הוא הגיע! המחשב החדש שלי! - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הוא הגיע! המחשב החדש שלי!


OmEr8

Recommended Posts

אז ככה...

לפני כשבעה חודשים נרשמתי לפורום החומרה הראשון שלי בכדי ללמוד על המחשב וכשבבוא העת אדע מהי המערכת הטובה ביותר לקנייה. הזמן הלך ועבר לו, והמחשב שלי עדיין לא נראה באופק. התחלתי ממש להכנס ולהתעמק בקטע של החומרה, התאהבתי בזה וכבר נהניתי להכנס לפורומים. אבל... המחשב עדיין לא נראה באופק...

לפני כחודש וחצי-חודשיים ראיתי פתאום שמה שחיכיתי לו מכל, ה-TI500 של הרקולס הגיע למצב הזמנה מוקדמת אצל זיגזג. רצתי מיד לחנות והזמנתי את המחשב כולו. לצערי, לכרטיס לקח כ"כ הרבה זמן להגיע, שאני פשוט כמעט השתגעתי! אני יושב וחולם על המחשב שלי חצי שנה, ואז, כשהגיע הזמן ואני סוף-סוף מזמין אותו, הוא מתעכב. אני לא יכולתי לחכות יותר!!!

לפני כשלושה שבועות, החלטתי פתאום להחליף את לוח האם שלי ללוח המעולה של אביט KR7A. לצערי, מהלך ההחלפה שלו לא היה חלק ונמסר לי שאני יכול להמשיך לחכות... כי הוא יגיע רק עוד חודש! החלטתי להזמין את הלוח מפנדה, וכשעשיתי זאת, הוא הגיע אליי הביתה תוך יום. הבאתי את הלוח לזיגזג, והם, מצויידים סוף-סוף עם ה-TI500 החמוד שלי, התחילו להרכיב לי את המחשב! הייתי כ"כ שמח!!! יותר מחצי שנה חיכיתי לרגע הזה!!!

לבסוף, אתמול, יום שלישי 29 לינואר 2002, קיבלתי את המחשב החדש שלי!!! :jump:

שלושת חבריי לפורומים, FireandicE, Yoav9 & Ido9 הגיעו אליי לעזור בנשיאת ה-iiyama החמוד שלי עד לחדרי. תאמינו לי, זה לא קל.

אני פשוט השתגעתי! לא יכולתי להאמין שהמחשב שחלמתי עליו כה רבות סוף סוף נמצא לי בתוך חדרי!!!

הוצאנו את המסך, את המארז וחיברנו הכל על הרצפה, והתחלנו להגדיר דברים בביוס ולהתקין חלונות. פתאום, לאחר שסומנה האפשרות שאם המאוורר של המעבד לא פועל אז שהמחשב ייכבה, המחשב התחיל את עצמו מחדש ולא עלה יותר. בשלב זה, נלחצתי. לאחר כמה וכמה נסיונות ושיחה קצרה עם אורן מזיגזג, איפסנו בעזרת הלוח החמוד והמתוק שלי את הגדרות ה-CMOS והכל חזר לתקינות. המשכנו בהתקנת חלונות, , תוכנות, משחקים וכדומה.

המבחן הראשון, XISLE, סימולטור שמקשה מאוד על המחשב בשל המורכבות שלו. הוא מדגים את יכולות הכרטיס הגרפי. לשמחתי, לא הייתה לי ולא השהייה אחת או LOW FPS פעם אחת והכל רץ חלק ומדהים ביופיו. לאחר מכן, המבחן הגדול, 3DMARK 2001. הרצנו אני וחברי את המבחן בפעם הראשונה, כשההגדרות מכוונות כולן על ברירת מחדל, וכאן באה אכזה, 7400... לאחר בירור קטן בביוס, העברנו את ה-AGP ל-X4 ואת ה-APERTURE SIZE ל-128. כמו כן, הגדרנו את הזכרון לעבוד ב-CAS 222, את ה-TRCD, TRAS,TRP וכדומה. כאשר נכנסנו שוב למבחן, ראינו שיפור די משמעותי, 7950. אבל עדיין לא הייתי מסופק... לאחר מכן, הגיעה כבר שעה מאוחרת וחברי IDO9 היה צריך ללכת לביתו, ואני התחלתי לבחון קצת משחקים... קצת Serious Sam 2, קצת CS וכדומה.

כשהגיעה לה השעה חצות וחצי, החלטתי שאני הולך לנסות להגשים את חלומי, 10000 נקודות ב- 2001. הערת ביניים: אני יודע שהמבחן לא יכול לשמש אותי כבחינה היחידה והקובעת למחשב, אבל פשוט כך חלמתי, לנפץ את גבול ה-10000 נקודות...

נכנסתי לביוס ושיניתי את הגדרות המעבד מ-Normal ל-Ultra.

בעוד אני יושב לי על מיטתי ומביט במסך, מתפעל מה-FPS הגבוה במיוחד ומהאפקטים שנותן לי ה-TI500 שלי לעומת הוודו 8MB המסריח הקודם שלי, הגיע לו המבחן האחרון ברצף. בשלב זה, כיסיתי את עיניי בכפות ידיי ואמרתי לעצמי: "אם התוצאה גבוהה מ-8600 אני אהיה שמח, אם לא, אתבאס..." לבסוף החלטתי להסיר את כפות ידיי מפניי ולראות כמה קיבלתי. כך עשיתי, ולא האמנתי למראה עיניי! 9875 נקודות!!! קרוב לחלום שלי!!! נכנסתי לי למיטה שמח מאין כמוני ונרדמתי.

היום, אני יושב כאן ומספר את כל זה מול מחשבי החדש, שמח ומאושר ומרוצה עד השמיים!

לסיום, הנה המפרט שלי:

Iiyama Vision Master Pro451

Enermax FS-710B 350W

Abit KR7A KT266A

AMD 1900+

Mushkin Enhanced High Performance pc2100 256MB -SDRAM CAS222 With Black Heat Spreader

Hercules 3D Prophet III Titanium 500 64MB 3.8ns

Creative SB Audigy Digital Entertainment 5.1

Genius GF100TXRIII 10/100 Ethernet Card X 2

Maxtor DiamondMax Plus D740XL 40GB ATA133 7200RPM

Asus CD-S520 X 52!

Teac Floppy 1.44

MS Keboard PRO

Logitech MoseMan Wheel Optical

Altec Lansing ATP5

Alcatel Speed Touch Home ADSL

TT Crystal Orb

ועוד יגיע:

Thermalright SK-6

Vantec Ultimate Harddrive Cooler

Ratpadz Mouse Pad

זהו זה. זה המחשב שלי. חוויות ותוצאות מבחנים בהמשך!

מקווה שנהניתם מהסיפור הקטן שלי...

עומר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אורח ^Rockford

בדיוק ביום הבגרות שלי..... מסתבר שלא מתרחש רק רע בימים כאלה :)

סחטיין אחי!!!!!

דרך אגב, האם יש לך Dead Pixels במסך שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...