Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

Tx155

אחריות של "תיקון מסך" מעל 3 פיקסלים שרופים למשך 3 שנים. נשמע הגיוני עבור VS ?

Recommended Posts

שלום לכולם,

לאחר ברור בכמה חנויות, התמקדתי בחנות המציעה אחריות של "תיקון מסך LCD" או החלפתו למחודש, במקרה ויש בו מעל 3 פיקסלים שרופים למשך 3 שנים. האם האחריות הוגנת לדעתכם ? או שעלי לדרוש החלפת מסך לחדש במקרים אלו או אחרים. (כגון בשנה הראשונה לקנייה..)

המדיניות זהה עבור מסכי ו Viewsonic בחנות זו.

האם מישהו יודע מה מידיניות היבואנים של ו Viewsonic המספקים אחריות לכל החנויות הוירטואליות ברשת ?

בתודה מראש,

:xyxthumbs:

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה נראה סביר.

מדיוניות החלפה של 3 פיקסלים היא זהה למדיניות היבואן הרשמי של (ח.י.). לא מצאתי מידע לגבי מדיניות ההחלפה של יבואן ויוסוניק (אומניטק).

לדרוש אתה תמיד יכול, אני בספק אם הם יענו לדרישה שלך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כשאני קניתי, אומניטק אמרו שהמדיניות שלהם זהה לזו של Viewsonic עצמם. לפי האתר של Viewsonic, מסכים יוחלפו אם יש בהם לפחות שבעה סאב-פיקסלים פגומים. הנ"ל מתייחס למסכי 19", יתכן שעבור מסכים קטנים יותר מספר הסאב-פיקסלים שדרוש להחלפה קטן יותר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

האחריות של אומניטק זהה לאחריות של VS והיא: מעל פיקסל מת אחד זוהר או חשוך המסך יוחלף בחדש.

On pixels ViewSonic exceeds ISO 13406-2 class II requirements not allowing for any defective (permanently dark or bright) complete consisting of red, green, and blue sub pixels (“Zero Defect Policy”).

כאשר מדובר בסאב פיקסלים (פיקסל שרק צבע מסוים בו מת) אז המסך מוחלף לפי תקן ה ISO.

למסך 19" מדובר ב5 (!) סאב פיקסלים מתים.

אם מתגלה סאב פיקסל מת אחד כלשהו או פיקסל מת בשבועיים הראשונים אומניטק יחליפו את המסך בחדש כמו שעשו לי.

For any sub defect (red or green or blue) ViewSonic LCD display products are warranted in accordance with the ISO standard 13406-2 class II.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ראשית תודה לכל המגיבים,

לאחר ברור נוסף הסתבר כי החנות שמתחייבת לתקן את המסך במידה ויש בו מעל 3 פיקסלים שרופים במשך 3 שנים אינה עובדת עם היבואן, והאחריות הינה מטעם החנות בלבד. הדבר מרתיע מעט, שכן לחנות יצא שם מפוקפק מעט בכל הקשור לשרות לקוחות ואמינות. מוצר פגום/לא תקין כלל מוחלף בדר"כ בחנות לאחר התעקשות, אך מה יהיה במצב של 4/5 פיקסלים שרופים ? כמובן שלאיש אין תשובה, רק השערות.

כמו כן ראוי לציין כי החנות מצליחה למשוך קהל לקוחות רחב אודות למחירים אטרקטיבים. מאוד אטרקטיבים.

השאלה היא האם לא עדיף להתפשר קצת על מחיר ולרכוש את המסך בחנות וירטואלית אמינה(ברשת) המציעה אחריות מצד היבואן ישירות ?

ובכך להיות בראש שקט בכל הקשור לאחריות, הרי היבואן - אומניטק - אמור להיות הוגן, לא ?

אשמח מאוד לשמוע את דעתכם, והמלצות על חנויות אמינות/הוגנות ברשת או לא בהן ניתן לרכוש מסכי LCD של Viewsonic.

תודה מראש,

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

גם אני חיפשתי מסך בשבוע האחרון ולפי מה שנאמר לי בחנות האחריות ע"י היבואן היא על 3 פיקסלים בשנה הראשונה

5 בשניה 7 בשלישית ,הדבר נכון לגבי מסכי לגבי אחרים אני לא יודע.

בנוסף יש חנויות שמתחיבות לאפס פקסילים בשבוע הריאשון.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מומלץ לקנות את המסכים עם אחריות מהיבואן, אני הייתי מתרחק מחנות שמיבאת אפור אפילו אם המחירים טובים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה על תגובתכם !

לאור הדברים שהעלתם החלטתי להתפשר מעט במחיר ולרכוש את המסך באמצעות חנות ברשת אשר מתחייבת לאחריות מלאה מצד היבואן.

במקרה שלי, היבואן של Viewsonic- אומניטק. לאחר ברור קצר מול החנויות הוירטואליות השונות לגבי מדיניות אחריות בכל הקשור לפיקסילם שרופים מצד היבואן, הצטבר אצלי מידע שאינו עולה בקנה אחד עם ההבטחות השונות. ואי לכך החלטתי לפנות ישירות ליבואן לברור הסוגייה.

להלן תמצית הדברים : במקרה שלי, במסכים בגדלים 17-18inch האחריות הינה מעל ל-7 תת-פיקסלים שרופים למשך שלוש שנים.

הדבר סותר מידע שמסרו לי לא מעט חנויות ברשת כי האחריות היא מעל 3 פיקסלים שרופים במשך כל התקופה, או לכל הפחות לשנה הראשונה.

כמו כן נאמר לי, כי מניסיון עם היבואן במסך מוחלף לרוב לחדש בשנה הראשונה. אך המוזר הוא כי אין לכך שום הזכר במסמך שהיבואן פיקסס לי.

כלומר , האם עלי לסמוך על טוב לבו של היבואן ? או שעלי לדרוש התחייבות בכתב ?

והאם בהזכרם תת-פיקסל כוונתם לפיקסל רגיל כמו שאנו מכנים אותו ?

להלן מצורף קטע מפקס שקיבלתי מהיבואן אודות מדיניות האחריות לגבי פיקסלים שרופים.

אשמח לשמוע את דעתכם,

בתודה מראש.

[attachment deleted by admin]

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לצערי המחלקה שמטטפלת ב ViewSonic באומניטק לא מבינה מהחיים שלהם במסכי LCD.

אחרי בירור איתם הצלחתי להביא אותם להגיד שהם הולכים לפי היצרן בקשר לאחריות על פיקסלים.

האחריות של היצרן היא כפי שרשמתי למעלה, בכל מקרה הנה הדף באתר של ViewSonic.

על פיקסל מת מלא (כל הצבעים לא מגיבים, או שהפיקסל פתוח לגמרי וזוהר בלבן או סגור למרי ושחור) המסך יוחלף בחדש.

על סאב פיקסל מת מהפיקסל ה-5, לי אומנטיק החליפו בגלל שני סאב פיקסלים. בשבועיים הראשונים מחליפים

על כל פיקסל שלא בסדר, בד"כ הפיקסלים לא ממשיכים למות אחרי שהדלקת את המסך בפעם הראשונה(אל חשש הם מגיעים מתים כבר מהמפעל).

לעיתים אולי כעבור מספר שנים יתחילו להופיע עוד פגמים בפיקסלים אבל זה נדיר במסכים היותר חדשים מלפני 4 שנים.

דרך אגב מה שהיבואן פיקסס לך לא מעודכן, הנה לינק למסמך PDF מעודכן בקשר לתקן כאשר VS מתחייבת ל Class II

http://www.viewsoniceurope.com/data/63/I13406e2.pdf

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

TX155, השארתי לך הודעה פרטית לגבי המסך.

מחכה לתגובתך,

תודה.

:hi:

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שלום, שוב תודה !

Bagheera , אשמח אם תענה בפרטי או בפורום לשאלה ששלחתי לך בפרטי.

לדברי Bagheera מהודעות קודמות :

"האחריות של אומניטק זהה לאחריות של VS והיא: מעל פיקסל מת אחד זוהר או חשוך המסך יוחלף בחדש. כאשר מדובר בסאב פיקסלים (פיקסל שרק צבע מסוים בו מת) אז המסך מוחלף לפי תקן ה ISO. אם מתגלה סאב פיקסל מת אחד כלשהו או פיקסל מת בשבועיים הראשונים אומניטק יחליפו את המסך בחדש "

לאחר עיון קצר באתר הרשמי של Viewsonic, בקישור שהוא צירף, אכן הדברים נאמרים שם מפורשות.

הבעיה היא, כי על פי השיחה שניהלתי עמ היבואן "אומניטק" נוצר אצלי הרושם כי אני האדם הראשון ששואל אותם שאלה כלשהי אודות מדיניות אחריות לגבי הפיקסלים.

שכן לאחר המתנה על הקו, ותשובות כלליות מאוד הומצא מסמך במיוחד בשבילי המפרט בטבלה את הדברים. שאת חלקו הרלוונטי צירפתי להודעתי הקודמת.

מאחר והדברים נראו לי תמוהים מעט שיתפתי אותכם בהם, ואז התברר, הודות ל-Bagheera , כי הדברים לא עדכנים בכלל.

השאלה, מה אתם מציעים לעשות.

לסמוך על הנאמר בחנות ברשת דרכה אני רוכש את המוצר, או ליצור קשר שוב עם היבואן ולדרוש הסבר למה האחריות שהם מציעים נחותה מאחריות הרשמית של היצרן באירופה המפורטת באתר ?

תודה מראש,

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מהנסיון שלי האחריות בארץ בעיתית והרבה פעמים המוכרים משקרים או אומרים דברים לא נכונים או עובד א אומר ככה ועובד ב משהו אחר

אני בימקום לריב אם ספקים קונה רק מיחנות אחת קטנה ואמינה שמיתוכחת אם הספקים בימקומי שצריך

זה אולי עולה יותר אבל ככה יש לי ראש שקט

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מהנסיון שלי האחריות בארץ בעיתית והרבה פעמים המוכרים משקרים או אומרים דברים לא נכונים או עובד א אומר ככה ועובד ב משהו אחר

אני בימקום לריב אם ספקים קונה רק מיחנות אחת קטנה ואמינה שמיתוכחת אם הספקים בימקומי שצריך

זה אולי עולה יותר אבל ככה יש לי ראש שקט

אני מחזק דברים אלו, אם יש לך חנות טובה שנותנת לך גב היא תהיה מוכנה להיתוכח עם אומניטק אם צריך.

דרך אגב עכשיו שמתי לב שבאתר של פנדה רשום על מסך VP930 שבשבועיים הראשונים אם מתגלה פגם בפיקסלים המסך יוחלף בחדש.

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_371_594_1279&products_id=5561

אני מניח שבעבקבות ויכוחים קודמים עם היבואן פנדה בחרו לרשום כי אכן ישנה אחריות ואני יודע שהיא לא מוגבלת לפנדה

כי קניתי בחנות אחרת וגם שם החליפו לי את המסך בחדש.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אם כך, רק נישאר לי לוודא כי היבואן מחוייב לדברים המופיעים באתר הרשמי של Viewsonic לגבי מדיניות האחריות בכל הקשור לפיקסלים. כי ניראה לי שנציגי היבואן שנותנים מענה טלפוני מעולם לא התעמקו הסוגייה.. וגם כשדרשתי מידע הם סיפקו לי מידע לא עדכני..

אתקשר אליהם מחר בכל אופן לסגור את הסוגייה, ובנוסף אדרוש מהחנות עצמה כתב אחריות שמזכיר את נושא הפיקסילים לשביעות דעתי.

הרבה תודה לכל המגיבים,

עזרתם לי מאוד !

:yelclap:

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...