P150 = אוברקיל? (בתקציב של עד 1000 ש"ח) - עמוד 3 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

P150 = אוברקיל? (בתקציב של עד 1000 ש"ח)


אמיר_ה

Recommended Posts

  • תגובות 116
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תשמע אני כרגע עובד עם טרקטור וזה די מעצבן, אבל הוא כרגע לא נמצא בחדר שלי ככה שזה עוד לא מפריע לי.

בוא נגיד ככה המיטה רחוקה 2 מטר מהמארז (המיועד), מה שאני רוצה זה בזמן שאני ישן שלא ישמע ממנה ציוצים, אם הLEXA יכול לספק לי את זה אני לא רואה סיבה שאני לא אלך עליו במקום הP150.

ולפי מה שהבנתי ה2900XT הוא 9.5 אינץ', ז"א יכנס, או שיש פרטים חדשים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פינת הידעת לחלק מהמגיבים ופותח הפוסט במיוחד?

יש לי שאלה אחת . . . איך בכלל אתם אומרים דברים כמו "המארז שקט" . . . להלן שתי עובדות:

* לפני חודשיים הזמנתי לארץ LEXA מני יורק, הגיע, חשבתי שזה מדבים באינטרנט, ראיתי שזה סה"כ חתיכת ריב רגיל עם מסגרת וFRONT יפה ומכרתי אותו פה באתר למישהו.

* קניתי P180 והבנתי שאפשר גם אחרת.

עד כאן?! יפה.

ה"שקט" שיש לי ב P180 הוא שקט אמיתי. ה"שקט" שהיה לי ב LEXA היה תלוי ברובו במאוררים של המארז. כל אימת שהכנסתי חלק כולשהו למארז אפשר היה לשמוע אותו מבחוץ, כרטיס מסך לדוגמה, מאורר של ה 9700, וכדומה.

מכאן נובע שבP180 באמת אפשר לומר שהוא "מארז שקט" ו "נועד למי שאוהב שרט" כי המארז עצמו בנוי משלושה שכבות של בידוד ואז לא משנה מה ידחפו בפנים(למעט הגזמות בדמות מאוררי 40DBA) באמת כמעט לא ישמעו אותו מ10 סנטימטר מהמארז.

לסיכום - ב LEXA כשלעצמו אינו מארז שקט, הוא יהיה שקט רק אם לא תשימו בו כלום. P180 הוא מארז שקט ומה שמתחתיו לא בליגה שלו, אז P150 או P160 גם כן אינם נכנסים לקטגוריה שלו לכן עוד 200 ש"ח לP180 זאת ההשקעה שבחרתי בזמנו כפי שתראה במפרט הצנוע שלי.

אבל! אם בענייני חיסכון עסקינן, עזוב אותך כל המארזים, לא משנה מה תקנה, תקנה גם 80 ש"ח את זה, עם זה נגזר ומכסה כל חור במארז אתה יוצר מהמארז מקלט בלתי חדיר לרעש, ושתבין, אני עוד ציפיתי עם זה את כל ה P180 ככה שגם את ה 8800 GTX לא שומעים. זאת הדרך הזולה לעשות את זה בלי להשקיע 900 ש"ח ב P180:

http://www.thermaltake.com/product/Accessory/CaseMods/a2384/a2384.asp

http://logicpc.co.il/heb/itemlist.aspx?cnam=cooling-mo

*גם אני במקרה גר ליד וקונה באותו מקום ככה שאני לא סתם מדבר על כל זה. זה זמין, זול ואפקטיבי. בהצלחה אחינו. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא מגיע עם זה רק בדלת...

ואלכס כמו שציינתי יש אנשים (כמוך ;D) שאוהבים שקט לא משנה מה...

לעומת זאת יש אנשים שלא יפריע להם רעש של מאוורר "נורמלי"..

ולכן אמרתי גם אם הוא לוקח את הLEXA ו"רועש" לו שיוריד את המאוורר בדלת..בדרך זה מה שגורם לרוב הרעש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נשמע נחמד אחי אבל זה גם יחסום את הדלת.

ואני חושב שהP150 בא עם זה כבר, לא?

בכל מקרה הרעש הוא היה כזה מפריע? אני מדבר אם שמעת אותו ממרחק של 1.5 מטר - 2 מטר?

זה בסדר, העניין הוא שגם מ 2 מטר שומעים את הרעש בLEXA ב ג ל ל ש ה ו א מ א ר ז ר ג י ל ע ם F R O N T י פ ה. שוב פעם, זה כמו מארז מפח ב150 ש"ח עם דלת שקופה, הרי זה מה שאמור לחסום את הרעש, הבנייה של המארז, לא זה שהמאוררים שלו שקטים. ב LEXA כמו בכל מארז סיני זול עם חלון שקוף תשמע את אותו הרעש כמו במארז ב 150 ש"ח= קנה כמה מאוררים שקטים למארז הסיני ועדיין תצא עם כמה מאות שקלים פנויים ביד. יש למחוק את שיקול ה"שקט" מהLEXA לחלוטין. הוא סה"כ יפה, ז ה ה כ ל ! בשאר הדברים הוא כלום לעומת ה 180/182.

ב P180 יש בכלל איזה 3 מאוררים עם מהירות נשלטת, כאשר שומעים אותם רק במהירות הכי גבוהה, מה שבLEXA היון שומעים כבר בדרגה 2, ויש הבדל בין הרמות בעוצמת הAIRFLOW. לכן אני שוב מציין את דעתי האישית כטכנאי, ושאתם חברים תעשוו מה בראש שלכם, המארז היחיד בשוק (תאירו את עיניי בכיף אם ישנו גם דגם של חברה אחרת ) שיש לו מבנה של "משתיק" זה ה P180/182. ואם כבר , תדייק במה שאמרת, לא רק הדלת הצדדית שלו עשויה מ3 שכבות, גם הFRONT PANEL, שזה מה שמשתיק גם את הרעש מהכוננים הקשיחים הצורבים שנמצאים היישר מאחוריה מקדימה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם לא אמרתי שהוא מושלם או קרוב לזה, אבל בתור מארז ב - 600 ש"ח הוא מצוין ואפילו הייתי מעדיף אותו על האורורה הישן שמחירו זהה.

וכמו שראית בביקורות השילדה של סאנבים טובה ואין אליה טענות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...