תוכן idofr - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

idofr

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1046
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי idofr

  1. אם אתה כבר קונה אז יש דגם יותר חדש למצלמה והוא ה600D אבל מצד שני כמו שאמרו יש לך את הניקון D5100 שעולה (בקצת אבל עדיין עולה) על ה550 וה600 ברוב הנושאים הקשורים לסטילס. היתרון המשמעותי של הקאנון הוא בצילום , אם זה חשוב לך תשאר עם הקאנון.

    תתחדש :)

  2. עשיתי "search" למילה terror בידיעה באתר CNN. המילה שמופיעה בידיעה בכל המשפטים לא מוצגת בגרשיים, לעומת זאת, בכל הידיעות על פיגועים בישראל, המילה terror attack מופיעה בגרשיים/לדבריהם של כוחות הביטחון בלה בלה.

    נו מה אתה רוצה להגיד? שCNN עוכרי ישראל? לא חדש גם הBBC

  3. וואלה הגעת לזה בעצמך? זה לא בדיוק בגלל שואת היהודים, אלא יותר בגלל הנזקים ממלחמת העולם השניה שפתחו את אירופה להגירה המונית של כוח אדם זול שנשאר שמה. מה שהתחיל בטורקים ואלג'ירים נגמר בעירקים ופלסתינים... וד"א האוכלוסיה המוסלמית באירופה ממש אבל ממש לא נהנת ממטריית הגנה, החקיקה האירופאית נגד האיסלם בשנים האחרונות בין אם זה חוק הבורקה בצרפת, או החוקים שאוסרים בניית "מסגדים" בשוויץ או החוקים נגד שחיטה בהולנד(שגם פוגעים ביהודים כיוון שהם מונעים שחיטה כשרה) מראה שפשוט נמאס להם מהמטרד התרבותי הזה, לפחות לאיסלנד ופינלד הם עדיין לא הגיעו, אבל מצד שני שמה פשוט יזרקו אותם מכל המדרגות, הפינים פסיכים, והאיסלנדים פשוט לא סובלים כפיה דתית מכל סוג שהוא, ערפו לבישוף הראשון שלהם את הראש יערפו גם למופטי...

    מקווה מאוד שאתה צודק, התופעה הזאת בלא מעט שנים האחרונות רק מתרחבת תחת עצימת עיניים של האירופאים

  4. אהבתי את התגובה הזאת במעריב:

    הכל בגלל הכיבוש הנורבגי של אדמה מוסלמית בדרום נורבגיה

    ימני אתאיסט, 22/07/11 22:59

    כל השטח מאוסלו ודרומה שיך למוסלמים. הכיבוש הנורבגי שלוקח מהמוסלמים את אדמותיהם בדרום המדינה הוא לא חוקי. מדובר בלוחמי חופש אמיצים שסובלים באופן יומיומי מפשעי המלחמה הנוראים שמבצעים כנגדם הנורבגים הפאשיסטים והאימפריאליסטים.

    יש לקרוא להחרמה בינלאומית נרחבת של נורבגיה עד אשר לא תשוחרר דרום המדינה ותוחזר לבעליה החוקיים הלא הם המוסלמים, כולל זכות שיבה למוסלמים שחיים מחוץ למדינה. אוסלו היא בירתם של שני העמים -מערב אוסלו לנורבגים ומזרח אוסלו למוסלמים. עד שלא תשוחרר דרום נורבגיה ויופסקו פשעי המלחמה החמורים שנעשים בשם הכיבוש הנורבגי יש לתמוך בכל דרך אפשרית בלוחמי החופש האמיצים.

    אכן תגובה איכותית, הבעיה היא שעכשיו הנורווגים יחשבו "טוב זה הגיע לנו בכלל הנוכחות הצבאית באפגניסטן ולוב". קיצור, שום טוב לא יצא מזה. חבל שאנשים סתם מתים. ונכון שקצת יותר ימניות אנטי מוסלמית באירופה תעשה לנו רק טוב בהתחלה אבל מהר מאוד אותם שונאי מוסלמים יתחילו לשנוא גם יהודים. הפתרון לא יהיה במתקפות טרור אלא במתקפות הסברה, לא כמו הקצין האידיוט ההוא השבוע שדרך על ערבי (בטח שלא מסכן אבל גם לא חמוש) שכולה בא אליו בצורה לא הכי סימפטית.

  5. ניראה ממש כמו מערכת רצינית שיכולה לתת פייט רציני למתחרות + תשמור על הרצון של להיות ייחודית - באמת חבל שהם מוותרים על זה, אבל מי יודע אולי אם המכירות והביקורות יהיו רציניות הם ישנו אידיאולוגיה

  6. אני יכול להבטיח לך שאם הוא שרד את הצבא (ואני מקוה שהוא עשה צבא), שם אחוז המתאבדים גבוה מאוד, אז אין לו מה לדאוג

    ואם הוא ממש רוצה להתגרות במזל הוא יכול לעבור לנורווגיה אח"כ, שם זה באמת טירוף

    בכל מיקרה תודה רבה על התשובה, כל תשובה עוזרת :)

×
  • צור חדש...