מפרט למשחקים ו oc ב 8000 ש"ח - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרט למשחקים ו oc ב 8000 ש"ח


Delinquent

Recommended Posts

איך אתה יודע נייקי? וביצועי ה CS10181 משתווים גם ל XASER 3 ללא הוספת מאוררים?? אם לא אז איזה מאווררים כדאי להוסיף וכמה?? אני מעדיף את העיצוב של ה Chieftec Dragon DX-01BD Black Tower או כל צבע אחר שלו או את ה ENERMAX FS710 גם הם מספקים טוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בתכלס ההבדל בקירור בין כל המארזים האלו {FS710B, XASER II, CS-10181} לא ממש משמעותי

ועדיף גם להשקיע בעיצוב של המארז וגם במחיר טוב וגם שהמארז יהיה מקורר טוב אז המארזים של Chieftec

לוקחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) מן הסתם שרק לאחר הרכבת 7מאווררי 80mm. מה שכן, גם 7ג'נריים עושים את העבודה, והם גם זולים. הXaser3 מגיע עם 7מאווררים מורכבים מראש.

2) נכון שעיצוב הוא דבר מאוד עקרוני במארז, אבל הCS-10181 הוא לא מכוער בכלל. אנשים כאן סתם דופקים ביקורות על ימין ועל שמאל עוד כשלא ראו אותו עוד. עם סדרת הדרקונים של Chieftec המון מנוסים וזה ידוע שהם לא קרובים ללהיות מכוערים (כך לפחות הרוב חושב), אבל זה לא אומר שהמארזים האחרים מכוערים. ישנם המון מארזים ג'נריים שהם פי כמה יותר יפים מהמארזים של החברות הגדולות ביותר. גם יותר מהמארזים של LianLi, CoolerMaster, Enermax, Chieftec ו-. המארזים היפים ביותר שנמצאים הם ג'נריים.

3) הCS-3181 מקורר בצורה טובה יותר מהDX-01BD.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Nike המשפט האחרון שאמרת פשוט לא נכון, ממש לא.

ה-FS710BB וה-DX-01BLD לא טובים לאוברקלוק? עובדה שחלק נכבד מאוד מהאוברקלוקרים משתמשים

במארזים האלו... מי צריך יותר ממארז כזה לאוברקלוק? גם גדול ואפשר להכניס בו מערכת מים וגם מקורר טוב עם4

מאוררים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב האוברקלוקרים משתמשים בהם לא מהסיבה שהמארז הזה טוב בשבילהם, אלא.. א) קיים שימוש בקירור מים. דבר שגורם לקירור האויר להיות נחוץ מעט פחות. אמנם נחוץ, אך פחות. ב) מודרים. מודרים אשר הוסיפו אוורור למארזים הללו. הם עשו זאת משום שהמארז לא מאוורר מספיק טוב. ובקיצור.. כל מה שיש לי לומר הוא שהקירור שבDX-01BD למשל משתווה לקירור של הCI-6A19. כמובן, כשמוסיפים להם כמה מאווררים שהם מאפשרים.

אם לא קירור מים, קדיחת חורים ותוספות שונות של קירור, OC טוב לא יתקבל כאן. ואני מדבר על OC מאקסימלי, כמובן. עריכה- 'גם גדול'- מה גדול במארזים של Chieftec? כל מארז הוא והגודל שלו. אמנם ישנם מסורבלים ומאוד לא נוחים לעבודה, דבר שהChiftec אינם, לדעת הרוב, אבל זה ממש לא קשור לגודל עקרוני. מארזי הFull Tower שלהם הם במידות של מארז Full Tower, מארזי הMidi Tower שלהם הם במידות של מארז Midi Tower וכדו'. זוהי אינה נקודה לדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערכתי את המפרט בפעם האחרונה :D אני כנראה הולך להזמין מחר אם לא יהיו בעיות :P

תודה רבה לכולכם על העזרה! ממש עזרתם לי!

Nike: ממש שיפרת לי את המפרט, שוב תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאם תחליף את הקירור של כרטיס המסך ותבצע בו OC, אז ההעדפה לבחירת הכרטיס היא הR9700. לא בגרסאת הPro, משום שתוכל להאיץ אותו לביצועיו של הPro ואף מעבר להם. אל תשכח שתו"כ-כך תחסוך מאות שקלים. כמובן, בחר בR9700 הזול ביותר שתמצא. הסברתי לך כבר על זה קודם ואני לא אחזור על זה שוב. מצדי, תבחר מה שבא לך. אני לא מתכוון להוציא את הנשמה שלי בהסברים, אבל מה שכן, אני אשמח לענות על שאלות שלך.

אבקש שתקרא את ההערות שלי שבקשר לבחירת הNF7 ולא הNF7-SL. בנוסף, אציין שהטורנדו של וואנטק רועש מאוד, יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...