האם הייתם מגדלים את ילדכם בישראל? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם הייתם מגדלים את ילדכם בישראל?


אמיר יצחקי

Recommended Posts

שלום,הרבה יוצא לי לחשוב על העתיד ואני אישית לא הייתי רוצה שהילדים שלי יגדלו במדינת עם כל הקשיים הכלכליים וה אפס תרבות שיש פה ועוד אינספור דברים....

אני היתי עובר לארה''ב או גרמניה.

ומה אתם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 547
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא. אני מתחילה לתהות במהי מדיניות ההגירה באיסלנד. שמעתי שאין שם ערבים. וכן, עם החינוך, המצב הכלכלי, התרבותי והאקולוגי בארץ, אין מה לילדים לחפש פה. גם שירותי הבריאות פה מסריחים, מענקי הלידה עלובים, חופשות הלידה קצרצרות (תנו להניק בשקט!), החינוך הוא לא חינם ושווה לתחת, האלימות בבתי הספר גואה שמפחיד לשלוח ילד לבי"ס, ואחרי זה הורה צרייך לשלוח ילדים לצבא שיחזרו אליו בארון?

תראו, אתם יודעים שאני נגד השתמטות וזה, אבל המדינה נותנת שירות גרוע לאזרחיה תמורת מחיר מאד כואב של מאות בנים ובנות. זה מחדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק בישראל.

אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת.

תמיד היה פה קשה, אמנם זאת לא המדינה שמי שבנה פילל אליה, אבל עדיין לי אין ארץ אחרת ולעולם לא תיהיה.

אני מקווה שהמדינה תתעשת בקרוב, קרוב מאוד, אחרת לא תיהיה מדינה, אבל כל עוד יש מדינה אני אשאר לחיות פה ואחנך את ילדי לאהבת הארץ ולידיעת, אני שואף להגיע לרמה של רחבעם זאבי ז"ל אשר הוא והאדמה היו אחד (אמנם, לא תמיד הסכמתי עם דעותיו הפוליטיות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם- אבל לגדול פה בארץ זה ממש לא תענוג!

אני אומר את זה מתוך ניסיון, גרתי פה בארץ מגיל 0-6 ואז עברתי לארצות הברית ובגיל 16 חזרתי.. ואני רק יכול להגיד לכם שההבדל הוא שמיים וארץ!!

הכול פה בארץ קשה- החינוך,הכלכלה,התרבות פשוט החיים פה קשים באמת! אני תמיד חושב על העתיד ואני יכול להגיד לכם שב"ה אני לא יחשוב פעמיים לחזור שוב פעם לארה"ב כי זה פשוט חיים אחרים- מי שלא חווה את זה פשוט לא יודע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל מקום יש את היתרונות שלו ואת החסרונות שלו.

אף פעם לא אמרתי שפה זה גן-עדן, אבל אני חושב שבסה"כ החיים פה לא כל כך רעים כפי שאחדים מתארים אותם.

בכל מקום יש את העוני שלו (ושוב זה עוני יחסי, יחסי לשכר הממוצע, בשום מדינות המערב כולל אין עוני מטורף כמו בהודו למשל), בכל מקום יש את הבורגנים שלו ואת העשירים שלו.

במדינות אחדות המצב טוב מבישראל באחר רע.

אני עוד חושב שמה שהתקלקל פה עוד אפשר לתקן אנחנו לא עברנו את נקודת האל חזור.

במשפט אחד אסכם, פה נולדתי, פה חייתי, פה אחייה ופה אמות, לטוב ולרע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא היית גדל בכ"ס אולי היית מדבר אחרת. אני לא אומרת שהיתה לך ילדות קלה, אבל אני כן אומרת שהמצב בכ"ס לא משקף בכלל ובכלל את מה שקורה בשאר המדינה בכל הנוגע לרווחת ילדים ונוער.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם אבל לפעמים אני פשוט מאוכזב מאיך שהמדינה הזאת מתפקדת- השחיטות, הפשיעה, הבלאגן, נכון vitni girl אני מסכים איתך שבארה"ב גם לא גן עדן ושיש סמים ופשע אבל בכלליות שם החיים הרבה יותר נחמדים אליך- יותר שקטים ופחות בלאגן.. ותאכלס מי שלא מתחיל עם הסמים ולא מתקרב לבלאגן הזה אין לו בעיות שם... בניגוד לפה שפה הבעיות רודפות אחריך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...