התלבטות בין EZCool ל Thermaltake ול HEC - עמוד 3 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בין EZCool ל Thermaltake ול HEC


yoel14

Recommended Posts

ice2k אם זה היה בתוך ספק Enermax אז אני מאמין שזה פד תרמי אמיתי כי הם יקרים פי כמה מספקים של EZ... (שים לב שלא אמרתי בשום שלב שזה לא קיים).

כדי לסגור עניין, אתה לא יכול להתווכח עם משהו שהיה לי ובדקתי אישית... אתה יכול מצד שני להגיד שבדגם הספציפי שהיה לי, בספק הספציפי הייתה בעיה, פגם ייצור. אבל אתה מתווכח איתי על דברים שקרו לי. אין לי שום סיבה לבוא ולשקר בפורום ובניגוד לאחרים, אני גם לא מייצג שום חברה.

אם אתה חושב שאני סתם ממציא ומשקר אז שיהיה לך ליבריאות, אבל זה ספק שהיה לי, שנשרף לי מאוד מאוד מהר ואין מצב שאמליץ עליו לאף אחד, פשוט... ספקים ג'נריים עבדו אצלי שנים ומעולם לא היו איתם בעיות, והספק של Enermax שזו הייתה השקעה מבחינתי, נחיה ונראה עדיין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תבקשו מצביקה מרוזטק, שיעלה את הקישור לבדיקה שהוא ביצע לספק ezcool450.

ואולי אז תבינו שמדובר בספק טוב בשביל המחיר שלו.

איזה 450 ? ? ? ? איך אפשר לדבר על 450 כאשר יש כמה דגמים המוצהרים כדגמי 450W, ובתמונה של חלק מהם לפחות יש מדבקה של 400W, ובאתר היצרן אין דגם כזה שנקרא 450 אלא יש שיטה אחרת לגמרי של מתן שמות לדגמים (שיטה לא ברורה מבחינת ההגיון שבה). אולי אפשר לציין שם דגם התואם את הכינוי המופיע באתר היצרן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל- DIMKA

פתחתי היום במעבדה ספק מתאריך קרוב לתקופה שבה כתבת שרכשת את הספק,

ומצ"ב צילומים שך ה"גומי".

ואני שמח לומר שזה פד טרמי.

ל- Old Cat

אתר היצרן אכן עלוב, ולא מספק כל נתונים טכניים על הספקים אותם הוא מציע.

בכל אופן, בהתעלם מהתמונות, אפשר לראות שגם ספקי אנרמקס חיצונית נראים אותו הדבר ולא ניתן להסיק מכך שרק המדבקה היאאחרת.

כך כם עם JSP כאשר יש מיגוון רחב של ספקים עבור כל דגם, והיבואן בוחר את הדגמים שלדעתו ניתן לשווקם בקונפיגורצייה שמתאימה לשוק.

אייבורי אינם רוכשים את ספק ה- 300W ואת זה המפורסם היום PS-1000 400W מאיתנו אלא ביבוא עקיף.

צביקה

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צביקה - רוזטק, זה נראה באמת דומה למה שאני ראיתי מבחינת הפדים. כזכור לי הם היו גזורים יותר טוב ומותאמים לגודל המייצב (לא חשוב).

האם יש לך הסבר מדוע כששמתי את הפד בכרטיס המסך אז הטמפרטורה עלתה בכ-30 מעלות? (כזכור, בלי משחה החום היה על 50-55, לא רשמתי אבל עם משחה 40-45 וכאשר שמתי את הפד החום היה סביב ה-80).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ice2k אם זה היה בתוך ספק Enermax אז אני מאמין שזה פד תרמי אמיתי כי הם יקרים פי כמה מספקים של EZ... (שים לב שלא אמרתי בשום שלב שזה לא קיים).

כדי לסגור עניין, אתה לא יכול להתווכח עם משהו שהיה לי ובדקתי אישית... אתה יכול מצד שני להגיד שבדגם הספציפי שהיה לי, בספק הספציפי הייתה בעיה, פגם ייצור. אבל אתה מתווכח איתי על דברים שקרו לי. אין לי שום סיבה לבוא ולשקר בפורום ובניגוד לאחרים, אני גם לא מייצג שום חברה.

אם אתה חושב שאני סתם ממציא ומשקר אז שיהיה לך ליבריאות, אבל זה ספק שהיה לי, שנשרף לי מאוד מאוד מהר ואין מצב שאמליץ עליו לאף אחד, פשוט... ספקים ג'נריים עבדו אצלי שנים ומעולם לא היו איתם בעיות, והספק של Enermax שזו הייתה השקעה מבחינתי, נחיה ונראה עדיין.

דימקה,

אתה יכול להיות רגוע, לא חשבתי חלילה לרגע שאתה משקר. וזה בסדר - אני גם לא מתווכח על מה שקרה לך. אני גם יכול לנתח ולתת השערות ותאוריות למה שקרה לך ולא עשיתי זאת כי לא זה היה נושא הדיון ולא רציתי לגרורו למחוזות נידחים. כל הISSUE היו הטענות על גומי לא קשור שאין שום בעייה שאמרת אותן אלא הצורה שבה אמרת - קטלת את JSP קצת מעבר לפרופורציה בלי באמת להבין מה קורה.

אני רואה שהעניין של הכרטיס מסך נכנס כבר אז אוכל לתת לך את ההשערות שלי, דבר ראשון הטמפרטורות שאתה מדווח בלי משחה טרמית בכלל ועם משחה טרמית הן לא הגיוניות - תאורטית מדובר בנס פיזיקלי מה שאתה מתאר אבל סביר להניח שלא נעשה משהו טוב במדידה או לא הבנת טוב את הנתונים שמולך.

דבר שני, אני לא יודע באיזה פד היה מדובר (מן הסתם לא כולם אותו הדבר) אבל פדים מאוד פשוטים לא מיועדים לשימוש רב פעמי. טכנית גם לטובים יותר זה לא מומלץ לשחק איתם אבל שימוש רב פעמי הוא יותר אפשרי אצלהם (כמו מה ששמתי בתמונה).

אני יכול גם לנחש (רק השערה) שפדים שונים אולי מותאמים לעבוד במצבים שונים - בתוך הספק והכרטיס מסך יש חומרות שונות לגמריי - אולי זה פשוט גם משפיע.

בכל מקרה - הדבר הראשון שרשמתי מראה על משהו מוזר שאולי חבל להמשיך לחפש סיבות כי יכול להיות שנתוני הטמפרטורה פשוט לא נכונים. במקרה שכן - יש לך כבר כמה השערות.

*וחשבתי על עוד משהו: אני מניח שניקית טוב עם מנקה מגעים את ההיטסינק, המעבד הגרפי וגם את הפדים - אבל איך בדיוק שמת את זה, אני מניח שמתקן הזרם בספק קטן הרבה יותר - איך היסתדרת עם הגודל של שטח הפנים ? (בהנחה שהמעבד הגרפי שלך הוא גדול יותר ותקן אותי אם אני טועה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על מנת שתהיה העברת חום טובה על המשטחים להיות חלקים כדי לקבל שטח מגע גדול.

בקרור הרגיל של הכרטיס מסך היתה מן הסתם משחה טרמית אשר פיצתה על פני שטח "מחוספסים"

בעוד שכאשר השתמשת בפד הטרמי שטח המגע קטן ולכן נפגמה העברת החום.

כאשר מרחת משחה, שינת למעשה את גדל שטח המגע ולכן גם קיבלת תוצאה משופרת.

מכיוון שאני לא יודע איזה כרטיס מסך יש לך ומהו סוג הקרור, הרי שבהנחה שזה כרטיס מסך פשוט,

הצמדת הקרור ל- GPU נעשית על ידי שני לחצנים שלא בהכרח גורמים ללחץ מתאים, ומכאן למעבר חום גרוע בין שתי המתכות והתווך (הפד).

ראה בתמונות שרכיבי ההספק שמחוברים לגוף הקרור מחוזקים מכנית באמצעות בורג המבטיח הצמדה טובה של הרכיב לפד, ומכאן להעברת חום טובה.

צביקה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לניקוי, אז ניקיתי עם נייר טישו ועם ספריי מגעים מסריח במיוחד.

ובקשר לכרטיס מסך, מן הסתם דאגתי לכסות את כל שטח המעבד בעזרת הגומי (טרחתי אפילו לגזור שיתאים כי הוא היה רחב יותר).

ההברגה מתבצעת בעזרת 4 ברגים + פלטה אחורית שאפשר יהיה לחזק, ולא עם 2 כמו בחלק מהכרטיסים.

טמפרטורת מקור בכרטיס מסך עם משחה שבאה איתו: 45c-50c

טמפרטורה לאחר שהורדתי את המשחה: 50-55c

טמפרטורה לאחר ששמתי בין הקירור למעבד הגרפי רפידת גומי: 80c~ (מצב Idle)

לאחר ששמתי משחה תרמית מהחנות: 42-45c (קצת פחות מאשר עם המקורית, לכן אני יכול להוריד גם את המהירות של המאוורר כי הוא ידוע כמרעיש).

גם אם זה נכון מה שאמרת שהגומיות לא אמורות להסתדר עם הרמת חום הזו, החום אמור היה בכל זאת לרדת ולא לעלות, כי אם זה המצב, אז עדיף כבר להשתמש בלי רפידה וזהו... זה החלק המוזר.

אבל סבבה, בינתיים עד שלא יבדקו את זה, אני אשתוק, הכל יכול להיות, אולי טעיתי בבדיקה (סביר שלא).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נייר טישו וספריי ריחני לא משנים את פני השטח.

אפשר להמשיל את רמת הליטוש של פני השטח כרעש על המתח.

אם לאחר הניקוי אתה יכול להסתרק מול התושבת של המאוורר, סימן שפני השטח חלקים.

המשחה הטרמית הינה המייק-אפ שממלא את החורים והנימים שעל פני השטח על מנת לאפשר שטח מגע מלא ולא רב-נקודתי כאשר פני השטח מפוספסים.

מצא חן בעיני המשפט האחרון :P

צביקה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אז אם התחלנו בלרדת על EZ-COOL, ולא בשביל להתעלק או לקנטר סתם אלא כי אני מתרשם שיש כאן פשרה בין איכות למחיר ולכן יתכן שיש כאן מוצר שהוא קניה סבירה לרמת המחיר (יחס שקל לגרם איכות) , אמשיך לשאול את צביקה:

מנהלות:

1. כתבת שהמוצרים שנמכרים אצל איבורי זה יבוא מקביל שלהם. תודה, בכך עזרת לי להחליט לא לקנות היום.

האם סביר יהיה להניח כי אין לנו מושג או בטחון שלא מדובר במוצרי REFUBISHED וכד' או מתוקנים או שלא עמדו בכל רמות האמינות בבדיקות? אינני אומר שזה כך, רק שואל אם סביר יהיה לחשוב כי אין לנו בטחון בכך היות וזה לא דרך יבואן שהון נציג מסודר של היצרן. נכון? או שיש איזה "פטנט" לדעת זאת מרישום כזה או אחר על הקופסה?

2. האם נכון להניח כי מוצר שנמכר באיבורי מיבוא שלא דרכך לא יזכה אצלך לגיבוי/אחריות וכיוצא באלו?

3. האם למוצר שיובא מסודר יש תעודת אחריות מטעם היבואן, כנדרש בחוק לכל מוצר הפועל בכוח החשמל (כולל סוללות) ונמכר ללקוח הסופי מעל 150 ש"ח?

4. האם ניתן, בחנויות אחרות, לזהות יבוא מסודר דרך היבואן ה"רשמי" ? וכיצד באתרים שונים ברשת שהם חנויות וירטואליות לפעמים אף ללא כתובת פיזית? מדבקה מסוימת על הקופסה?

5. היכן באתר היבואן ה"רשמי" יש רשימת מפיצים?

טכני:

6. מה הקשר בין המוצהר לבין המציאות, מבחינת המבנה והחלוקה הפנימית של הספק? מסילות 12V עצמאיות באמת?

7. האם מישהו בדק אי פעם באמת יציבות ואמינות בזרמים המוצהרים על המדבקה, למשך יותר מ-4 דקות ברציפות? ואם כן, מה היו התוצאות? האם במקום היצור יש הסמכה לתקנים ויש מחוייבות לבדיקות כאלו בכל מוצר?

8. בשני ספקים שונים ראיתי דבר מוזר: מאוורר 12 ס"מ מלמטה, אשר חצי משטח העיגול שלו חסום על ידי דף פלסטי שקוף, המורכב בפנים על המאוורר בחלק הפנימי שלו (כך שלהסיר את זה חייבים לפתוח הקופסה עצמה). מה ההגיון הטכני בחסימה מודעת ומכוונת של מחצית משטח העיגול של המאוורר, ממש בצמוד לכנפיים שלו מבפנים? כמובן שפתיחת המארז של הספק והסרת הדבר הזה, שאולי תשפר את האוורור, תגרום לפקיעת האחריות. היכן המלכודת? היכן חוסר ההבנה שלי בהסעת חום ע"י אויר?

אתר היצרן:

9. באמת לא מבינים שיש קשר בין האופן בו מוצר מוצג ונמסר המידע אודותיו לבין הדימוי החובבני שנבנה לו כתוצאה מכך?

10. כיצד אפשר לזהות מוצר לעומת מספר הדגם שלו באתר, כאשר הם נקבעים באופן בלתי קוהרנטי בעליל?

11. להערתך: ".....כך כם עם JSP כאשר יש מיגוון רחב של ספקים עבור כל דגם, והיבואן בוחר את הדגמים שלדעתו ניתן לשווקם בקונפיגורצייה שמתאימה לשוק...." איה מגוון רחב? זה נקר מגוון רחב?

טוב, זה הכל בינתיים. לקח לי זמן עד שראיתי את הגרפיקה של הלוגו באתר שלך ונפל האסימון, מהרכש של נטענות שהיו רוכשים אצלנו ביחידה.........

לגבי השאלות של דימקה על ה"גומי המבודד", יש לי עוד באיזו קופסה קצת 'מיקה', מה שהיו קוראים "נציץ", בהם הייתי פעם משתמש בטרנזיסטורי הספק. אפשר להציע זאת במקום "גומי מבודד"? ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחתול הזקן,

אנסה לענות אחת אחת כמיטב יכולתי וידיעתי. את החסר אשלים מאוחר יותר (ואם התשובה לא כל כך ברורה תמיד אפשר להאשים את האלכוהול ששתיתי)

1. ברמת המחיר של ספקי הכח הנזכרים כאן, עלויות השילוח הלוך וחזור שלא לדבר על עלויות התיקון אצל היצרן לא משתלמות לאף צד, ולכן ספק רב אם יש יבוא של ספקים REFURB.

גם ליבואן אין מושג, וזה נכון כמעט לגבי כל מוצר, כאשר היצרן מחליט לדחוף לו מוצרים REFRUB בלא לידע אותו.

הכל מבוסס על יחסי אמון בין היצרן, ליבואן, למשווק וללקוח הסופי.

כאשר מדובר ביצרן מוביל, הוא פתוח פחות לשינויי מפרט ולכן הסבירות היא שמותר שמיובא על-ידי היבואן הסדיר יהיה זהה לזה שביבוא המקביל.

אך אם שוב מסתכלים על ערך המוצר, ככל שהמוצר יקר יותר, כך יש סבירות שהיצרן מוציא "סוג ב'" לשווקים משניים וכנ" גם לגבי מוצרים לאחר תיקון.

אך הסר דאגך מליבך, היבואן הישראלי יודע למצוא ולחפש את אותן "מציאות".

כאשר מדובר על יצרנים קטנים יותר, הם גם מגלים גמישות להתאמת המפרט לצרכי הלקוח, כאשר ברובו של מקרה, זה מתבטא בהורדת עלויות.

(יש כתבה מפורטת ב- HARDWARESECRETS אשר מסבירה על בניית ספקי כח.)

כגון, אי עמידה לתקן, הרכבת רכיבים בעלי הספק וקיבול נמוך יותר, ויתןר על מעגלי סינון והגנה, וכו'.

הדוגמא הכי קלה לבחינה הינה כבל החשמל שמסופק עם המוצר.

וודא שיש הדפסת על גבי הכבל, הטבעה על גבי התקע לעמידה בתקן הישראלי, פינים עגולים (השטוחים יצאו מהתקן לפני כשנה).

2. שאלה רטורית.

רווח היבואן הינו מההפרש בין עלויות הרכש והותרות התפעול לבין המכירה.

התעסקות במוצרים תקולים הינו הקנס שכל יבואן מנסה להימנע ממנו, ולכן גם ריבוי המקרים של "שימוש לא נכון" "ונזק פיסי" שמתגלה אצל היבואן במוצרים שמוחזרים לו תחת אחריות.

3. זו שאלה צרכנית חשובה ואין לי תשובה מוסמכת כרגע עבורך. אשתדל לספקה מאוחר יותר לאחר התייעצות וחקירה.

4. למוצרים בעלי עלות נמוכה אין אנו נוהגים להדביק מדבקות אחריות שבעזרתן ניתן למצוא את שם היבואן על המוצר.

זו אולי טעות, אך מנגד יש לחשב גם נושא העלויות התפעוליות אל מול עלות המוצר המדובר ואחוז ההחזר, במסגרת הרע במיעוטו.

5. אין באתרנו רשימת מפיצים מורשים, וגם אם היתה כזו, אני לא יכול לתקוע כף שאותו מפיץ לא רוכש את המוצר בשוק האפור.

רשימת מפיצים מעין זו כוללת מאות שמות שמתעדכנת חדשות לבקרים ואני לא מוצא בה ובניהולה מתן יתרון.

תמיד גם ימצא זה שלא מופיע ויזעק עד לב השמיים, ועומדת השאלה כיצד לנהוג במפיץ שלא עומד בתנאי התשלום, להסיר? והאם הג'ננה שיחטוף לא תרע את הקיים?

6. לא לכל יבואן יש את המכשור לבחינה מדוייקת של עמידת המוצר והתאמתו למפרט היצרן. (ראה מעלה על יחסי אמון).

כאשר מדובר במוצרים אשר הינם "מוצרי מדבקה" אני לא משוכנע שליצרן המדביק יש את המכשור ואת הידע לבדיקת המוצר והוא סומך על היצרן המקורי שאכן המוצר תואם את המוזמן.

7. ראה תשובתי מעלה.

אני לפחות מנסה לאמת עד כמה שהציוד שברשותי מאפשר זאת לערוך בדיקות כלליות בלבד.

כל יצרן מצהיר ומלווה את הצהרתו במסמך לעמידה בתקן, כאשר התקן הינו לעמידה בפני התחשמלות והפרעות אלקטרומגנטיות.

הדבר דומה למבחן השנתי לרכב שבו נבדקות מערכות ההגה תאורה, בלימה וכו' ולא על נצילות המנוע.

נכון להיום עם המעבר לעולם ירוק יותר, היצרנים משתדלים לעמוד בתקן 80+.

8. על פי היצרן זה מאפשר טת ניתוב זרימת אויר על הרכיבים הקריטים יותר.

צריך להריץ את המוצר במנהרת רוח עם עשן על מנת לבחון האם יש מערבולות אויר אשר פוגמות ביעילות האיוורור. קטונתי.

9. אני כעם אוהבים לתייג דברים, בדרך כלל בשחור ולבן ומתעלמים מהאפור.

הרבה במיתוג מוצר שייך לעולם השיווק והתדמית, החל בספקי כח וכלה בפוליטיקאים.

זה מה יש.

10. אתר היצרן לוקה בחסר, ובגדול.

אתר חדש עוצד לעלות ואני תקווה שהוא יספק את הנתונים המלאים מעבר לתמונה.

קיים קטלוג מודפס אשר מספק מידע נוסף, אך הוא זמין בחנויות ולא לציבור.

11. מיגוון רחב משמעותו שעבור דגם מסויים ניתן לקבל במספר רב של הספקים, צמות, שירוול, ציפוי, מאווררים, וכו'.

אנו חיים בארץ בתחושה שספק של 300W הוא קטן, ולכן אף יבואן לא ייבא לארץ ספקים בהספק כזה, ולא חסר למצוא לצערי ספקי כח בעלי הספק של פחות מ- 250W ואף ףחות מכך, המתהדרים במדבקה של 500W כי זה מה שמוכר.

ניסיתי לתת תשובות מפורטות כפי שאני רואה את פני הדברים ללא כחל וסרק, (ואולי יהיו יבואנים שיתרגזו על גילוי הלב הזה)

ועכשו לישון

צביקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחתול הזקן,

1. ...... אך הסר דאגך מליבך, היבואן הישראלי יודע למצוא ולחפש את אותן "מציאות".......

זה בדיוק מה שמדאיג. היכולת הזו והכשרון הזה למצוא מה שבחו"ל מחזירים כבעייתי, לקנות לפי משקל ולמכור כאן כ"מציאה".

.....הדוגמא הכי קלה לבחינה הינה כבל החשמל שמסופק עם המוצר....

אתה מתכוון בוודאי, כאשר יש בכלל כבל. כבר ראיתי בארץ מוצר עם כבל המשמש בארגנטינה .

http://users.pandora.be/worldstandards/electricity.htm#plugs

3. זו שאלה צרכנית חשובה ואין לי תשובה מוסמכת כרגע עבורך. אשתדל לספקה מאוחר יותר לאחר התייעצות וחקירה

לא ברור מה יש לחקור. או שיש או שאין. נכון הוא שהיעדר אכיפה גורמת לריבוי ההתעלמות, והאימפוטנטיות של התמ"ת ידועה, אבל הדרישה לחשבונית כאישור אחריות אינה על פי לשון החוק. זיהוי מוצר על פי קוד (בר-קוד) תקין כל עוד יש עמידה בשאר דרישות המידע הנמסר ללקוח.

6. לא לכל יבואן יש את המכשור לבחינה מדוייקת ......... והוא סומך על היצרן המקורי .........

7. ראה תשובתי מעלה.

אני לפחות מנסה לאמת ......... כל יצרן מצהיר ומלווה את הצהרתו במסמך לעמידה בתקן,

זה בסדר גמור. יצרן "מדבקה" ששם מדבקה אמור לאמץ נתוני היצרן המקורי על בסיס אותם הטיעונים שהעלית. אלא שהוא גם מצהיר עליהם כלשונם בהעתקתם מנתוני היצרן המקורי כפי שנמסרו לו בחוזה ביניהם. תעשיית הרכב כדוגמא לא לענין כי לא מדובר בחלקים אלא במוצר המוגמר. אתה לא אמור להעמיד מעבדה ולערוך מבחנים כאלו לכל מוצר, אלא בסך הכל להשתמש בנתוני היצרן שלך שהוא למעשה אמור להעביר את נתוני היצרן המקורי כפי שאמורים להיות בהסכמים ביניהם. כאשר אף זה לא נעשה הרי שיש בכך להעיד על זלזול בכל שאלת האמינות, מצד מי שמספק לך את המוצר הזה שנושא את שמו.

8. על פי היצרן זה מאפשר ניתוב זרימת אויר על הרכיבים הקריטים יותר. צריך להריץ את המוצר במנהרת רוח .........

עשיתי עם עשן סיגריה. הורדתי קטע מהפלסטיק שכיסה את גופי הקירור והשארתי את הקטע הקרוב יותר לקצה, שמעל לקטע הנפח הריק בקופסת הספק. עוצמת הרוח היוצא גברה. לא מדדתי ואין לי ערכים כמותיים (אין לי בבית המיכשור המתאים ואני כבר לא באותה מערכת שם יש מיכשור כזה...) אבל על פי התחושה ועל פי נטיית להבת הנר המוצב ליד בקו זרימת האויר.

ניתן לשפר על ידי תיכנון נכון יותר של מיקום כמה רכיבים בפנים, אבל שוב יש קשר בין איכות והשקעה לבין מחיר.

אני כעם אוהבים לתייג דברים, בדרך כלל בשחור ולבן ומתעלמים מהאפור.

הרבה במיתוג מוצר שייך לעולם השיווק והתדמית, החל בספקי כח וכלה בפוליטיקאים. זה מה יש.

אוי, כמה שאתה צודק. וההבדל בין הגזמה פירסומית לבין שקר והונאה הולך אף הוא ומיטשטש במחוזותינו (זה לסיפא של תשובתך הבאה).

11. מיגוון רחב משמעותו שעבור דגם מסויים ניתן לקבל במספר רב של הספקים, צמות, שירוול, ציפוי, מאווררים, וכו'.

מגוון רחב מחייב סימון ברור של קבוצת דגמים (משפחה), דגם, וסימון משנה. לא רציני לכנות PS05 לכל קבוצת הדגמים של 450 וואט ללא הבדל בין תכונות טכניות עיקריות נוספות. מאוורר פנימי יכול להיות מתוצרות שונות כחלף שמורכב פנימה, אבל ברגע שמשתנות בו תכונות טכניות משמעותיות גם המוצר הסופי - ספק הכוח בו הוא מורכב - יקבל מיספור תת-דגם שונה. ברגע שהקבלים הראשיים בכניסה משתנים בקיבול הנקוב שלהם זה כבר לא אותו דגם בדיוק ויש לזהות זאת, או להציג כשיפור דגם קיים ולשמור על אחידות בהמשך (אחידות כחלק מתקני אבטחת איכות). עובדה שיש באתר החברה אותיות לזיהוי צבע הלד של המאוורר, סימן שיש מודעות לצורך אבל מתן חשיבות לזוטות כאלו ולא לנתוןנים טכניים עקרוניים יותר. קיטלוג הוא מקצוע בתחום הלוגיסטיקה.

או שאותה חברה פשוט לא עומדת בתקנים בסיסייים של אבטחת איכות, ואז מלכתחילה צריך להמנע מלרכוש מוצריה.

האם JSP עומדת בכך? על בסיס המידע הקיים תמהני....

ובבנין ציון וירושלים ננוחם.

לא התיחסת להצעתי להמליץ לדימקה על שאריות ה"מיקה" במקום "גומי" לכרטיס המסך שלו ;D (או שצריך להיות גבול גם לציניות?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שקניתי שני ספקי EZCOOL מאייבורי ולאחר שהראשון צלה לי החזרתי את שניהם לאייבורי (שכמובן טענו שאין שום בעיה בספק)

אני ממליץ בחום על HEC. זהו היום הספק היחיד שאני עובד איתו - לאור המחיר/תמורה. מעולם לא עשו לי בעיות משום צורה או סוג (אמנם טיפה רועשים יחסית) אבל אי אפשר לקבל הכול ב-150 שקל.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...