עמיר פרץ ראש ממשלה - לאאאאאא!!! - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עמיר פרץ ראש ממשלה - לאאאאאא!!!


borg

Recommended Posts

  • תגובות 519
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

לא יודע לגביי זה אבל יש לו בעייה רצינית עם רגשיי נחיתות

הוא משום מה מדמיין איזשהו קיפוח שלא קיים ויש לי הרגשה שבשם "השד העדתי" הוא הולך לדפוק חזק את האשכנזים.

האיש פשוט גזען מסוכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שלא תאהבו את עמיר פרץ כי הוא רוצה שיוויון במדינה. שיוויון אומר שאתם והמשפחה שלכם תוותרו על חלק מהממון והעוצמה שלכם אשר אצל רוב האנשים נעשו בחלקם על גבי המדינה. לא ראיתי אנשים שאוהבים לוותר על הכוח שלהם אבל הנה באים אנשים שייקחו אותו מכם ויחלקו אותו שווה בשווה בין אם תרצו או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרץ אמר שהצעד הראשון שלו בתור ראש מפלגת העבודה הוא להמית את "השד העדתי" המתת חסד (מיד אחרי שהוא יוציא את מפלגת העבודה מהממשלה).

לגבי שוויון, זה דבר נחמד. אבל, מה שפרץ רוצה זה קומוניזם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שלא תאהבו את עמיר פרץ כי הוא רוצה שיוויון במדינה. שיוויון אומר שאתם והמשפחה שלכם תוותרו על חלק מהממון והעוצמה שלכם אשר אצל רוב האנשים נעשו בחלקם על גבי המדינה. לא ראיתי אנשים שאוהבים לוותר על הכוח שלהם אבל הנה באים אנשים שייקחו אותו מכם ויחלקו אותו שווה בשווה בין אם תרצו או לא.

בחייאת רעבק, "הממון והעוצמה" שלי? יש לי ממון ועוצמה? למה לא מספרים לי שום דבר? :P

עמיר פרץ רוצה שיוויון? כן, ב-טח. זו בטח הסיבה שהוא נאבק על שכרם ותנאי העסקתם של המסכנים בחברת החשמל והנמלים. כל פעם שהוא צריך קצת כח פוליטי, הוא מצהיר שצריך לעלות את שכר המינימום ל- 1,000 דולר, אבל חוץ מהצהרות ספורדיות, מה הוא עשה כדי לקדם את זה? כלום.

פרץ נגד פיטורי עובדים, אבל ההסתדרות בראשותו פיטרה עובדים. פרץ נגד הלנת שכר, אבל ההסתדרות בראשותו הלינה שכר. פרץ בעד העובדים החלשים, אבל הוא מעלה את מיסי החבר שהם משלמים להסתדרות. פרץ נגד שחיתות, אבל אנשיו זייפו טפסי התפקדות למפלגת העבודה הוא עצמו ניסה למנוע חקירה בנושא. פרץ טען בקול שאסור למנוע מנציג פועלים לשבת בכנסת כשהעבירו חוק שאוסר על יו"ר ההסתדרות להיות ח"כ, אבל פחות משבועיים מאוחר יותר הוא דאג למנוע מנציג פועלים אחר להיות ח"כ. פרץ טען ששמעון פרס הוא האיש הטוב ביותר להנהיג את מפלגת העבודה ושהוא עצמו ירוץ לראשות המפלגה רק עם ברק יתמודד, אבל כשברק פרש הוא נשאר במירוץ נגד פרס. פרץ הפר במפורש החלטת בית משפט.

ובכלל לא הזכרתי את עמדותיו המדיניות.

שיוויון? כמה מדינות שיוויונות משגשגות מבחינה כלכלית וכמה השיגו שיוויון על ידי הפיכת כל האזרחים לעניים, מלבד כמה מקורבים לשלטון? כמה מדינות שיוויונות אינן דיקטטורות טוטליטריות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

"מנהיג חזק כמו שרון"?! :kopfpatsch:

שרון הוא אדם מושחת שפילג את העם, ולא ראוי להיות ראש ממשלה.

שרון לא עושה דבר וחצי דבר כנגד הטרור. ההיפך, הוא מהלכים שמחזקים ומעודדים את ארגוני הטרור.

לגבי הכלכלה, מי שהציל את המשק הישראלי מהתמוטטות זה נתניהו, ולא שרון.

לדעתי, מדינת צריכה, לשם שינוי, מנהיג ישר ואמין כמו עוזי לנדאו.

אני לא יודע לגבי מנהיג. אבל חזק, זה בטוח כן. נכון, ככל הנראה (למרות שזה לא הוכח) שרון מושחת ולא -ר-א-ו-י- להיות ראש ממשלה.

אבל בוא נסתכל רגע על העובדות... מאז ששרון ראש ממשלה (קצת אחרי שהוא ראש ממשלה אם להיות מדוייק). מספר הפיגועים והנפגעים מהם (כתוצאה מזה) ירד משמעותית. ואם להתבסס על מה שאמרת, זה לא שאירגוני הטרור רוצים פתאום פחות (למרות שבתקופה האחרונה החמאס פצח בהודנה כי זה נכון לו פוליטית, אבל זה לא שהם הצליחו הרבה לפני זה). בשורה התחתונה, בשקט בשקט, בלי לדבר הרבה, שרון משחרר את הרצועה לכוחות הביטחון ועושה את מה שצריך כדי שזה יהיה המצב. תגיד מה שאתה רוצה על כמה שהוא ראוי (ואני אסכים איתך כנראה). אבל לרמוז שהוא מגביר את הטרור (ואני לא מדבר על המוטיבציה) זה ממש לא לעניין לדעתי.

ואגב, אני מסכים לגבי עוזי לנדאו. אבל זה לא קשור לזה שהוא ישר ואמין. אני חושב שיוסי ביילין הוא ישר ואמין, אבל די טמבל ותמים בהשקפותיו (ולא משנה כמה תארים יש לו). ואגב, מנהיגים ישרים ואמינים, לא נוטים להצליח במערכת דמוקרטית (ומן הסתם לא יגיעו לשלטון גם בדיקטטורה).

אז נכון, זה מבאס. אבל מה לעשות... אין מצב שעוזי לנדאו יתחבב על רוב האנשים במדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגישה של פרץ ליתמודד אים העוני ביכלל לא נכונה ותהרוס תכלכלה

לעלות את שכר המינימום זה אומר לעלות מחירים ולצמצם תיצוא

מה שיגרום לרובנו כולל אני ליחיות בתנאים יותר גרועים העשירים יכולים ליברוח לחול בלי בעיה יש מספיק מדינות שיחבקו אותם ביגלל הכסף

מה שאני פוחד זה שביגלל שפרץ מדבר חברתית אנשים יבחרו בו אני גם היתי בוחר בו אים או היה מיתכוון להוריד מיסים במקומות שצריך

כמו הורדה גדולה במיסים של דירות קטנות (כולל בניה חומרים מס קניה וכו)אבל לפי המצב הכלכלי הגרוע של היסתדרות לא הוא ניראה לי האיש המתאים

אני אישית בוחר בירוקים כי אין לי משהו יותר טוב ליבחור בו שינוי איכזבה בגדול :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרו כן לזקן.

עכשיו ברצינות, אני לא רואה את עמיר פרץ בתור ראש ממשלה, ואפילו אם הוא יבחר אתם חושבים שהוא יעשה כל מה שהא מקשקש?

זה שאתה בראש זה מפכח מה לעשות, על זה יעיד אם להביא דוגמא מזמנינו שרון שהשתנה או הפך את עורו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קומוניזם עכשו!

אני רק מפחד שהקומוניזם של פרץ יהייה מושחת כמו הקומוניזם בברית המועצות, ואז באמת נידפק...

אגב, זה על הרסק יש לו שפם יותר ארוך...

ואלה שאין להם מושג מה זה קומוניזם שיסתמו את הפה, וילכו לקרוא קצת קארל מרקס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...