עמיר פרץ ראש ממשלה - לאאאאאא!!! - עמוד 13 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עמיר פרץ ראש ממשלה - לאאאאאא!!!


borg

Recommended Posts

אני אישית שונא להשתייך לקבוצה פוליטית ואני לא חושב שאני בחיים אגיד שאני שייך לימין או לשמאל או למרכז גם אם אני אי פעם אהיה בתנועה פוליטית אבל מה שלא יהיה אני חושב שהבחירה של פרץ לראשות העבודה היא דבר מצוין למדינת , אני חושב שנמאס מהצורה שהליכוד מנהל את המדינה ונמאס מממשלות האחדות שקמות פה כל שני וחמישי, צריכה להיות מפלגה חזקה בצד השני של המפה שתתן איזון לליכוד שהולך ונהיה מסריח (למרות שיש בו גם המון אנשים נפלאים וחבל שהם בצל כל מיני מושחטים ועבריינים עם עניבה).

ברור שפרץ לא יהפוך את המדינה הזאת לקומוניסטית והוא גם לא יכול להפוך אותה ללא דמוקרטית וזה דבר די ברור אז אני לא רואה טעם לדבר על זה בכלל... אבל זה מצוין שסוף סוף קם מישהו צעיר (יחסית) שבא ממקום יותר עממי ומדבר תכלס (מקווה שגם יעשה לטובה אם יבחר) והוא לא בא מהצבא כגנרל או מהשב"כ, אלא אזרח... דבר שקצת חסר פה, אני חושב שזה די ברור שתהיה פה כלכלה חופשית לעד, וגם אם יהיה כיוון קצת יותר סוציאליסטי במינון הגיוני וצודק, עדיין תהיה כלכלה חופשית.

אני רק מקווה שמולו יעמוד מישהו מהצד השני שגם על המילה שלו יהיה אפשר לסמוך, עוזי לנדאו אולי ? ובכל אופן יהיה בנאדם שיתן מצא ויעמוד מאחוריו בניגוד לשרון מר. "כלכלה טובה משק צומח בטחון ושלום שלום ובטחון" שבמבחן התוצאה לדעתי פשוט גמר על הפנים.

אני לא מבין למה מפחדים פה כל כך מעמיר פרץ, אני בספק אם אני אבחר בו, כרגע אני יותר נוטה לכיוון "שינוי" אבל אם הוא יראה ישר בעייני וילך בדרך הגיונית הוא אולי יקבל את הקול שלי, תלוי גם מי ירוץ ברשימה... אני לא רוצה לראות בעבודה וגם לא בליכוד עוד כל מיני פרחות כמו רוחמה אברהם ובבונים כמו יחיאל חזן שמצביעים פעמיים או כל מיני מטומטמים שמגישים עבודות בלשון נקבה בשביל לקבל תואר מאוניברסיטאות וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 519
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

מה, 64bit, זו הדרך שלך להתווכח? אתה מדבר בסיסמאות, אני עונה לך בנתונים ועובדות, אתה מגיב שוב בסיסמאות? מאוד בוגר מצידך.

איסטרא בלגינא אתה באמת מאמין ב"ככל שמדינת נתנה יותר כסף לנזקקים, כך היו יותר נזקקים."?

זה לא עניין של אמונה, אלו העובדות: מדינת נותנת כל שנה יותר כסף ליותר נזקקים. ככל שהקיצבאות גדלו, כך גדל גם מספר הזכאים להם. זה פשוט: כשקיצבאות נותנות לך יותר מאשר עבודה, למה לך לעבוד? עדיף לשבת בבית, לקבל כסף מהמדינה ולהרגיש מסכן.

להזכירך בשנות הצמיחה המופלאות שאתה מציין מפעלים רבים נסגרו בארץ, דבר שהוביל למחסור בעבודות ולהכנסת אנשים למעגל הקצבאות.

אוי, באמת. אם נסגרו שני מפעלים שהעסיקו 100 עובדים כל אחד ונפתחו שלושה מפעלים שמעסיקים 100 עובדים כל אחד, מה קורה לתעסוקה?

על איזה מחסור בעבודות אתה מדבר? הרי רק בהודעה הקודמת הראתי שלא רק שאחוז האבטלה קטן, גם אחוז ההשתתפות בכח העבודה גדל. מאיפה אתה שולף את השטויות האלו?

אני לא אומר שאין אנשים שלא רוצים לעבוד אך זהו מיעוט, ואסור לנו לשפוט את כל האנשים אשר לא יכולים לעבוד משום שפשוט אין מקומות עבודה.

כן, ב-טח. זו הסיבה שחסרים אלפי עובדים במוסכים, בחקלאות, בבניין ובענפים אחרים, שכולם, אגב, מציעים משכורת שגבוהה משכר המינימום. זו הסיבה שהמעסיקים רבים מתלוננים שמובטליםנשלחים מלשכות העבודה דורשים שיחתמו שאינם מתאימים לעבודה. כי אין מקומות עבודה. מאוד משכנע.

והשיפור הגדול שאתה מציין לא גורם לעובדה שהאכלוסיה המבוגרת בארץ חיה בתנאים מחפירים עם קצבה שבקושי מספיקה לשלם ארנונה.

הגורם לכך הוא העובדה שהם לא חסכו לפנסיה. מכיר את המשל על הצרצר והנמלה? והנה עכשיו, כשהמצב הכלכלי השתפר, הממשלה מגדילה את קיצבאות הזיקנה. כי כשיש יותר כסף בקופה, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו יותר רווחה.

ואלפי אנשים בארץ שצריכים לקבל אוכל דרך עמותות אזרחיות.

אין מה לעשות - במשך שנים אנשים התרגלו לא לעבוד. אני זוכר ראיון עם "ענייה" אחת בעיתון הארץ, בו התברר שלא רק שהיא מקבלת קיצבאות מהמדינה, היא גם מקבלת סיוע משלוש עמותות שונות - ומתלוננת שהם לא נותנים לה מספיק. כשאלו אותה למה היא לא הולכת לעבוד בחצי משרה, היא הסבירה שאם היא תעבוד, יקצצו לה את הקיצבה ולכן לא כדאי לה לעבוד. אגב, זה בכלל לא נכון, על משרה חלקית לא היו מקצצים לה את הקיצבה, אבל זו בדיוק הנקודה שבאתי להמחיש: אנשים התרגלו לחיות על חשבוני. הדרך היחידה להחזיר אותם למעגל העבודה הוא צימצום בקיצבאות. וזה עובד.

שיפור בהכנסות המדינה איננו גורר להגדלת איכות החיים של התושבים.

ולכן לא דיברתי על הכנסות המדינה. אגב, גם ההוצאה לצריכה פרטית גדלה בשנתיים האחרונות.

והקטנת האבטלה היא צעד חשוב ומבורך אך הוא איננו מחייב את הוצאת האנשים ממעגל העוני.

כמובן שלא. אבל הגדלת האבטלה, וזה יקרה אם נאמץ את רעיונותיו של פרץ, בוודאי לא תוציא אנשים ממעדל העוני.

אני לא מציע שנאמץ את השיטה הסקנדינבית במלואה, ברור שאין לנו את התנאים המתאימים, אך אנו גם לא דומים לארה"ב ולכן אסור לנו לאמץ את אותה שיטה קפיטליסטית.

מי אימץ את השיטה האמריקאית?

והאנלוגיה לכריתת איברים היא חסרת כל משמעות, הרעיון היה שיש צורך ברענון פוליטי בארץ. לא ניסיתי לשכנע אותך להצביע לעמיר פרץ רציתי בסך הכל לגרום לך לחשוב לפני שאתה מצביע.

חשבתי - הצבעה לפרץ שקולה לכריתת אברים. תיקון הנזק שהוא יגרום יארך שנים, בעיקר בגלל שעד שהנזק יראה, כבר יהיה בלתי אפשרי לתקן אותו. זה כמו הבדיחה על ההוא שנפל ממגדל גבוה ובדרך אמר שבינתיים הכל בסדר: כשהוא יפגע בקרקע, כבר יהיה מאוחר מידי.

קח למשל את הפנסיה: המצב הן בקרנות הפנסיה הוותיקות של ההסתדרות והן בפנסיה התקציבית הוא על סף פיצוץ, אבל פרץ מתנגד לכל צעד שבא לתקן את הטעון תיקון כדי שלא לפגיע בעובדים. כמובן שכשיגיע הרגע והקרנות יפשטו רגל, יהיה מאוחר מידי לתקן את המצב, אבל עד אז יהיו אידיוטים שיחשבו שפרץ שיפר את מצבם ויצביעו עבורו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב לסיכום התר'ד הזה יש לתת לעמיר פרץ צ'נס

מדינת צריכה מנהיג חזק ואמין כמו עוזי לנדאו.

אם עמיר פרץ רוצה צ'אנס, אז שילך לגרד.

בורג, אוזי לנדאו אידיוט. כשהוא מדבר מתעורר בי חשק לתת לו סטירה, לא יודע למה  :nixweiss:

אני בעד להריץ את ליברמן לראשות הממשלה  :jump:

אם לא כלכלה סוציאליסטית, אז לפחות לפחות גאווה לאומנית... משהו שיזכיר את Mother Russia  :smile1:

מה יש לך נגד עוזי לנדאו?! :nixweiss:

בעיקרון, אני בעד האיחוד הלאומי, ואני מתכוון להצביע בבחירות הקרובות (מאוד?) עבור ליברמן.

אני נגד הליכוד מסיבות רבות, אבל אני אשקול להצביע לליכוד אם עוזי לנדאו יעמוד בראשו (ספק רב אם זה יקרה).

את המע"מ כבר מורידים - היה 18% בקרוב יהיה 16%.

אתה יודע אולי מתי? ::)

היו שמועות שהמע"מ אמור לרדת ל-16% ב-01/11/2005, אבל אני לא חושב שזה קרה. :-\

אני לא מאמין שעמיר פרץ רוצה להנהיג שיטה של סוציאליזים אשר היתה נהוגה בבריה"מ, מטרתו היא לאפשר לכלכלה חופשית להתפתח ביחד עם מדיניות רווחה אשר תדאג לשכבות חלשות בחברה. השיטה הזו איננה חדשה, שיטה של רווחה וקפיטליזים נהוגה בסקנדינביה, מדינה אשר ההתפתחות והחוזק הכלכלי שלה משתווים לזו של ארה"ב.

בסקנדינביה אין מלחמות וטרור.

אם מדינת הייתה בסקנדינביה ולא במזה"ת, אז היה אפשר להעביר חלק גדול מתקציב הביטחון לרווחה (לא בחינם) ופיתוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מדינת הייתה בסקנדינביה ולא במזה"ת, אז היה אפשר להעביר חלק גדול מתקציב הביטחון לרווחה (לא בחינם) ופיתוח.

זה נכון אבל קח למשל דוגמא פשוטה

רב סרן מרוויח סביבות ה-15 ברוטו בעוד שמורה אקדמאי מרוויח 6

זה לא צריך להיות ככה

אם עמיר פרץ רוצה צ'אנס, אז שילך לגרד.

:lol::xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יודע אולי מתי? ::)

היו שמועות שהמע"מ אמור לרדת ל-16% ב-01/11/2005, אבל אני לא חושב שזה קרה. :-\

OK, טעות שלי. זכרתי 1/1/06, אבל מתברר שזה מתוכנן ל- 1/1/07. ישנם דיבורים שאולי זה יוקדם, מצד שני עם הדרישות של פרץ והניסיונות של שרון להראות גם "חברתי", יתכן שזה בכלל לא יתבצע.

זה נכון אבל קח למשל דוגמא פשוטה

רב סרן מרוויח סביבות ה-15 ברוטו בעוד שמורה אקדמאי מרוויח 6

זה לא צריך להיות ככה :lol::xyxthumbs:

כשמורה יעבוד את מספר השעות שעובד רב-סרן וכשהוא יסכן את חייו כמו רב-סרן (עוד כמה שנים, אם מגמת האלימות בבתי הספר תימשך...), יהיה לזה צידוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מדינת הייתה בסקנדינביה ולא במזה"ת, אז היה אפשר להעביר חלק גדול מתקציב הביטחון לרווחה (לא בחינם) ופיתוח.

איזה שטויות... נראה לך שאי אפשר לקצץ בתקציב הבטחון ? אתה יודע איזה בזבוז הולך בצה"ל וכמה דברים אפשר לקצץ שם ? דלק, מזון, כמות חיילים, מילואים, מכונוית/רכבים, ציוד בכמויות אדירות והתנהלות לא יעילה, זה שתשקיע כסף ביצור עוד 100 פצצות אטום לא תעזור לך נגד הטרור וגם אם תקנה מצבורים המוניים של פצצות של טון חומר נפץ למטוסים זה לא יעזור לך.

מדינת חייבת להיות ערוכה למלחמה ויש מספיק תקציב בשביל זה ויש גם מספיק כסף בשביל לחימה בטרור, תמיד אפשר לקצץ בתקציב הענק הזה ולאו דווקא ימותו פה יותר אנשים.

כל הנבואות הגאונויות של אנשים פה בסגנון "מה יקרה אם פרץ יהיה ראש ממשלה" מזכירות לי בדיוק את מה שהשמאל אמר על שרון אם הוא יבחר, מי שזוכר את כל תרחישי האימה שיומיים אחרי ששרון נבחר כבר מתחיל גיוס כללי וכל המזרח התיכון במלחמה ואחרי שנה הרוסה וכו' וכו'... ומי שזוכר את צווי הגיוס ששלחו לאנשים הביתה בשביל להפחיד אותם - זה בדיוק מה שעכשיו אומרים על פרץ רק בקטע החברתי, יום אחרי שפרץ עולה מתחיל פה קומוניזם ! המדינה תהרס ! הכלכלה תתרסק !

טוב...בסדר... שמענו אתכם...

תגידו מה שתגידו אבל תפסיקו עם הקיצוניות הזאת, בסך הכל מפגלת העבודה מורכבת מאותם אנשים וגם הליכוד, הפולטיקה בארץ לא התחילה אתמול וגם אם פרץ ינצח זאת לא תהיה הפעם הראשונה שהעבודה נמצאת בשלטון והמדינה לא תהרס מזה.

זה שיש מנהיג שלא רוצה לראות אנשים זקנים בלי אוכל וכסף לתרופות ועובדים שלא משלמים להם וכשמשלמים להם אז המשכורת היא מינימום מגוכח זה לא אומר שהוא לא קפיטליסטי או דמוקרטי או שהוא הולך להשמיד את הכלכלה.

בסך הכל מדינה דמוקרטית לעד תהיה קפיטליסטית, אני לא ראיתי אף אחד מדבר על תקציבי רווחה מפוצצים וקצבאות לא הגיוניות לכל דורש, אל תזרקו סתם דברים באוויר שאף אחד לא מדבר עליהם בכלל.

אבל אני כן ראיתי בתקופת שרון וביבי עובדי רשויות שהם כמעט כמו עובדי מדינה שלא מקבלים כסף כמעט שנה ! אנשים שצריכים לפנות לנו את הזבל לא מקבלים כסף ! אנשים שצריכים לקבל תלונות מתושבים על מצב העיר לא מקבלים אגורה חודשים ! והם צריכים להמשיך לעבוד אחרת הם יפוטרו... זה היה אצל ביבי ושרון.

אני זוכר את דו"ח דוברות והמהפכה בחינוך ואת שרת החינוך העלובה שהייתה לנו שקבלה אשראי משרון במשך 5 שנים ואני גם זוכר איך מערכת החינוך נראית וכמה אלימות יש בה...

אל תזיינו את השכל, תגידו מה שתגידו אבל רק אל תגידו שאצל שרון היה טוב כי לא היה.

לביבי אני מוכן לתת את הקרדיט שהוא היה בקושי שנתיים בתפקיד ואי אפשר לראות שינוי בכלכלה בזמן כל כך קצר.

נ.ב

אה נכון... גם היה פה שלום ובטחון ! אחלה עבודה !

כמו שביבי אמר על שרון אחרי שהוא עזב את הממשלה "שטחים תמורת שטיחים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה שטויות... נראה לך שאי אפשר לקצץ בתקציב הבטחון ? אתה יודע איזה בזבוז הולך בצה"ל וכמה דברים אפשר לקצץ שם ? דלק, מזון, כמות חיילים, מילואים, מכונוית/רכבים, ציוד בכמויות אדירות והתנהלות לא יעילה, זה שתשקיע כסף ביצור עוד 100 פצצות אטום לא תעזור לך נגד הטרור וגם אם תקנה מצבורים המוניים של פצצות של טון חומר נפץ למטוסים זה לא יעזור לך.

מדינת חייבת להיות ערוכה למלחמה ויש מספיק תקציב בשביל זה ויש גם מספיק כסף בשביל לחימה בטרור, תמיד אפשר לקצץ בתקציב הענק הזה ולאו דווקא ימותו פה יותר אנשים.

צריך לחזור על זה שוב? תקציב הקיצבאות הרבה יותר גדול מתקציב הביטחון. נראה לך שאי אפשר לקצץ בתקציב הענק הזה?

כל הנבואות הגאונויות של אנשים פה בסגנון "מה יקרה אם פרץ יהיה ראש ממשלה" מזכירות לי בדיוק את מה שהשמאל אמר על שרון אם הוא יבחר, מי שזוכר את כל תרחישי האימה שיומיים אחרי ששרון נבחר כבר מתחיל גיוס כללי וכל המזרח התיכון במלחמה ואחרי שנה הרוסה וכו' וכו'... ומי שזוכר את צווי הגיוס ששלחו לאנשים הביתה בשביל להפחיד אותם - זה בדיוק מה שעכשיו אומרים על פרץ רק בקטע החברתי, יום אחרי שפרץ עולה מתחיל פה קומוניזם ! המדינה תהרס ! הכלכלה תתרסק !

טוב...בסדר... שמענו אתכם...

כל מה שאני אומר מבוסס על דברים שאומר פרץ בעצמו. פרץ אמר שהוא בעד הגדלת הקיצבאות? אמר. פרץ אמר שהוא בעד הגדלה משמעותית של קיצבאות הילדים? אמר. פרץ אמר שהוא בעד הגדלת שכר המינימום לאלף דולר? אמר. פרץ אמר שהוא בעד ביטול הקיצוץ בפנסיה של קרנות הפנסיה הותיקות? אמר. פרץ אמר שהוא בעד ביטול תשלום 2% עבור פנסיה תקציבית? אמר.

תחבר את הנקודות ותראה כלכלה הרוסה.

תגידו מה שתגידו אבל תפסיקו עם הקיצוניות הזאת, בסך הכל מפגלת העבודה מורכבת מאותם אנשים וגם הליכוד, הפולטיקה בארץ לא התחילה אתמול וגם אם פרץ ינצח זאת לא תהיה הפעם הראשונה שהעבודה נמצאת בשלטון והמדינה לא תהרס מזה.

זו הפעם הראשונה מזה עשרות שנים שבראש מפלגת העבודה עומד סוציאליסט ואולי הפעם הראשונה שעומד בראשה פופוליסט אופורטוניסט. אף אחד ממנהיגיה הקודמים של מפלגת העבודה בעשור האחרון לא היה שותף לעמדותיו של פרץ. בעצם גם בתחום המדיני הוא יותר קרוב למר"צ מאשר למפלגת העבודה.

זה שיש מנהיג שלא רוצה לראות אנשים זקנים בלי אוכל וכסף לתרופות ועובדים שלא משלמים להם וכשמשלמים להם אז המשכורת היא מינימום מגוכח זה לא אומר שהוא לא קפיטליסטי או דמוקרטי או שהוא הולך להשמיד את הכלכלה.

זה לא אומר, אבל שאר הדברים שהוא אומר דווקא כן. ומי בכלל רוצה לראות זקנים בלי כסף לאוכל ותרופות או עובדים שלא משלמים להם? רק שהמדיניות שפרץ מצהיר עליה תביא לכך שבעתיד, לא יהיה כסף לא לעובדים ולא לזקנים.

בסך הכל מדינה דמוקרטית לעד תהיה קפיטליסטית, אני לא ראיתי אף אחד מדבר על תקציבי רווחה מפוצצים וקצבאות לא הגיוניות לכל דורש, אל תזרקו סתם דברים באוויר שאף אחד לא מדבר עליהם בכלל.

נסה לקרוא עיתון לפעמים, פרץ מתראיין די הרבה בזמן האחרון. והוא בהחלט מדבר על הגדלה משמעותית של הקיצבאות. אז אולי אתה לא תזרוק דברים באוויר?

אבל אני כן ראיתי בתקופת שרון וביבי עובדי רשויות שהם כמעט כמו עובדי מדינה שלא מקבלים כסף כמעט שנה ! אנשים שצריכים לפנות לנו את הזבל לא מקבלים כסף ! אנשים שצריכים לקבל תלונות מתושבים על מצב העיר לא מקבלים אגורה חודשים ! והם צריכים להמשיך לעבוד אחרת הם יפוטרו... זה היה אצל ביבי ושרון.

אוף. עובדי הרשויות אינם עובדי מדינה ואינם "כמעט כמו" עובדי מדינה - הם עובדי רשויות. מי שצריך לשלם להם הם הרשויות ולא המדינה. אלא מה, חלק נכבד מהרשויות מנוהלות בהפקרות ואפילו בצורה מושחתת. שוב, תקרא עיתונים. כאן ראש עיר ממנה מקורבים לתפקידים בכירים בלי מכרז, שם ראש מועצה מחליף את הרכב המפואר והכמעט חדש שלו ברכב מפואר עוד יותר, ושם ראש עיר מעניק חוזה שמן לבן משפחתו. למה לא? הרי כשיהיה חסר כסף, משרד הפנים ומשרד האוצר ישלמו. רק שהכסף הזה יוצא מהכיס שלי ושלך.

לרשויות שמנוהלות כמו שצריך אין גרעונות ואין להן כל בעיה לשלם שכר לעובדים בזמן. ראה למשל את חולון או רמת גן. אם שם יכולים, למה ברשויות האחרות יש גרעונות?

אבל הפעם נמאס לממשלה ובמקום לשפוך כסף לבור שאין לו תחתית, החליטו לחייב את ראשי הרשויות להתייעל לפני ששוב יתנו להם מענקים לכיסוי הגרעונות.

ומה עשתה ההסתדרות בהנהגתו של פרץ, כשעובדי הרשויות לא קיבלו שכר שלושה חודשים, שישה חודשים ואפילו שנה במקרים מסויימים? שום דבר . כלום. נאדה. גורנישט. מה, לא אכפת לפרץ מהעובדים האומללים? בזמן שהסתדרות העובדים הלאומית, שיצגה את העובדים בחלק קטן מהרשויות, נכנסה למו"מ על הבראה מול ראשי הרשויות ועיקלה כספים של רשויות חייבות, ההסתדרות החדשה של פרץ סירבה לכל תוכנית הבראה שכללה פיטורי עובדים או קיצוץ בשכר.

מתי ההסתדרות הואילה סוף-סוף לפעול? כשהמשבר כבר כמעט יושב בלעדיה ורוב הרשויות הסכימו לתוכניות הבראה. מה, שפרץ יתן למשבר להיפתר בלי שיוכל לקחת קרדיט? חס וחלילה. אז מה עשתה ההסתדרות? פתחה במו"מ על תוכניות ההבראה? תבעה את הרשויות בבית הדין לעבודה? השביתה את הרשויות שהלינו שכר? מה פתאום. פרץ הלך ישר על יום הדין: שביתה כללית במשק. ולא שזה עזר, מה שהביא לתשלום שכר העובדים היה פניה לבית הדין לעבודה של אירגוני המעסיקים בכלל. אז למה ההסתדרות לא השכילה לפנות לבית הדין לעבודה לפני השביתה? כי פרץ רצה פיצוץ גדול ככל האפשר. ככל שהמשבר גדול יותר, כך הוא יזכה לקרדיט גדול יותר. כבונוס, הוא גם ציפצף על החלטת נשיא בית הדין לעבודה. כי חוק הוא חוק, אבל לא כשמדובר בעמיר פרץ.

אני זוכר את דו"ח דוברות והמהפכה בחינוך ואת שרת החינוך העלובה שהייתה לנו שקבלה אשראי משרון במשך 5 שנים ואני גם זוכר איך מערכת החינוך נראית וכמה אלימות יש בה...

מה אתה רוצה מדו"ח דוברת? הרי רק בשנת הלימודים שזה עתה נפתחה התחילו לממש אותו וגם זה רק באופן חלקי. לא שיש לך מושג מה כתוב בדו"ח דוברת...

אל תזיינו את השכל,

כנ"ל, Mortar, כנ"ל. אל תזיין את השכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבן אדם הזה חולה ואם הוא היה ראש הממשלה או משהו בכנסת הוא ידחוף לקומניזם, כעיקרון הבן אדם הזה הוא סוציאליסט עם רעיונות קומניסטים ואם הוא ינסה להכניס את רעיונות הקמוניזם שלו לארץ עוד ירצחו אותו על זה, לא שאני חושב שהם בכלל יעברו כי במדינה שלנו כל אחד משרים דואג לתחת שלו לפני הכל אבל עדין הבן אדם הזה יש לו רעיונות גדולים מידי למדינה שלנו.

כעיקרון עם כל הדיבורים שלו אני חושב שדיבורים כמו חול ואין מה לאכול כי כעיקרון כל אחד שרץ לתפקיד במקום כל שהוא אומר שהוא יעשה כך וככה שיבחרו בו אז בקיצור נראה לי שרק הזמן יגיד את שלו.

ובקשר לפרס מה אפשר להגיד? זה היה פשוט פרס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשמורה יעבוד את מספר השעות שעובד רב-סרן וכשהוא יסכן את חייו כמו רב-סרן (עוד כמה שנים, אם מגמת האלימות בבתי הספר תימשך...), יהיה לזה צידוק.

לידיעתך, רב-סרן ממוצע בקריה עובד אפילו פחות שעות ממורה ממוצע, והסיכון היחיד שיש לו זה להידרס כשהוא חוצה את הכביש לכיוון עזריאלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אני יגיד לכם הולך להיות שמח חחחחחחח :lol: :lol: :lol: :lol:

אחחח אחחח כסף משחית אנשים... תכלס חברה אם היו באים ואומרים לך. חל תדבר הרבה ותבטיח הרבה ותקבל על זה כסף לא הייתם הולכים??

לא רוצה לרשום מה אני חושב חלק כבר יודעים מה אני אוהב (טוב וחלק חושבים שהדעות שלי דפוקות ואני חושב ככה כי אני רוצה להיות שלי היקום או משהו ורוצה לשקם את האגו שלי מי שזה קשור עליו יודע)

לא רוצה זיינו מוח

שיהיה לפרץ בהצלחה :xyxthumbs: :xyxthumbs:

אחחחח ראיתי עבודת מחשב שערוץ 1 בחדשות עשו והראו אותו בלי שפם איזה מכוער הוא בלי שפם אחחחחחחחחח :lol: :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לידע כללי מפלגת העבודה הולכת להצטמק בבחירות הבאות כמו שקרה בבחירות האחרונות אם מצנע אף 1 לא אוהב פוליטיקאי אם דעות קיצוניות ידוע האבטלה עומדת על פחות מ 10 אחוז אם מוסיפים לזה את האבטלה הסמויה ואת אלה שבקושי מרוויחים אין 20 אחוז במדינה הזאת . השאר זה סוחרים ואקדמאים שבכול מקרה לא יבחרו בו שהרי דיעותיו פוגעים בהם האמידים יעדיפו שהמיסים יעברו יותר לתשתיות וחינוך מאשר לסיעוד ולעלות את שכר המינימום (גם אם זה יעלה להם את המשכורת) . ואל תשכחו שה20 אחוז האלה זה מכלל האוכלוסיה כך שאין עירבון למלא ה 20 אחוז . תראו מה קרה למרץ בבחירות האחרונות היא נהפכה ל 4-5 מנדטים עוד 2 בחירות היא תעלם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עיקרי מדיניותו הכלכלית של עמיר פרץ:

* לא יבוצעו עוד הפרטות של חברות ממשלתיות בשלב הזה.

* יוחזרו קיצבאות הביטוח הלאומי שקוצצו.

* קיצבאות הילדים יועלו בשיעור דרסטי.

* שכר המינימום יועלה ל-1000 דולר.

* יבוטלו הקיצוצים במשרדי החינוך, הבריאות והרווחה.

* יבוטלו העלאות מחירי הלחם ומוצרי החלב שבוצעו לאחרונה.

* יועלה סף המס, כך שמי שמשתכר עד 5000 ש"ח לא ישלם מס הכנסה, ביטוח לאומי ומס .

* תבוטל הרפורמה בקרנות הפנסיה: זכויות עמיתי קרנות הפנסיה הוותיקות, שקוצצו בעקבות הלאמתן, יושבו להם.

* יונפקו מחדש איגרות חוב מיוחדות לקרנות הפנסיה, שיבטיחו להן תשואה.

מובא מידיעות אחרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...