האם יש איזשהו אתר לפסקל בעברית באינטרנט? - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש איזשהו אתר לפסקל בעברית באינטרנט?


Ewingum

Recommended Posts

אני פשוט גם ככה לומד את זה בבית ספר ואני מתעניין בשפות... מעניין אם יש אתר או משהו שמסביר את כל מה שיש בבית ספר בעברית

(אני בעיקרון מסתדר טוב עם אנגלית, אבל זה לא שווה את ההשקעה כרגע :-) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז בעיקרון אין הרבה אתרים על פסקל באינטרנט אבל לך לאתר שבוריס נתן לך ושם תמצא קישורים לאתרים שונים אחרים,לדוגמה אתר אחר טוב הוא "פורום המורים בדרום" שמכיל חומר מעניין וכל הדיבורים של המורים,וכל מיני דברים שהמורים משתמשים כגון מצגות,דוגמאות של תוכניות וכ"ו.

באתר שבוריס נתן לך אתה יכול למצוא תשובות מלאות לכל השאלות שיש בספרים שאתה לומד שהם כנראה "יסודות 1" או "יסודות 2" בעיקרון תלמד את שניה,יש גם את האתר של "עמית" http://www.amit.org.il/learning/newcomp/index.htm שמכיל חומרים מעניינים שממש יכולים לעזור וגם את האתר של מכון ויצמן שיש שם דוגמאות למבחנים,בעיקרון מה שאני מליץ זה שתסתכל באתרים האלה וגם תלך לספריה של הבית ספר שלך או ספריה אחרת ותמצא את הספרים של "הכנה לבחינות בגרות במדעי המחשב" של נוע רגוניס ,אתה בטח שואל למה אתה צריך את זה?

אז ככה רב המורות במדעי המחשב הם עצלניות ואין להם מושג בחומר שהם מלמדים חוץ מהדברים שהם מלמדים אז הם לא כותבים את מבחנים בעצמם הם פשוט לוקחים כמה שאלות ושמים אותם ביחד מכל מיני ספרים ואתרים.

היה לי את הספר הזה ואתה יודע שהמבחנים הם אם ספרים פתוחים ופתאום שמתי לב שכל המבחן לקוח מהספר..ואחרי זה במתכונת שלי קיבלתי שאלה אחת מ"יסודות 2" שהייתה לי את התשובה אלייה מודפסת ועוד שאלה שהייתה במחנים לדוגמא שנמצאים באתר שבוריס נתן ואני בטוח שזה ממש יעזור לך.

אספתי את כל החומר שאני יכול לבגרות וממש היה לי הכל מכל מקום..שלוש קלסרים :),אז בהצלחה ומקווה שעזרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...