פינוי עמונה.... - עמוד 20 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פינוי עמונה....


J0HNiE

Recommended Posts

קודם כל, זו כניעה לסחטנות כוחנית.

אה, אז כניעה לסחטנות כוחנית (בצורת פעולות טרור) מצד מחבלים זה בסדר, אבל כניעה לסחטנות כוחנית מאזרחים הנמצאים ביישוב שנבנה בעידוד הממשלה זה כבר לא בסדר ?

והנה לך עוד דוגמה מצויינת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 291
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ובכן, תחת הערך "מנהיגות יהודית" באותה וויקיפדיה, ניתן למצוא את הכתוב להלן:זה כמובן לא סותר את מה שכתבת, אבל זה מחדד מעט את הנקודה - פייגלין נפסל כי הוא עבר עבירה שיש עמה קלון. זה שהוא לא הגיש בקשה מסוימת זה אכן פרט טכני, אבל הנקודה היא שהוא עבר את העבירה מלכתחילה, וכבר נקבע שהיא נושאת עמה קלון.

אבל יו"ר ועדת הבחירות, מי שאמור לקבוע עם בעברה יש קלון או לא, קבע שאין בה קלון. בג"צ פסל את מועמדותו של פייגלין בגלל שפייגלין לא פנה מיוזמתו לועדת הבחירות כדי שתכריע בשאלה האם יש קלון בעברה שבה הורשע. כלומר הוא נפסל (ובצדק נפסל לדעתי, אבל זה כבר נושא אחר) מסיבה טכנית.

יש, ולא מעט. למשל דחיית עתירתו של וענונו בנושא המגבלות שהוטלו עליו לאחר שחרורו מהכלא, דחיית עתירותיהם של מחבלים שנתונים במעצר מנהלי מזה שנים (ומספיק לדעת מהי משמעותו של מעצר מנהלי כדי להבין שזוהי לא פסיקה "שמאלנית", מה גם שאחד השופטים שדן באחת העתירות הללו הוא אהרון ברק), סיפוח שטחים בחברון ועוד מקרים רבים של פגיעה בזכויותיהם של פלשתינים וערבים ישראלים. אז אני יכול, בדיוק כמוך, לקחת את המקרים האלה ולומר שנודף מהם ריח ימני ברור. אבל הנקודה שלי היא בדיוק להיפך - בפסיקות בג"צ אין דבר כזה ימין או שמאל, יש שיקולים אובייקטיביים. גם אם נצא מנקודת הנחה שפייגלין נפסל על סעיף טכני בלבד, זה לא אומר שבג"צ שמאלני, זה רק אומר שהוא אוכף את חוקי המדינה, כי לאפשר לפייגלין לרוץ לכנסת, בידיעה ברורה שקיים אותו סעיף טכני, זו פשוט עבירה על החוק, חד וחלק.

נו, באמת. תראה בבקשה שני מקרים דומים, אחד בו בג"צ קיבל את העמדה הימנית והשני בו בג"צ דחה את העמדה השמאלנית ואז יהיה על מה לדבר. לא תמיד לבג"צ יש טווח מספיק לשיקול דעת ולא תמיד כשיש, שיקול הדעת הזה נוטה לצד שמאל - רק בד"כ.

תקרא את דעותיהם של שאר השופטים שדנו בעניין כדי להבין מה רע בדחייה או פשרה כדי למנוע אלימות. יודע מה, בוא אני אסכם את זה בקצרה: קודם כל, זו כניעה לסחטנות כוחנית. דבר שני, ההליכים לפינוי מאחז עמונה נמשכים כבר חמש שנים, במהלכן תושביו הפרו שוב ושוב צווים להפסקת הבניה במקום. אז לפני שנה 'שלום עכשיו' פנו לבג"צ בנושא, והמדינה השיבה וקבעה תאריך יעד ברור לפינוי המאחז - ינואר 2006. תושבי עמונה יכלו לפנות את המאחז בעצמם במשך כל התקופה הזאת וגם לפניה, זה שהם לא עשו את זה ועוד מעיזים לאיים על המדינה, מספק הוכחה נוספת לחשיבותו ודחיפותו של הפינוי, גם במחיר האלימות שהייתה שם.

את עמונה עוד לא פינו... פינו רק את תשעת הבתים שבנו על גבעה אחת ספציפית. הבתים האלו בני פחות משנה. ואם אתה חושב שקרוב לשלוש מאות פצועים הם מחיר סביר, נראה לי שאין טעם בהמשך הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]the jewish people had 12 tribes, so ofcourse not all of us share the same bloodline as moses.[/ltr]

נכון אבל 12 השבטים היו בעצם 12 הבנים של יעקוב שמכל אחד מהם נוצר שבט. ומשה היה משבט לוי

עכשיו בקשר לכך שינתן להתגייר. להתגייר ביהדות האורתודוקסית זה מאוד קשה ובנוסף הרבה תוקופות היהודים היו עם נרדף ולכן מעט מאוד אנשים התגירו ואילו במאה האחרונה עם הופעת היהדויות הרפורמית והקונסרבתיבית נהיה על הרבה יותר קל בנוסף הקמת מדינת הובילה לכך שאנשים עשו גיור פקטיבי ולכן יש לך כמות די גדולה של לא יהודים שנחשבים יהודים

וחלס לסאפם פה רוצים לדבר על יהודים תפתחו נושא חדש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פינוי עמונה, 2 קטעי וידאו שהתפרסמו ברוטר... לא יודע מה ההקשר של זה, אבל זה לא ממש משנה, צריך להעמיד את השוטרים לדין על הפעלת כח בלתי סביר, לפחות במקרים שצולמו.

http://rotter.net/forum/scoops1/7939.shtml

ולא שאני אומר שהמתנחלים את טלית שכולה תכלת, כי הם לא, אבל זה לא גורע מההמקרה שצולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים. צריך להעמיד לדין הן את המתפרעים שנתפסו והן את השוטרים שצולמו. משום מה אני מסופק אם זה יקרה. לא רק העמדת השוטרים לדין, אולי גם המתפרעים יצאו עם מכה על היד וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...