מדיות לצריבה? SilverLine? Verbatim? אחר? (גם בDVD וגם בCD) - עמוד 2 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדיות לצריבה? SilverLine? Verbatim? אחר? (גם בDVD וגם בCD)


ofirr

Recommended Posts

פעם רביעית שאני שואל ואין תגובה מאף אחד

ומה לגבי השאלה הזו:

Verbatim CD-R 700MB x52 Extra Protection 50 יחידות - 65 ש"ח.

Verbatim CD-R 700MB x52 Azo Crystal 50 יחידות - 82 ש"ח.

ידוע לך מה ההבדלים?

כל המומחים כאן ואף אחד לא יודע את התשובה??

ושאלה נוספת,

האם שימוש בדיסקים של סילברליין לעומת וורבטים יגרמו לשחיקה מהירה יותר של העינית: של הצורב, של הכונן אופטי, של הקומפקט דיסק בסלון וכו'?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שגעת אם ההקפצה של שאלתך?אמרתי לך כבר שמדיות CD הכי מומלצת של וורבטים היא הצבעונית.כתוב עליה PASTEL

והיא תוצרת יפן (TY).אינני יודע אם יש הבדל משמעותי בין שתי הגרסאות שלהם שהבאת אך בכל אופן כל אחת מהן טובה מהסילברליין.לגבי העינית של הצורב טאורטית זה יכול לגרום לשחיקה מועצת יותר אך לדעתי זה לא פקטור משמעותי.רק בפליסטשן וכאלה כדאי להיזהר מזה.בצורב של 150 שקל הסיכון מספיק קטן כדי להזניחו לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבאג ובאופיס דיפו אין (אלא אם כן אתה מתכוון לhttp://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000BMhr1QW8BSU7GtPQz05M2lw:12bbi68k5?id=408752&pr=QJ5&N=2%20611%2030849&sgID=7 , מה שלא נראה לי).

בקרביץ הייתי אתמול ראיתי כמה דיסקים שלהם במבט חטוף, שאלתי את המוכרת אם באתר שלהם יש את כל סוגי המדיות והמחירים היא השיבה שכן, אבל היום נכנסתי ואני רואה שאין. שלחתי להם אימייל שיעלו את כל סוגי המדיות עם המחירים, נראה מה הם ישיבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופיס דיפו יש בודאות.אני קונה שם כבר כמה שנים.פשוט באתר הם לא מציינים הבדל בין הדיסקים.למשל הRW יהיו ממוינים רק לפי מהירות וסוג (מינוס או פלוס).תיגש לחנות ותבדוק.אלא קופסאות צבעוניות הבולטות לעין.בנוסף אין להפ "מדרגה" והעטיפה הצבעונית מכסה את כל הקופסא. בצע חיפוש ותראה את כל הסימני היכר ואת התמונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופיס זה עולה 115 בד"כ.(אם לא התייקר אתה יכול לבדוק באתר שלהם מחיר ל100 CD.המחיר נכון גם לPASTEL.שוב אם לא השתנה משהו מאז הפעם האחרונה שביקרתי לפני חודש).יש גם חבילות של 50.אני מחכה למבצע (2+1 או משהו) ואז קונה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אך הוא לא תמיד מתריע.אני מציע לך לבקר בפורום אמצעי איחסון מדי פעם.על רוב המבצעים נודע מפה.יש לציין שבאופיס דיפו בד"כ המבצעים הם על מדיות בלבד של וורבטים.כך שבמקרה הזה לא בטוח שכדאי לחכות.רק תבדוק שאין בקרביץ (נדמה לי שגם שם המבצע היה לDVD) ותרכוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה מהדיון פה הבנתי שזה מבצע לPASTEL

יש גם חבילות של 50.אני מחכה למבצע (2+1 או משהו) ואז קונה .

ככה לפחות אני הבנתי.

אבל לא נורא, אם 115 זה המחיר ל100 מדיות שנחשבות הטובות בעולם נקנה אותן. גם ככה עד שיגמרו לי יקח לא מעט חודשים (או אולי שנה,שנתיים), עם השימוש הרחוק שלי עם מדיות והרחוק מאוד עם מדיות CD.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...