מה דעתכם על המארז : Antec 1040B II ? - עמוד 3 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה דעתכם על המארז : Antec 1040B II ?


Chura

Recommended Posts

  • תגובות 78
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זו גם דעתי...

כנראה שאנחנו לא מבינים מי יודע מה בעיצוב ליאור :)

ליאור אני באמת מודה לך, מאוד עזרת לי, כמו תמיד...

המון תודה, אני נהנה לקרוא הודעות שלך. שוב תודה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, הסופרנו בלי שום קשר לזה שהוא יקר, יש לו ממוצע ( וזה גם למה הוא נחשב יקר ), רק מאוורר מקדימה ומאחורה של 120mm, ויש יותר טובים במחיר שלו אולם אפשר להסתדר עם סירקולציה כזאת בלי בעיה, אבל שוב, המחיר שלו לא מצדיק את "הפשרה".

והמאוורר הקדמי שלו כולו חסום לגמרי מהחזית ויש רק פתח פצפון למטה, אבל אם פותחים את הדלת השניה שלו בחזית ( אתה יודע על איזו דלת אני מדבר? ) אז הוא כבר לא חסום כלכך, אבל זה לא הכי נוח להיות עם דלת פתוחה + זה מכוער כי רואים את השלדה של המארז.

אבל המארז הזה ממש יפה ואי אפשר לומר שלא ( אני יודע שזה לא חשוב, אבל ככל הנראה זה כן חשוב ל"בחורה" שלו ).

בקשר למארז של HEC שהמלצתי לך עליו, הוא ממש מצוין לדרישות שלך, אם החזית הכחולה חלקית היא הבעיה שלך, זה לא בעיה בכלל לצבוע אותו, בכלי קלות אתה יכול לצבוע אותו לכל צבע שרק תבחר :xyxthumbs:

בנוסף אם אתה מתכנן, אז הוא מצוין למודינג!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצ'יפטק בא עם מאוורר אחורי של 120mm.

2 מאווררי 92mm בדלת הימנית, שאחד מהם הוא מול המעבד שזה לא המקום האהוב עלי בוא נגי את זה ככה ( ויש גם את המקום הזה לסופרנו שבא עם החלון ).

3 מאווררי 92mm בדלת השמאלית, שכל, אבל כול האויר שהם עושים הולך אך ורק לדיסקים הקשיחים ומשם הוא יוצא החוצה ( ואני לא מגזים ), כך שזה אולי נשמע טוב אבל זה לא כזה טוב והם סה"כ מאווררים את הדיסקים הקשיחים בלבד!

בקיצור, אני לא הכי אהבתי את הקירור של צ'יפטק :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אמרתי שכל האויר שזורקים שלושת מאווררי ה-92מ"מ שנמצאים בדלת השמאלית של המארז, נזרק על הדיסקים הקשיחים ומשם הוא יוצא החוצה.

אם תסתכל בתמונות, הכלוב של ה-HDים נמצא בזוית כזאת שהוא לא חוסם את המאווררים ( כמו בטרנספורמר ), ואין בו שום חורי איוורור, אולי רק כמה חריצים קטנטנים אבל שלא מיועדים לאיוורור אלא בשביל ההתקנה של ה-HDים, אז כך שהכלוב עצמו לא נותן לאויר להגיע אל שאר הרכיבים ( שהרב היותר חשובים ) של המחשב, וכל האויר יוצא מהרשת שיש בדלת הימנית של המארז שממוקמת בדיוק מול המאווררים, כך שאני די בטוח שזה היה מתוכנן שהמאווררים יאווררור אך ורק את ה-HDים.

עכשיו גם אם הכלוב לא היה חסום, לא הרבה אויר היה נכנס לשאר רכיבי המחשב בכלל שרובו כבר היה עם הזרם שהמאווררים שולחים אותם יוצא מהרשת.

בקיצור כל מה שהמאווררים האלה בדלת השמאלית עושים הם לקרר את הHDים, ובמחשבה שלרוב האנשים אין יותר מ-2 HDים אז אפילו מאוורר אחד היה עושה את אותה עבודה של שלושה ( שהיא גם לא הכי חשובה שיש יחסית לקירור שאר המחשב ).

אתה מסכים איתי? או שאתה רוצה לסתור אותי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא עניין של רוצה

זה עניין של הגיון

הנחנו כבר שמדובר ב-5 מאווררים זהים (או לפחות דומים מבחינת הנתונים)

3 מכניסים ו-2 מוציאים?

ז"א שאם מאוורר אחד דוחף X CFM אז 3 מכניסים 3X CFM

לעומת זאת 2 (בהנחה שהם בכלל מכוונים החוצה כן?) מוציאים 2X CFM

נשאר לך עוד X CFM בתוך המארז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...