תוכן mik941 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

mik941

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    56
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי mik941

  1. הבנתי, במחשב נייד הוא עשוי פלסטיק זה אומר חיבור כונן אחסון כוונה משהו כמו דיסק קשיח חיצוני בחיבור TYPE-C או זיכרון נייד בחיבור TYPE-C. תודה על התשובה מהפורטת. תודה!
  2. שלום יש לי מחשב נייד dell vostro 3530. בתמונה מסומן עיגול אדום אני ראיתי יש חיבור קטן שזה ניקרא TYPE-C, מה זה החיבור הזה ? האם זה חיבור של מטען חשמל רק לבד? האם אפשר לחבר דיסק קשיח חיצוני 2TB בחיבור TYPE-C , וזה מתאים. וזה יעבוד? בתודה מראש!
  3. יש לי פלאפון גלאסי S3 אולטרה. זה כבר עברו 4 ימים משהו מוזר ב- WhatsApp אני מנסה לישלוח תמונה ואני רואה לוקח יותר זמן איטי מאוד שליחה תמונה. ובסוף זה עבר תמונה. למישהו גם לו קרה ב- WhatsApp בשליחה תמונה לוקח יותר זמן איטי מאוד ? למה זה ככה שליחה תמונה איטית מאוד ?
  4. יש לי אנטי וירוס Eset Anti Virus בשם תיקייה שלי לדוגמא "תוכנות" שם יש כמה קבצים פריצה של תוכנות. אני פותח אנטי וירוס ניכנס ניכנס "הגדרות" אני רואה מילה "חרגות" אני לא הבנתי. בתמונה איזה מיהם ליבחור "החרגות לביצועים" או "החרגות לאיתור" שלא ימחק לי תיקייה קבצים פריצה שלי ? אני רוצה שאנטי וירוס בזמן סריקה יבחר תיקייה שלי בשם "תוכנות" בתוכו גם קבצים פריצה לא יסיר ולא ימחק אותם. בתודה מראש!
  5. ערב טוב. עשיתי מנוי חשבון חדש באתר עלי אקספרס. זה פעם ראשונה אני באתר עלי אקספרס. אני רוצה ליקנות מוצר מעלי אקספרס. וחקרתי קצת להכיר איך זה עובד עלי אקספרס. לפי הניסיון שלי יש לי חשבון ebay. וקונה מישם הרבה דברים. אבל הם לוקחים תוספת תשלום משלוח זה לא חינם. אני ראיתי מוצר מעלי אקספרס לא תוספת תשלום משלוח זה חינם לישראל. אבל יש בעיה באתר עלי אקספרס ראיתי קופונים הנחות אבל זה קופונים תוספת תשלום. מאיפה מקבלים קופונים הנחות חינם למוצר שלי? אני רוצה לקבל הנחה מחיר מוצר שלי. ובלי תוספת תשלום. בתודה!
  6. תודה רבה! עזרת לי מאוד ושיהיה לך יום מצויין
  7. שלום אני היתחברתי לבזק סיב-אופטי 1GB.במחשב נייח בכבל רשת LAN מקבל מהירות גבוהה ותקינה. אני קניתי מגדיל טווח 3 יחידות הדגם : TP-Link 802.11ac AC2200 Smart Home Mesh System Deco M9 Plus במגדיל טווח חיברתי את כולם. והאינטרנט עובד ותקין. ורואה אתרים מהירים. אבל משהו לא מבין במגדיל טווח. במחשב נייד dell שלי אני מקבל מהירות אינטרנט אלחוטי בבית 245 Mbps וזה מישתנה מהירות מידי פעם 200 Mbps או 280 Mbps נסיתי בדיקה במחשב נייד היתחברות ישירות נתב ראוטר אלחוטי. ואותו דבר מקבל מהירות נמוכה. אגב: במחשב נייד דרייבר כרטיס רשת אלחוטי שלו יש לו 802.11ac תומך במגדיל טווח שלי. למה במחשב נייד שלי זה נמוך מהירות אלחוטי בבית שלי ? במפרט טכני של מגדיל טווח TP-Link רשום: 5 Ghz זה יוצא מהירות אלחוטי 867 Mbps 2.4 Ghz זה יוצא מהירות אלחוטי 400 Mbps למה אני לא מקבל מהירות גבוהה 867 Mbps וגם 400 Mbps ? האם עכשיו אלחוטי מקבל נמוך 200 או 245 או 280 Mbps זה בסדר , זה נורמלי ? בתודה מראש!
×
  • צור חדש...