מפרט חזק במיוחד פנוי להמלצות (מרוצה?????) - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרט חזק במיוחד פנוי להמלצות (מרוצה?????)


gabbay

Recommended Posts

חשבתי שאתה מתכוון לחכות שהרכיבים יגיעו.. בכל אופן, הCNPS7000Cu של Zalman עולה 250ש"ח.

מה זאת אומרת שכנעת אותי? הסברתי לך למה חלק מהרכיבים שלך לא נבחרו כמו שצריך, בחרתי באחרים והסברתי למה. אבקש שתתייחס לדברים האחרים שאמרתי. הTwinX של שהזכרתי יציג ביצועים טובים יותר. אלו שני מודולים של 256MB זיכרון, מודולים זהים בפרט אשר מגיעים מבעוד מועד בתזמונים של 2-2-2-6. המודולים שאתה בחרת לא יהיו זהים לחלוטין (מבחינת הצפיפות, הבנקים, ובעיקרון, המבנה שלהם.) ויגיעו בתזמונים המדורגים כ2.5-4-4. אני לא הייתי מעוניין בזה כשבאותו מחיר הייתי מקבל את ה-.

כרטיס המסך הזה עוד לא הגיע לארץ. הבנצ'מארקים עד כה הוכיחו שהוא מאוד לא משתלם, אבל עדיין לא נתון מחיר קבוע לגביו. מה שאני ממליץ הוא לרכוש את הR9700, בכל אופן. נראה לי שהתגובה שלך תהיה מאוד קיצונית לגבי ההמלצה שלי, אבל תן לי להסביר. ההבדל היחיד שבין הR9700P (גרסאת הPro) לבין הR9700 הוא במהירויות השעון. כלומר, הבדל שניתן לשינוי בצורה מאוד פשוטה. . ההצעה שלי היא כזו.. רכוש את הR9700, תהנה ממנו, ורק כשתרגיש שאתה באמת זקוק לתוספת בביצועים, רכוש והרכב עם משחה ת'רמית את הIceBerq של Vantec (שזהו קירור מצוין לליבות כרטיסים גראפיים.) ותאיץ את מהירויות השעון של הכרטיס למהירותיו של הR9700P ואף יותר מהם.

ובקיצור, אתה משיג את הR9700P ואף טוב ממנו בהנחה של כמה מאות שקלים. לא הצעתי שתבצע את הOC מיד לאחר הרכישה, כי תצטרך לפרוץ ולעדכן את גרסאת הביוס של כרטיס המסך (תרגע, ואל תבהל.), דבר שיאפשר מהירויות שעון גבוהות יותר. כלומר, OC טוב יותר. OC של כרטיס מסך, במקרה ולא ידעת ולא הבנת עד כה, הוא האצתן של מהירויות השעון. מהירויות השעון הן מהירות השעון (Clock) של הזיכרון (Memory) ושל הליבה (Core). ובקיצור נמרץ, קנה את הR9700 ועימו גם את הIceBerq של Vantec (הקירור).

הנה המפרט שאני מציע, בקיצור..

Intel 4 2.4GHz 800Mhz 512K

ASUS P4C800 DELUXE - 875P

Corsair TwinX512-3200LL (2x256MB)

WesternDigital 80GB 8MB-Buffer

Connect3D ATi 9700 128MB

Vantec IceBerq 3CCB-A1C VGA Cooler

Zalman CNPS7000Cu CPU Cooler

Enermax CS-10181 Midi-Tower

כמובן, לא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

קודם כל תודה על התגובה המפורטת.

תסלח לי על הבורות אבל אם אתה יכול לפרט על הבעייה בזכרונות שהזמנתי אודה לך מאוד ( למרות שז לא קשור לפורום הזה )

בקשר לכרטיס מסך פנדה הזמינו אותו והוא הגיע היום... אני כבר לא יכול להתחרט. למרות שזה לא כל כך מפריע לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהרי ככל ששני המודולים יהיו שונים יותר, הOC יפגע בצורה דראסטית יותר. כלומר, ככל שהם יהיו זהים יותר, זה יקל על המרחק שבין התדרים ויגרום לOC להיות לא-יציב בFSB גבוה יותר. משום כך, התזמונים המעולים הללו של שמגיעים מראש יחסכו לך משחק עם תזמונים, OC של ותוכל להגיע לFSB גבוה יותר (FSB*MP=Core Clock), וכתוצאה מכך גם לOC גבוה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...