תגלית- ההוראות לפתיחה באש לא ברורות מספיק - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תגלית- ההוראות לפתיחה באש לא ברורות מספיק


IG

Recommended Posts

מצחיק שאחרי שכל יום אלפי חיילים משננים את המנטרה הזו, רק עכשו נזכרו לבדוק אם היא באמת עובדת...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3235501,00.html

ואני שמעתי שמישהו דיבר על יעילות בצבא, ועל זה שהחוקים האלה נכתבו בדם...

וואכף ולא אנא בטוחאק :2gunsfiring:

הכי אהבתי את זה:

גם בארגוני זכויות האדם טוענים כי בתקופה האחרונה מעדיפים חיילי צה"ל שלא לקחת עצורים אלא לירות למוות בפעילים ובכלל בפלסטינים הנקרים בדרכם במהלך פעילות צבאית.

כן ירבו ;D

(אבל לא על זה הדיון...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחייך, זה סתם כסת"ח של הדרג הבכיר.

ההוראות תמיד ברורות, זה שבמקרים מסויימים פשוט מתעלמים מהן זה משהו אחר.

חוץ מזה, ההוראות משתנות מגיזרה לגיזרה (בגבול הצפון לא יהיו אותן הוראות כמו בלב עזה), מפעולה לפעולה (הוראות פתיחה באש בזמן מעצר מבוקש, לא דומות כלל להוראות במחסום/מארב), ומעת לעת בהתאם להתראות ממוקדות (אם יש התראה עם מחבל שהולך להגיע מתוך הוואדי מכיוון מערב, מן הסתם שאתה לא תאפשר לו להגיע עד אליך אלא תעצור אותו לפני, מה שדווקא כן היה אפשרי אם לא היה שום דבר מיוחד, כי תמיד יכול להיות שהוא סתם עובר אורח).

15. טולו קורה מבין עיניכם!

בואו נבהיר דבר אחד. כשאני משמש כמגן בשר החוצץ בין מחבל חמוש אליכם בבית, ישנים עם ילדיכם מחובקים, הדבר האחרון שאני מתכוון לעשות זה לשאול לדעתכם או אפילו לקחת אותו בחשבון בפרק זמן המאד קצר עד לגיבוש תוכנית פעולה והוצאה לפועל.

כשאתם עומדים בסיטואציה הזאת, מצדי רוצו ותמששו את המטרה כדי לבדוק אם יש עליו מטען (כל עוד הדבר אינו עולה בחיי חיילים אחרים), אבל כל עוד אני זה שמסתכן יום יום, אני זה שחוטף סלעים מילדים (כפארות?) ומטענים מנשים (תמימה?), אל תנסו לומר לי מתי וכמה להגיב.

תפסיקו כבר לתת בונוסים לאויב. אתם לא מבינים שהם לא מכבידים על חייליהם? אתם חושבים ששמה נוזפים בהם שלא צעקו באמצע עזה "עצור היזדהה"?

כשגבר חמוש מהווה איום כלפי או שותפי, הוא יחטוף ומהר, וכשאשה מפילה מטענים מהחלונות כמו בחומת מגן - היא תחטוף לא פחות מהגבר (שוויון זכויות מישהו?) וכשנער צעיר ויפה תואר יזרוק בקבוקי תבערה וירה מנשקים מאולתרים (אך מסוכנים לא פחות), גם הוא יחטוף.

אז אני אוכל את הח** ואתם מזילים דמעות? במילואים הבאים שלכם תצעקו בקסבה "עצור הזדהה", רק תוודאו שנפרדתם לשלום ממשפחתכם.

לשלוח את כל מלטפי האויב למילואים ויפה שעה אחת קודם. הכל פתאום שונה כשזה אותה חוטף הא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לא ברור בהוראות הפתיחה באש? :nixweiss:

הוראות הפתיחה באש של צה"ל מאוד פשוטות, ואומרות כי "אם יש ספק אז אין ספק!" :hat:

כן, אבל לפני זה בכול עליית משמר יש יש הרצאה של חצי שעה על כל מיני תרחישים וסיפורים של "מה אתה עושה אם אתה רואה עב"ם שמתקרב אליך במהירת..." וכל זה סתם מעצבן ובסוף כולם פשוט יורים... אני עשיתי אב"טש במוצב שבתור אחד ששיחק בהרבה משחקי התגנבות, הייתי יושב כל שמירה ומתכנן דרכים חדשות ומעאגניבות להשתלט על הבסיס תוך 7 דקות ( 8)), כי פשוט בכול רגע מחבל מאחד הכפרים שנמצאים פחות מ1.5 ק"מ מאיתנו (איזה 4 כפרים מסביב למוצב...) הייה יכול להגיע לגדר, להדליק סיגריה, לכוון טוב טוב, לירות בי, ולא הייתי יודע אפילו מאיפה זה הגיע... אני כמעט יריתי בחתולה שהסתובבה לי מתחת למגדל ב4 לפנות בוקר... (כבר התחלתי למשוך את ידית הדריכה כשראיתי זה פאקינג חתולה :bash:)

באמת אחלה תגובה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

lol.. מזכיר לי את האבט"ש ב"גדעונים" (10 קרוואנים איי שם ליד שכם..) באימון מתקדם.. פעם ראשונה בערך 500 מטר מכפר ערבי שהוגדר "עויין למדיי".. ללכת לעמדת שמירה במרחק 2 ק"מ מהמגורים ב-4 לפנות בוקר.. פחד אלוהים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האזרחים צריכים ללמוד שכאשר הם נותנים חסות לטרור בין אם היא אקטיבית או פאסיבית הם יכולים להפגע. רוצים שהילדים שלך יפסיקו למות תפסיקו להלביש אותם עם חגורות נפץ בגיל 3. רוצים שהאלימות תפסק אל תתנו בית לאגרוני הטרור, עד אז - באסה לכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האזרחים צריכים ללמוד שכאשר הם נותנים חסות לטרור בין אם היא אקטיבית או פאסיבית הם יכולים להפגע. רוצים שהילדים שלך יפסיקו למות תפסיקו להלביש אותם עם חגורות נפץ בגיל 3. רוצים שהאלימות תפסק אל תתנו בית לאגרוני הטרור, עד אז - באסה לכם.

:yelclap:

רק חבל שלא פועלים ככה עם ישראלים שמסתובבים בשטחים... לדוגמא עם הכלבות של מחסום ווטש... הן מסוכנות בדיוק כמו המחבלים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהובה? תנסה אולי בוגדת!

היא והחברות שלה מסכנות את החיים של החיילים שמבצעים את הפקודות של אבא לה, ושומרים על התחת שלה, כי אם יתחילו לירות, הערבים לא יתחילו לבדוק מי חייל ומי סתם פרזיט. הם יסתכלו רק על מי ישראלי ומי לא, וירו בישראלי (קרוב לוודאי שלא יהייה להם איכפת לירות בכולם בלי לברר מי זה מי...).

ואז מי יצתרך להגן על ה"אהובה"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי היא בוגדת, אולי היא שמה פס על מה שאביה מורה לחיילים, אך זה אהבת בת, נראה לך שהוא ידלג על זה?

אלא אם כן הוא קריירליסט (מהמילה קריירה), והוא מוכן לדרוך על הכל ועל כולם על מנת להמשיך להתקדם בחיים כלומר - להתחבר לעוד אנשים עשירים :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ללא שום כישורים הוא נהייה רוה"מ, תוך כדי שהוא דורך על עשרות אנשים הרבה יותר מוערכים ממנו.

לפי דעתי, הוא מעבר לקרייריסט... הוא פשוט מגלומן. (שיגעון גדלות...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...