תוכן RnG - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

RnG

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    8536
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי RnG

  1. אני התייחסתי להגדרה המוסרית של המילה עבריין, ולא מה שהמדינה קובעת. אם אתה ממש רוצה להיכנס לקטנות, אז כל אחד מאיתנו פה עבריי בלי קשר לביטקוין.

    ברור שהכוונה היא לא להעלים מס, אלא לעובדה שעצם היותו דיגיטלי המטבע הוא בעל פוטנציאל מיסוי נמוך. היום עצם זה שאני מחזיק שקלים אני משלם עליהם כסף - המדינה מחליטה כמה הכסף שלי שווה לפי פעולות שהיא עושה (הודרת או העלאת הערך של המטבע), אבל מטבע דיגיטלי מושפע מהאנשים שמחזיקים בו, כך שאם כל העולם היה עובר למטבע דיגיטלי, התנודתיות שלו הייתה מאוד נמוכה והערך היה נשאר יציב. מעבר לזה, שום ממשלה לא יכולה להחליט שבחודש הבא היא מורידה את הערך של המטבע כדי להטיב עם יצרנים כאלה ואחרים.

    עוד דוגמה: כדי לקבל משכורת אני צריך להחזיק חשבון בנק, ועליו אני משלם הרבה מאוד עמלות. עם מטבע דיגיטלי ניתן יהיה לדלג על הבנקים ולשלוח את הכסף ישירות לארנק. את המיסים למדינה משלמים כרגיל (ביטוח לאומי וכו').

    מפחדים מגניבה? לגבות את הארנק זה הרבה יותר פשוט מלאחסן כסף פיזי בבית. זה גם יותר בטוח אם עושים את זה נכון. יותר מזה, כמה בנקים קרסו בשנים האחרונות? אם הכסף הזה היה דיגיטלי ושמור בארנקים מגובים, אנשים היו מפסידים פחות כסף, או לא מפסידים בכלל.

    גם כדי לשלוח למישהו כסף אני לא צריך לעבור דרך הבנק או דרך חברה (פרטית או ממשלתית) שגם לוקחת עמלות וגם נותנת לי ערך נמוך יותר עבור הכסף. אני פשוט שולח את זה לארנק שלו.

  2. חברים העדכון האחרון של המשחק גרם להרבה בעיות טכניות, שחלקן לא נפתרו עד עכשיו. אנו נאלצים לדחות את הטורניר למועד אחר, ומנהלי השרת ימסרו את הפרטים המלאים בעוד כמה דקות.

    הודעה מסודרת לכולם תצא באימייל.

  3. חברים זאת רשימת השחקנים שנבחרו:

    מיכאל ח.

    תומר ר.

    רומן ס.

    Tal K.

    דניאל

    טובי ל.

    יגאל ק.

    נועם י.

    עמר א.

    סאלי ת.

    יגל ב.

    אדר ג.

    מתן ד.

    Gavriel P.

    עידו ב.

    נדיר כ.

    דניאל ל.

    עדן ל.

    מקסים ר.

    דרור כ.

    מתן פ.

    איתי מ.

    נזר א.

    בני פ.

    עדי ס.

    יניב ש.

    ניל א.

    נועם ס.

    ערן ס.

    זיו ס.

    רן פ.

    יבגני ל.

    אם לא קיבלתם אימייל ואתם ברשימה, אנא שלחו בדחיפות אימייל ל-bf@hwzone.co.il עם שם המשתמש שלכם במשחק.

×
  • צור חדש...