תוכן michmich99 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

michmich99

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    101
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי michmich99

  1. היי, יש לי כמה שאלות אני בדיוק חושב לרכוש מחשב נוסף לעבודה משרדית בלבד Uהייתי רוצה שהמחשב יעבוד מהר מאוד ללא שום בעיה. אני לא יודע אם עדיף לי ללכת על מחשב שולחני או ALL IN ONE (בכדי לחסוך מקום, אבל לא קריטי). האם המחירים של ה-AIO יקרים יותר ממחשבים שולחניים? (אני מעריך שכן אבל רק כדי לוודא) האם באותו מחיר שארכוש את ה-AIO אקבל מחשב שולחני חזק יותר? אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם מפרט גם למחשב שולחני מומלץ וגם למחשב נייח (זהים מבחינת יכולות) כך שלבסוף אוכל להחליט מה יתאים. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 2500 (אם זה לא מספיק אני מעדיף לשלם יותר כדי שהמחשב יעבוד מהר יותר) כן. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? אופיס, כרום, ווינדוס 10 ותמיכה גם ל-11. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) במידה ומומלץ לי לרכוש NVME אני מעדיף לרכוש דרך Amazon בגלל המחיר. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? מאוד חשוב. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא. גם אין צורך באורות. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? מיידי 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? OC - לא. הייתי מעדיף שיהיה USB TYPE C. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) - 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: אין. תודה מראש לכל העוזרים. 3>
  2. תודה רבה על המענה יותם. גודל הבית בסביבות 138 מטר, ממ"ד - יש. הסיב האופטי נמצא בסלון והמרחק בין הסלון לחדרים אני מעריך כ-100 מטר אולי אפילו יותר. אם זה אפשרי, עדיף קליטה בכל הבית. אבל אני לא מודע לאם זה אפשרי בכלל ומה זה מצריך. -למטרות גיימינג, הורדות, הקמת מדיה סרבר (Plex) שניתן יהיה לשתף קבצים (סרטים וכו'...) מהמחשב הנייח לסלון. גם עם הראוטר הנוכחי ניתן להזרים מדיה אבל יש תקיעות, המדיה נטענת (buffering) כל כמה שניות. - הראוטר יהיה ממוקם בסלון ואליו יתחבר סיב אופטי ובנוסף אל הראוטר יחוברו קווית הטלוויזיה, מוקה וממיר של סלקום. - 4 מכשירי סלולר. אני לא יודע אם יש צורך להזכיר זאת, כי הם מחוברים ב-COAX: - ב-2 חדרים יש 2 מכשירי מוקה שמתחברים לקירות בכבל COAX ואל 'המוקות' מתחברים 2 ממירים של סלקום. באחד מתוך 2 החדרים מחובר מחשב נייח קווי למוקה. אני לא יודע לנקוב במחיר כי אני לא מבין ברשתות כלל. מבחינתי, אני מעדיף שדברים יעבדו כמו שצריך ואשלם כמה שצריך. כמובן שאם לבסוף זה יהיה ממש יקר, אז אני אעדכן אותך. שוב המון תודה על המענה ואשמח אם תוכל להמשיך לעזור.
  3. היי, רציתי לשאול האם קיים יתרון בלרכוש נתב פרטי לטובת יציבות האינטרנט? ואם כן, אשמח אם מישהו יוכל לספק המלצה לדגמים מתאימים לסיב של סלקום.
×
  • צור חדש...