תוכן Samnet - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Samnet

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    178
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי Samnet

  1. עוד שאלה. יש משמעות לכרטיס מסך במחשבים ? הכוונה עוןד כרטיס חוץ מהאינטל ? אני רוצה שהתנועה של החלונות תהייה חלקה ומהירה לא יורת מזה. ואולי לחבר מסכים של 45 אינץ קמורים בעתיד, יש לזה משמעות ? המחשב של היוגה תומך שרשור מסכים אני מניח (הכוונה יותר מ1) דרך כבלל THUNDER פשוט ?
  2. אז עדיף את הלנובו מבחינת כמעט כל פרמטר מול הHP ממה שאני רואה ? Lenovo Yoga Pro 7-14IMH9 83E2003LIV מול מחשב נייד עם מסך מגע HP Spectre x360 14 EF2002NJ / 89G (ksp.co.il) מעבד זכרון וגודל מסך יותר רלוונטי ביוגה ?
  3. אני מעדיף לקנות בארץ גם החזר מעמ (גם חול יש אבל זה מורכב וטפסים) וגם אחריות. יש לכם איזה לינק למקום מומלץ ? מה לגבי הDELL XPS ? יש לי פשוט יוגה עם מעבד GEN8 והוא לא ממש מתחבר טוב למסכי DELL עם HUB במסך. מבחינת גודל. 14 אינץ עם 3K נותן תמורה יותר טובה למשל מ15.6 עם FULL HD ? בתור מפתח תוכנה.
  4. אני מפתח תוכנה + מנהל עובדים + מחובר למליון חלונות בו זמנית. צריך מהירות + זיכרון 32 גיגה ומעלה. דיסק מהיר. מחשב מגניב קל משקל עם סוללה ארוכה מאוד. מחשב סקסי שנראה אפל סטייל. לא צריך מסך מגע. חובב HP. רצוי מסך 15.6-14.5 באתי לעבוד. אפילו 2K ומעלה יהיה מעולה ! תקציב גמיש כמה שצריך נוציא. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? ללא מגבלת תקציב 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? תכנות (תוכנות פיתוח), ולפחות 50 טאבים פתוחים RDP ל5 מחשבים. שונא איטי. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב מאוד. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? מסך 14.5 - 15.6 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? ווינדוס 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. כל מקום שעושה משלוחים 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? עכשיו 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? usb-c כח לתחנת עגינה (של המסך) 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) 2 מסכים 27 משורשרים עם USB C THUNDERBULT (כבל אחד שהמסך מטעין את המחשב) 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: איכות הרכבה ורכיבים חשובים, מחשב לשנים רבות שגם ישמש לנסיעות. זמן סוללה חשובמאוד. ssd לפחות חצי טרה. תודה
×
  • צור חדש...