איך המפרט הבא (גם ל O/C) - עמוד 5 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך המפרט הבא (גם ל O/C)


massinvallus

Recommended Posts

jwjw. כן, המאוורר יתאים. מה אכפת לי מפנדה? אני יודע שהמאוורר קיים בהמון חנויות בארץ אז אני ממליץ עליו. אני לא ממליץ על מוצרים שבהכרח תמצא אותם בפנדה. עד שיגיע הכרטיס אולי יהיו רכיבים במחשב הזה שכבר לא יהיו רלוונטיים ולא יהיו מומלצים לאותה תקופת זמן.

Dino. זה מופנה אליך. בקשר לכרטיס מסך- צינורות עיבוד הם לא הכל בכרטיס מסך. אתה יודע את זה, אבל אתה צריך לדעת שהם בכלל לא הדבר המכריע. לא תמיד. בקשר למארז- שאלתי אותו כי רציתי להיות מודע לגבי השיקולים שלו בבחירת המארז ו.. הוא ענה לי. אני לא שאלתי אותך.

בקשר לזיכרון- תציג בפני מישהו אחד שהגיע ב8RDA+ ל-250MHz FSB עם הזכרונות הללו (Winbond BH5). אני בכל אופן מודע לכך שבאתר 8RDA.Com מאוד ממליצים על Twinmos (תחת קטגוריית Tips & Tricks). אני לא יודע בגלל מה זה אבל אני דיי בטוח שהם היו מודעים ליותר ממשתמש אחד שהגיע למהירות הבאס הזו עם הזכרונות הללו. אני לא יודע אם השיגו זאת גם עם Winbond או אבל אני דיי בטוח שההמלצה באתר שהצגתי נכונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בקשר ל R9600 P אני בכל מקרה יקנה את המחשב רק עוד חודש מקסימום חודשיים ואז הוא כבר יגיע והוא נשמע לי די זול ביחס לביצועים שהוא אמור לתת (הוא אמור לעקוף את ה9500). יכול להיות שבגלל ירידת מחירים שתהיה ל9700 אני אולי ישקיע עוד קצת ויקנה אותו. לא נראה לי שיהיו שינויים עצומים במפרטיםעוד חודש-חודשיים חוץ מבכרטיסי המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...