למנויי 013 ברק הסובלים מבעיות P2P לאחרונה - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למנויי 013 ברק הסובלים מבעיות P2P לאחרונה


Kidney_stonE

Recommended Posts

אוקיי קראתי את כל הת'רדים שפתחתם בנושא ובגלל שאני מכיר את הנושא קצת מקרוב אני אודיע שני דברים...

1. ברק כן חוסמים פורטים לא כל הזמן ולא קבוע לכולם זה משתנה בהתאם לעומס התעבורה והמשתמשים מוחלפים כל כמה זמן.

2. מי שמתקשר ועושה בלאגן פותחים לו את הפורטים האלה ספציפית בשבילו וכמובן זה בא על חשבון מישהו אחר שנחסם במקומו ואם הוא משתמש כבד אז כמה במקומו.

זאת מדיניות רגילה שלהם שכבר קיימת הרבה זמן בואו נגיד שאני מכיר את התופעה כבר לפחות שנה וחצי... והתומכים שלהם כל הזמן לא יודעים למה האימיול שלך איטי אז אל תטרחו לשאול כי בכל מקרה לא תקבלו תשובה.

וכל אלה ששאלו למה הם צריכים תעדוף כדי לקבל פורטים זה מהסיבה הפשוטה שהם מועדפים והמדיניות הזאת לא חלה עליהם!

עצה שלי פשוט תעברו ספקית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 586
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה מה שחשבתי, זה חלחל מנטויז'ן אחרי האיחוד שנה שעברה.

אני מניח שאתה עובד שם... כמו שאני הכרתי את הנושא מקרוב כשעבדתי בספקית אחרת.

וכל אלה ששאלו למה הם צריכים תעדוף כדי לקבל פורטים זה מהסיבה הפשוטה שהם מועדפים והמדיניות הזאת לא חלה עליהם!

לא הבנתי את המשפט הזה כ"כ, תוכל להרחיב ?

בכל אופן, הנושא עדיין נשאר פתוח לדיון.

משתמשים שנתקלים בבעיות דומות, מוזמנים לספר לנו מה קרה לפני ואחרי שיחות שלהם עם התמיכה של ברק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש בעיה. אני בנטוויז'ן במהירות 2.5 ואני מרגיש את האיטיות בצורה משמעותית,כשאני מתקשר אליהם הדבר היחיד שיש להם להציע זה את הבדיקת מהירות המעפנה שלהם באתר שעלאק משקפת "את רוחב הפס האמיתי" שלי, ולהאשים כל השיחה את האתרים ואהתוכנות שאני משתמש בהם וכלום מעבר לזה.

אז בשורה התחתונה, בתכל'ס לאיזה ספקית מומלץ לעבור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד לפני שעתיים הורדתי במלוא רוחב הפס בביטורנט ולא היו בעיות מיוחדות

עכשיו כשהפעלתי את המחשב מחדש ופתחתי את התוכנה אני בקושי מגיע ל-20K ב-total

התוכנה פשוט מסרבת להתחבר לטראקרים והמהירות צנחה לרצפה

זה פשוט בלתי נסבל

מחר ברק הולכים לקבל ממני טלפון :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אצלי זה מוריד דיי לאט מהביטורנט גם אם יש הרבה טראקרים לפעמים זה לא סוגר יותר מ- 20 על כל טורנט. בשעות מסויימות זה מוריד בצורה נורמאלית כנראה שבשעות הלילה המאוחרות.

בעיית הפורטים חלה אצלי רק לאחר שהגדלתי את החבילה ל- 1.5MEGA ועברתי ביוזמת ברק מחיבור בחייגן לחיבור קבוע.

אז שלמתי יותר על החבילה 60 שקל על 750KB ואחרי שהרחבתי וחדשתי איתם את המבצע 1.5 עולה עכשיו אצלם 40 ש"ח. יכול להיות שהם מספקים לי שירות פחות איכותי בגלל שאני משלם עכשיו פחות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2 הודעות לא קשורות נמחקו

אני מזכיר שוב, רק נושאים שקשורים לדיון, הוא לא סתם סטיקי בראש הפורום.

על מחירים אפשר לדבר במקומות אחרים,

ועל איך לדעת אם אתה מחובר בחייגן/בלי חייגן, אפשר לעשות חיפוש או לפתוח ת'רד חדש אם לא מצאת תשובה.

בנאור, אני לא חושב שהבעיה שלך זהה למה שמדובר כאן

כאן מדובר על חוסר תקשורת מוחלט עם הטראקר בשעות מסוימות במהלך היום - 0% הורדה, לא איטיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם,

אצלי בתוכנת הטורנט אני מוריד על כמעט מקסימום מרוחב הפס (270-300).

בפרד המהירות מאוד משתנה, בד"כ הוא לא מוריד כלום, אבל כמעט כל הקבצים שאני שם להורדה, הוא מוריד Over Night....

כנראה שהאופציה של פורט ראנדומלי בעת ההפעלה עוזרת נגד החסימות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקראו את הנושאים לפני שאתם מגיבים סתם :-\

זה לא קשור לאימיול, זה גם לא קשור לאיזה פורט בחרתם לתוכנת שיתוף הקבצים

זה קשור לפורט ספציפי (שלא ניתן לשנות) דרכו הטורנט מתקשר עם הטראקר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Kidney, בקשר לנושא המקורי, קראתי את מה שכתבת ואני מסכים לחלוטין עם העובדה שבאמת הם לא תומכים בטורנט, פשוט כי הם נועדו לתת תמיכה בסיסית לגלישה ודואר באינטרנט ותו לא.

אלא שא'

ניתן לברר אם הם חוסמים פורטים באופן פרטי, לקוח יכול לבקש מתומך שיברר אם פורט מסויים חסום, הוא נותן לו את הפורט ומבקש שיועבר לנוק שייבדוק את זה, הרבה פעמים אחמ"ש אפילו לא יהיה מודע לחסימה חדשה - זה סתם באופן כללי.

יותר ספציפי - אנחנו מדברים על ביטורנט, אין כזה דבר חסימת פורטים אתה יכול לבחור כל פורט שאתה רוצה, יש פורטים ספציפים חסומים ע"י הפרוקסי השקוף שהם שם כי וירוסים עוברים דרכם ואירגון האינטרנט העולמי דורש את זה מכל ספקית אחרת הוא עושה באן לכל הספקית.

בקשר לבעיות איטיות - נובעות כנראה מבעיות ניתוב חוזר שעליו לברק אין שליטה, לכל ספקית יש את הספק שלה בחו"ל שהוא טוב באיזור גיאוגראפי מסויים ויכול להיות גרוע באחר.

זה אומר שבביטורנט כרגע הם על הפנים ואין להם ממש שליטה על זה כי בביטורנט אתה מוריד מהמון איזורים גיאורפים שונים, אבל כנראה שבדברים אחרים הם יהיו יותר טובים - אולי למשל פינגים של מישחקים (באמת אין לי מושג לא ממש מטריד אותי חוצמה גלישה והורדה).

בזק בינלואמי זה לא פיתרון - ברור שהשרתים שלהם הם הכי טובים, יש להם תקציב אינסופי, האסטרטגיה שבזק בינלאומי לוקחת דומה למצב שבו BMW תתחיל לחלק מכוניות בחינם לכל העולם עד שכל חברות המכוניות האחרות ישפטו את הרגל, כשזה יקרה הם יהיו מונופול ויעלו את המחירים - זה בערך מה שבזק עושים בשוק האינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את המשפט הראשון לא ממש הבנתי

אתה מסכים איתי או "איתם" ?

כי לפי דעתי (וזו רק דיעה) ספקית צריכה לספק לך , על כל מה שזה אומר - גלישה, מייל, אבל גם כל דבר אחר

(שלא עובר על חוקי המדינה, בסדר ?).

אנחנו לא חיים בתיאלנד, שבה המלך החליט לחסום לכל המדינה את יוטיוב, רק בגלל שהיה שם סרטון שעשה ממנו צחוק.

אנחנו לא מדברים על איזורים גיאוגרפיים כאן ומאיפה אתה מוריד ועם איזה ספקית בצד השני הספקית שלך עובדת

אם תקרא ותשים לב על מה אנחנו מדברים כאן, אז תבין את זה :

טורנטים זה P2P, אתה מוריד מאנשים, אנשים בכל העולם, לא באזור אחד ולא באזור אחר, אלא מפוזרים בכל מקום

החסימה לא חוסמת אותך מאנשים, היא מונעת ממך גישה לטראקר, שהוא השרת שמספק לך מידע על האנשים האלה ועל איך ליצור איתם קשר.

כמו כן, איך תסביר את העובדה שבשעות מסויימות זה עובד לחלק מהאנשים ובשעות מסויימות זה לא עובד לאף אחד ?

ואיך תסביר, שזה קורה בדיוק בשעות שיוצאות הכי נוח לספקית ? (בשעות העומס אין לך גישה לטראקר, ובלילה בשעות המתות הכל מסתדר פתאום)

זו לא חסימת פורטים לדעתי, לדעתי פשוט חוסמים לך גישה ל IP של הטראקר(ים) שחשודים בגרימת עומס הורדה/העלאה(בעיקר העלאה)

מאז שיש בארץ דילים עם העלאה גבוהה - 200,300, חצי מגה, ואפילו מגה העלאה, הציבור או חלק ממנו, רוכש את החבילות האלה כל יום שעובר

והספקיות לא מגדילות את רוחב הפס שלהן, שהן זקוקות לו גם בשביל שירותי התקשורת הבין לאומיים שלהן

(VOIP וטלפונייה לחו"ל - הכל היום עובר דרך האינטרנט)

הספקיות האלה צריכות לשחק ולתמרן את רוחב הפס המועט יחסית שיש להן, על מנת למנוע מהציבור הרחב (קהל המשתמשים הבייתים)

לחוש ב"עומס" שנגרם מיחסית מעט משתמשים "כבדים" שמנצלים הרבה מרוחב הפס.

זה לדעתי הפתרון שלהם, לפחות אחד מהפתרונות בכל אופן.

תראה לי כתבה שקראת על שדרוג רוחב הפס של איזושהיא ספקית מהזמן האחרון , שמעת על משהו כזה ?

אני באמת לא יודע , אם תמצא מידע עם סימוכין, אני אשמח לדעת לגבי העניין

אני לא קובע כעובדה שעושים א,ב,ג

אבל אני כן בהחלט חושד שעושים את זה, וכל הנסיבות מצביעות לעבר מה שאני אומר.

ותסכים איתי שכל הדברים שאני אומר הגיוניים, בהתחשב בעובדות ובמה שקראת עד עכשיו.

עוד דבר : אני לא אומר לאף אחד שהפתרון הוא לעבור לבזק בין לאומי, אני מבטיח לך שאין לי שום נישה כזו.

בכלל, הפוסט הזה קם כדי שנוכל לעזור למנויים של ברק 013 (שאני הייתי בעצמי מנוי מרוצה שלהם במשך קרוב ל 4 שנים)

לפתור את הבעיה שהתעוררה.

מה שאתה אומר על "אפילו אחמ"ש לא יודע תמיד אם פורט חסום או לא , תבקש מהתומך שיבדוק לך בנוק"

אתה לא מבין איפה הרעל כאן ? מה לא בסדר בתרחיש הזה ?

אני באמת לא יודע איך זה בברק, לא עבדתי שם בתמיכה, עבדתי בספקית אחרת

אבל לצורך העניין אני לא רוצה להיות לקוח של ספקית שתחסום משהו בלי ליידע אותי, הלקוח, על מה ולמה הם עושים את זה.

ועוד כשאני מתקשר, מכחישים כל קשר לנושא הזה, כי הם בעצמם לא יודעים שקורה משהו.

שתבין, אין לי שום דבר נגד תומכים בברק או אחמ"שים בברק

אני מתנגד למדיניות שהם לא יודעים עליה אפילו, שאף אחד מההנהלה ומהנוק (במקומות היותר גבוהים) לא נכנס לפרטים לגביה.

אני מכיר את כל ה"התלחשויות" על הנושאים האלה. זה משחק מלוכלך. - מישהו אמר קודם "אזור 51" זה לא רחוק מזה למען האמת.

הנה *קצת* חומר למחשבה :

http://www.013.net/heb/about.asp?pid=51&cid=5300

תקן איכות

013 ברק עומדת בדרישות התקן הבינלאומי לאיכות ISO 9001 מהדורת שנת 2000 .

ייעודה של חברת ברק הנו לספק שירותי תקשורת מתקדמים, אשר יהוו מענה נאות לצרכי לקוחותיה. החברה קשובה תמידית לשינויים בצרכים וציפיות הלקוחות, בוחנת ומאמצת טכנולוגיות ותשתיות מתקדמות להספקת השרותים לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיה. החברה מתאימה את המבנה הארגוני, התהליכים וכח האדם לאסטרטגיה העסקית העדכנית שלה - שהערך ''מיקוד בלקוח'' עומד ביסודה. הננו מחוייבים לשרות המבוסס על עקרונות של ערך מוסף ויחס אישי לכל אחד מלקוחותינו, שמירה על צנעת הפרט, אמינות ומהימנות בדווח ללקוח,ושיפור מתמיד באיכות, באפקטיביות, וביעילות התהליכים .

זה נחמד מצידם, נכון ?

אבל אם לפי מה שאתה אומר, התומכים שלהם והאחמ"ש שלהם לא יודע מדברים כאלה שקורים,

אז איך האזרח הקטן יידע ? הרי כשהלקוח מתקשר ואומר "יש לי בעיה בטורנט" תומכים יאמרו לו שזה "לא נתמך" ובצדק.

לא כל אחד יודע מה זה פורט ומה זה IP ושספקית יכולה לעשות כאלה דברים

אז 80% (הערכה גסה) מהמתקשרים לתמיכה יאמינו לתומך (שלא משקר, אבל בעצמו לא יודע)

שנותן את הפתרון ברירת המחדל שלו : "אדוני, בדוק את המחשב שלך, אולי זה וירוס או רוגלה, אגב, רוצה לקנות אנטי וירוס מאיתנו ?"

ואגב, בין לאומי דווקא יקרים היום יחסית לספקיות אחרות, מה שדי מביא אותי לתהות לגבי החלק האחרון בדבריך.

כן, הם גדולים, כן יש להם המון רוחב פס, הטענה שלך היא "אל תתחברו לשם, הם מונופול".

ולי אין טענה, אני פשוט עברתי לבחירה ההגיונית האחרונה שנשארה לי בהתאם למצב שאני מכיר היום בשוק.

ואני בטוח שאין ספקית בארץ שהיא טלית שכולה תכלת.

ותאמין לי, אני שונא את התוכי של בין לאומי למוות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את בזק בינלאומי נעזוב כרגע בצד כי זה לא דיון על כלכלת ישראל ומונופולים ככה שלא שווה להכנס לזה.

הבעיה היא בידיוק באיזורים גאוגרפיים, אם ברק משכירים קו לצרפת שמקשר אותם לשאר אירופה (אני סתם זורק אין לי מושג באמת לאן הולך הקו האירופאי שלהם), אבל אותו קו במקרה מושכר גם לשאר מדינות, או אולי לחברות אחרות בישראל ונוצר עליו עומס.

או שאותה חברה בצרפת מקושרת לשרתים ספציפיים באירופה שיש עליהם עומס בגלל משהוא שקורה באירופה - דברים כאלו ישפיעו על מהירות טורנט.

יכול להיות חברה אחרת שמשכירה קו לבריטניה ואז במקרה הספציפי אין להם צרות כי אותה חברה עובד גם עם חברות שונות באירופה.

הנוקדה היא שיש לך הרבה נקודות בדרך שלא קשורות לברק שבהם הקשר יכול ליפול - בטורנט אתה שם לב לזה הכי הרבה כי הוא מנצל חיבור לכל מקום גאיגרפי בעולם.

בקשר לתמיכה - בארה"ב אין בכלל תמיכת , התמיכה היא בתשלום, אז פה רוב החברות מספקות תמיכה בסיסית באינטרנט שנותנת אפשרות לAVERAGE JOU להתחבר ולסבתא לשחק ברידג' באינטרנט.

חשוב לזכור שחברה שנותנת תמיכה חייבת לתת אותה מקצועית ורישמית - כל נושא שנתמך מועבר עליו קורס שנחקר קודם ומגובה.

בעולם הטורנטים יש בערך 10 תוכנות, עשרה אתרים שונים שרצים על 4 מערכות הפעלה שונות, זה אומר שתומך צריך לעבור הכשרה נרחבת מאוד בשבל לתת תמיכה בסוג הזה של הורדה שתיהיה מגובת ע"י החברה ולא תקפה לתביעות רשלנות וכדומה.

כל זה בשבל שוק שהוא יחסית זניח עבור ספקיות , במצב שבו מחירי האינטרנט הם גם כה זנות וכמעט נטולי רווח.

תוסיף לזה את העובדה שכמו שאתה רוצה תמיכה בטורנט יש מישהוא שרוצה תמיכה בBATTLEFIELD או XBOX360 או אולי וינדווס אפדייט, ואיזה אתר היכרויות שהוא לא מצליח להירשם אליו.

בקטע הזה מה לעשות, הספקיות צריכות להתנהג כמו בית משפט עליון ולקחת רק מקרים שיש בהם עיניין לציבור.

בקשר לאחמ"ש,

אז אי אפשר בכל תדריך להעביר לתומך מידע על כל הפעולות שבוצעו ע"י הנוק ב12 שעות האחרונות, זה התפקיד של הנוק לשלוח אאוטלוק לאחמ"ש תמיכה ליידע אותו מה בוצע ומה עלול לעורר שינוי, לאחמ"שים יש תיקיית משותפת (ר"צ ואחמשים) ששם הם יכולים לראות את כל האאוטלוקים האלו, ואם לקוח שואל שאלה כזו התומך יכול לגשת לאחמ"ש ולשאול אותו אם היה שינוי - אם האחמ"ש יודע לעשות את העבודה ולא זורק תחת הוא יבדוק באאוטלוקים אם יש משהוא רלוונטי.

בקשר לשקר - אם תומך אומר משהוא בלי לבדוק אותו זה שווה לשקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...