סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 21 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

תמיד ידעתי שמגנטים מוחקים HD's, אבל פתאום נזכרתי, תגידו,, אמצעי כמו גלאי מתכות בכניסה לקניון/גלאי מתכות בשדה התעופה יכולים למחוק לי נגן HD?

לא חושב, אבל חבר סיפר לי שנהרס לו ההארד-דיסק ככה שאפילו פרמוט לא עזר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

נלקח ממיבזקון.

המילון השלם לנציגי שרות ומכירות

אולי לא הסברתי את עצמי כראוי: תגיד לי אתה לא מבין עברית?

אני מבינה שאתה כועס: כן, אני מבינה שאתה חסר חיים, אומלל, וצריך לצעוק על מישהו בשביל להרגיש חשוב.

אני אפצה אותך: מרוצה? סחטת מהחברה 1.20 ש"ח.

אנסה הסבר אחר: אתה כזה טיפש אולי ציורים יעזרו לך להבין.

אתה צודק: מה שאתה רוצה רק תרד לי מהקו.

אני אבדוק עם מנהל: אני שמה אותך בהמתנה 30 שניות ואז אחזור ואומר שבדיוק כמו שאמרתי קודם אין מה לעשות.

אני מבין אותך: אתה צודק ואין לי מה להגיד לך.

אשמח לעזור לך: כמו שאשמח לעבור עקירת שיניים ללא הרדמה.

חלה אי הבנה : ככה זה כשלא מקשיבים.

חלה פה טעות: מישהו בחברה פישל ואתה משלם על כך.

לא זה בסדר אתה לא מפריע: מאיפה נפלת לי עכשיו?

מצטער לא הבנתי אותך: מה??? דבר ברור!! אתה לא ברור! .

מצטער שהטעו אותך: באמת האמנת שזה חינם?

משהו נוסף?: תעזוב אותי באמא ש`ך.

תודה לך ויום/ערב טוב: סוף-סוף חשבתי שלעולם לא תנתק.

אם תרשה לי לספר לך על המבצעים שלנו: אני הולכת לספר לך על הדברים שאתה הכי לא צריך בחיים.

תאמין לי זה כדאי: לי, אני מקבלת אחלה בונוס.

חבל שתפספס כזה: חבל שאני אפסיד מכירה.

זה רק היום המבצע: ומחר ועוד שבוע ועוד חודש ועוד שנה.

יש לי בדיוק כזה: שקיבלתי חינם, למה נראה לך שאני אשלם כסף בשביל זה?

אני מתנצלת: האמת שלא, פשוט ככה לימדו אותי בקורס כשאין לי ממש מה להגיד.

עוד רגע בבקשה, אני מבררת לך: שמה אותך על השתק או המתנה, מוציאה עצבים וחוזרת אליך בתקווה שגם אתה נרגעת.

איך אני יכולה לעזור לך?: גם מוסד לחולי נפש לא יעזור לך.

טוב, בסדר... אני מבינה: אוף טוב-טוב חפרת!! וקדחת לי בשכל...איזה מעצבן. רד לי מהקו !

תמתין דקה על הקו: יופי. עכשיו תתייבש עד שאני אקבל תשובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, בוודאי שכתבתי על המיעוט שזוכרים, לא על הרוב השגרתי ששוכחים........ אבל מאד הייתי רוצה להעביר איזה ערב באיזה מוקד תמיכה של ספקית, רק בשביל החוויה. חבל שאין לי מספיק יחסים בשביל זה באף ספקית. זה ממש לא הוגן שרק לכם כל החוויות.... :). אבל מצד שני אתם עובדים מספיק קשה בשביל לצחוק קצת לפעמים.

נדמה לי שקצת אני עוד מבין, אבל בכל זאת לפעמים אני צריך להתקשר לתמיכה . מה לעשות שלא תמיד זוכר הכל בע"פ ולפעמים צריך שיזכירו לי מה ה IP להתחברות במקום לשם השרת, שהכ....ים הללו מתקשים לחבר. ולפי חוקי מרפי תמיד דף הנתונים שהשארת בבית זה בדיוק מה שצריך.

לא יודע איפה אתה עובד, אבל אם מפטרים ותיקים ומנוסים (גם אם הם עולים לחברה קצת יותר) ומעבירים כל התמיכה לאיזה מוקד CALL עם צוות של חדשים ורועדים - אין סיכוי שזה יעבוד. בטח לא בחצי השנה הראשונה. וזה בחברה שהפכה עוד לפני כן לשם דבר למשל ולסמל לאיך לא נותים שירות ואיך ששירות יכול להיות גרוע.

תפסיק להחסיר ממילים אותיות ושים במקום זה אותיות.

מי ישמע זה סודות גרעין, פשוט תכתוב מה שאתה רוצה לכתוב.

זה מעצבן :pissed: :pissed:

"שהכ....ים הללו מתקשים לחבר" שהמה לעזאזל? מה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ ^ ^

:lol:

מכירים את הלקוחות שמתקשרים וישר אומרים "אני רוצה להיתנתק"

אז ככה בימי הצעירות כשעוד עניתי לשיחות היה לי לקוח שהיתקשר דקה לפני היציאה הבייתה ואין כמו לחץ בית :jump:

אני (הקלטה) - תמיכה טכנית שלו...

לקוח - עזוב אותי מהפוצי מוצי שלכם אני רוצה להיתנתק!

אני (אכפת לי באמת :'() - טוב אבל הגעת לתמיכה אנחנו לא מנתקים רק שירות לקוחות, אתה רושם,

לקוח - יש לי אותו אני כבר אסיים איתם את העיניינים,

אני - אז תודה שהתקש...

לקוח - לא לא אל תנתק אני לא גולש עם החרה של הראוטר שלכם (אני רואה בראשי איך הבית מתרחק ממני :kopfpatsch:) תחבר אותי

אני - באמת לא רואים סשיון תוציא מהחשמל/תחזיר

לקוח - עדיין לא גולש אלא מה

אני (לעצמי באמת אין חיבור אבל מה אני חייב לעוף) - מה אתר הבית שלך (לעצמי בטוח שהוא הגיע אליו מתי שהוא)

לקוח - וואלה

אני - תנסה אליו (למרות שאין חיבור)

לקוח - נכנס לוואלה אבל לא ניכנס לשום דבר אחר

אני (לעצמי נו בטח שלא אתה גולש על CASH אבל למי אכפת אתה רוצה להיתנתק אז הנה סיבה :lol:) - אתה צריך להבין הבעיה היא אצלך במחשב ולא אצל...

לקוח - לפחות היום יהיה וואלה, ביי... ניתוק.

אני - בית הנה אני בא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיק להחסיר ממילים אותיות ושים במקום זה אותיות.

מי ישמע זה סודות גרעין, פשוט תכתוב מה שאתה רוצה לכתוב.

זה מעצבן :pissed: :pissed:

"שהכ....ים הללו מתקשים לחבר" שהמה לעזאזל? מה?

העירו לי פעם שאסור לרשום שמות של חברות, רק לרמוז אם מוכרחים.

אז אפשר לציין שמות חברות?

אז החברה שהפכה לסמל לשירות גרוע ושיקרי היא חברת הכבלים. את השם הרע שלה יצרה בשקדנות ובהתמדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקוחת הגברת את הדיסקט, מפעילה BAT דוסי קטן שעושה לה פירמוט, עושה גיבוי לפי ההוראות כאשר דף ההוראות לפניה.

לווקחת את הדיסקט מהכונן, פוסעת מעדנות אל ארונות המשרד שמאחור, ואז .....................

.

לוקחת מגנט דק קטן וארוך ובעזרתו מחזיקה את הדיסקט על דלת ארון המתכת המשרדי. :bash:

ככה, הסבירה לי, כולם רואים היכן הגיבוי וכולם יודעים שזה בסדר........ מה, לא ככה צריך לעשות?

:lol: :lol: :lol:

rofllllllllllllllllllllllll

דוגמא קלאסית לID10T Error

:lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מרחמת על עובדים בתמיכה טכנית. נדיר שאני צריכה כזה, לפעמים קורה משהו עם ההגדרות של החיבור שלי וצרייך לשנות אותן אז אני מאד מנומסת וצוחקת עם מי שעוזר לי שם, אומרת תודה ומאחלת שלא יהיו להם לקוחות מטומטמים. אני בחיים לא אצעק על בנאדם, הוא בא לעזור לי, וגם אם זה יקח שנה ואני מתחילה לאבד סבלנות אני יודעת שזה לא באשמתו. חוצמזה, כשבנאדם כזה נופל על לקוח כמוני הוא אולי ירגיש שיש תקוה ולא כולם מגעילים כאלו וגם הוא יהיה נחמד לאנשים שנותנים לו שירות בין אם זה מלצרים או קופאים או אנא אערף מה - ברמנים בשדא התעופה :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק מי שעובד ישיר מול קהל לקוחות מבין את סבלם של אחרים באותה עבודה P:

הנחמה היחידה שלי בעבודה עם הלקוחות שאני לא צריך להסתכל עליהם ולהיות

איתם ממש בקשר ישיר.

אמנם הרבה מהם תופסים תחת רק בגלל שזה טלפון, אז הם חושבים

שהם מדברים עם לפעמים :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכירים את זה שיש תמיד איזה מעבול שחושב שהוא מתקשר לתמיכה בכדי להיתייעץ עם התמיכה ולא לקבל תמיכה...

שיחת מנהל שהייתה כך היה:

דואר יוצא ב-2003 לא נמחק תמיד נתקע...

אני אקצר את הפתיחה הידידותית

אני - אני מבין שהבעייה לא נפתרה

לקוח - לא ממש לא

אני - מבי...

לקוח - וחבל שלא ניפתר כי אם התומך הקודם היה מקשיב לי זה היה מפתר כבר (לעצמי אז למה התקשרת :screwy:) תבין זה לא שאתה מדבר עם ילד אני חזק בתחום יש לי דוקטורט במדעי מחשב (לעצמי איפה אתה גר אני חייב לתת לך שקל :sleep:)

אני - מאוד מרשים (ממש) אבל לפי מה שהבנתי לא רצית לבצע שום פעולה שהנציג הציע

לקוח - כי הוא מדבר שטיות הוא אומר לי לעלות את OUTLOOK במצב בטוח, מה זה - הוא צוחק (לעצמי מצויין זה האישור שהייתי צריך בכדי להיות בטוח בדוקטורט שלו)

אני - אז אולי יהיה אפשר בכל זאת ללמוד משהו חדש ולראות אם הוא יצליח

לקוח - עזוב אותך אני כבר הבנתי שהבעיה אצלכם בשרת (לעצמי :o לא נו דיי למה אני)

אני - תרשה לי להסביר קצת בעייניין השרת וה...

לקוח - אני אומר לך מה אתה לא מבין אתה מדבר עם אחד שמבין עיניין אם הייתי יכול הייתי עושה את זה לבד אבל אני צריך שתנתק אותי מהשרת שלכם

אני (לעצמי חולה בראש אני חייב לזרום איתו) - אוקי אז תנתק את החייגן ואתה מנותק מהשר...

לקוח - שתינו יודעים שזה לא יעזור אז למה (לעצמי למה אבל באמת למה אני) בו ניתקדם (לעצמי לאן להתקדם אתה שובר אותי עם רמת השטיות שלך)

אני - בו תיסגור את ה-OUTLOOK ותרשום ב-RUN outlook /safe זה מה שמנתק אותך מהשרת ועכשיו תנסה למחוק

לקוח - וואלה מחק, אתה מבין למה הייתי צריך אתכם כי רק לכם יש את הכלים לנתק אותי (ולך יש את הכלים לנתק אותי :screwy:)

אני - שמחתי לעזור (לא) :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...