עזרה בקשר לפאנלים במסכי מחשב. - עמוד 5 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בקשר לפאנלים במסכי מחשב.


dolev16

Recommended Posts

כמו שיש אנשים שיכולים לעבוד על מסך LCD ברזולוציה לא טבעית (ואפילו לא באותו יחס גובה:רוחב) ויגידו שהם לא רואים בכך שום בעיה,

כך יש אנשים שיכולים לעבוד מול מסך TN ולהגיד שהם לא רואים הבדל בינו לבין מסך .

בשורה התחתונה, אם הבן אדם ראה מסך TN ולא עלתה לו תחושת קבס למה שלא ירכוש אותו וישקיע בשאר מערכת המחשב את ההפרש הניכר?

בוא נדייק קצת: אם בן-אדם ראה מסך TN וגם ראה מסך VA/IPS, ולא הגיע למסקנה שה-VA/IPS עדיף ומצדיק את המחיר, אז שירכוש מסך TN ויהנה.

כי ההבדלים ניכרים בהשוואות. אדם שרגיל לעבוד על מחשב 3 ומימיו לא היה לו מחשב אחר אולי לא יבין למה הוא צריך להשקיע ב-CORE2DUO.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני ממש לא מסכים איתך. בן אדם שעבד כל ימיו בפנטיום 3 וזה לא הפריע לו אין לו שום צורך אמיתי בcore duo. כמובן שיהיה לו יותר נוח ויותר מהיר אבל בשורה התחתונה אם מה שיש לו מספיק והוא לא חש צורך ביותר למה להמליץ לו לקנות יותר?

אני נוסע כרגע בסובארו לגאסי ידנית שנת 93. המכונית נוסעת מצוין ואני לא חש צורך במכונית חזקה, חדשה או ממוחשבת יותר. אני מבטיח לך שאם תתן לי לנהוג אפילו בסובארו אימפרזה טורבו (לא מרחיק לכת למכוניות על למיניהם) אני אומר שהנהיגה עליה נעימה וכיפית הרבה יותר. אבל למה להמליץ לי לקנות מכונית טובה יותר (ויקרה יותר) כששלי מספיקה לי? (עזוב את הקטע של אמינות מרכבית של המכוניות, למרות שגם בזה הלגאסי שלי מעולה :))

אני מסכים שלא תשלחו אותו לראות מסכי TN ואז תמליצו לו אלא תפעלו לפי דעתכם האישית. אבל הנקודה היא שהבן אדם ראה מסכי TN! והם לא הפריעו לו!

אז למה לשלוח אותו לקנות מסך טוב יותר ולהשקיע כסף בזה במקום בחלקים אחרים במרכב המחשב כשהוא כבר אמר שזה נראה לו טוב?

הבן אדם יצא כרגע עם תחושה שמסכי TN זה זבל נוראי שמוכרים להמונים הטיפשיים וחסרי ההבנה. האמת היא שמסכי TN לא איכותיים כמו פאנלים מתקדמים יותר אבל אם זה לא מפריע לך זה לא מפריע לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי תמיד צריך להראות לו את כל האלטרנטיבות כי אולי הוא לא יודע שהן קיימות ולשם כך יש את הפורום המצויין.

אני ממליץ לא רק להקשיב לעצות המלומדות אלא גם לעשות השוואות ביו מסכים עם פאנלים שונים בתצוגה אחד ליד השני אם זה אפשרי.

אם בסופו של דבר יעדיף לקחת TN ולחסוך נגיד לו תתחדש ושיהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל הנקודה היא שהבן אדם ראה מסכי TN! והם לא הפריעו לו!

רגע, אולי פספסתי כאן משהו בדיון. אם אני לא טועה, dolev16 לא ראה בכלל פאנל TN ו/או הבדלים בינו לבין פאנלים אחרים. על המקרה הזה אני מדבר.

אם הוא ראה מסכי TN בלבד, האיכות לא הפריעה לא, אבל יש מוצר שלכל הדעות טוב יותר לשימושים שלו והוא לא מודע אליו, אז אנחנו נמליץ עליו וניתן לו להחליט אם הוא שווה את ההבדל בהשקעה (והוא לא תמיד כזה גדול). ונעזור בשיקולים אם ההשקעה שווה מנסיון שלנו.

אם לעומת זאת הוא ראה מסך TN ומסך ולא ראה הבדל של ממש מבחינתו, ברור שנתייחס לכך וזה משנה את כל הדיון. היו לא מעט מקרים שדווקא המלצנו לאנשים על הסמסונג 226BW כי הם התאימו להם.

ואני נוסע בלגאסי ידנית 91. הא! top that! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח איזה דיון נהיה פה.. אז קודם כול הפורום באמת עוזר לי נורא והוא מצויון...ולעניין ראיתי עד עכשיו רק מסך TN עוד לא ראיתי בעיינים את אבל אני אלך לראות בקשר להבדלים שוב כשאני יראה אני יגיד לכם אך עדיין באמת צריך לשים מסך ליד מסך ולראות.. עדיין אני יעדיף לשלם מעט יותר וביינתים לחכות עם דברים אחרים כי בסך הכול שקונים משהוא איכותי זה משתלם לאורך זמן.. חוץ מזה שבDELL הספציפי הזה יש באמת הכול כול יציאה ואופציות שרק קיימות ואני מאמין שאים אני יקנה אותו אני יברך על זה בעתיד.. ובלי קשר בכול מקום שרק קראתי וקראתי אומרים שאם אתה יכול אז לקנות מסך IPS ולא TN שלפי רוב הדעות הוא ירוד מאוד כמעט לכול שימוש...כמובן שאני יסתכל טוב טוב לפני שאני קונה ואם אני לא יראה ממש הבדל ענק אז יש סיכוי גם שאני יילך על הסמסונג אבל לפי רוב הדעות את ההבדל רואים ובגדול...

בקשר ל- מישהוא יודע אם המחיר שלו מתוכנן לרדת בזמן הקרוב או שלא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...