תגידו מה הדרישות המנמליות ומה הממלצות ללינוקס? - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תגידו מה הדרישות המנמליות ומה הממלצות ללינוקס?


ElEmEnt

Recommended Posts

זה בספק? לפי מה שראיתי כמעט כל משתמש שלישי שמתקין לינוקס נתקל בבעיה של אין מודם וחצי מתוכם גם אין להם סאונד, אני אישית התקנתי לינוקס מנדרייק 8.2 בהצלחה (זה לא כל כך קשה) ועם שניים מתוך שלושת הדיסקים אבל העובדה שאין שם לא לא ולא גרפיקה מותירה אותי ללא כל ברירה ולכן אני עדיין משתמש בוינדוס משהו כמו 95% מהזמן :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שיש כאלה שהתקינו ללא קושי אחרת לא היו משתמשים שעובדים על אבל אני רק שואל אין לי אף ברירה אחרת מלבד להחליף את החומרה כדי שתיהיה תואמת ללינוקס (את הסאונד לא הצלחתי לסדר בעזרת SNDCONFIG)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שלא! למעשה רוב הסיכויים שהיא כן נתמכת בלינוקס. מעטות מאוד (יחסית) החומרות שלא פועלות בה, כולם למעט אלו שתוכננו בכוונה לפעול בווינדוז (מדפסות מסויימות או מודמים מסויימים (ווין מודמ'ס או סופט מודמ'ס)וכו') ומכילים עם קוד מקור סגור או ספסיפיקציות חומרה סגורות (או שניהם) ושלא הוציאו להם כאלו ע"י חברותיהם ללינוקס, אך - גם במקרים כאלו רבים המקרים בהם בחורינו החכמים כתבו כאלו, גם במצב קשה זה, בהנדסה הפוכה. אגב, לגבי מדפסות אלו כבר מזמן פתרו את זה.

בקיצור אמור לנו בדיוק בדיוק מה יש לך (אבל בדיוק!, איזה בכ.קול (או בדיוק את היצרן, הדגם ואולי הרוויז'ן), או עם זה על הלוח אז איזה לוח - יצרן ודגם, וכנ"ל לגבי מודם -של מי הצ'יפסט, איזה גירסה (נניח HSF או HCF של רוקוול / קונקסנט) בקיצור כל מה שאתה יודע) ונראה מה אפשר לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...