nineball פורסם 2008 בספטמבר 2 Share פורסם 2008 בספטמבר 2 ספק זה לא הארדיסק, במיוחד לא ספק כזה של זלמן, שבד"כ חנויות לא מחזיקות במלאי.לגבי החלפה 1 ל 1 של משהו, גם זה קורה בד"כ רק בתנאים מסוימים. לגבי לבדוק את הספק במקום-מה זה יעזור לך? בכל מקרה אחרי בדיקה של החנות היבואן צריך גם לבצע בדיקה לפני שהוא מחליף, זה לא שהחנות שולחת ליבואן, אומרת "תחליף לי" ומקבלת במקום. בגלל זה בכלל אתה מחכה את השבועיים האלו שהם אמרו.לגבי להציע ספק חלופי, שוב- הם יכולים לבוא לקראתך בקטע הזה, אני בהחלט מסכים, אבל לא מחויבים לעשות ככה בכלל. זו החלטה של החנות, ואם הם מחליטים שלא לעשות את זה- זה לא משהו שאתה יכול לזקוף לרעתם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2008 בספטמבר 2 Share פורסם 2008 בספטמבר 2 הוא אל אמר שהספק נשרף. ל PIKA היה ספק של OCZ והוא עשה בעיות שלא קשורות לספק שרוף. יש הרבה בעיות שקשורות לספק, אל תכנסו לנושאים שאתם לא מבינים בהם. החלפה 1 ל 1 לא נהודה בשום מקום בעולם. מי שהיה ב SKYPC יודע שיש להם מעבדה גדולה מאוד, זה ממש לא קשור לזה, הם מחוייבים לשלוח את המוצר ליבואן או ליצרנית. זמן של שבועים/חודש נהוג במקרים שהמוצר הגיע ליבואן/יצרן, החנות רק נותנת לך העירכה כמה זמן יעבור. אף אחד לא אמר שזה באמת הזמן שיעבור יכול להיות שיעבור רק שבוע. אם אתה משתמש במחשב לעבודה ואין לך חלקים לגיבוי זה בעיה שלך, אם אין לך כסף לחלקים זולים חלופיים כדאי לך לחשוב על עבודה אחרת (לא חסר ספקים ב 200 שקל של HEC ו FSP) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ariel_tangi פורסם 2008 בספטמבר 2 Share פורסם 2008 בספטמבר 2 הוא אל אמר שהספק נשרף. ל PIKA היה ספק של OCZ והוא עשה בעיות שלא קשורות לספק שרוף. יש הרבה בעיות שקשורות לספק, אל תכנסו לנושאים שאתם לא מבינים בהם. החלפה 1 ל 1 לא נהודה בשום מקום בעולם. מי שהיה ב SKYPC יודע שיש להם מעבדה גדולה מאוד, זה ממש לא קשור לזה, הם מחוייבים לשלוח את המוצר ליבואן או ליצרנית. זמן של שבועים/חודש נהוג במקרים שהמוצר הגיע ליבואן/יצרן, החנות רק נותנת לך העירכה כמה זמן יעבור. אף אחד לא אמר שזה באמת הזמן שיעבור יכול להיות שיעבור רק שבוע. אם אתה משתמש במחשב לעבודה ואין לך חלקים לגיבוי זה בעיה שלך, אם אין לך כסף לחלקים זולים חלופיים כדאי לך לחשוב על עבודה אחרת (לא חסר ספקים ב 200 שקל של HEC ו FSP) יפה אמרת! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shirNoshe פורסם 2008 בספטמבר 2 Share פורסם 2008 בספטמבר 2 אני מבין ולצערי אני מבין זאת על בשרי שצריך טוב טוב לבדוק את המדיניות ההחלפה של המוצרים הן ע"י היבואן והן ע"י החנות.לא לקבל מוצר חליפי זה משהו שאסור לוותר עליו בקנייה, אלא אם אתם מגובים בציוד.בכל מקרה SKYPC יצאו לא טוב מהסיפור ואני חושב שהאתר כאן צריך להרים דגל של שירות טוב עם מחיר הוגן ולתת למשתמשים לדרג ולספר על חויות הקנייה בחנויות השונות.בכל מקרה, קיבלתי גם את הצעתכם ופניתי למידיקום ( היבואן ) ובלי בעיות קיבלתי ספק חילופי בינתיים. אז אני מנצל את הבמה לשבח את היבואן מידיקום.מנואכן שמעתי גם על מידיקום שנותנים שירות טוב, טוב שלא נפלת על שירות של CD-LOG.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hw_joe פורסם 2008 בספטמבר 3 Share פורסם 2008 בספטמבר 3 חברת מידיקום ? שירות טוב ? אה ? מי שכתב את זה כנראה נתקל בהם כשהיו בגילופין או משהו...שכן אינני מאמין שהם "הפכו את עורם", והשתנו כל כך מאז הפעם האחרונה שבדקתי (לפני מספר חודשים) : כאשר ביקשתי לברר משהו לגבי איזו הזמנה, ונציגת-המכירות שעמה שוחתתי (קרובת-משפחה של הבעלים) טענה ש-"איננה יכולה לתקן את המחשב", ומנהל-המכירות דאז (שהיום כבר איננו מועסק שם - ועבר לחב' C.R.G. (המייבאת גם את תוצרת Seagate)) טען ש-"אנשים כמוך צריכים לעבור טיפול בכדורים או במכות-חשמל"... וזהו רק חלקיק לדוגמה של יחסם שבו נתקלתי.ולזכות מרבית היבואנים בארץ ייאמר שזוהי דרך התנהגות שהינה בלתי-מקובלת בעליל, ואיננה טיפוסית כלל ועיקר.---ולגבי CD-Log, מנסיוני, וגם מנסיונם של אחרים, ממליץ להימנע מלקנות מהם משהו אשר עשוי להיזקק לשירות במסגרת האחריות...---ובעניין SkyPC, לכל מטבע, כידוע, ישנם 2 צדדים : חנות מחשבים בארץ, שרווחיה הגולמיים בד"כ הנם בסביבות ה-10% (ממחזור עסקאותיה), לרוב איננה יכולה להרשות לעצמה, מבחינה כלכלית (בהנחה, כמובן, שזהו "שירות ערך-מוסף" הניתן שלא בתמורה), להחזיק מלאי חלקים ל-"השאלה זמנית", ולהשקיע משאבים בטיפול בהשאלות זמניות אלו מראשיתן ועד תומן (כאשר תומן איננו בהכרח מגיע עם השבת החלק המושאל לחנות...). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2008 בספטמבר 3 Share פורסם 2008 בספטמבר 3 חברת מידיקום ? שירות טוב ? אה ? מי שכתב את זה כנראה נתקל בהם כשהיו בגילופין או משהו...שכן אינני מאמין שהם "הפכו את עורם", והשתנו כל כך מאז הפעם האחרונה שבדקתי (לפני מספר חודשים) : כאשר ביקשתי לברר משהו לגבי איזו הזמנה, ונציגת-המכירות שעמה שוחתתי (קרובת-משפחה של הבעלים) טענה ש-"איננה יכולה לתקן את המחשב", ומנהל-המכירות דאז (שהיום כבר איננו מועסק שם - ועבר לחב' C.R.G. (המייבאת גם את תוצרת Seagate)) טען ש-"אנשים כמוך צריכים לעבור טיפול בכדורים או במכות-חשמל"... וזהו רק חלקיק לדוגמה של יחסם שבו נתקלתי.ולזכות מרבית היבואנים בארץ ייאמר שזוהי דרך התנהגות שהינה בלתי-מקובלת בעליל, ואיננה טיפוסית כלל ועיקר.---ולגבי CD-Log, מנסיוני, וגם מנסיונם של אחרים, ממליץ להימנע מלקנות מהם משהו אשר עשוי להיזקק לשירות במסגרת האחריות...זה ממש עצוב שאנשים כאלו מתעסקים בתחום כל כך יוקרתי, "מיחשוב". :s05: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.