התגעגעתם? - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התגעגעתם?


Merrymoon

Recommended Posts

  • תגובות 111
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מיוחדת? גם כן. ממש אינדיבידואלית. זה מתבטא בכך שאת מגדירה את עצמך כסקינהד ומתנהגת כמו עוד כמה הומלסים עם תירוץ יפה להתנהגות שלהם.

כמו האימו וכל שאר הפריקים הקטנים שבטוחים שהם מיוחדים. אבל בעצם כך שהם מגדירים את עצמם איכשהו הם כבר לא מיוחדים ויש עוד אלפים כמוהם. עצוב.

למה אתה כל כך מתאמץ לנסות לפגוע בי? האגו שלי כל כך גדול שהעלבונות העלובים שלך פשוט נבלעים בו כמו קלים במשולש ברמודה.

תגיד לי, באמת... איך אני מתנהגת? אתה פגשת אותי פעם? ניהלת איתי שיחה פנים מול פנים? אתה משווה אותי להומלס? ואני משווה אותך ל-онанист קטן וממורמר שמפריע לו שיש אנשים הסובבים אותו (רגע, אני אפילו לא סובבת אותך) שאינם העתק מוחלט שלו ולא מסכימים עם כל מילה שהוא אומר. תעשה לעצמך טובה, קח תור לפרקטולוג, תתכופף ותן לו להוציא לך את המקל מן הרקטום.

דריה, תמיד עניין אותי,

מה יחסי הכוחות פחות או יותר, כמה האנשים האלה הם בלב ובנפש sharp/anti-racist/anti-facist לעומת כאלה שהם left wing(גזענים, פשיסטים,נאצים לא כאלה שהם "סתם" ימנים רגילים)

אני יודע שהתרבות במהותה לא אומרת כלום בלה בלה בלה על העמדה הפוליטית אבל עד כמה בשטח זה נכון?

במקור, לפני 40 שנה כשהסצינה החלה, חצי מהם בכלל היו שחורים, דור שני למהגרים ג'מייקנים. הכוונה היא לא להיות "אנטי-פאשיסט" אלא להיות נגד פוליטיקה, או לפחות לא להכניס את הזרם הפוליטי שלך, יהי אשר יהי, לתוך הסצינה שמהותה , התנהגות מסויימת, כבוד ולא לדפוק חשבון. עצוב שמאז סוף שנות ה-70 זה לא ממש ככה, אבל אני מנסה להשאר נאמנה למקור. מה כן, אני דיי לא סובלת את Antifa כי הפוליטיקלי קורקטנס שלהם עולה לי על העצבים והם בד"כ שמאלנים קיצונים.

מזה סקינהנד? כאלה שלובשות סקיני ג'ינס?

כן, אני לובשת סקיני ג'ינס ואני נראית בהם מצויין, תודה. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפירוש של онанист

זה בוש? פוליטקאי? חנון? או החיה המדברית הזאת ששכחתי את שמה? onanist.jpg

אה או שאולי זה מכשיר להארכת הפין...? images%3Fq%3D%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B0%25D0%25BD%25D0%25B8%25D1%2581%25D1%2582%26svnum%3D10%26hl%3Diw%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DN

תאמינו לי,הגוגל הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יום פטריק הקדוש יוצא יום שבת, ה-17 לחודש.

*פירוש המילה - Wanker. אני בספק שיש תרגום לעברית.

זה כבר מחר!!!1

טוב שנזכרתי :P

יש מישהו מבאר שבע שרוצה לקפוץ לקוקה? (כל מי שאני מכיר בערך או שנמלט לצפון\ מרכז לסופ"ש או חולה מידי ולא הייה יכול להימלט :-[)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...