למי אתם מצביעים? - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למי אתם מצביעים?


qpalzm

בבחירות לכנסת ב28 במארס אני מצביע ל...  

561 הצבעות

  1. 1. בבחירות לכנסת ב28 במארס אני מצביע ל...

    • חי"ל / חירות
    • האיחוד הלאומי-מפד"ל
    • ישראל ביתנו
    • ש"ס
    • יהדות התורה
    • הליכוד
    • חץ / שינוי
    • קדימה
    • העבודה
    • מרצ
    • דע"ם / רע"ם / בל"ד / חד"ש
    • עלה ירוק / הגמלאים / הירוקים / הלב / תפנית / צומת החדשה
    • פתק לבן, אף מפלגה לא שווה את הקול שלי


Recommended Posts

מה, לעזאזל, הקשר????? :-\

תסתכל על שיעורי הצמיחה במשק בשנות ה50-60.

אבל בכל מקרה השנים הכי יפות של המדינה הזאת לאחרונה היו בתקופת רבין, ובתקופת ברק עד האינטפדה(שהייתה קוראת בכל מקרה, ברק פשוט הכריח את ערפאת להראות את פרצופו האמיתי בפני האמריקאים ושאר העולם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בעיה בעיה..

אולמרט-לא. אני לא אוהב אותו, יש לו ביקורים קבועים במשטרה .

ביבי- אולי עזר לכלכלה, אבל הוא היה ראש ממשלה פעם אחת ואיכזב בגדול.

פרץ- וואלה מנהיג חברתי אבל שמאלני יותר מידי.

מי נשאר?!

פתק לבן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך בדיוק קדימה גרמה לחמס לעלות לשילטון?

בגלל שהיא יצאה מעזה?

עלייתה של החמס לשילטון לא כשור כלל באופן ישיר לממשלה בישראל, היא פשוט התחזקה בקרב העם הפלסטיני רק בגלל השחיטות, האבטלה, והכאוס שמתרחש ברחובות בשטחים.

אומנם באופן עקיף אשמה בכך שלא נלחמה מספיק בחאמס כגוף פוליטי ולא רק כאירגון מילטנטי, ושממשלות מאז הסכמי אוסלו, עצמו עין מהשחיטות שהנהיג ערפת בממשלתו (לערפת היה חשבון בנק סודי של יותר מ300 מיליון דולר שנגנבו מהכספים שישראל נתנה לרשות, ויש כנראה עוד חשבונות שלא ידועה על מיקומם), ושרים שמחזיקים וזיכיונות בלעדיים שישראל נתנה להם, וכאשר אנשי מפתח בממשל מחזיקים זיכיון בלעדי למכור מלט/גז/דלק/חלב, ובונים בעזרתם וילות, ומשתמשים בשוטרים הפלסטינים כשומרי ראש, מן הסתם שזה יתפוצץ מתישהו.

גם אם לא היייתה נסוגה מעזה, החאמס היה עולה לשילטון, הנסיגה הייתה רק זרז לכל התהליך.

ובנוגע למי אני אצביע, עדיין לא גיבשתי עמדה, בבחירות הקודמו הצבעתי לשינוי, ומיותר לציין למה לא הצביע לחבורת ליצנים האלו שוב.

אבל כנראה שהצביע או לעלה ירוק או לירוקים, כי פשוט נמאס לי מהמפלגות הגדולות, לכולם יש כמעט את אותה מצע פוליטי, בכולם יש מנהיגים כושלים (במיוחד בעבודה), ובכולם התנהלות שלהם כנבחרי ציבור מביישת את הדמוקרטיה, רוב החכ"ים לא נבחרו בגלל כישורם אלה בגלל שיש להם כוח במרכז, ולכן בשנים האחרונות רואים יותר ויותר אין הכנסת הפכה להיות מקום זול, מלא שחיטות, ומקום שבא לשרתם אותם קודם(ואת בעלי ההון) ולא את האנשים שבחרו בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מדבר בשם אבא שלי שגר בארץ אבל גם אם אני ואמא שלי כולנו היינו מצביעים ל

ישראל ביתינו

אין פתרון אחר

אכן, למרות שדיי מאסתי בכל הפוליטקאים בשל השחיתות שהגיע למימדי אבסורדים בקדנצייה האחרונה ... מבחינתי שליברמן יהיה מהמאפיה הרוסית העיקר שיטפל בחמ"ס כמו שהמאפיה יודעת . צריך מנהיג עם ביצים שיחזיר את כושר ההרתעה של , הלוואי שהתוצאות האלה יהיו כמו בבחירות או שלפחות הם יקבלו

מספר מנטים לא מבוטל שיכניס אותם לקואליצייה ויתן להם השפעה

עלה ירוק כל הדרך עד הסוף המר

גם זו דרך להתמודד עם הגרעין האיראני ... לא כלכך יעילה אך מסירה דאגות :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל כנראה שהצביע או לעלה ירוק או לירוקים

תעשה טובה אל תצביע לירוקים.

התנועה העולמית הזאת מפחידה בשקר אחרי שקר אחרי שקר, עם מחקרים לא מבוססים ומסע הפחדות.

אם כל המחקר העולמי שנערך היום איך יכול להיות שהם לא שינה את הדעות שלהם החל משנות ה60 שבהם קמה התנועה לראשונה.

בחלק מהמקרים הם עושים יותר נזק, מתועלת.

למשל מיחזור, המחיזור עצמו יוצר יותר זיהום מאשר הוא מנסה לחסוך. ואני יודע שאני נשמע קיצוני עכשיו, אבל צאו לאינטרנט חפשו בגוגל ותביאו לי מחקר אחד רציני (מאוניברסיטה סבירה או שהתפרסם במגזין מדעי רציני) שמראה שהמיחזור טוב לסביבה.

רוצים עוד דוגמה? אתם יודעים שכרגע כמות הקרח בעולם גודלת? שהקרחונים בכלל גודלים. שיש איזור אחד שבו הם נמסים אבל בכל שאר האיזורים הם גדלים!

וכמובן האהוב עלי. שמעתם פעם שהירוקים אומרים שכמות המינים הנכחדים בעולם גודלת, ושאנחנו מאבדים X מינים מדי יום/שבוע/שנה?

אתם ייודעים כמה מינים יש היום בעולם? יפה, אף אחד לא יודע, הערכות הם בין 10 מיליון ל10 מיליארד!!! אף אחד לא יודע.

אתם יודעים איך סופרים את כמות המינים שנכחדים? הולכים לאיזור של קילומטר וסופרים (ידנית, אני לא צוחק, ככה עושים את זה) את כל המינים, אחרי שנה חוזרים שוב. זה מגוחך זה לא אמפירי, וזה שיקרי!!!

העיתונות קונה את זה כי אין דבר שהעיתונות אוהבת יותר מלהפחיד!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסתכל על שיעורי הצמיחה במשק בשנות ה50-60.

אבל בכל מקרה השנים הכי יפות של המדינה הזאת לאחרונה היו בתקופת רבין, ובתקופת ברק עד האינטפדה(שהייתה קוראת בכל מקרה, ברק פשוט הכריח את ערפאת להראות את פרצופו האמיתי בפני האמריקאים ושאר העולם).

תגיד לי איזה פטריה אכלת לארוכת צהרים? (אשמח לטעום ממנה)

שנות החמישים התאפיין בעיקר כשנות הצנה, מי אמר תלושי מזון, מי אמר תקציב מפלצתי לביטחון לבניית הצבא, הגבלה על נפט/מוצרי בסיס, אינפלציה, ואבטלה חסרת תקדים בעקבות העליה של עדות המזרח.

שנות החמישים עד אמצע שנות ה60 הגיעו עולים רבים מצפון אפריקה ומדינות ערב, וממשות עשקו בעיקר בבנית החורים (עיירות הפיתוח) לשכן אותם, ובמציאת מקומות עבודה, ובארץ היה מחסור חמור במוצרי בסיס כמו קמח/שמן/חלב, ובעקבותם בן גוריון הביא את מדיניות הצנע של תלושי המזון.

אומנם בעקבות מלחמת ששת הימים התחילה צמיחה, בעיקר בעקבות כניסת כוח עבודה זול לארץ, הערבים מהשטחים הכבושים, ובעקבות ההצלחה המסחררת של במלחמה.

אבל לא לזמן מה, אחריה באה מלחמת יום כיפור, וובעקבותיה בא המשבר הנפט הגדול בכל העולם ובפרט בישראל, והאינפלציה במטורפת של 400% ב 82-83.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוק מספר אחת בכלכלה, צמיחה היא במדינות המתפתחות (אפשר להבין את זה מהשם, מתפתחות=צמיחה גדולה).

היום הצמיחה הכי גדולה היא בסין, הודו, רויסה ומלטה (הם היו הבורסות אם הכי הרבה רווח בשנים האחרונות).

עוד תראה איזה צמיחה תהיה בעירק...

ומ77 כולל הנפילה של הבנקים, את זה הליכוד ספג

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם זימבבואה מוגדרת כמדינה מתפתחת. אתה פולט שטויות בקצב... עירק תפרח רק ע"י השקעה של עוד כמה ביליונים של דולרים אמריקנים. ורוסיה הן לא מדינות מתפתחות. הן מדינות מפותחות ויציבות לגמרי. ההגדרה הזאת מתייחסת לאיכות וצורת החיים. עד לפני כמה שנים, סעודייה גם היתה מתפתחת, למרות הכסף שהם היו מפוצצים בו. בשנים האחרונות החוקים שם השתנו והם נהיו חופשיים יותר, נבנו קניונים והתחילו לבזבז את הכסף ולא לצבור אותו, ואז הם נהיו "מדינה מפותחת", למרות שקשה להגיד את זה על ערבים... אחלה פיטריה :xyxthumbs:

אתה מנותק מהמציאות בדיוק כמו 90% מחברי הכנסת והמתמודדים לרשימות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר לאיך שהם חיים שם היום למצב הפוליטי בארץ?

בשנות ה50-60 בישראל חיו כמו במדינה מתפתחת ובעזרת הצמיחה הגבוה יצאנו מזה.

המערך עשה עבודה יפה מאד להביא את ישראל ממדינה שהמשאב העיקרי שלה הוא חול, למדינה מערבית מפותחת, אם מרכזי פיתוח ויצור ענקיים של , אם אחת מחברות התרופות הגדולה בעולם, מדינה שאני רוצה לגור בה.

אני לא אומר שהליכוד הרס באותה תקופה או משהו כזה, אני רק אומר 2 דברים:

1) היסטורית העבודה היא המפלגה שיותר טובה לכלכלה (האירופאים רק שומעים LABOR כבר אוהבים את השילטון)

2) מדינת צריכה גבולות, ואני אומר בא נקבע אותם בעצמנו, נשים חומה גבוהה, ונחכה עד שהפלשתיניאים יבקשו מאיתנו להגיע לשולחן הדיונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם בשנות ה40' הישוב היהודי בארץ היה מפותח למדי ולא הייה מוגדר כמדינת עולם שלישית (בין היתר בגללש זה עדיין לא הייה מדינה...). בשנות הצנע היה מחסור במצרכים בסיסיים ומצב מתמיד של לחימה, אבל אפילו אז לא הייתה מדינה מתפתחת! הערים הגדולות נראו כמו ערים מערביות לכול דבר, פשוט גם העלייה הענק שהגיע מצפון אפריקה, עירק ושות' ייצר מצב של מחנות פליטים, שלא הייה מקום לישב אותם באופן מיידי וקבוע, והתחלה של בניית ערי הפיתוח. בגלל שהמטרה העיקרית של המדינה הייתה מאז ועד היום קליטת עלייה ואף פעם לא הייה כסף מיותר להשקיע במחקר ופיתוח, הדאגה הראשונה של הממשלה אז הייתה לסדר את העולים מבחינת מגורים ועבודה. אחר כך בא חרם הנפט והמון חברות ניתקו יחסי מסחר עם , ורק בכמה עשרות השנים האחרונות התחילו השקעות זרות רציניות.

תוספת:

אני לא אומר שהליכוד הרס באותה תקופה או משהו כזה, אני רק אומר 2 דברים:

1) היסטורית העבודה היא המפלגה שיותר טובה לכלכלה (האירופאים רק שומעים LABOR כבר אוהבים את השילטון)

2) מדינת צריכה גבולות, ואני אומר בא נקבע אותם בעצמנו, נשים חומה גבוהה, ונחכה עד שהפלשתיניאים יבקשו מאיתנו להגיע לשולחן הדיונים.

1. לא נכון! משקיעים מתעניינים בבנאדם שעומד בראשות הממשלה ולא במפלגה. והיום, לכלכלה, ביבי הכי טוב, אבל הוא אסון פוליטי ומדיני, ככה שצריך להתחשב גם בזה. המשקיעים אוהבים את מי שנותן להם את הרווחים הכי גבוהים, לא את זה שמשקיע ברווחה.

2. סבבה, אין לי בעייה עם זה. הוויכוח הוא על המיקום של הגבולות: 67', 48', או במיקום שמתאים למצב היום ולא משאיר אותנו עם 20000 חיילים שמתו כדי לשמור על הגבול הזה ומדינה בגודל מטר על מטר שלא יכולה להגן על עצמה כי כדי שטנק יעשה פרסה הוא יצתרך לחצות את הגבול.

אגב, מי הצביע לחד"ש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל מי שמתכוון לשים בקלפי פתק לבן, אני אשמח מאוד אם תעשו לי טובה אישית ותכתבו על הפתק הלבן "האיחוד הלאומי" או "ישראל ביתנו". למי שמתכוון להישאר ביום הבחירות בבית או ללכת לים מכיוון שאין למי להצביע, תקפצו בבקשה לקלפי ל-5 דקות ושימו במעטפה פתק שכתוב עליו "האיחוד הלאומי" או "ישראל ביתנו", ואח"כ לכו לים או whatever. אני אראה את זה בתור טובה אישית.

בתודה מראש,

Borg

smiley-faces70.gif

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...