יש לי יום הולדת! אני בן 15! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי יום הולדת! אני בן 15!


OmEr8

Recommended Posts

מה עם מסיבה? ועוגה?

ביום שבת...

והפתעות?

בוא נראה... הביאו לי בלונים לבית-ספר, הכו אותי, כפתו אותי לעמוד הפשיטו אותי וציירו על כל הגוף שלי בטושים ועוד מעט אני הולך לעוד איזה משהו קטן שארגנו לי...

ומתנות?

אני מצפה ל-Ratpadz, Vantec Ultimate Hardrive Cooler & TR SK-6.

וברכות?

תודה רבה ENCODER!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לכולם!!!

עכשיו שחזרתי מ"עוד מעט אני הולך לעוד איזה משהו קטן שארגנו לי..." אני אספר לכם מה עשו לי.

חיכיתי לי בתומי מחוץ לביתי כאשר שני חבריי הטובים yoav9 ו-Ido9 קשרו לי את העיניים כך שלא ארה כלום, סובבו אותי איזה דקה שאאבד את חוש הכיוון שלי, והתחילו ללכת איתי ברחבי היישוב. אחרי כ-20 דקות אני שומע צעקות ועוד איזה 6 ילדים באים ומתחילים להרביץ לי, בעוד עיניי מכוסות. הם הורידו לי את החולצה, כפתו לי את הידיים והרגליים והשליכו אותי לתוך עגלת כל-בו. לאחר מכן הם התחילו להשתעשע ולסוע עם העגלה ולעזוב אותה, כך שאני אקבל התקף לב. אחרי זה הם התחילו עם המעשים המגעילים... הם התחילו לטפטף עליי שעווה חמה, על השיער ועל החזה בעוד הם נותנים לי כפות בראש. אחרי זה הם שפכו עליי "תרכיז מיוחד" שהכינו. אז הם השאירו אותי להתייבש קצת בעגלה, כאשר היא התחילה לסוע מבלי ששמו לב ועוד אני הוטחתי על האבנים בתוך העגלה. זה כאב!

בהמשך, הם הרימו אותי בתוך העגלה לבמה מעל הסניף של "המכבי הצעיר" ושם הוציאו אותי מהעגלה והשכיבו אותי על מזרן על הגב. אז, הם התחילו להכין אותי. כן, כן, להכין אותי, כפיצה! בהתחלה בא קצת קמח עם מים, לבצק שמכינים איתו פיצה. הבעייה הייתה, שהבצק והמים היו עליי. אז הם שפכו עליי עגבניות ורסק עגבניות, בעוד אני רועד לגמרי מקור בלי חולצה ומטונף. ואז, בא הדבר הנורא מכל! כמה מחבריי הציאו את המה-שמו שלהם והוסיפו מעט שתן למאכל. כן, כן, שתן!!! אז הם המשיכו ששפכו עליי תירס ותקעו לי בצלים בתחתונים. לאורך כל הזמן הזה, מדי כמה דקות, החבר'ה עשו לי איזה ווג'י קטן שפוצץ לי את התחת לגמרי!!! בסוף הם הכניסו אותי חזרה לעגלה ועליי כמה שקים שיחממו אותי והורידו אותי לסניף. שם, היו כמה נוכחים שלא היו חלק מהעניין שהתחילו להשתעשע בי ולצחוק עליי.

לבסוף, הסיעו אותי בעגלה עד ביתי, ושם השאירו אותי כתינוק המייחל לבית מול דלת ביתי ודפקו בדלת. כצפוי, אמי יצאה, התחילה לצחוק והרימה את כל הבית לבוא לראות איך התעללו בעומר. אז שטפו אותי בצינור גינה, רצתי למקלחת, והתיישבתי לספר את סיפורי כאן!

נחמד, לא?

נ.ב

הקטע עם השתן אמיתי לגמרי!

עומר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

lol!!!!!!!!!!!!

אני הייתי שם, :hat:

הוא נראה כאילו מישהו הקיא עליו במשך איזה חצי שעה!

lol

שפכנו עליו, קמח, מים, עגבניות, רסק עגבניות, מיץ עגבניות, ביצים, שתן, תירס, בצלים, שחכנו להביע את הזיתים! היה פצצות, והוא עמד שם ורעד מקור...

אם מישהו רוצה לשמוע מה עשו לי שיכתוב. :asthanos:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...