שאלה בקשר לעכבר Razer DeathAdder - עמוד 2 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לעכבר Razer DeathAdder


torrentspy

Recommended Posts

שאתה בגיימינג אינטנסיבי המשקל מורגש. ואחיזה, זה לא אישי, זה אחיזה שהעכבר כופה עליך וכמה שליטה אפשר להשיג עם האחיזה הזו.

זה עכבר אומנם פשוט, אבל עולה בביצועים על רוב עכברי הגיימינג המשוכללים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 109
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

די נו זה שהעכבר קל לא יעשה אותי יותר טוב, ולא יגרום לי לשלוט עליו יותר טוב.

בגלל זה השליטה זה כן עניין אישי, יותר נוח לי עם ה MX518 ואני שולט עליו יותר טוב מאשר מייקרוסופט פשוט. לא יעזור מה תגידו, אצלי זה עובד ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שלא מבין מהחיים שלו זה מי שמציע IntelliMouse ועכברים מעפנים לבחור שביקש עכבר גיימינג.

איך שעברתי ל-copperhead עם 2000dpi ההבדל היה מורגש מיידית. הרבה יותר דיוק, sensitivity on the fly ועוד אופציות שימושיות.

הלדים שלו ממש לא מעניינים (אם כי זה נחמד). עד שלא תעבדו עם כזה במשך תקופה של לפחות שבוע (צריך להתרגל) לא תבינו על מה מדובר.

היום כשאני משחק אצל חברים עם עכבר פשוט זה פתאום נהיה ממש בלתי נסבל! אפילו עכברים טובים יחסית כמו MX מרגישים לי צעצוע זבל.

ומי שלא יודע, DPI זה Dots per Inch. יענו מס' הקריאות שהוא לוקח בתזוזה של אינטש אחד. תחשבו לבד על המשמעות של זה מבחינת דיוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מספר הנקודות. והייתי מציע לך לקרוא קצת בפורומים בחו''ל לפני שאתה אומר על מישהו שהוא לא מבין. זה יכול ליצור תדמית לא טובה.

ואמרתי לך, לך תקרא קצת מה שחבר'ה בESR כותבים, אפילו תפתח על זה ת'ראד שם אם בא לך. מילא היית משווה את זה לעכבר נורמאלי כמו הDA. אבל הCH ? פייה. אני לא יודע איך אתה מסתדר עם החיישן המעפן שלו. לא מתקרב איפה שהוא לחיישן העלוב והמיושן לכאורה של הIMO1.1.

אגב, אם אתה באמת רוצה ללכת רחוק כדי לאמת עובדות[מי יודע אולי אני טועה] תעשה השוואה אם בא לך על מספר הגיימרים המקצועיים שמשחקים עם אחד מעכברי הINTELLIMOUSE כמו הIMO1.1 או הIME3.0 לעומת מספר הגיימרים שמשחקים עם DA, MX518, G5, CH, DB.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי שזה נקרא נקודות אבל מהוא גודל נקודה ? זו בסה"כ יחידת מידה לרזולוציה.

בכל מקרה, אין טעם להתווכח, אני עבדתי עם כל כך הרבה עכברים בחיי ואף אחד לא נתן ביצועים טובים כשל ה-CH או ה-DB (שהם 2 העכברים היחידים בעצם שרכשתי במחיר גבוה מהממוצע). אתה חושב שהייתי רוכש עכבר שני של עם "חיישן לייזר מעפן" סתם כי זה מגניב לי ?

תגיד מה שתגיד... בתחום הזה ובכלל, לרוב האיכות באה עם המחיר.

ובכלל בענייני עכברים אני לא מאמין לאף אחד מלבד לנסיון שלי. בכל מקום שתשאל חלק יגידו ככה וחלק אחרת - מיותר לגמרי.

ממש לא איכפת לי באיזה עכברים משתמשים ברחבי העולם (וברור שחלק נכבד אפילו לא מבין את ההבדל או מוכן להשקיע סכומים על עכבר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה מתכוון ביצועים טובים יותר ? לא מעניין אותך שאר הגיימרים בעולם ? טוב אתה כנראה באמת רוצה לשכנע את עצמך שהעכבר שלך טוב בזמן שהוא לא. בטח לא לגיימינג מקצועי, בטח לא למחיר שלו. אני חושב שאתה רכשת את העכברים האלו בגלל סיבה אחת: שיווק. אתה ראית בגדול את ה2000DPI על הקופסא ועוד כמה שטויות וזה קנה אותך. וזה שיש על זה , אני בטוח שגם זה הוסיף לעניין. מעניין גם לשמוע עם אילו עכברים התנסת ברזו'מה הארוך שלך.

ולמה אתה קורא ביצועים בעכבר ? לפי מה שאני יודע עכבר שאני הורג איתו יותר בשבילי מציג ביצועים טובים יותר. ובשבילך ?

ואני דיברתי על זה שרוב הגיימרים בעולם כיום קונים את העכברים הפשוטים לכאורה, הזולים. ואתה מציג דוגמא שרובם קונים במחיר מופרז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביצועים = מהירות תגובה \ responsiveness \ רגישות גבוהה ("אמיתית\חומרתית" להבדיל מסליידר רגישות והאצה - חישובי תוכנה המסתמכים על מס' האותות\דגימות שסיפקה החומרה -[DPI] ). מבחינת מבנה - כפתורים ארוכים לאחיזת "עפרון", גלגלת "שלבים", רגלי טפלון לתזוזה חלקה, גומי אחיזה מקיף וחומר "אנטי זיעה" בגב העכבר... בין היתן (אני לא מדבר על פרופילים ופיצ'רים תוכנתיים)

אוקי רצית לשמוע (או יותר נכון לזלזל) אז בוא נחפור:

אל תניח הנחות לגבי הסיבה שרכשתי razer. הביאו לי את ה-diamondback מחו"ל בדרישה, לאחר שעות ארוכות של חפירות בפורומים וביקורות.

מעבר לזה רציתי לראות אחת ולתמיד מה שווים המוצרים של razer, חברה המתמחה בציוד gaming בלבד וידועה בשל העכברים שלה. מה יכול להיות רע?

הייתי מאוד מרוצה מה-DB, עד שהורשתי אותו לאחי (ולאמא שלי שאשכרה מקנאת בעכבר ה"זריז" בשביל ה-mahjong שלה) והבאתי את ה-copperhead, שוב לאחר ים של סיקורים + הוא היה אחד העכברים הטובים בשוק (ולדעתי נשאר, אם מבחינת חומרים או ביצועים).

שאלת באילו עכברים התנסתי... קשה לי לענות - אני על מחשב עוד לפני שהיה כזה דבר בארץ "עכבר" ל- (או לפני windows אם תרצה)

אם בבית שלי לדורותיו, חברים, לקוחות פרטיים, או שירות טכני לחברות גדולות ו-helpdesk, הידיים שלי עברו הרבה (אם לא יותר מדי) עכברים מטונפים,

אולי אני "extra" רגיש בעניינים האילו, אבל אני אומר לך - ההבדל מורגש, זה בכלל לא מסתכם ב"שיווק" ו-LED's.

אני לא אומר שגיימרים קונים עכברים במחיר מופרז, בדיוק להיפך אני אמרתי. דווקא בגלל שרובם מעולם לא הוציאו כספים על עכברים -

אתה לא יכול לבקש מהם עצה בעניינים כאלה.

אנשים מוציאים סכומי עתק על חומרה וציוד היקפי, אבל כשזה מגיע לעכבר אומרים חבל על הכסף. זה משהו שלדעתי נובע מנסיון צר ומקובע.

אבל זו רק דעתי... ותן לי לגלות לך סוד - העכבר הבא שלי גם הוא יהיה יקר מהממוצע, או לא, אחרי שמתרגלים לטוב אין דרך חזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רואה אתה טועה. בשבילך ביצועים זה כל מיני שטויות, מהירות תגובה, אורך כפתורים, ועוד כמה דברים. עכשיו, בשבילי עכבר גיימינג טוב זה עכבר שאני הורג איתו יותר, הרי אם היה עכבר, בלי רגליות טפלון, אבל הייתי הורג איתו יותר ומגיע לביצועים טובים יותר, הייתי קונה אותו, הרי מה זה נותן לך בסופו של דבר?

ובתור אחד שהיה עם האבו שמכיל חיישן אף יותר טוב משל הCH, זה חיישן דפוק לגמרי. אי אפשר לעשות איתו 60\360 בלי שהוא יקפוץ על מטרים[עזוב פיקסלים], יתקע כל פעם שאני אזיז אותו טיפה מהר. זה למה אני אומר חיישן לייזר מעפן, זו למה רוב הגיימרים בעולם לא קונים לייזר.

ברור שההבדל מורגש, בין עכבר PS\2 לעכבר USB של . מסכים איתך כאן. אבל בין עכבר CH לעומת WMO, IMO1.1, DA, IME3, כל אחד מהם יהיו עדיפים בכל פרמטר ופרמטר על הCH שהIME3 בראשם. והם לא מוציאים הרבה כסף על עכברים כדי לחסוך, אני למשל קניתי את הIME3 שלי במחיר שחיטה - 200 שקל. אבל זה מה שהיה זמין ליד אז לא רציתי להסתובב ברחבי אנגליה בשביל לחסוך כמה פאונדס.

ובקשר לזה שמתרגלים לטוב, ידידי, בזה הרגע, אתה מתרגל לרע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהירות תגובה ורגישות חומרה זה ביצועים, לא יעזור לך "להעלים" עובדות.

לא יודע לגבי Habu אבל אני אומר לך מנסיון ממושך, עם ה-copperhead על QcK mini אין כזה דבר "קופץ" או "נתקע", בכל מהירות שהיא.

למען האמת אני יכול להרים אותו סנטימטר מעל המשטח והוא יעבוד גם "באוויר" בלי קפיצות ובלי תקיעות. ומי דיבר על PS/2 ?

תפסיק כבר עם השטות הזאת "עכבר גיימינג טוב זה עכבר שאני הורג איתו יותר" מה אתה ילד קטן? נראה לך שאני "הורג פחות" ממה שהייתי הורג ? :screwy:

יופי שנוח לך עם ה-IME3 שלך, אבל מי אתה שתגיד לי אם התרגלתי לטוב או לרע, קיצר הבנתי עם מה יש לי עסק - עשה טובה, לך שן על האף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש לא איכפת לי באיזה עכברים משתמשים ברחבי העולם (וברור שחלק נכבד אפילו לא מבין את ההבדל או מוכן להשקיע סכומים על עכבר)

SyndromE עם כל הכבוד אין לך שמץ של מושג לגבי עכברי גיימינג והדרישה מהם. אני לא יודע איזה עכברים ניסית בחיים שלך או באיזה משחקי רשת אתה משחק, אבל אתה טועה לגמרי בכל ההנחות שלך לגבי עכברי גיימינג וגיימינג באופן כללי. הגיימרים המקצועיים בודקים בערך כל עכבר חדש שיוצא היום לשוק, ואני מתכוון ללא יוצא מן הכלל, מהסיבה הפשוטה שהספונסרים שלהם בד"כ משיגים להם את הציוד הכי חדיש והכי טוב בחינם. יש סיבה מסויימת שהם נשארים עם עכברים ישנים, בעיקר ה-IntelliMouse למיניהם, והסיבה נקראת ביצועים בזמן משחק. לא ביצועים על גבי האריזה, לא ביצועים על גבי הנייר שכל אחד שלא מבין בעכברים יאכל וירוץ לקנות ( ומצטער להגיד לך אבל אתה אחד מהאנשים האלה ), אלא ביצועים בזמן המשחק עצמו, עם איזה עכבר תוכל לכוון טוב יותר ועם איזה עכבר תוכל למקסם את הפוטנציאל שלך בתור שחקן, זה השיקול היחיד של , כשהם בוחרים עכבר, והעובדות מדברות בעד עצמן - כשמדברים על מהרמה הגבוהה ביותר, רובם ככולם משתמשים ב"עכבר ישן", אני לא מכיר הרבה שחקנים טובים ברמות הכי גבוהות שמשתמשים ב-לדוגמה, MX518, בטח ובטח שלא G5, בטח ובטח ובטח שלא Copperhead שהוא בכלל דוגמה שמאוד משקפת את הידע שלך בעכברים.

אתה חושב שהייתי רוכש עכבר שני של עם "חיישן מעפן" סתם כי זה מגניב לי ?

לא, סתם כי אתה לא מבין.

נתחיל מכך שה-DB הוא עכבר אופטי מצויין, ה-CH ירש את העיצוב שלו וזה הדבר הטוב היחיד שקיים בעכבר הזה, שאתה מהלל אותו כל כך. חיישן הלייזר שלו הוא בין החיישנים הגרועים ביותר בשוק, מסיבות שאני לא אכנס אליהם כי אין לי ספק שאתה לא תבין על מה אני מדבר, אבל אם אתה באמת מסתקרן אני יכול לקשר אותך לאתר שמוכיח את זה, ומוכיח שעכברי באופן כללי, כרגע, פחות טובים מעכברים אופטיים מבחינת ביצועי חיישן.

תגיד מה שתגיד... בתחום הזה ובכלל, לרוב האיכות באה עם המחיר.

זה נשמע הגיוני בתיאוריה אבל מבחינת השורה התחתונה ובשביל גיימרים, העכברים הכי טובים שהם יכולים להשיג היום הם עכברים במחיר של 70-200 שקל. ודווקא העכברים היקרים יותר כרגע, הם פחות טובים בצורה משמעותית והמחיר שלהם גבוה רק בגלל כל מיני פיצ'רים וגימיקים מיותרים כאשר במבחן התוצאה העכבר נכשל טוטאלית. אני מדבר כמובן על ה-Lachesis וה-Sidewinder בעיקר אך גם על ה"דור הקודם" של העכברים החדשים שהם ה-Razer CH, G5 וה- Laser Mouse 6000.

ביצועים = מהירות תגובה \ responsiveness \ רגישות גבוהה ("אמיתית\חומרתית" להבדיל מסליידר רגישות והאצה - חישובי תוכנה המסתמכים על מס' האותות\דגימות שסיפקה החומרה -[DPI] ). מבחינת מבנה - כפתורים ארוכים לאחיזת "עפרון", גלגלת "שלבים", רגלי טפלון לתזוזה חלקה, גומי אחיזה מקיף וחומר "אנטי זיעה" בגב העכבר... בין היתן (אני לא מדבר על פרופילים ופיצ'רים תוכנתיים)

ביצועים = כמה אתה פוגע עם עכבר מסויים במשחק מסויים, ושום דבר מעבר לזה לא חשוב, כי זאת השורה התחתונה וזאת הדרישה היחידה מעכבר גיימינג.

ומה שקובע את הדבר הזה, זה לא מהירות התגובה ( שאפשר להתאים לכל עכבר בעזרת טוויק קטן ל- ) , לא הרגישות ( שלא תלויה ב-DPI ) , לא כמות ה-DPI ( שלא רלוונטית כל כך ), ובטח שלא הדברים השוליים שדיברת עליהם בקטגוריית "מבנה", גלגלת? כפתורים ארוכים? חומר אנטי הזעה? אתה רציני איתי? אשכרה לקחת את כל הדברים שאני מחשיב לגימיקים ושמת אותם לפני הדברים הכי חשובים בעכבר גיימינג - ביצועי החיישן מבחינת אמינות ויציבות, ועיצוב העכבר שמכתיב את צורת האחיזה שלך בו ואת קלות התמרון שלו. בעכבר גיימינג, ברגע שהעכבר מקבל V בשני המבחנים האלה, הוא כבר הופך לעכבר גיימינג טוב. כל שאר האלמנטים מתגמדים לעומת אלה, ומהווים רק בונוס לא נחוץ ואפילו מיותר לפעמים.

הכשלון הגדול של ה-CH בתור עכבר גיימינג, לדוגמה, הם ביצועי החיישן העלובים שלו יחסית לעכברים אחריים ( כן, גם עכברים אופטיים בני 6-8 שנים טובים יותר משמעותית ), וגם מבחינת העיצוב כמובן, העיצוב שלו לא מתקרב ל-IntelliMouse למיניהם או ל-DA ( שנחש על איזה עכברים העיצוב שלו מבוסס? ), לא משהו גרוע, אבל העיצוב של ה-IM הוא גאוני ומושלם לגיימרים, אין אף עכבר היום פרט ל-DA שמתקרב בכלל לעיצוב הזה.

והבאתי את ה-copperhead, שוב לאחר ים של סיקורים + הוא היה אחד העכברים הטובים בשוק (ולדעתי נשאר, אם מבחינת חומרים או ביצועים).

אל תסמוך הרבה על סיקורים. הידע של רב האנשים שמסקרים עכברים באתרי חומרה שווה בערך לידע של לקוח ממוצע, קח לדוגמה את הביקורת על ה-DA וה-HABU באתר כאן, פשוט ביקורת מבזה, מטעה ולא מקצועית שהטעתה יותר מדי אנשים לגבי האיכות של שני העכברים האלה.

אני מסתמך על סיקורים באתרי שבודקים עכברים מנקודת המבט של גיימרים ומה שחשוב להם, שהם שני הדברים שעליהם דיברתי למעלה, ושני הדברים שבאמת קובעים את איכות העכבר מבחינת תכלס.

אבל כשזה מגיע לעכבר אומרים חבל על הכסף. זה משהו שלדעתי נובע מנסיון צר ומקובע.

:)

אין לך מושג לגבי סצינת הגיימרים. הדבר הראשון שאנשים מסתכלים עליו זה עכבר, הרבה לפני חומרה. כמו שאמרתי, גיימרים מקצועיים יכולים להשיג כל עכבר שקיים היום בשוק, ובחינם. כנ"ל לגבי ציוד חומרה. רב המשחקים היום שמשוחקים בצורה מקצועית לא דורשים מחשב מפלצתי בשביל להריץ אותם על FPS גבוה ויציב, וברגע שיש לך מחשב כזה כל מה שאתה מסתכל עליו בשביל להשתפר זה עכבר, פאד, , מקלדת, וכשאתה מקבל את זה בחינם כל שני חמישי אין סיבה שלא תנסה נכון? עובדה שכולם בסופו של דבר נשארים עם המייקרוסופט העלוב והישן שלהם.

אני יתן לך דוגמה. יש שחקן Quake 3, אחד משלושת השחקנים הכי טובים בעולם, בשם Jibo. נותני החסות היחידים של Jibo הם רייזר, הם מספקים לו כל מוצר הכי חדש שהם מוציאים בתמורה לכך שהוא יפרסם את החברה שלהם וייצג את המוצרים שלהם בתחרויות בינלאומיות, הם יודעים שגיימרים ששואפים להיות טובים מסתכלים עליו ועם איזה ציוד הוא משחק ומבחינה שיווקית הם חשבו שלתת לו חסות יהיה רווחי, ובצדק. Jibo מופיע לתחרויות גיימינג כשהוא לובש חולצה של רייזר, כובע של רייזר, מכנסיים של רייזר, הוא משתמש באוזניות הכי חדשות של רייזר, במקלדת Tarantula, ב- armadillo ( שזה מן מכשיר כזה שנועד להגביל את החוט של העכבר בשביל שלא יפריע ), וב- Mantis בתור פאד.

הדבר היחיד שעליו Jibo לא התפשר הוא העכבר. Razer, שידועה בעיקר כיצרנית עכברים, על שלל העכברים המעולים שהיא יצרה לאורך השנים, יצרנית העכבר המתקדם ביותר בשוק היום, ה-DA, סיפקה לו את כל העכברים שלה בשביל שימצא אחד שיתאים לו והתחננה שהוא יסכים ליחצן אותם גם בתחום העכברים, ובסופו של דבר Jibo נשאר עם ה- Wheel Mouse optical 1.1a שלו, כי הוא יודע כמה משקל יש לעכבר בגיימינג והוא יודע שהקריירה שלו תדעך מאוד מהר ברגע שהוא יחליף לעכבר אפילו קצת פחות טוב.

את ה-WMO1.1, אגב, אפשר להשיג ב-50 שקל בכמה חנויות בארץ היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש סיבה מסויימת שהם נשארים עם עכברים ישנים, בעיקר ה-IntelliMouse למיניהם, והסיבה נקראת ביצועים בזמן משחק.

הסיבה הזאת נקראת "הרגל". הגיימרים מהרמה הכי גבוהה חורשים כבר שנים ומן הסתם הם לא יתרגלו לכל עכבר אחר במהירות. זה "קמע המזל" שלהם.

גם לי לקח זמן להתרגל ל-CH ואפילו הייתי דיי מאוכזב בהתחלה, אבל עכשיו כשאני מסתכל לאחור זה היה שווה כל רגע.

חיישן הלייזר שלו הוא בין החיישנים הגרועים ביותר בשוק, מסיבות שאני לא אכנס אליהם כי אין לי ספק שאתה לא תבין על מה אני מדבר, אבל אם

אתה באמת מסתקרן אני יכול לקשר אותך לאתר שמוכיח את זה, ומוכיח שעכברי לייזר באופן כללי, כרגע, פחות טובים מעכברים אופטיים מבחינת ביצועי חיישן.

אשמח לקישור.

ביצועים = כמה אתה פוגע עם עכבר מסויים במשחק מסויים, ושום דבר מעבר לזה לא חשוב, כי זאת השורה התחתונה וזאת הדרישה היחידה מעכבר גיימינג.

מן הסתם אני פוגע יותר ויותר נוח לי לשחק ככה, אחרת לא הייתי נשאר עם העכבר. בזכות האחיזה בעכבר (אני מחזיק אותו עם האצבעות בלבד בזמן gaming) והרגישות הגבוהה אני יכול לכוון ביתר דיוק על שטח תזוזה קטן מאוד. (מה שאתה עושה עם פרק כף היד המגושמת על כל השולחן)

ומה שקובע את הדבר הזה, זה לא מהירות התגובה ( שאפשר להתאים לכל עכבר בעזרת טוויק קטן ל- ) , לא הרגישות ( שלא תלויה ב-DPI ) , לא כמות ה-DPI ( שלא רלוונטית כל כך ), ובטח שלא הדברים השוליים שדיברת עליהם בקטגוריית "מבנה"

עם איזה טוויק בדיוק אתה מגיע ל-1ms זמן תגובה ? הרגישות ועוד איך תלוייה ב-DPI (החישובים נערכים על ה-signals המתקבלים מהעכבר).

כמובן שמבנה יכול לתרום לביצועים (בעקיפין), על מה אתה מדבר ?

אני מסתמך על סיקורים באתרי גיימרים שבודקים עכברים מנקודת המבט של גיימרים ומה שחשוב להם, שהם שני הדברים שעליהם דיברתי למעלה, ושני הדברים שבאמת קובעים את איכות העכבר מבחינת תכלס.

אתרי גיימרים כגון... ? ואיך הם בודקים - משחקים עם עכבר חדש שהם לא רגילים ולא הולך להם אז העכבר זבל ? גם כן מקורות.

אין לך מושג לגבי סצינת הגיימרים

לא מעניין סצינה לא סצינה... אני מאז שאני זוכר את עצמי. כן גם quaker רציני הייתי, ובכלל... אני מאותם אנשים שלוקחים סרברים שלמים פעם אחר פעם ברציפות, בכל משחק שהייתי משקיע. אז אולי אני לא פלצן עם חסויות או נרשם לתחרויות של ילדים, אבל תאמין לי שאני מבין דבר או 2 בתחום.

אני מסכים, אין לי ידע מעמיק מדי ספציפית בתחום העכברים... אני רק יודע 2 דברים, אחד - אני לא אוהב מתנשאים

ו-2: מאז ה-CH אני לא מסוגל לתת את המקסימום שלי עם עכברים "פשוטים". כן הרגל לא הרגל --> עובדה.

ואני לא "מהלל" את ה-CH אני פשוט מבטל את האופן בו אתם מתארים אותו ומפחדים מלייזר בהסתמך על שגעונות של wannabe במקום לנסות

אגב, שנינו יודעים שגיימר אחד עם חסויות זו סתם דוגמא שלא משקפת שום דבר מלבד העדפה אישית והרגל ל-DPI \ אחיזה מסויימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני לא אוהב מתנשאים, במיוחד כאלה שמתנשאים למרות שאין להם מושג על מה הם מדברים בכלל.

הסיבה הזאת נקראת "הרגל". הגיימרים מהרמה הכי גבוהה חורשים כבר שנים ומן הסתם הם לא יתרגלו לכל עכבר אחר במהירות. זה "קמע המזל" שלהם.

גם לי לקח זמן להתרגל ל-CH ואפילו הייתי דיי מאוכזב בהתחלה, אבל עכשיו כשאני מסתכל לאחור זה היה שווה כל רגע.

שיחקתי עם ה-MX518 במשך שנתיים, שיחקתי עם ה-DA במשך שנה. לפני שני העכברים האלה השתמשתי ב-IntelliMouse Explorer 3.0 והחלפתי רק בגלל שהוא הפסיק לתפקד, את האיים שהיה לי באותה תקופה הצלחתי לשחזר רק עם ה-DA . לפני בערך חודשיים חזרתי ל-IntelliMouse Explorer 3.0 ואחרי בידיוק שבוע "תקופת התאקלמות" האיים שלי טוב כמו שהוא מעולם לא היה בעבר, תסביר את זה? אין פה שום עניין של הרגל.. יש עכברים טובים ויש עכברים טובים פחות, כפי שהתרגלת ל-CH אתה תתרגל גם ל-IME3.0 ואחרי כמה שבועות אתה תראה שהוא העכבר הכי טוב שהשתמשת בו בחיים. הגיימרים נתנו מספיק הזדמנויות לעכברים השונים ועובדה שכרגע רב הגיימרים המקצועיים, גם אלה שלא משחקים משנת תרת"ח שהעכברים האלה היו באופנה, משתמשים בהם.

אשמח לקישור.

הנה אתר שמסביר קצת את העניין -

http://www.fragyou.net/?page_id=24

מספיק טוב? או שאתה צריך עוד..

מן הסתם אני פוגע יותר ויותר נוח לי לשחק ככה, אחרת לא הייתי נשאר עם העכבר. בזכות האחיזה בעכבר (אני מחזיק אותו עם האצבעות בלבד בזמן gaming) והרגישות הגבוהה אני יכול לכוון ביתר דיוק על שטח תזוזה קטן מאוד.

השאלה היא ביחס לאיזה עכבר אתה פוגע יותר? ה-CH הוא לא עכבר גרוע, אבל הוא עכבר גיימינג גרוע ביחס למחיר ולאלטרנטיבות שלו. ברור שאם עברת מאיזה עכבר-חיקוי genius או TAC, או איזה עכבר אלחוטי שלא בנוי לגיימינג הביצועים שלך ישתפרו, זה לא אומר שעם ה-IME/DA הביצועים שלך לא ישתפרו עוד יותר.

עם איזה טוויק אתה מגיע ל-1ms זמן תגובה ? הרגישות ועוד איך תלוייה ב-DPI (החישובים נערכים על ה-signals שמקבלים מהעכבר).

כמובן שמבנה יכול לתרום לביצועים (בעקיפין), על מה אתה מדבר ?

תריץ חיפוש בגוגל rate changer ואני בטוח שתמצא לבד. הרגישות לא תלויה ב-DPI כי אפשר לשנות רגישות עם 400 DPI בידיוק כפי שאתה יכול לשנות רגישות ב-1800DPI, ה-DPI קובע את מספר הנקודות שהחיישן סורק לאינצ', וזו פונקציה של דיוק בלבד, זה מתבטא גם ברגישות גבוהה יותר ככל שה-DPI עולה אבל תמיד אפשר להתאים את זה דרך הדרייבר, בעקרון, DPI היא פונקציה של דיוק ולא רגישות.

ואם אתה מדבר על מבנה בתור הצורה של העכבר אז בטח ובטח שכן, כפי שאמרתי זה הדבר העיקרי שמשפיע על האיימינג ביחד עם יציבות החיישן. אבל כשאתה מדבר על דברים כמו ציפוי מונע-הזעה, גלגלת או גומי אחיזה מקיף לפני שאתה מדבר על דברים כמו עיצוב העכבר ואיכות החיישן זה מראה כמה אתה מבין בעכברי גיימינג, הדברים האלה מתגמדים לעומת השיקולים העיקריים שאותם כבר ציינתי ופשוט מצחיק אותי ששמת אותם לפניהם.

אתרי גיימרים כגון... ?

esreality

gotfrag

ואתרי משחקים וקלאנים ספציפיים..

לא מעניין סצינה לא סצינה... אני מאז שאני זוכר את עצמי. כן גם quaker רציני הייתי, ובכלל... אני מאותם אנשים שלוקחים סרברים שלמים פעם אחר פעם ברציפות. אז אולי אני לא פלצן עם חסויות או נרשם לתחרויות של ילדים, אבל תאמין לי שאני מבין דבר או 2 בתחום.

חחח.... יש הבדל בין לקחת משחקי פאבליק מול ניובים מאשר לשחק ברמות הכי גבוהות 1על1 מול שחקנים שמשקיעים 5-6 שעות ביום על אימונים עם תנאים אופטימליים. תחרויות של ילדים? אויש.. תעשה טובה, אתה מדבר על דברים שאין לך מושג לגביהם. אנשים מתחרים בתחרויות שסכום הזכייה שלהם שווה למשכורת שאתה מרוויח בחצי שנה, ורב האנשים שמתחרים בתחרויות האלה הם בסביבות גיל 20+, ממש לא ילדים.

מה שאתה מבין בתחום משתקף בהודעות שלך, כלום. אתה סתם מתעקש להגן על העכבר שלך ולהמשיך לטפח את האשליה שבנית לעצמך שהוא העכבר הכי טוב שיש. אני מתעסק בגיימינג הכי קרוב שיש למקצועי ובעכברי גיימינג בפרט, תסמוך עליי שבדקתי הרבה יותר עכברים ממך ושחקרתי את כל הנושא הזה לעומק, כל הוויכוח הזה רק מוציא אותך לא חכם כי בניגוד אליך לי יש בסיס עובדתי לדברים שאני אומר ואתה מתבסס רק על הנסיון האישי המוגבל שלך בעכברים ובמשחקים.

עם כל הכבוד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה אתר שמסביר קצת את העניין -

http://www.fragyou.net/?page_id=24

מספיק טוב? או שאתה צריך עוד..

מספיק טוב. Spot on, אם רק היית מקשר אותי לשם היית יכול לחסוך את כל המגילות העוקצניות והאי נעימויות.

תודה, למדתי כמה דברים מהכתבה (שאולי לא הכי נוגעים לי, אחרי הכל אני משחק בשביל ה-FUN זה לא מקצוע עבורי)

לומר ש-CH זבל אני עדיין לא מסוגל, מהסיבה הפשוטה שאני מאוד מרוצה ממנו ביחס לעכברים אחרים (לפחות ממה שאני נתקלתי)

וכך גם כל מי ששיחק אצלי על המחשב. אני פשוט לא יכול להכחיש את השיפור שהרגשתי ברזולוציות מסך גבוהות. (ומעולם לא טענתי שהוא "הכי טוב שיש")

זה שהוא לא עומד בקריטריונים של PRO GAMING (לפחות מבחינת עלות\תועלת) זה סיפור אחר...

Quantom, קבל התנצלות על הסקפטיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...