איך מסך LCD 32 ייתפקד תחת משחקי מחשב ? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מסך LCD 32 ייתפקד תחת משחקי מחשב ?


jacko_il

Recommended Posts

שלום לכולם, בזמן האחרון חשבתי לקנות לי לחדר מסך LCD 32 אינץ' באיכות בינונית (סביב ה 7000 שקל) כשבעיקר ייתפקד כמסך צפייה לסרטים מה DVD/מחשב וגם לצפייה בשידורי טלויזיה רגילים של YES.. עכשיו, אני מאד מאד רוצה ליצור בחדר מרכז בידור אחד ולהפטר ממסך ה CRT לתמיד. אני ממוצע שאוהב להינות מהמשחקים ודורש שלמות בביצועים בדרך כלל.. אני מודע לעובדה שמסכי LCD לא מושלמים לצפייה בשידורים מהירים (כמו משחקים וסרטים עם תזוזה גבוהה) בגלל זמני תגובה איטיים יחסית.. השאלה עדיין : איך הם ייתפקדו מבחינת צבעים / חדות / וזמני תגובה? האם זמני התגובה האיטיים ( 8MS ) ממש מורגשים ובלתי נסבלים נגיד במשחקי פעולה ?

נ.ב : אם יש כאן מישהו שכבר חיבר מסך כזה ויכול לתת דעות על שביעות רצונו מהעניין הזה אני אשמח. וגם לציין באיזה מסך הוא משתמש / ממליץ. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה כול כך חובב משחקים ומקפיד על איכות..שלמות וכו..

אז לא עדיף לך לרדת בגודל של המסך ולעלות תאיכות (27')...כמובן אם התקציב מאפשר..???

והשאלה היא האם הכרטיס שלך (7900GT) יסחוב ברזולוציות האלה ועם פילטרים וכו....(גבולי..ותלוי)..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה קשור עכשיו האם הכרטיס מסך יסחוב ?? בטח שייסחוב !! הרזולוצייה לא משתנה אלא רק נמתחת על יותר שטח.. זה לא משנה לכרטיס עם אתה מקרין 1024*768 במסך 17 אינץ' או על מסך 70 אינץ' . זאת אותה הרזולוצייה בדיוק. וכשאני מתכוון למסך מאיכות בינונית זה אומר שאני לא הולך על או מותג מוביל אחר אלא על יצרן כמו MARANTZ FUJICOM VESTEL ואחרים.. אין לי להוסיף את העוד כמה אלפי שקלים האלה למותג. אני יודע שהחומרים יותר איכותיים והזמני תגובה שלהם קצת יותר גבוהים ..אבל אין לי . מה לעשות. ואני לא מתכוון לרדת מתחת ל 32 אינץ' . זה לא יהיה בר צפייה בחדר שלי. כל גודל מתחת לזה יהיה מגוחך .. ומבאס במיוחד לצפייה בסרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...