תוכן Dr.Shawarma - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dr.Shawarma

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    91
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Dr.Shawarma

  1. אני בעליו המרוצה של LG 34GK950F- מסך בעל רזולוציה כזו עם פאנל IPS ו144hz. עלה קנס מכובד. יש גם אבל הפוקנציה לא שווה במיוחד ובעיקר שורפת את העיניים. המסך תומך בFreesync2. המחשב החדש בשביל להריץ עליו משחקים בצורה סבירה כבר בדרך אבל נכון לרגע זה גם דום ברזולוציה נטיבית בין 50 ל70 פריימים לשניה בסטינגז בינוניים זה תענוג, אין יותר חיתוכים בתנועה מהירה, קשה להסביר כמה הכל חלק כולל הממשק המעאפן של וינדוס 10.

     

    יתרונות- סבבה של מסך. חסרונות- רזולוציה גבוהה בשביל המחשב פח הנוכחי. רזולוציה לא סטדנרטית=שטחים ריקים באתרי או שחורים בתוכן 16:9. המסך כל כך גדול שלהגיע לכל השקעים מאחור זה סיפור. ¯\_(ツ)_/¯

  2. המונופול של קוואלקום מעכב את התקדמות יכולות העיבוד בגזרת האנדרואיד וwindows on arm בצורה קשה. אני בספק שאפל איכשהו באמת יותר טובים בעיצוב מעבדים, יותר כמו קוואלקום מרגישים בנוח לקנוס את הצרכנים על ידי מכירה של מעבדים נכים שבהם מודם בא בנפרד אבל מצומד למעבד בשביל לדרוש עוד קצת כסף.

  3. אולי אני סתם אופטימי, אבל לא תהיה עליה משמעותית במחירי החומרה השנה כי אחרת אנשים לא יוכלו לקנות כי מגיפה, מיתון וכו'. או שאני משכנע את עצמי כי אני צריך מחשב חדש ולא בא לי לשלם ביד ורגל בשביל חומרה פחות מוצלחת משל קונסולה בשליש מחיר. 

  4. זה נכון לעכשיו, אבל לא לעוד חצי שנה כשהSSD של הפלייסטישן 5 יגיע ל5.5 ג'יגה לשניה ושל האקס בוקס ל3.5, ובהתחשב בעובדה שמדובר שם בחומרה יעודית, בשביל לעמוד בקצב של הפלייסטישן 5 תצטרך אחד מעט מהיר יותר, כשכאלה שמגיעים בתצורה של PCIE 4.0 עולים הון תועפות, בסביבות ה250 דולר לטרה.

  5. למרות שאני מבין את הטיעון הזה, לא הייתי רוצה למצוא את עצמי משקיע נגיד 3000 שקל על מחשב גיימינג סביר עכשיו ומוצא את עצמי מחליף אותו לגמרי בעוד שנתיים כשמפתחים מתחילים ללמוד למצות את חומרת הקונסולות כראוי וAMD מחליטים שנמאס להם והגיע הזמן להחליף סוקט (אינטל גם ככה מחליפים סוקט כל שבוע וחצי). התחושה הפנימית שלי היא שהימים שמחשב מוחלף כל שלוש שנים נגמרו ולכן כבר עדיף לזרוק עוד כמה מאות שקלים על מעבד ראוי שיחזיק לפחות עוד דור שלם (8 ליבות, ל8 שנים).

     

    בעידן העבודה מהבית שהמחשב הביתי שלי משמש גם לעבודה וגם לשימושים אישיים אני מוצא את עצמי מריץ אלף בו זמנית ושהמעבד והזכרון כבר לא מספיקים אפילו בשביל זה. כל אחד והצרכים שלו (והתקציב שלו). 

  6. עם קונסולות הדור הבא שמגיעות עם מקביל של Ryzen 3700, ו16GB , מעבדי 4 ליבות  לצערי יאבדו את הרלוונטיות שלהם ויאלצו אותי סוף סוף אחרי שמונה (או אולי 9 עד אז) שנים לשדרג. רייזן 3/4900x בNZXT H1 הנה אני בא. 

  7. כל דור הם מציגים דמו מהמם ובסוף אנחנו מקבלים משחק שנראה סטנדרטי. זה מרהיב, אבל משחקים לא באמת יראו ככה. הסביבה בדמו סטטית לגמרי, אין NPCs ואויבים למיניהם. קחו בחשבון שהמשחקים גם יצטרכו לרוץ על הדור הקודם של הקונסולות- הפרו והX שהם כולה מחשב ממוצע בקושי בימינו וקיבלתם שלא זזנו קדימה כל כך הרבה כמו שהדמו מעמיד פנים. לא חושב שאנחנו נמצאים אפילו בדמו של אנריל 3.9 ברמה הגרפית של ימינו. כך או כך, אצטרך לשדרג כי 4 הליבות שלי כבר לא יספיקו לכלום. 

  8. המעבדים האלה טובים לעכשיו, לא לעוד שנה מעכשיו. הבעיה המתקרבת היא דור הקונסולות הבא, שכנראה לא ידחה, ויכתיב את הצורך המינימלי ב8 ליבות בסגנון 3700 ו16 ג'יגה מינימום, וזה יקרה החל מנובמבר. טוב לגיימרים עם תקציב מוגבל? כן, אבל עוד שנה הם יתחילו להרגיש את החסכון מתורגם לחוויה גרועה. 

  9. כל הטלפונים השנה היו יכולים להיות זולים יותר אם קוואלקום לא היתה מכריחה את כולם לקנות את המודם X55 בתור חבילה עם המעבד הראשי. רוב האנשים יעדיפו מכשיר זול יותר מאשר תמיכה בדור חמישי שבקושי קיים עדיין.

  10. זה בעיקר כי לשירותי הסטרימינג המתחרים- וAmazon אין כרגע שום דבר חדש להציע. כן, גם אני הדרדרתי לדיסני בנתיים, אחרי שביטלתי את נטפליקס, אבל שמרתי את כי אני צריך את המשלוחים שלהם בנתיים. המגפה ללא ספק מצויינת לחברות מסויימות- שירותי , משלוחים, מוצרי מחשוב ביתי וכו'.

  11. בעקבות מעבר לעבודה מהבית התדרדרתי משני מסך 1200p אחד ליד השני, למסך אחד מדגם U2412M. זה די מאט אותי עקב חוסר היכולת לעבוד עם כמה במקביל. 

    לכן אני מחפש מסך ultrawide להחליף את הדל המיושן שלי למשהו קצת יותר מודרני. חשובה איכות תמונה בערך באותה רמה, פאנל IPS, יהיה נחמד אם יהיה וצ'ופרים מודרניים למיניהם. 

    אין מגבלת מקום על השולחן. מגבלת התקציב עומדת על 1000 פאונד (אני בבריטניה, מה לעשות), עדיף פחות. 

     

    תודה. 

  12. כן, 5.3Ghz אם במקרה יש לכם בסביבה קצת חנקן נוזלי, ביחוד כשכולנו עובדים מהבית עכשיו, ולמשך 500 מילישניות כדי שתוכלו להגיד שיש לכם ממוצע פריימים גבוה בפריים לשניה מהמתחרים. בהצלחה.

  13. בניגוד לרוב המשחקים השנה, המשחק הזה שווה כל שקל, ורץ פיצוץ על המחשב הנכה שלי- 50+ פריימים לשניה על i5 דור 3 וGTX 1060 6GB בסטינגז של Nightmare ברזולוציה קבועה של 1200p. 

    • תודה! 1
×
  • צור חדש...