סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 64 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

TheHungryOne

לדעתי התקשרו והסתלבטו עליך.

אין שום סיכוי שבנאדם מגיע לרמות טמטום שכאלו. במיוחד שיש לו מחשב והוא משתמש בו על בסיס יום יומי.

זה היה איזה מחסנאי של חברה גדולה שאין לו מושג במחשבים והייתי צריך לעזור לו לפתור תקלה והוא היחיד שהיה במקום באותו זמן.

יש לי עוד כמה כאלה.

ביקשתי מלקוח עסקי (מסעדת מהיר כלשהי) לנתק את המודם מהחשמל. במקום זה הוא ניתק את הכבל של המקרר וכשהוא ניסה לחבר אותו בחזרה הוא גרם לקצר בכל העסק שהוביל לכך שהם לא עבדו עד למחרת בצהריים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

משהו שקרה לי לפני כמה ימים.

אני יושב בשיחה לא ארוכה במיוחד אבל כזאת שכבר מההתחלה ידעתי שזה הולך להיות גהנום.

עד שניסיתי להדריך את הלקוחה לבצע הפעלה מחדש למחשב. זה כבר היה שיא מיוחד של טמטום:

תומך: "אוקיי, עכשיו בואי נכבה את המחשב בבקשה."

לקוחה: "בעזרת הכפתור שלמטה?"

ת: "עדיף שנעשה את זה ע"י כפתור ה"התחל" בצד התחתון הימני של המסך."

ל: "אוקיי, הוא מתכבה.... זהוא הוא נכבה."

ת: "מעולה, עכשיו בואי נדליק אותו בחזרה."

ל: בעזרת כפתור ההתחל נכון?" :facepalm:


עוד שיחה שתיזכר לדראון עולם שהייתה אצל מישהו אחר במוקד שלנו:

תומך: "01X שלום מדבר <שם> שלום, במה אוכל לסייע?"

תומך2: "ממצב <שם>, מדבר <שם2> מהוט. יש איתנו על הקו בממתינה לקוח שסובל מהרבה ניתוקים, הייתי רוצה להעביר אותו לחיבור ללא חייגן."

ת: "רק רגע, אני אבדוק לך את הנושא"

~לאחר התייעצות קטנה, נאמר לתומך שאין אישור ואין עילה להעביר את הלקוח לחיבור שללא חייגן, ושהוט יפתרו את בעיית הניתוקים של הלקוח~

ת2: " אבל למה, הרי זה יכול למנוע ניתוקים"

~כמובן שהלקוח בינתיים מתחיל להתחמם על 01X שלא מסכימים להעביר אותו לחיבור שהוט קראו לו "חיבור ללא ניתוקים" ~

עד שהנציג של הסםק הבין שמשהו לא הגיוני בדריו של הנציג של , שכן אין ניתוקים של שם המשתמש מהשרת...

ת: " <ת2>, יש לו שם במקרה ראוטר?"

ת2: "כן, אבל זה לא קשור לראוטר כי רק מחשב אחד מתנתק. :bash:

ל: "<ת>, יד לי שאלה יש לכם ראוטרים שהקשיריות האלחוטיות שלהם לא נמצא ביחס הפוך לרצון שלי לגלוש?"

ת: "בהחלט, אני אדאג שיחזרו אליך."


השיחה הזאת זה שיחה שהרבה מאוד נציגי תמיכה שומעים דברים כאלה כמעט כל יום:

ל: "אתה אל תגיד לי שאין לכם מוצר כזה... אתה תתמוך בראוטר הזה כי הוא שלכם, אני יודע בוודאות שקניתי את האינטלינט אצלכם!"

~אינטלינט לאלה שלא מכירים זה ראוטר שנמכר רק בחנויות מסויימות מאוד. אבל שום ספק בארץ לא משווק אותו~

ת: "אדוני אתה צריך להבין, אם היית רוכש את הנתב אצלנו הוא היה מופיע לי ברשימת מוצרים."

ל: "תגיד לי, אתה יודע עם מי אתה מדבר?? אתה יודע שהמנכ"ל שלכם אוכל אצלי בשבת לפחות פעם בחודש?"

~במקרה הזה לא יכולתי להתאפק.

ת: "אז אני מניח שאתה גם יודע את השם שלו..."

ל: "אתה מנסה להתחכם איתי? קוראים לו <הכנס שם מופלץ פה>"

ת: "מעניין, אני לא מכיר את השם הזה".

ל: "אז כדאי שתכיר, כי הוא יהיה חתום על מכתב הפיטורים שלך מחר."

~מיותר לציין שאני עדיין עובד באותה חברה.... אה כן, והאחמ"ש שלי האזין לשיחה ונקרע מצחוק כל רגע חחחחחחח~


זהו בינתיים, המשך יבוא, בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...
  • 2 חודשים מאוחר יותר...

חביב ביותר, מה זה הג'וב הזה שיש תמיכה למשחקים?

עם כל הצער שבדבר. :'(

ViyiBuntu, ניחשת נכון... דבר ראשון winkey+R. אחרת יהיה סיוט להסביר ללקוח, איך להכנס לשם בווינדוס 7 או בויסטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...