עזרה בקטע האחרון ברשת! - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בקטע האחרון ברשת!


big454

Recommended Posts

שלום!

לאחרונה התקנתי ראוטר וחיברתי אותו לשני מחשבים עם wireless המחשבים מחוברים לאינטנט ועובדים בצורה תקינה .

שאלותי הן כאלה:

א. מדוע האינטרנט מחובר, אולם במחשב הראשי אליו מחובר הראוטר האינטרנט אינו מופיע כמחובר בחייגן, דבר אשר מפריע בשיתוף קבצים בין המחשבים.

ב.האם חיבור כזה מאיט את מהירותו של האינטרנט בשני המחשבים ? יוצר מצב שמחלק את הפס רחב לחצי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האינטרנט מחובר אבל אין חייגן פעיל כי מי שמחייג בפועל זה הנתב, זה חלק מהתפקיד שלו.

חייגן לא מחובר לא צריך לפגוע בשיתוף, אם הייתה לך ICS (מחשב ראשי מחובר לאינטרנט ומחשב משני מחובר למחשב הראשון) אז פשוט תריץ במחשבים את אשף הגדרת הרשת ותבחר בשניהם את אופציה "מחשב זה מתחבר דרך מחשב אחר או GATEWAY".

לגבי מהירות החיבור, אם יש לך למשל 1.5 מגה, אתה מקבל עדיין 1.5 מגה והמהירות תתחלק ע"פ הביקוש, כלומר אם מחשב אחד לא עובד באינטרנט אז המחשב השני יקבל את כל ה1.5 מגה. אם שניהם יעבדו קלות באינטרנט אז זה יתחלק פחות או יותר בשווה (למרות שבדר"כ מחשב שיחובר עם כבל יקבל "קדימות" בגלל שהממשק שלו לנתב יותר מהיר). אם מחשב אחד "יתעלק" על החיבור, למשל בשימוש מוגבר בתוכנות שיתוף או הורדות גדולות, אז המחשב השני יסבול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה.

הבנתי שכדי לשתף בין שני המחשבים אני צריך להגדיר חיבור של 2 מחשבים במשרד בתיקיית הnetwork connectionsa . במחשב עם הנתב ניסיתי להגדיר שהוא בעל הנתב אבל המערכת לא מאשרת בגלל שהאינטנרט לא מחובר. זה הבעיה שלי .. ישנו איזה מדריך או משו בסגנון שיוכל לפתור לי את בעיית שיתוף המחשבים שיש לי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...