תוכן momi2004 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

momi2004

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1128
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי momi2004

  1. אני לא יודע למה כולם מעלים פה השערות וניחושים. האם פותח השרשור יכול לומר לאן הוא מסר את המקלדת ומה התשובה הרשמית שנתנה לו? האם הוא ניסה לדבר עם היבואן ישירות?

    מקלדת שהאותיות שלה מתקלפות אחרי זמן קצר, זה צריך בהחלט לפול בתנאי האחריות מכיוון שהמקלדת הופכת לבלתי שמישה. אם היבואן לא מוכן להחליף הוא צריך להוכיח שנעשה פה משהו שהוא השימוש הרגיל במקלדת.

  2. כמה דברים שרציתי להוסיף.

    1. ויסוצקי היא חברה ישראלית בסך הכל, זה אומר שהכסף שלך מייצר מקומות עבודה בארץ. גם על זה צריך לחשוב לפעמים.

    2. המתחרה שלה זה ליפטון שאני למשל לא מוכן לקנות בגלל שהיא שייכת ליונילבר שעושה ניסויים בבעלי חיים.

    3. יש חנות תה מקסימה ולא יקרה בדיזנגוף ושווה לבדוק מה יש להם למי שאוהב

    http://www.palaisdesthes.co.il/

    4. למי שממש אוהב תה איכותי, אפשר להשיג בארץ את התה הגרמני של althaus הם עושים משלוחים לכל הארץ וגם אפשר לאסוף מנקודת איסוף בתל אביב:

    http://www.neni.co.il/htmls/%D7%AA%D7%94_%D7%90%D7%9C%D7%98%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A1_%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA.aspx?c0=14272&bsp=13440

  3. לא הייתי ממהר לקנות דיסקים קשיחים חיצוניים לגיבוי באיביי. אני מתייחס לדיסקים קשיחים כמו משהו מתכלה. השאלה היחידה אם זה מתכלה בזמן האחריות או לא בזמן האחריות. אם הדיסק שלך נדפק אחרי שנה אתה תעדיף את האחריות כאן שתאפשר לך לקבל דיסק חדש במקום, במקום לחכות למוכרים מחו"ל ולשלם מיסים עוד פעם על מוצר חדש.

  4. לדעתי אתה סתם מסתבך וסתם מסבכים אותך פה. תקנה כונן חיצוני USB2, תחבר אותו. הפעם הראשונה תיקח זמן, אבל אחר כך הגיבוי ירוץ בדקות. חבל להשאר בלי גיבוי, וחבל להתעסק עם זה במחירים של היום יותר מדי.

    יש פתרון אחר שהוא גיבוי ברשת לדעתי יש את זה בדיסקים קשיחים מתקדמים יותר. הכונן החיצוני מגיע עם יציאת LAN. ככה גם אפשר לשמור אותו מדי פעם במקום אחר, וגם אפשר לגבות משני המחשבים ביחד כשהוא מחובר.

  5. יש חנויות בארץ שכן נותנות את השרות של לתת להן את המכשיר והן מעבירות אותו ליבואן, כמובן שזה אומר שאתה צריך לקחת בחשבון עוד כמה ימים עד שהחנות מעבירה את המוצר ליבואן ובחזרה. בגלל שאנחנו בישראל ולכל מקום אפשר להגיע בשעה שעתיים אז הרבה אנשים גם ככה מעדיפים לנסוע ישירות ליבואן.

    יבואנים לא יפתחו חנויות כי הם לא מעוניינים להתעסק עם לקוחות פרטיים. זאת בעיה, אבל זה מה שיש.

  6. לפותח השרשור אני מציע לך את הרעיון הבא:

    1. החנות קבעה שהכרטיס דפוק גם? תוציא ממנה אישור בכתב.

    2. שלח מכתב בדואר רשום בלבד לחברת CDLOG לידי מנכ"ל. כותרת המכתב "התראה אחרונה לפני נקיטת הליכים משפטיים".

    המכתב צריך להיות קצר מאוד וענייני מאוד (הפוסט שרשמת כאן בהתחלה הוא ארוך). תציין את הדברים העיקריים: 1. קניתי כרטיס בתאריך כך וכך, 2. הכרטיס לא עבד כמצופה וגם בחנות לא עבד. 3. הכרטיס נשלח אליכם וסירבתם להחליפו. 4. אבקש להחליף את הכרטיס. 5. תכתוב שאתה נותן להם אפשרות להגיב תוך 10 ימים מיום קבלת המכתב (זה הזמן המקובל בבתי משפט גם).

    3. אם ענו אחלה = תבדוק אם אתה מרוצה.

    4. אם לא ענו קח את המכתב התראה, קח את המכתב מהמעבדה ותכתוב כתב תביעה זה יותר פשוט ממה שאתה חושב. תתבע על סכום הכרטיס + נניח 200-300 שקל על הוצאות. אל תהיה חמדן. משם תמשיך לבית המשפט לתביעות קטנות באזור מגוריך. שלם 50 ש' אגרה, וזהו. מהרגע הזה אין לך מה לדבר איתם יותר לא בטלפון ולא בעל פה. הכל בכתב. אתה תגיע לבית משפט ואם מה שאתה מספר כאן נכון אתה תזכה. זה הכל.

    נכון שזה מעצבן ואתה תצטרך כרטיס חדש אבל זה פה בישראל שרות לקוחות רק דרך מכתבים. צריך להבין את זה לפני שקונים משהו. ממוקד טלפוני או מעבדה אתה לא תקבל כלום.

  7. לא ראיתי מבצעים על אביזרים ל PS3, בטוח לא על ה DS3 וה MOVE. לא מבין למה כי על הבקרים של MS ונינטנדו כן יש .

    על המשחקים יש 1+1 אבל המבחר לא מדהים, חזרתי עכשיו עם GOD OF WAR 3 ו HEAVY RAIN, עלה 400 שקל (ב PCGAMES אפשר לקנות בלי ב 370 שקל לא כולל משלוח, עם משלוח יוצא בערך אותו דבר).

    בטוח זה בגלל שישפאר היבואנים של לא מוכנים להוריד שקל מהמחירים שלהם.[br]פורסם בתאריך: 26.11.2010 בשעה 14:12:23


    אני שוקל לקנות את ה-Xstreamer SideWinder מ- KSP.

    למישהו יש ניסיון איתו?

    יהיה נוח להורים שלי לתפעל אותו?

    כדאי לקנות לו גם הארדיסק, לא?

    האקסטרימר עובד ממש טוב . יש אותו לכמה חברים שלי (אני לא צריך יש לי מחשב שמחובר לטלוויזיה) אבל הוא נוח מאוד, בעברית ואפילו ההורים שלהם מפעילים אותו. הוא ממש פשוט לשימוש

  8. אני פשוט המום מרמת הדיון כאן. מנהלים הרעיון של פותח השרשור היה שימושי מאוד להרבה אנשים, או שהשרשור יחזור לדיון המקורי שלו או שפשוט עדיף לנעול ולפתוח חדש.

    תגידו, מישהו מכריח אותכם לקנות משהו בכלל איפשהוא? רק תלונות יש לאנשים! לא ייאמן, על שעוד לא התחיל, עם מוצרים שהם לא יודעים מה הם, והם כבר מתווכחים על השירות והמחירים אחרי הקניה. לא ייאמן!!!

  9. שקר.

    הדבר המשותף היחיד הוא אחוז התקלות הטכניות עם הרכיבים, שנובע מהיצרנים ולא מהמוכרים. איחורים באספקה, בעיות במימוש אחריות, מכירת חלקים לא מתאימים \ לא הגיוניים בהתחשב בבקשת הלקוח (כמו 220GT ל"מחשב משחקים"), מכירת חלק אחד אבל הכנסה למחשב של חלק אחר (יצרנים שונים של אותו הדבר או אפילו דגמים שונים במקצת) עקב בעיות מלאי וזאת מבלי לקבל את אישור הלקוח, תקלות שלא מטופלות כראוי במעבדה - כל אלה דברים שתלויים בחנות עצמה ולא בהכרח זהים בין חנות לחנות.

    לכתוב מילים באותיות גדולות לא הופך אותן לנכונות - להפך.

    כמו שאמרתי לכל חנות יש אחוז תקלות מסויים, לדעתי לאייבורי ו KSP אין אחוז תקלות גבוה יותר מלחנויות אחרות. יש להם פשוט יותר לקוחות. אם יש לך נתונים שמצביעים אחרת אשמח לשמוע.

  10. FALSE

    צריך לקחת בחשבון את סוג התלונות. אם אלו היו תלונות על חלקים מתקלקלים בלבד, היית צודק. אבל הבעיה היא שיש כ"כ הרבה דיווחים על בעיות בשירות הלקוחות, התחמקות מאחריות, שקרים ועבודה בעיניים, ודברים כאלו פשוט לא קורים במקומות אחרים.

    לכל חברת מחשבים יש 10% תלונות מהמכירות שלה. 2% זה על חלקים שמתקלקלים, 2% על ביות בשירות, 2% על שקרים וכו'. אם תכפיל עכשיו במספר הלקוחות שיש לאייבורי לעומת מספר הלקוחות שיש לפנדה למשל תגלה בדיוק כמה תלונות כאלה אתה תשמע עליהן. גם לפנדה יש שירות דפוק כמו שראינו בכתבה שפורסמה פה לא מזמן. אז עליהם שומעים פעם בחודש.

    למה אתה קורא על הוט או סלקום כל שבוע בעיתונים? כי לסלקום יש 2 מיליון לקוחות, ולהוט משהו כמו 900 אלף. עם מספרים כאלה תמיד יש מתלוננים. השאלה כמה תלונות יש להם באחוזים, לא במספרים.

    וואו, כמה דמגוגיה במשפט של חמש מילים.

    בכל אופן, ההוכחה הכתובה היחידה שניתן למצוא כיום למכירת ציוד Refurbished ברשתות המחשבים הגדולות היא הסיפור המסריח עם KSP וDell.

    Dell לא ידעו שהניידים המחודשים שלהם נמכרים כחדשים ברשת, וכשנודע להם-תבעו את KSP, ומאז כבר לא ניתן יותר להשיג ניידים שלDELL ברשת KSP.

    מעבר לסיפור הזה, כל מה שאנשים מספרים על שתי הרשתות ומכירת ציוד משומש\Refurbished כחדש הוא בגדר ספקולציות...

    הסיפור לא היה על מחשבים מחודשים בכלל, אלא שמדובר במחשבים מיבוא עקיף ללא אחריות של בארץ. לא רק שזה נגמר במודעות התנצלות של בעיתונים, אתה יכול היום לקנות ב KSP מחשב עם אחריות של היבואן המקומי בלי שום בעיה. גם יגידו לך שהאחריות היא שלהם והמחשב הוא חדש לחלוטין. דרך אגב הייתה שם סאגה משפטית מאחורי הקלעים שאי אפשר לפרט פה בפורום, אבל שתדעו לכם שהתוצאה הסופית היא שאתם יכולים להשיג היום מחשב דל מקורי עם אחריות, במחירים זולים ביותר.

    אני קונה מהם מחשבים להרבה אנשים כבר כמה שנים טובות והיו לי אפס תקלות איתם. המספר הוא 0.

  11. אם אתה רוצה הכי זול לך לאייבורי ו KSP. הם הכי זולים. לגבי מאפיינים אחרים כמו שירות, חווית קנייה וכו' הדעות בפורום כמו שאתה רואה חלוקות. אני דרך אגב קניתי מהם לא מעט מחשבים והיו לי אפס בעיות איתם. צריך לזכור שהם מוכרים הכי הרבה מחשבים בארץ ובאופן טבעי כמספר הלקוחות, כך % המתלוננים. בכל מקרה, בעניין המחירים אני בספק אם תמצא זולים יותר. הם די משתדלים לתת את ההצעות הכי זולות.

  12. רק בשביל להבהיר בצורה פשוטה: אין מכס על חלקי מחשב. כן יש מע"מ 16.5% + עמלות של עמילות מכס שזה התהליך של שחרור החבילה מהמכס. את העמלות שחרור משלמים בכל מקרה, את המע"מ והמכס משלמים רק אם עלו על החבילה שלכם.

    בכל מקרה, משלוחים לארץ זה תמיד יקר מדי. עדיף שמישהו יביא לכם את זה מוברח בתחתונים.... ;D

  13. לא נתקלתי אף פעם במעבדה שטורחת לקנות חלקים ישנים. תמיד נשארים להם חלקי מחשבים משדרוגים או כל מיני קלקולים כאלה ואחרים. במעבדה שיש לה גם חנות יעדיפו תמיד שתקנה משהו יותר חדש בטוח ירוויחו על זה יותר. אני אומר שים ב YAD2 ותראה מה קורה.

  14. מתחיל להמאס פה מהתגובות של אנשים, "באיביי יותר זול" או "ב DX יותר זול". אנשים זה שוק חופשי אף אחד לא מכריח אתכם לקנות את זה. אם אתם חושבים שהיבואן גנב/רמאי/שקרן/עושק אל תקנו. התגובות האלה פשוט מפגרות, מצטער על המילה. אם אתם חושבים שאתם יכולים להרים עסק בצורה יותר טובה אז תפתחו עסק.

    אנשים פה מסתכלים על מחיר באיביי של מוצר שיכול להיות מהמפעל זיופים הכי סיני ומשווים אותו למוצר מקורי בחנות בקניון רמת אביב. תנסו להביא את המוצרים לישראל ונראה אתכם. תקבלו יצרנים שמכריחים אתכם לקנות ביורו, תקבלו מכסים ומיסים. נראה אתכם מתמודדים עם אגרות נמל או עם קונטיינר שנתקע. אחרי זה תשלמו שכירות, מיסים בישראל כמו ביטוח לאומי ומע"מ ותחזיקו עסק ואז תנסו למכור במחיר של איביי.

    אם יש לכם תגובה עניינית תגיבו, אם לא זה פשוט תת רמה.

  15. לפותח השרשור, אני לא יודע בן כמה אתה, אבל לדעתי יום אחד אתה תצטער על זה שמכרת את התפילין של סבא שלך. לא משנה במה אתה מאמין או לא מאמין אבל אם אהבת אותו והוא אהב את התפילין שלו, אני מציע לך לשמור אותם. לך תדע, יום אחד יהיה לך ילד שכן יאמין באלוהים ולקבל את התפילין של סבא רבא שלו שעברו חויות רבות יהיו משהו מאוד מרגש עבורו. וכן, יכול להיות שהילד שלך יאמין יותר ממך גם אם תחנך אותו אחרת. קורה.

    אם אתה בכל זאת מתעקש למכור, ושוב אני חושב שאתה תצטער על זה, אני מציע לך לחפש כמה חנויות תשמישי קדושה בעיר שלך וללכת להרואת להם את זה. הם בטוח יוכלו לדעת אם מדובר במשהו שווה הרבה כסף.

    שוב, אני מכבד את זה שאתה לא מאמין, או לא רוצה להזכר במתים, אבל זה לא משהו שתופס לך את כל הבית אז לדעתי חבל.

  16. אם אתה לא יודע שמדובר במשהו מיוחד, עתיק לא תצליח למכור אותן. בנאדם דתי לא יקנה ממך תפילין כי גם ככה צריך לבדוק את המגילות בפנים. הוא יעדיף לקנות חדש ממקום מוסמך.

    בכל מקרה תפילין חדשים עולים משהו כמו 300-1000 שקל תלוי בסוג העבודה (מכונה, יד), סוג העור, ועוד כל מיני אלמנטים. לדעתי שווה ללכת לחנות ולבדוק בכמה אפשר למכור אותן. אם מדובר בתפילין של בתי מלאכה כמו תפילין בית אל, המחיר יכול להמריא ל 5000 שקל בקלות.

  17. הבנאדם רצה עם חריטה. מה תחרטו על מצפן ב 1.5 מ DX? נקנה בהונג קונג?

    מציע לך לקנות לחנויות מתנות בדרך כלל יש כאלה בקניונים. במיוחד מתנות לגבר. לא בטוח שיהיה אפשר לחרוט על המצפן בכזאת קלות, השטח די בעייתי.

×
  • צור חדש...