתת לו הזדמנות לכמה חודשים ותראה שאתה תחזור לפה ותאכל את הכובע. אני לא משוחד כלפי העכבר הזה, אני אוהב מאוד גם את ה-MX518 וחושב שהוא עכבר מעולה אבל בתור אחד שניסה את שניהם אני יכול להגיד לך שה-IME3.0 פשוט יותר טוב לגיימינג, זו לא תקף לגבי 100% מהגיימרים בעולם כמובן, אבל אפשר להגיד דיי בבטחה שזה תקף לגבי רובם, הרבה אנשים החליפו מה-MX518 ל-DA או ל-IME3.0 ואני לא זוכר אף אחד שהצטער. תנסה במקום סתם להתלהם.

לא אמרתי מעולם ששאר העכברים גרועים..

בחיים שלי לא ראיתי משתמש שמשקיע בלכתוב הודעה כל כך ארוכה... שאם תסחט את העיקר יצא לך 99% שטויות במיץ.

אני אקצר את ההודעה שלך : אני NOOB .

זה כל מה שאמרת .

אם אתה ממליץ על עכבר מיקרוסופט, אתה לא צריך להוסיף יותר כלום . אתה פשוט NOOB . אם אתה חושב שהעכבר הזה שאתה מדבר עליו זה עכבר מקצועי . וטוב לאיימינג עם ה DPI הנמוך שלך והרזולוציית 768 שלך שיהיה לך לבריאות .

לפרוטוקול, מעולם לא ראיתי כל כך הרבה שטויות בהודעה אחת .

טחנת את אותה אימרה מאה שורות :

"אני NOOB , אני NOOB , אני NOOB" .

4jtceo.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משחק בשביל קודם כל ליהנות, ואם אני גם מנצח אז זה אפילו עוד יותר טוב.

מה אני צריך עכבר פחות נוח אבל עם "אחיזה מיוחדת לגיימרים!"?

שאני פחות אהנה אבל "אהרוג יותר"?

בשביל מה אני צריך לרדת ברזולוציה? זה סתם נראה יותר מגעיל, ואם המחשב שלך מספיק חזק בשביל להפעיל את המשחק על FPS מסויים קבוע, אני לא מוצא סיבה לרדת בהגדרות.

אגב, אני באמת לא מבין למה משחקים CS 1.6 למשל על רזולוציה נמוכה מאוד. אנשים אומרים שככה יותר קל להם לשחק, הריקויל יותר נמוך וסתם שטויות. (תקף לכל ה FPS למיניהם, נתתי דוגמא ספציפית של 1.6)

בתכלס, כל מה שזה עושה זה נותן לך פחות נקודות שאתה יכול לשים עליהן את הכוונת במסך, ויוצא שאתה שוב פעם מאבד דיוק ביחס לרזולוציה גדולה יותר.

את התשובה לזה אתה יודע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ תכלס... אם סתם לדוגמא אני משחק (1600x1200) נגד quantom (שהוא על 640x480),

במרחק מסויים בו הראש של הדמות שלי מופיע כפיקסל אחד על המסך שלו, הראש שלו מופיע כ-6 פיקסלים על המסך שלי.

משמע אני יכול לשים לו כדור בין העיניים בעוד הוא יכול לשחרר ירייה לכיוון הכללי של הראש שלי (פיקסל אחד) ולקוות שזה בכלל יפגע.

זאת רק דוגמא אחת לאינסוף מצבים שונים. והם חושבים שליתרון טכני אין חשיבות בעולם הגיימינג (יותר גרוע מזה - הם חושבים שהיתרון הוא אצלם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

syndrome

רואים שאין לך ניסיון רב במשחקי

כמישהו בעל ניסיון רב במשחקי CoD (עד היום היו 2 תחרויות בארץ בcod4 ואת שתיהן לקחתי עם הקלאן שלי =])

אני יודע שאני שחקן יותר טוב ב800*600 מאשר ברזולוציות גבוהות יותר . בחינה די מדוקדקת של שחקנים מטופ האירופאי והעולמי גם העלתה את אותה המסקנה

(אם מסתכלים על קונפיגים שלהם רואים שהם לא עוברים את ה1024*768 אפילו אם יש להם מסך 24'' וGTX280)

כמו שאתה בטח יודע , בהרבה תחומים התיאוריה לא תמיד תואמת את המציאות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...