תוכן m53242 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

m53242

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    123
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי m53242

  1. תודה רבה!! עכשיו זה מוסתר ולא רואים עידכון הזה. עשיתי כעצתך ועכשיו זה עובד!! תבורך!!
  2. אני חזרתי. אני עדיין עושה עידכונים חדשים ורק עידכון אחד בעיה שגיאה עידכון kb5034441 - קוד שגיאה 0x80070643 זה לא עובר כלום. הוא כבר מהתחלה התקין את העידכון הזה. אפילו אני רואה רשימה עידכונים אין אפשרות להסיר את העידכון הזה. חכיתי למיקרוסופט וכלום אין תשובה לבעיה עידכון הזה. עבר הרבה זמן. איך פותרים את הבעיה הזה ? בתודה מראש!
  3. אני אמתין שמיקרוסופט יוציאו תיקון עידכון הבעיה הזה. תודה רבה לעוזרים. שבת שלום
  4. שלום מצורף תמונות שגיאה עידכון.... נסיתי חיפוש בגוגל בכל העולם אף אחד מיהם מצאתי אתר מדריך תיקון וגם זה לא עזר. הוראות מדריך... לא עזר הוראות מדריך ליפתור תיקון עידכון. מישהו יודע ליפתור את העידכון הזה ? אני משתמש בחלונות 10 פרו, שפה עברית. עשיתי עידכונים אבטחה מלאים ורק עידכון זה אחרון מקבל שגיאה. בתודה מראש!
  5. אויי ואווי במחשב נייח קרס לי win10 לא עולה עושה ריסט מידי פעם מתקן שגיאות. בגלל שהיה לי הפסקה חשמל כמה פעמיים. בדקתי דיסק קשיח הוא תקין אין שגיאות. גם בדקתי זיכרון תקין אין שגיאות. יש לי כמה אתרים ואני לא זוכר בעל פה סיסמאות ששמורות באתרים שלי. אני עשיתי גיבויי חומר חשוב. ועוד לא היתקנתי מחדש win 10. לפני התקנה מחדש. אני רוצה לימצוא בתיקייה קובץ לעתיק סיסמאות שמורות בדפדפן גוגל כרום. מאיפה זה נימצא תיקייה קבצים שמור סיסמאות בדפדפן גוגל כרום ? אני רוצה להתקין מחדש win 10 ובסוף אני מחזיר קובץ סיסמאות בדפדפן גוגל כרום. ואז אני יכול להמשיך כרגיל בדפדפן גוגל כרום עם סיסמאות שמורות. ואם אפשר גם אותו דבר איפה נימצא תיקייה קבצים שמור סיסמאות בדפדפן Microsoft Edge ? בתודה מראש!
  6. עשיתי שני גיבוי עותק. תודה רבה שוב ידידי.
  7. הבנתי. אני אנקוט באמצעי זהירות. אם אני אראה כמה תוכנות בדיקות דיסק קשיח ומגלה אחד מיהם מגלה שזה דיסק קשיח לא תקין אני מיד לוקח לחנות מעבדה מחשבים שיחליפו לי דיסק קשיח. תודה רבה על תשובתך מאוד עזרת לי!
  8. שאלה הפוכה: אני נסה להבין. מה קורה במחשב נייד בדיקה חומרה diagnostic אין שגיאה דיסק קשיח. ובודק תוכנה Hard Disk Sentinel Pro 6.01 מגלה שגיאות קריטי שעומד למות. איך תסביר הזה ? ניסים וניפלאות מחשבים.
  9. איי שכחתי לצלם תמונות. המחשב נייד באחריות. לפני שבוע יום שישי בבוקר שלחתי למעבדה חנות מחשבים אמרתי להם שהדיסק קשיח לא תקין. היום היתקשרתי למעבדה חנות מחשבים לישאול אותם אם המחשב נייד מוכן ? הם אמרו לי שראו דיסק קשיח לא תקין. ויחליפו לי דיסק קשיח באחריות. שאלתי איך בדקתם דיסק קשיח ? אמרו לי בדיוק אותו דבר שאני עושה דרך בדיקה תוכנה diagnostic מחר אני אקבל מחשב נייד מוכן. שאלה אליך : כמו שסיפרתי לכם בהתחלה אני הישתמשתי בתוכנה Hard Disk Sentinel Pro 6.01 אתה מכיר תוכנה Hard Disk Sentinel Pro האם היא טובה ואמינה ? יש לך ניסיון בתוכנה Hard Disk Sentinel Pro ?
  10. תודה על התשובות. בסוף לא קונה דיסק קשיח חיצוני 2TB. אני קניתי נוסף דיסק קשיח פנימי (מכני) 4TB למחשב נייח שלי.
  11. לפני שנה קניתי מחשב נייד בדגם Dell Vostro 3510 יש בפנים דיסק קשיח SSD M.2 - 256GB אני פותח תוכנה בדיקה דיסק קשיח ניקרא Hard Disk Sentinel Pro 6.01 ומראה לי דיסק קשיח תקין אין שגיאות ואין תקלות קריטיות. אני מפעיל מחשב נייד ולוחץ מקש F12 ניפתח תפריט. אני בוחר חומרה diagnostic המחשב נייד מתחיל ליבדוק חומרה ודקה וחצי פתאום ציפצף ויש הודעה חלון שאומר לי דיסק קשיח לא תקין. אני לא מבין למה התוכנה Hard Disk Sentinel Pro 6.01 לא אומרת לי תקלה דיסק קשיח. האם היא טובה מאוד ואמינה? אגב: נסיתי הרבה פעמיים במחשבים אחרים דרך תוכנה Hard Disk Sentinel Pro 6.01 וזה גילה לפעמיים תקלות וגם אין תקלות. מה דעתכם ? בתודה מראש!
  12. יש לי בעיה לדעת דיסק קשיח חיצוני 2TB איך אדע שבפנים דיסק קשיח 2TB שזה חיבור SATA ? פעם בעבר קניתי דיסק קשיח חיצוני 1TB וגביתי גיבוי חומר. ופתאום דיסק קשיח חיצוני 1TB הפסיק לזהות אותו במחשב נייח וגם בדקתי מחשב אחר ועדיין לא עובד. אני פירקתי דיסק קשיח חיצוני קופסא שלו. וליראות דיסק קשיח פנימי. ומגלה אין חיבור SATA יש רק חיבור TYPE-C קבוע. מבינים ? זה חשוב לי שיהיה חיבור SATA דיסק קשיח פנימי. בתודה מראש!
  13. הבנתי... זה לא טוב אצל גוגל. לא משהו טוב זה עושה רע מאוד. בגוגל אין טלפון אין תמיכה טלפון בארץ. אם אני אעשה מנויי זה יקרה לי סתם תקוע מנויי תשלום ובלגל לחפש אחריהם. לצערי אני נישאר נפח 15GB. גוגל מפסידים לקוחות חשובים והם מפסידים לאנשים. בגלל אין טלפון גוגל. אחכה עוד כמה שנים גוגל יגיע לארץ שיהיה להם טלפון שירות לקוחות וגם טלפון תמיכה טכנית. ואם זה הרבה שנים לא יגיע גוגל לארץ. אז גוגל לא שווה כלום. זה גרוע... אני לא מעוניין לעבור להגדיל תיבה דואר נפח גדול יותר. תודה מראש ויום טוב,
  14. הבנתי. תודה רבה. מודה לכם על העזרה ומאחל לכם חג שמח מועדים לשמחה. סוכות שמח.
  15. הבנתי. קודם כל תודה רבה על המענה. אם אני לבד רוצה ב- Gmail שלי להגדיל תיבה 100 גיגה או אם קיים יש יותר גדול נפח. מאיפה עושים מנוי תשלום להגדיל נפח ? בדקתי אין באתר גוגל או Gmail טלפון שלהם שירות לקוחות או תמיכה טכנית. אין מי לדבר איתם. זה מוזר. ואם אחרי שנה ניגמר, איך מפסיקים את המנוי נפח גדול ולחזור ל- Gmail רגיל נפח 15GB שלי ? תודה
  16. יש לי מייל שלי ב-google. רציתי לדעת יש עוד גוגל תמונות וגם גוגל דרייבר ויש עוד כמה דברים ב- google. האם כל גוגל תמונות וגוגל דרייבר ועוד כמה דברים יושבים בתוך מייל שלי וגורמים לי הגדלה נפח הגודל תיבות מייל שלי . ובסוף ניגמר לי גודל נפח פנוי בתיבה מייל שלי. האם זה נכון? אני יודע המייל גוגל שלי יש לי תיבה נפח בגודל מקסימום 15GB. איך מפרידים בניפרד גוגל תמונות וגם גוגל דרייבר ועוד כמה דברים בגוגל ? אני לא רוצה שכולם ביחד יהיה באותו רק המייל שלי. בגלל שזה תופס הרבה מקום בתיבה המייל שלי. בתודה מראש!
  17. תעשה בדיקה. אני חושב תיבדוק אם יש שגיאות בזיכרון וגם תיבדוק דיסק קשיח אולי יש שגיאות. איזה דיסק קשיח יש לך SSD או SSD M.2, מהגודל דיסק קשיח ? תעדכן אותנו אם עבר הכל בדיקות.
  18. יש מישהו מבין יכול לעזור לי בבקשה !!!
  19. שלום לך IAbyss131 האם מצאת חנות או טכנאי מחשבים באיזור טבריה וסביבה שלך ? אח שלי רוצה לתקן מחשב נייח שלו. אתה יכול לתת לי מספר טלפון ושם חנות או טכנאי ? אני רוצה ללכת אליו לתיקון מחשב ? תודה!
  20. אני לא הייתי בבית. סליחה טעות שלי בקשר למעבד לא כתבתי נכון. תיקון המעבד שלי הוא i7-6700 ל- regev80k, תודה על התשובה המהירה. המון תודה מהלב שיהיה לך יום ניפלא.
  21. שלום לכם. רציתי לדעת בבקשה, יש לי מחשב נייח מעבד I7-6400 +לוח אם ASUS - MAXIMUS VIII HERO Z170 קניתי מחשב נייח בשנת 2017. ויש לי ספק כח 850W האם כרטיס מסך שאקנה ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti OC Edition 12GB GDDR6X יתאים לספק כח שלי או ליקנות ספק כח חזק 1000W ? בתודה מראש!
  22. בחלונות 11 פרו, שפה עברית. יש תוכנה ניקרא Microsoft OneDrive. נסיתי להסיר אותו לגמרי. וזה ניעלם. אני לא מעוניין בזה. אני פתחתי חשבון שם משתמש חדש בשביל אחי. אני בדקתי בלוח הבקרה-->תוכניות-->תוכניות ותכונות. ופתאום שוב אני רואה תוכנה Microsoft OneDrive. ניראה שזה בכלל לא הסיר אותו לגמרי. איך מסירים תוכנה Microsoft OneDrive לגמרי, שלא יהיה קיים בחלונות 11? וגם לא רוצה שיחזור לבד אוטומטי תוכנה Microsoft OneDrive יתקין לבד. בתודה מראש!
×
  • צור חדש...