מפרט למחשב משחקים ב4223 ש"ח לפני מסך מקלדת עכבר - מה אתם אומרים? - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרט למחשב משחקים ב4223 ש"ח לפני מסך מקלדת עכבר - מה אתם אומרים?


yoniby

Recommended Posts

אני אולי לא מנוסה עם מעבדי האטלון ואני לא מאמין שמישהו יצליח לשכנע אותי לעבור היי פעם למעבד ולא לישאר עם אינטל נכון ש זולים יותר זה אין ספק אבל אני עדיין חושב שאינטל טוב יותר ועם אתה רוצה משהו טוב אז לא תמיד זה זול ואתה צריך ליהיות נכון ומודע להוצעה שעליך להוציא ולהשקיע, אפשר לומר שאני אישית לא ההיתי קונה את המחשב ההוא כפי שהוא אני משתדל לקנות רכיבים כמה שיותר טובים וזה ניתן לראות במפרט המחשב הקיים שלי שלצערי לאט לאט הוא כבר די פסה פחות או יותר אבל אין מה לעשות אתה צריך ליהיות מיליונר בשביל שיהיה לך כל הזמן את המילה האחרונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה מצדי, אני מכיר עוד המון אנשים שפשוט לא מוכנים לעבור מהקבוע. ידידה שלי פשוט לא מוכנה לעדכן את גרסאת ה-Icq שלה, חבר שלי מקובע עם (גם במקרים והם דווקא לא משתלמים, הוא איתם- הוא חושב שמדובר במשחק) ועוד רבים אחרים. אבל, צריך לדעת לפעמים להבדיל בין הרכישה החכמה יותר. אחרי הכל זהו מחשב והמעבד ולוח האם הם לא הרכיבים העקרוניים כ"כ שכמו האחרים. כלומר, הם יחסית זולים.

לא חובה ללכת על הטוב ביותר ולהתקע עם ספקות ורגשות אשמה מחרידות לגבי הרכישה הנדירה והגדולה שבוצעה. קונים מעבד ולוח זולים, ומתעדכנים כל פעם בדברים חדשים ובאותו זמן גם חוסכים כסף. מה שאני אומר זה שסבבה שאתה כזה, אבל זה לא אומר שמשתמשים שמבקשים מפרטי מחשב צריכים לקבל מפרטים פחות טובים לפי התקציב שלהם ורק בגלל שאתה כזה. אנשים לא צריכים לסבול בגלל מה שאתה. סבבה שקיימות אצלך העדפות אישיות ואתה מוזמן לספר עליהן לפותחי הת'רדים, אבל המטרה היא להביא את המפרט המשתלם ביותר ולא סתם אחד כי מתנוסס עליו שמו, .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...