פיגוע בקניון השרון בנתניה !!! - עמוד 14 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיגוע בקניון השרון בנתניה !!!


sasi20

Recommended Posts

רועי כץ ,אחראי פורום ,המסר שלי הועבר ברור ביותר .מלכתחילה ידעתי שאף אחד פה לא שם זין עלי ועל הדעות שלי וידעתי שאף אחד לא יסכים עם התגובה שלי או יותר נכון "הכתבה" ;D והיא תגרור תגובות קשות ופרובוקטיביות מצד האנשים שקוראים אותה ותעורר את זעמכם כי גם אם אתם צוחקים וציניים ,בתוך עצמיכם אני יודע שאתם רותחים מזעם ומהאמת הקשה ואתם יודעים שאני צודק ולכן גם הגבתם לדבריי כי אין אמת על האמת שלי, לכן אני גם לא שם זין על מי שקורא אותה שבמקרה זה כולל גם אותך.

ול-BORG ידידי הנכבד אם היית מקדיש קצת יותר לקריאת הכתבה כמו שצריך יכול ליהיות שהיית מבין שהתכוונתי לכך שהפלסטינאים מתאבדים יותר בגלל הקטע של המראה שלהם ולא בגלל הכיבוש אך כנראה שאתה חף מכל שכל ,ואם אתה חושב שאתה יכול לתקן את העוול הזה על ידי תרומה לניתוחים פלסטיים לפלסטינאים אז יש לך טעות גדולה כי במקרה שלהם זה כבר סיפור אחר וזה מקרה אבוד, אבל במקרה שלך אולי לא.

ואחרון חביב לIG : במקומך לפני שהייתי ממליץ לרועי למחוק את הכתבה שלי ,הייתי ממליץ לך למחוק את התמונה שלך כי צידי פניך סתם מכערות את התמונה ואת יופיו של התוכי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 201
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

רועי כץ ,אחראי פורום אני לא חשבתי מלכתחילה שמישהו שם זין עלי ועל הדעות שלי וידעתי שאף אחד לא יסכים עם התגובה שלי או יותר נכון "הכתבה" ;D והיא תגרור תגובות קשות ופרובוקטיביות מצד האנשים שקוראים אותה ותעורר את זעמכם כי גם אם אתם צוחקים וציניים בתוך עצמיכם אני יודע שאתם רותחים מזעם ומהאמת הקשה ואתם יודעים שאני צודק כי אין אמת על האמת שלי לכן אני גם לא שם זין על מי שקורא אותה שבמקרה זה כולל גם אותך.

ולBORG ידידי הנכבד אם היית קורא את הכתבה כמו שצריך היית מבין שהתכוונתי לכך שהפלסטינאים מתאבדים יותר בגלל הקטע של המראה שלהם ולא בגלל הכיבוש ואם אתה חושב שאתה יכול לתקו את העוול הזה על ידי תרומה לניתוחים פלסטיים לפלסטינאים אז יש לך טעות גדולה כי במקרה שלהם זה כבר מקרה אבוד אבל במקרה שלך אולי לא.

אני לא מאמין :o

איך אתה בכלל כותב לפני שאתה חושב

!!!???!?!?!?

בגלל המראה שלהם הרוב מתאבדים נו באמת?!!?!?!?

ובגלל זה מחכה להם 70 בתולות ??

והם הורגים אזרחים\בני אדם של המדינה שלך!!!!!!!!!!

ואתה באמת רוצה לתרום להם כסף???

אתה נשמע בדיוק כמו איזה מורה "נאצי" שיש לי,

אמרתי לו שהעניבה שהוא לבש הוא תרם כסף לפלשטינאצים וקיבל אותה עכשיו הוא יודע שאני מישראל והוא אמר שהוא גם היה שם פעם אחת אבל בכוונה! הוא הזכיר את זה אני פשוט התעלמתי פעם הבאה זה לא יקרה.

ומאיפה אתה חושב שערפאת התעשר? הוא גידל עצים של דולרים?

כמובן שלא!! זה כל בן אדם תמים כמוך שחושבים שאם נזרים להם כסף הוא באמת יגיע אליהם נו באמת !

ועכשיו באמת בלי שום קשר

אתה חושב שבמזן מלחמה זה הזמן לתרום כסף לאויב?

קצת, טיפה הגיון!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה לתרום להם שום כסף את זה אמר BORG ולא אני, ואני מתנגד בכל תוקף למה שהם עושים ומגנה אותם כי הם חלאות ואל תכניס מילים בפי ותדבר בשמי אני רק אומר שאפשר רק לנסות להבין אותם ומה עובר במוחם אם היית בצד שלהם ודרך אגב תשתדל קצת לעבוד על שגיאות הכתיב שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה לתרום להם שום כסף ואני לא מתנגד בכל תוקף למה שהם עושים אבל כנראה שאתה קשה קליטה

צודק טעות שלי, קראתי חפיף

בכל מקרה תתייחס לזה כאל חיזוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לי איך אתה כזה חוצפן ומשווה אותי למורה הנאצי שלך בבית הספר? אבא של סבא שלי מצד האמא נהרג בשואה אז מי אתה שתפתח את פיך ככה . אתה בעצמך נאצי אם אתה מדבר ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לי איך אתה כזה חוצפן ומשווה אותי למורה הנאצי שלך בבית הספר? אבא של סבא שלי מצד האמא נהרג בשואה אז מי אתה שתפתח את פיך ככה . אתה בעצמך נאצי אם אתה מדבר ככה.

אני לא מתכוון להקשיב לילד בן 13

אמרתי לך שלא קראתי התגובה שלך ב100% קראתי בריפוף עכשיו החלק היותר תחתון בהודעה שלי היא החלק שמתחייס למה שכתבת על הלפשטינאצים רוצה שאני יערוך יעשה אותך שמח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...