Mac vs. PC - עמוד 34 - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Mac vs. PC


Decktor

Recommended Posts

  • תגובות 845
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כן. הכוונה במחדש הרבה היא שזה על אותו בסיס של האיפון, שמיטת תמיכה במכשירים קודמים (הורדת התמיכה בG5 או כל מה שלא . או במקרה של איפון- הוספת OGL2 ככה שהמשחקים החדשים יהפכו את הפלפאונים הישנים לנחותים משמעותית), קצת יותר מהיר אבל שום דבר אחר.

עם 7 אני עושה דברים בצרוה הרבה יותר יעילה. במיוחד כשמדובר על להחליף בין חלונות של אותה - ב7 אני פשוט עומד על הסרגל ובוחר את מה שאני רוצה. במק אני צריך לחיצה ארוכה ואז להתחיל להתברבר בין החלונות עד שאני אמצא (או להשתמש באקספוזה אבל אז הוא יראה לי את כל החלונות הפיעלים כאשר אני מחפש משהו ספציפי מאד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במאק זו חבילה אחת. זה בא ביחד.

השאלה היא כמובן בעיר לגבי התוכנה, כי די ברור שהחומרה לא שווה את המחיר עם כל הכבודל איכות גימור ועיצוב הסטייליסטי.

פעם היתי מביט במעטים שהיה להם מחשב אפל בסוג של קנאה קטנטנה כי ה- שלי היה נראה כמו דינוזאור לעומת המערכת שלהם. היום זה ממש לא ככה.

התכוונתי לרכוש מאקבוק פרו באוגוסט, אבל עכשיו אני לא יודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המקים עשו כברת דרך אדירה, בעיקר המחשבים הניידים שמתחילים להתקרב לסנטדרט שקיים בשוק מאז 1800 (למשל, קורא כרטיסים) אבל, עדיין מעצבנים וממציאים תקנים (המיני דיספליפורט) שמחייבים אותך לרכוש מתאמים מיוחדים ויקרים כאשר ישנן בעיות תאימות הידועות מזה זמן רב לאפל, והיא לא טורחת לתקן (עיוות כאשר מחברים מתאם של מינידיספליפורט לDVI, חפשו בגיזמודו).

בכל אופן, הניידים החדשים של הם בכלל לא רעים אם אתה מסתפק במה שהם מצעים - זמן ענק, גוף אלומיניום ומוכן להתפשר על החוסר בקורא טביעות אצבע\סוללה שלא ניתנת להחלפה\מטען מיוחד\צורך במתאם מיוחד על מנת לחבר למסך חיצוני וכ'ו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה טוב במאקבוקים הללו שלהם ששווה את הפער במחיר? חלונות 7 כל כך מרשים(מהרבה בחינות - אפילו על פנטיום 3 הוא נראה לי גם יפה וגם עובד מהר! וגם מאוד נוח במיוחד במשימות יומיומיות נדרשות).

אם אין יתרון למערכת ההפעלה של , אז אין להם מה למכור באמת(למעט אלו שהתרגלו והם כבר "שבויים", כמובן, אני לא מדבר על זה).

האלומיניום של המאקבוק שלהם רחוק מלהרשים ולהצדיק את המחיר הזה. במחיר הזה אני יכול לרכוש לפטופ לנובו בעל ביצועים חזקים בהרבה(ואם אקנה אותו ב-22 באוקטובר, אני כבר אקבל אותו עם חלונות 7). מקסימום אולי אצטרך להוסיף איזה 100 דולר, אבל זה באמת על חומרה חזקה יותר.

אני ראיתי כמעט את כל היתרון של במערכת ההפעלה שלהם, אשר גרמה לרבים לרכוש את החומרה שלהם בלית ברירה(שהצדיקה חלקית, בעירבון מוגבל מאוד, את המחיר הודות לאיכות גימור וסטייל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקר פוזה, משתמשים שלא מכירים את היכולות של מערכת WIN, משתמשי שרגילים למחשב ג'נרי מכוער.

גרפיקאים שתקועים עדיין בחשיבה של שנות ה-90, קשה להם להבין שמחשב עושה את העבודה אפילו טוב יותר (פוטושופ 64 ביט).

הגרעין הקשה, אלו הם משתמשי קיצוניים מאוד! לפעמים הם יכולים להפוך ויכוח לריב.

בקיצור אלו האנשים שיקנו מחשב מקינטוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אגדה אורבנית שקיים מעבר מ- למאק, אבל לא ההפך.

מהמעט שיצא לי להכיר האגדה נכונה. אין לי מדגם מייצג אבל 2 אנשים שהיו בתחילת שנות ה-20 לחייהם עברו למאק לפני כמה שנים(זה היה בימי חלונות XP). כמו כן המרצה שלי לאחד הקורסים בטכניון בזמנו השתמש במחשב מאק בשקפים וכאלה(ובאמת היה מרשים ונראה טוב יותר) והוא אמר שהוא משתמש רק בחשבי אפל.

אני חושב שעם חלונות 7 וגם וויסטה במידה רבה, כמו כן יחד עם העובדה שגם מחשבי נראים טובי ותר חיצונית עם הזמן(אפילו הזולים יחסית), גורמת לאפל לאבד את היתרונות שלה. אני אומר את זה כמשתמש שראה ומכיר משתמשי מאק והתכוון לרכוש מאק באוגוסט. עכשיו אני חושב שאין לי סיבה מוצדקת לכך.

אפל לטווח הרחוק לא תחזיק מעמד ככה בשום המחשבים הנייחים והניידים. במכשירים קטנים וחכמים כן, אבל לא במחשבים "אמיתיים".

אפל חייבת חידוש לעומת הפיסי וזה חייב לבוא גם מהתוכנה. החומרה לבדה לא תעשה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...